-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
LonGleY
veterán
válasz Runner_fxr #36300 üzenetére
Nekem meg abból van elegem, hogy napokig áll a gép valahol, mikor úgysem nyúlnak hozzá. Mondják meg, hogy mikor kezdenek neki, és akkor már tudom is, hogy mikor kell vinnem és mikor tudom hozni is a masinát...
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz jackbacsi87 #36298 üzenetére
Centrírozás a helyes, centírozás az a konyhanyelv szülötte..
(#36301) LonGleY
Én ismerek olyat aki úgy dolgozik naptár szerint hogy előre kiszámolja mikor tudja fogadni a biciklit, majd pontosan akkorra odahívja oda az ügyfelet a biciklivel. Csak ő néha éhezik... sok ez miatt az üresjárat, a várakozás az ügyfélre, és sokan nem is mennek vissza...
Nehéz megoldani hogy végezz azzal amivel végezni akartál, sorra kerüljön a következő, valamint eljöjjenek azért ami kész van. Azért mondom ezt mert sajnos nálunk is ezzel van a legnagyobb probléma, hogy van ami sokat ott áll, de egyszerűen hiába próbáltuk kiküszöbölni az évek alatt, de mindig van egy két bent ragadó bicikli..[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz LonGleY #36301 üzenetére
Egy szervizben előfordulhatnak csúszások, nyilván gyakorlott szervizesek nagyjából meg tudják becsülni a szükséges időt, ami egy-egy kerékpár javításához szükséges, de szervizelés közben adódhatnak komplikációk, amik meghosszabbítják a munkát, például berohadt csapágyak. Épp ezért hajszál pontosan nem lehet tudni órára, hogy mikor fognak a te kerékpárodhoz hosszá kezdeni. Meg ugyebár érkezési sorrend van. Egyik szerviz sem szereti azt, hogy valaki soron kívül akar bepofátlankodni. Sajnos ezek ilyen dolgok. Ha beviszed a bringát adnak egy határidőt amikor kész lesz, ha tetszik elfogadod, ha nem akkor elviszed máshova. Természetesen ezt ne úgy képzeld el, hogy mi pökhendi stílusban elhajtjuk az embereket, ha van rá mód próbálunk közös megoldást találni, ami mindenkinek jó, de amikor szezon van és pörög a szerviz, akkor nincs olyan, hogy behozom megvárom, meg mondjátok meg mikor vigyem. Állandóan tele a szerviz, behozod és kapsz egy időpontot amikor el tudod vinni.
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz Runner_fxr #36304 üzenetére
Jah, csak mikor tudják jól, hogy egy telefoncsörgés kéne csak, meg egy kis szervezés. Van, akinek félkorrekt állapotában is használnia kell a masinát, amíg csak lehet, mert máskülönben agyfrászt kap, sőt a munkájához kell. Értem a te oldalad, csak van egy jó középút, amit eddig még nem nagyon sikerült megtalálnom. Mondjuk szerencsére ritka, hogy szervizesre szoruljak.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Szerintetek az taplóság ha előre nyomtatok egy listát, hogy mit nézzen meg rajta és írja rá a papírra, hogy még mit csinált vele? Ismerem a srácot, hozzá szoktuk vinni a bicókat, szóval nem most mennék először. Engem személy szerint nem zavarna sőt örülnék is egy ilyen listának, csak nem tudom, h nem-e sértő...
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #36297 üzenetére
Na hát vmi ilyesmit várnék mindenhol.
Ez volna a minimum színvonal nyugaton.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #36297 üzenetére
Dr. Bike árlistája ez teleszkópokat illetőleg:
Teleszkóp kisszerviz olajos (tisztítás + kenőolaj csere) 4 000 Ft
Rugóstag kisszerviz olajos (tisztítás + kenőolaj csere) 4 000 Ft
Teleszkóp kisszerviz zsírzós (tisztítás + kenőzsír csere) 3 000 Ft
Teleszkóp nagyszerviz (tisztítás, kenő- és csillapítóolaj csere) 12 000 Ft
Rugóstag nagyszerviz (tisztítás, kenő- és csillapítóolaj csere) 12 000 Ft
Teleszkóp nagyszerviz szimmeringcserével (tisztítás, kenő- és csillapítóolaj csere, porlehúzó csere 14 000 Ft-tól
Lockout kar le- vagy felszerelése 700 Ft-tól
Villacsere 2 000 FtAzért őket másoltam be, mert ők elég jók teleszkóp szerelésben, és sokat szervizelnek.
Szerintem ezek az árak amik a reálishoz közelítenek. De mondjuk a 4 ezer ft a kis szervizért szerintem az olcsó kategória. Nálunk a kis és nagy szerviz közt kisebb a különbség, a kicsi kicsit drágább a nagy pedig kicsit olcsóbb.
Ha nyitáskor (9 körül) nekiállok mondjuk egy Rebának, akkor elő szokott fordulni hogy ebédszünet után még mindig vele foglalkozom, és nem azért mert olyan lassan dolgozom, csak alaposan. Olyan retkesen szokták hozni a komoly villákat is, hogy a takarítással 2 óra lazán elmegy, elfújok fél liter izopropil alkoholt, meg eltörölgetek egy fél lepedőt.
Ha az egészért kérsz mondjuk 10 ezer ft munkadíjat, a végén elosztod mondjuk 4 órával, akkor 2500 ezer ft ért dolgoztál óránként. Amiből rezsit fizetsz, adózol, stb. Bármilyen szakmunkás, kőműves, ács, burkoló többet szokott kérni ennél...[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz LonGleY #36305 üzenetére
Hidd el egy szerviznek is az a célja, hogy menjen a bolt. Viszont valamiféle rendszert muszáj tartani, különben csak maguknak csinálnak bonyodalmakat. Mint mondtam ezt nem lehet pontosan kiszámítani, de ha nincs nagyon tele a szerviz akkor velünk is meg lehet beszélni ilyet, hogy megbeszélt időpontra hozza. Csak ugye mint Lasali is említette sok olyan van aki nem hozza a megbeszélt időpontra, mert közben megoldódott máshogy vagy bármi, de persze ő is b@szik telefonálni, hogy bocs mégse viszem, ne várjatok. Pedig neki is ugyan úgy csak egy telefon lenne, ezért se szeretjük ezt. Én is értem a te álláspontod, napi rendszerességgel kell mondjuk a melóba járáshoz, kellemetlen ha napokig nincs bringa. Épp ezért szerintem az a járható út ha van 2 bringa. Nem kell drága bringára gondolni, csak valami olcsó kis tartalék. Az is kellemetlen tud lenni ha épp késésben vagy, esetleg nagyon kiszámítottad az időt és reggel látod, hogy lapos a kerék. Akkor egyszerűbb felpattanni a másik bringára és mehetsz is, nem kell reggel defektet javítani, ráérsz majd este otthon. Ilyen esetben az se gond ha szervizben van a másik akár 1 hétig is. Nyilván erre sokan húzzák a szájukat, hogy hát helyhiány meg plusz költség, de aki nagyon sokat kerékpározik, úgymond életforma, az szerintem meg tudja ezt oldani ha nagyon akarja.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #36308 üzenetére
Hát igen, pont erről beszélek. Ugyan ez vonatkozik a nagyon rossz állapotban lévő bringákra is, rengeteg idő el tud menni, ha alaposan megcsinálja az ember. Márpedig én szeretem alaposan megcsinálni. Sokszor utána számolok és valóban nem éri meg, inkább a haszon abban van amit eladunk alkatrészeket.
Egyébként én régebben a Probike-ba vittem a villáim, ott is nagyon jól meg szokták csinálni, ismerem őket régóta.
Nekem 5-6000 körül csinálták a teló tisztítást olajcserével, bár náluk is módosulhat az ár, azért írják, hogy tól. Egy olyan koszos villát ők sem 6000-ért tisztítanak meg.
Most már azért én is megcsinálom, de régebben mindig hozzájuk jártam.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
sikerült valakinek mostanában 1-nél több hirdetést feladnia a bikemag-aprón? úgy értem, magánszemélyként, amivel 3 hirdetésed lehet(ne).
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Tothgera30
Ármester
Giant akciót véltem felfedezni az Aliexpress.com-on. Nem tudom mennyire lehet valós, de XTC Asvenced SL 29er és Athem X 29er igazán szimpatikusnak tűnik. Érdekes, hsz.-eket sem látok, gondoltam kisárusításra, mert meglehet hogy raktársöprés van. Ha valaki bepróbálkozna a rendeléssel, akkor betársulnék (főleg a hardtailra). Privibe lehet egyezkedni, aki jobban vágja a témát.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
FIREBLADE78
addikt
Nyár végén vettem a cube-ot. Egy év jótállás vagy garancia van rajta. A teleszkóp karbantartása is ingyen lehet? Először csàvó azt mondta,hogy vigyem vissza 3 hét után àtnèzèsre. Ekkor volt egy centirozàs is, ingyen.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
dqdb
nagyúr
válasz Tothgera30 #36312 üzenetére
Nézd meg az értékeléseit, csupa 4-6 dolláros cikk szerepel rajta, szemre csak olyanok, amelyeknek a bringákhoz köze nincsen. Én feltört Aliexpress fiókra gyanakodnék inkább, mint jónak tűnő üzletre.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Manitou
addikt
válasz Tothgera30 #36312 üzenetére
Kamu.
A leírás is tiszta zürzavar. Ok, hogy olcsók a dolgok kínából, de azért csodákat nem kell várni -
Manitou
addikt
válasz ---Lasali--- #36308 üzenetére
Ha az egészért kérsz mondjuk 10 ezer ft munkadíjat, a végén elosztod mondjuk 4 órával, akkor 2500 ezer ft ért dolgoztál óránként. Amiből rezsit fizetsz, adózol, stb. Bármilyen szakmunkás, kőműves, ács, burkoló többet szokott kérni ennél...
De biztos vannak olyan "szervizes" munkák amit meg lehet csinálni pár perc alatt és azt óradíjra vetítve jóval többre kijön a dolog, mint ez a telószervízeléses téma.
Egyszer megnéztem itt helyben egy árlistát , hogy miket mennyiért végeznek, volt egy két vicces tétel vicces áron.
De persze mindnekinek meg kell élnie valamiből. Ki van az találva, hogy mennyi rezsióradíjjal dolgozik egy -egy szervíz.Nálunk (
nem bicajszervíz) meg van mennyi a rezsióradíj, és abból kalkuláljuk , hogy milyen munkára milyen árajánlatot adunk, aztán persze mikor a ráfordítható óraszám közelít a végéhez,szoktak jönni a bajok , mert pl nem várt események miatt pl 2x annyit kell foglalkozni valamivel, persze ez a megrendelőt nem fogja érdekelni, mert neki van egy élő szerződése adott árra velünk.[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz Tothgera30 #36315 üzenetére
Nehogy. Kamu.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tothgera30 #36312 üzenetére
Baromi kíváncsi vagyok mit küldenének helyette ha egyáltalán valamit feladnának.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz FIREBLADE78 #36313 üzenetére
Nyilván boltja válogatja, hogy mit csinálnak meg garancia címén, vannak nagyon szemét helyek, ahol tényleg csak addig vagy fontos amíg elköltöd a pénzed (nagyáruházak tipikusan ilyenek), meg vannak nagyon jóindulatú boltok, ahol akár olyan dolgokat is megcsinálnak neked "garanciába" ami amúgy nem tartozik bele.
Meg azért az se mindegy milyen értékű kerékpárt vásárol az ember. A legolcsóbb akciós bringára ne nagyon várj extra szolgáltatásokat, de aki ott hagy 500 ezer-1 millió forinton egy boltban, ott azért többnyire másképp kezelik az ügyfelet.Ettől függetlenül a karbantartás sehol nem garanciális! Az új autók kötelező szervize sem szokott ingyenes lenni. Ingyenes egy 0km-es beállítás amikor megveszed a kerékpárt, majd egy 100km-es vagy 1 hónapos után állítás szokott még ingyenes lenni a normálisabb üzletekben. Sőt ezt mi nyomatékosan el is szoktuk mondani, hogy mindenképpen hozza vissza 100-200km vagy 1 hónap után. Bovdenek nyúlhatnak, ezáltal elállítódhat a váltó, de a fontosabb talán a pedál illetve hajtómű lelazulása, ami néha új bringánál előfordul, és ha nem húznak ilyenkor utána, akkor kitekeredhet a pedál a hajtókarból ami kitépi a menetet. Vagy a hajtómű lazul le, tipikusan négyszög tengelyes hatóműveknél, ami szintén 1 hajtókarba kerülhet. Ezek persze ritkán fordulnak elő, de ha előfordul nem garanciális! Épp ezért érdemes visszahozni.
Teló karbantartás meg sehol nem garanciális. Ezek üzemórás dolgok, ha elérte a karbantartási periódust, akkor szét kell szedni kipucolni. Az olcsó rugós suntournál ilyennel nem nagyon kell foglalkozni, mármint annak sem árt, de az egyszerű mint egy faék és nem olyan kényes rá, hogy annyira sűrűn ki legyen pucolva. -
FIREBLADE78
addikt
válasz Runner_fxr #36322 üzenetére
szegedbike.hu, jó fejek,valszeg igazat mondasz,hogy nem lehet ingyenes a karbantartása. 163k vettem a cangát,ennyiért nem hiszem,hogy fényesre nyalják a seggem,habár ki tudja
Van egy jutubos vidi,ahol nemét csávó mutat teleszkóp sürgősségi karbantatásáról bemutatót.ez lenne azMacbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #36323 üzenetére
Szerencsétlen fox.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz FIREBLADE78 #36324 üzenetére
Egy 2009 körüli talasból ki tudta haverom kókányolni így a szimeringet, meg vissza is tudta nagynehezen nyomkodni, én az enyémnél egyszer próbálkoztam, de fel is adtam azonnal, a festés préselődött le, a szimering fém teste meg hajlott meg Anélkül hogy szétcsesztem volna a lábat meg a szimeringet biztos nem jött volna ki.. Egyébként meg nagyon könnyű megsérteni így a becsúszót (talasnál sikerült is egy hajszálkarcot gyártani a becsúszóra), úgy meg többet árt az ember mint használ, tehát én nem pártolom ezt a fajta dolgot.
Ha meg már a szivacs gyűrű koszos, akkor meg úgyis szét ildomos szedni..
Foxon kívül meg más teleszkópoknál ezt nem is nagyon lehet előadni, a legtöbb fajtába úgy kell izomból bele verni a szimeringet, még szétzsírozva is.. meg utána nézegetni hogy tuti mindenhol beleült-e a helyére, vízszintes-e, stb.. na most egy olyanból valaki valahogy kifeszegeti a szimeringet, akkor aztán nézhet, mert a becsúszótól tuti nem fogja tudni visszarakni..(#36325) Runner_fxr
Ennyi sarat belerakni.. nagyon durva.. egyszer szedtünk szét egy ehhez hasonló régi SID -et. De az sok éve ide oda volt dobálva, úgy hozta be valaki eladásra még régen, már akkor sem mozgott, végül úgy kellett lekalapálni róla a lábat.. szörnyű volt, szét volt rohadva a becsúszószár sose láttam előtte olyat, a lábban pedig 2 felespohárnyi agyag szerű olajos sáros borzalom..[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Ha már így egybegyűltek a szervizes fórumtársak bedobnék egy gyors kérdést:
U-turn villáknál lehet menet közben is állítani a rugóutat? Vagy a bringán ülve de álló helyzetben? Vagy mindenképp tehermentesen szabad csak? -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #36327 üzenetére
Levegős uturn-t még sajnos nem szereltem sose, a rugós változatot viszont már többször.
Mondjuk a működési elvük nagyon hasonló, gyök egyszerű.
Jobb ha nem terhelés közben állítod, mert könnyebben csúsznak a felületek, de ha jól meg van kenve a rugó, akkor én azt merném menet közben is tekergetni, mondjuk én nem vagyok egy nagy súlyú.. bár sok értelme nincsen. Az a lényeg a két végállásban ne húzzuk rá, sőt inkább egy picit hajtsuk vissza ha megéreztük hogy eltekertük teljesen valamelyik irányba.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ---Lasali--- #36326 üzenetére
Ha nem szedtem teljesen szet, csak a labat vettem le es zsiroztam meg, majd osszeraktam es rendesen meghuztam az also ket csavart, akkor normalis, hogy egy legalja suntour villa olyan mintha kotyogna, vagy hasonlo es csak azert erzem igy, mert jobban mozog[tenyleg] vagy van ra esely, hogy tenyleg kotyog? Hogy tudom kideriteni? o.O
De az is lehet, hogy csak szokatlan a valtozas.
Mostanaban nem tervezek nagyobb tavra menni vele, de nem szeretnem feleslegesen szetverni, ha le is cserelem, meg jo lehet valamire kesobbEverybody lies.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Pttypang #36329 üzenetére
Persze hogy érezheted hogy kotyog. A komoly villák is sokszor jobban kotyognak mint szabadna, annak ellenére hogy nem használták őket rendellenesen.
Ez a villa műanyag perselyes, abból is egy elég rossz kivitelezés.
Nagyjából így néz ki a perselye:
Nem kell túlragozni szerintem hogy ennek mik a hibái és miért nem látja el tökéletesen a feladatát.
Egy 29 es ilyen persellyel szerelt suntour villánál elég ha párszor keményebbet fékez az ember tárcsa fékkel, és máris érezhetően kottyanni fog a villa..
Van egy jó módszerem, hogy hogyan lehet a legjobban megérezni hogy kottyan-e a villa. Ezzel lehet tesztelni a komoly villákat is, azoknál is egyből lehet érezni a legapróbb kottyanást is.
Ha nincs segítséged, akkor az egyik kezeddel húzod az első féket és fogod a kormányt, előre hátra mozgatod a biciklit, a másikkal pedig lenyúlsz, és megmarkolod a teleszkóp egyik lábát, a szimering alatt kb 3 centivel.
Érezni fogod ezzel a kezeddel hogy a lábat veri belülről a becsúszó.
Ha van segítség akkor ő fékezi az első kereket és mozgatja a biciklit előre hátra, te pedig két kézzel szemből guggolva a bicikli előtt markolod a teleszkóp két lábát.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ---Lasali--- #36285 üzenetére
Maradt időd szerelni is?
(#36312)Tothgera30...lehet venni többet is? Csak mert vennék 6 merev farút meg 4 össztelósat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
-
szjoci
őstag
válasz Tothgera30 #36312 üzenetére
Rendeltem egy Anthem-et . Kíváncsi leszek mi lesz belőle, de szerintem nemsokára utalja vissza a lóvét az Ali... Majd írom a fejleményeket
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
szjoci
őstag
válasz Tothgera30 #36334 üzenetére
Veszíteni nem veszíthetsz semmit, ha ennyi pénzt tudsz nélkülözni egy hónapig. Ha kamu akkor a pénzt visszautalja az aliexpress. Márpedig ez 99,9% hogy kamu, de ha nem akkor bef*sok majd örömömben, az tuti
-
-
DjKoxi
senior tag
Ma ékes tengelyes középcsapágyat szereltem Édesanyám kerékpárjában. Csepel, kb 5 éves. A lánctányér felőli golyókosár teljesen szét volt csavarodva, nyomorodva.
Összerakás után a balos hajtókar hozzáért a láncvillához. Szerintem 200 km-től több nincs a bicikliben. Hihetetlen, hogy ilyen előfordulhat egy csepel kerékpárban. Hozzáteszem, hogy a lányom Csepel Ranger mtb-ban a középcsapágyat kb 3 órán keresztül szereltem ki, mert teljesen belerozsdált a vázba.
Csepel gyártmányt soha nem veszek többet. -
-
FIREBLADE78
addikt
Szerintetek jobban járok,ha veszek egy használt össztelós gépet kb 5-600k-ért ? Vagy feltuningolom a mostani cube-ot? Igazából csak teló illetve hajtókar-váltó kellene,mert a gyári elég gyenge a földútra is. Gondolom ez is egy 300k lenne,de akkor már inkább egy profi gép? Habár azt mondják először merev vázon kell megtanulni "vezetni",de annyira élvezhetetlen
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
DjKoxi
senior tag
válasz Tothgera30 #36341 üzenetére
A kisfiamnak most egy 20 éves bmx biciklije van. Keresztlányomnak vettük, kb 20 éve.....Tavaly atomjaira szétszedtem, erőlködés nélkül. Nem csepel...
Középcsapágyról azt sem tudtam mi az, annyira gondozásmentes volt. Ezt a golyókosarat tuti hogy a gyárban nyomorították össze, a lányom bicaját is 100% hogy a gyárban rakták össze zsír nélkül. Nem lomos ócskavas volt egyik sem.
Ma már tudom, hogy megvétel után szét kellett volna szednem, és karbantartanom. -
Tothgera30
Ármester
válasz FIREBLADE78 #36342 üzenetére
Passzold el, vegyél egy használt Niner-t. Sok értelme nincs az építgetésnek, mert többe jön ki. Nem értem mit akarsz azzal kifejezni hogy a hardrail élvezhetetlen.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
lsebestyen
addikt
Ez megérné, nem?
-
imyourfriend
őstag
válasz lsebestyen #36345 üzenetére
Ez már jó áron van, de most kedvtelen lettem hogy 2 hét után csak csütörtökön fogom látni a gépemet. Alig várom már hogy megrendeljem és megjöjjön az alkatrész még 24-e előtt.
-
lsebestyen
addikt
válasz imyourfriend #36346 üzenetére
Nekem most arra sincs időm h elvigyem generálra .
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Tothgera30 #36344 üzenetére
Az,hogy egy gyengébb hepehupás földút is élvezhetetlen
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
lsebestyen
addikt
válasz lsebestyen #36345 üzenetére
Holnap viszem is hozzájuk, gyorsan válaszoltak, nekem ennyi kezdetnek elég. (Amúgy múltkor voltam bent náluk, csak egy szimpla kerékfújásra mentem be, de nagyon segítőkészek voltak.) Viszem nekik is a listám .
-
Sleek
senior tag
Sziasztok használ valaki Btwin triban 500as bringát sora felszereltséggel ?
150ezer lenne.
Ami még lehetséges bringa az a Wilier Montegrappa sorával 200ezer ft ért.
Monte
Esetleg még Orbea Avant ami kiszemelt.
Nem versenyre használnám hanem hobbi tekerésre .<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care