-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Frenky89 #37597 üzenetére
Ennyiért ez nagyon jó kis bringa, a leírás szerint az agyak is XT -k benne. Van olyan márka akinek a palettájában ez a felszereltség kétszer ennyiért szerepel.
Kell hozzá külön pumpa, nem igazán tudod felfújni mással. Teló pumpa nagy nyomást tud, de kis légmennyiséget, picike a villában a légkamra mérete. -
Def26
félisten
Van itt valakinek ebike -a? Lenne 1-2 kérdésem.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Tothgera30
Ármester
válasz ---Lasali--- #37604 üzenetére
Ezeknél általában XT , ahogy az LTD SL-nél is .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Egy olyan kérdésem van, hogy a hátsó villasaru (papucs) távolság ugyanakkora a 7 és 8 sebességes bicikliken? Tegyük fel veszek egy 7 sebességes, racsnis biciklit, abba tudok később egy 8-as kazettás hátsó kereket tenni?
Ez a három kerékpár közül érdemes valamelyiket közelebbről megnézni? A Magellan és a Pegasus nekem szimpatikus, bár az utóbbinak ismeretlen a felszereltsége.
Mongoose
Magellan Cygnus
Pegasus MilanoEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Narakh
senior tag
A Rock Shox XC30 villája azért már megállja a helyét terepen? Frissen bringavásárlással, vagy legalább a közeljövőben leváltanám a gyári Suntour-t valami kompetensebbre lehetőleg anélkül, hogy a gatyám is rámenne.
"This was I, a sparrow. I did my best; farewell."
-
Frenky89
őstag
válasz FIREBLADE78 #37612 üzenetére
Hát mivel ez már így is szuper akciós ezért ebből már nincs alku.
Egyébként tényleg rendesek.
-
perl
újonc
válasz zoli03 #37605 üzenetére
zoli03: Sikerült megcsinálni most végeztem a szereléssel darabokra szedtem aztán újra összeraktam.
Próba és ugyanúgy forog, a lánckerék a kerékkel mér összeakartam törni az egészet.
Mondom ilyen nincs, és akkor levetem a lánckereket és halottam egy kattanást. Van egy porvédő az ugort a helyére visszaraktam a lánckereket és lás csodát jó lett. Az volt a hiba, hogy a porvédő ráfeszült a fogaskerékre, és ahogy forgott a kerék vitte a fogaskereket is.
Hát ennyi.
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!
Még annyi volna a kérdésem milyen zsír kell az agyváltóba? Amit szétszedtem abban fehér színű volt. -
Frenky89
őstag
válasz FIREBLADE78 #37615 üzenetére
Persze.
-
Frenky89
őstag
válasz Frenky89 #37617 üzenetére
Sőt a 2013-as modell bringacserés árából kiindulva saccoltam egyet és 290-nel nyitottam (tudom elég pofátlan, de gondoltam, hogy ha akkor megérte, akkor talán most is benne van), de nem tágított még azután sem, hogy megbeszéltük, hogy nem hitelezünk, nem utalgatunk maradunk a kp-nál, mert az nekik jobb. Aztán még bepróbálkoztam egy "oké, akkor min. KRESZ felszerelés + egy alap computer" kombóval, de lepattantam a "webes akciós ár, amit ajánlani tudok"-ról, végül egy "rendben, akkor a beüzemelést megcsináljuk ingyen"-re szépítettem.
Ebben sose voltam jó.
Bértárgyaláson is én húzom a rövidebbet általában.Csak innentől fogva majd ne felejtsem el, hogy nem kell nézegetnem az akciós árakat.Többiek ---Lasali---, Cadal, Runner_fxr, Tothgera30 és akit még esetleg kifelejtettem: köszi a válaszokat!
-
Frenky89
őstag
válasz Frenky89 #37620 üzenetére
No csak, hogy közhasznú is legyek:
1.) Csináltam egy listát a CUBE-okról: htm, xlsx - van pár érdekesség
2.) Múltkorában azt hiszem volt kérdés a RockShocks villákról: RS product matrix
3.) Ha valakinek 2013, vagy 2014-es CUBE katalógus kell, akkor dobjon egy privátot.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #37622 üzenetére
"Úgy sem tudok annyit tekerni, hogy elég jó legyen az edzettségem..."
Már megbocsáss, de ez nem indok arra, hogy elektromos bringát vegyen az ember. Akkor csak a versenyzők járnának hagyományos montival. -
Because
őstag
válasz Runner_fxr #37622 üzenetére
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fpeter07 #37623 üzenetére
Már megbocsáss, de próbáltál már ilyet? Én igen és nagyon nagy feeling, régóta szemezek vele, amúgy meg nem muszáj bekapcsolni a motort. Ha kiveszem a korlátozást belőle, akkor elvileg 45-ig rásegít.
Nem ez lenne az egyetlen kerékpárom.Because: Autót-motort-kerékpárt egymáshoz hasonlítani szerintem nem érdemes. Az MZ-re meg inkább nem mondok semmit.
-
hegyimorc
senior tag
válasz Runner_fxr #37625 üzenetére
És az, hogy 22kiló?
Én már a 12 és 14 kilós bringám között is nagyon érzem a különbséget, a 10 kiló alatti aszfaltoson meg pláne.
Szóval ez nem zavaró?
[ Szerkesztve ]
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Because
őstag
válasz Runner_fxr #37625 üzenetére
csak az árát néztem...
régebben láttam valami német szettet ami még jól is nézett ki, a középcsapágyhoz kellett felfogatni a hajtást
-
Runner_fxr
Ármester
válasz hegyimorc #37626 üzenetére
Rásegítés nélkül combos. Viccet félretéve, ez a szerkezet nyilván motoros rásegítéssel az igazi, amúgy meg sokan tévedésben vannak azzal, hogy egy ilyen elektromos monti bohóc bicikli, meg lustáknak való. 4 fokozatban állítható a rásegítés. Figyelembe véve a közel 22 kilós össztömeget, ha a legkisebb rásegítést használom az kb olyan mintha egy átlagos kerékpárt hajtanék, viszont ha fáradsz nyomsz egy kis kakaót.
-
hegyimorc
senior tag
válasz Runner_fxr #37628 üzenetére
Igen, csak a tömeg - "tehetetlenség" - az nem csak arról szól, hogy mennyire kell tekerni.
Egy flik-flakkos kanyargó, ugrabugrálós gyors menetben már azt is nagyon érzi az ember, hogy a(z egész napos túrára való cuccal teli) hátizsák külön életet él és nem nagyon akarja a hirtelen irányváltásokat
Amit ilyen téren elvesz az élményből azt máshol nyilván visszaadja. Érdekes lenne kipróbálni
(de ezért nekem is csak sokadik bringaként kellene )
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
szjoci
őstag
válasz Runner_fxr #37622 üzenetére
A főnökömnél volt ilyesmi gép (talán bosch e-bike), és azt élvezte hogy a szalajka-völgyi kilátóhoz tekerő biciklis ruhába beöltözött izzadó outisokat Ő mezei ruhában lazán tekerve és fütyörészve lealázta... Szerintem a lusta és gazdag emberek biciklije, akik havonta 1-2 alkalommal villantani akarnak a nagyközönség előtt.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Because #37627 üzenetére
Én már régóta gondolkozom egy ebike építésen, nyilván nem egyetlen kerékpárnak, végignéztem rengeteg félét, különböző szetteket, de az az igazság, hogy ha montiban gondolkodom, amivel hegyre is mennék terepezni, akkor a gyári Bosch cuccnál nehezen találok jobbat. Városi bringát meg lehet építeni utólagosan egy olcsó kínai átalakító szettel, de montit azt csak tákolni lehet kevés pénzből, vagy nagyon sok pénzből építesz egy komolyat. Összességében jobban megéri a gyári Bosch rendszernél maradni ha elektromos montiban gondolkodik az ember. Persze ez még csak egy ötlet, még nem döntöttem el. Viszont nemsokára jön a Bergamont szállítmány és akkor hozzá csapnánk ezt is. Az biztos, hogy sajnos most idén sokkal kevesebb időm lesz bringázni, mint eddig, egyéb elfoglaltságok miatt, ezért is merült fel bennem most megint ez a ebike dolog. Aztán ahogy erősödök úgy állítom a rásegítést.
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #37628 üzenetére
Rásegítés nélkül konkrétan jobb erőnléted lesz vele mint a sima montisoknak.
szjoci: ez mondjuk nem volt szép a főnöködtől. Én értem ezeknek a bringáknak a lényegét de azért ha valaki ilyet hajt nem kéne arcoskodnia mert sima bringán meg lehet hogy azok akiket ebike-al aláz őt aláznák meg keményen.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz hegyimorc #37629 üzenetére
Én nagyon jól tudom miről beszélsz. Nyilván a 22 kilós bringa máshogy viselkedik, mint egy 12 kilós. Viszont a súlyelosztása ki van találva, nem rossz ez hidd el, pláne fully-ba.
Amúgy meg ez egy 120mm-es 29"-es gép, eleve nem a flikk falkokkra van kitalálva a kategória, hanem egy Túra/Trail kerékpár. Elektromos Enduro-t már kevésbé tudnék elképzelni, de ezeknek az XC/Trail elektromos gépeknek meg van a létjogosultsága. Én több alkalommal próbáltam, csillebérci tesztnapon is mentem a cannondale 29"-es elektromos bicajával, az is nagyon jópofa volt, mindenki imádta, pedig az csak egy egy merev farú xc gép. Az össztelós haibike elektromosokhoz oda se lehetett férni annyian akartak menni vele.szjoci: Mondjuk valóban vicces jelenetek ezek, már én is láttam 70 éves bácsit szandálban csámpázni ebike-al és lazán lenyomott hegynek felfelé, pedig akkor nem voltam rossz kondiban. Mondjuk nekem nem ezért kéne, meg én eleve montiban gondolkodom, nem városi bringában.
Napfénysüti: Tulajdonképpen igen.
-
Runner_fxr
Ármester
Na azért egy ilyet is kipróbálnék, de ez az ár már sok: [link]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz lsebestyen #37635 üzenetére
Egy ebike-al is lehet olyat menni, hogy edzés értéke is legyen, de elsődleges nyilván a szórakozás.
-
veterán
válasz ---Lasali--- #36473 üzenetére
Hol vetted a csoda alapanyagot? Ismerosommel gondolkodunk, hogy valami hasonlot kene osszedobnunk, elore minimum jo lenne
Everybody lies.
-
szjoci
őstag
válasz lsebestyen #37635 üzenetére
Hasonló véleményen vagyok, így 40 körül még el nem tudnám képzelni magamnak, talán majd 20 év múlva...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz szjoci #37638 üzenetére
Én pont ezt gondoltam amíg nem próbáltam ki. Persze senkit nem akarnék meggyőzni, hogy ilyet kell venni, mert ez tényleg baromi drága dolog és igazából nem is teljesen kerékpár, de ettől függetlenül meg van a létjogosultsága és egy baromi jó dolog. Mondjuk Balatont kerülni biztos nem ezzel mennék, nekem ez inkább ilyen hegyi hóbort lenne. Persze még nem döntöttem el teljesen.
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #37640 üzenetére
Megvan természetesen.
Bevallom őszintén nekem egy lényeges dolog miatt nem kellene e-bike: pont az veszne el számomra a kerékpározásból amiért szeretem, hogy telesen önerőből érek el oda ahová csak akarok.
De mondjuk egy 40 év múlva ha már nem tudom tekerni hasznos lehet egy ilyen. Na meg elérhetőbb árú mert valljuk be őszintén ezek nem a magyar pénztárcához való dolgok még.Més que un club!
-
imyourfriend
őstag
válasz Napfénysüti #37641 üzenetére
Ausztriában a 70-80 éves papik közül némelyik úgy tekeri a gépet mint valami tinédzser, alig tudnak felszállni a bringára de amikor felszálltak az ember nem mondaná meg hogy a 70-es éveik környékén járnak és egynek sincs beépített motor a bringájában. Egyszerűen szeretik a kerekezést, igaz már a papa is kerekezett ott.De Magyarország ettől független a dobogón van a kerekezők tekintetében (álmodik a cikk írója) nem vagyunk mi bringás nemzet csak úgy próbáljuk beállítani a dolgot.
-
Because
őstag
válasz imyourfriend #37642 üzenetére
belevehetjük azokat is akik a tanyabájkal nap mint nap mennek, az is bicózás így jobb az arány
valamint nálunk nehezebben kapják a protéziseket az ízületeikbe a nyugdíjasok, így nem is várható az élsport tőlük...
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #37641 üzenetére
Teljesen egyetértek veled! Viszont most úgy vagyok vele, hogy kipróbálnék hosszabb távon egy ilyet is, amennyiért meg tudom venni, annyiért bármikor el is tudom adni, szóval ha megunom, vagy úgy látom ez mégse nekem való, akkor anyagi veszteség nélkül kiszállok belőle és veszek mást. Illetve most is van bringám, tehát nem csak egy elektromost hajtanék. Az csak a hobbi gép lenne.
Egyébként az elektromos montik azért más célközönséget céloznak meg mint mondjuk az elektromos városi bringák. Ezt szerintem érdemes külön választani.imyourfriend: Mondjuk én nem lepődnék meg, kevesebb a pénz, több autót váltanak le bringára. Persze lehet tévedek.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #37644 üzenetére
Jogos én is úgy képzelem el hogy a városi bringák inkább az idősebbeket célozzák meg vagy azokat akik nagyon kényelmesek míg az elektromos montik azért valamivel aktívabb sportoló rétegnek szólnak. Talán olyanoknak akik szeretnének a természetben tekerni de nem érzik magukat feltétlenül elég fittnek egy túrához.
Més que un club!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #37645 üzenetére
Én ilyen 50 km-es erdei túrákat sokszor megcsináltam nyáron is a 140mm-es AM géppel, az az edzettség hamar megvan, tulajdonképpen nem létszükség, de ez a rásegítés egy teljesen más élmény, ezzel akkor nem 50-es túrát nyomok hanem mondjuk 100-at. Csak egy példa.
-
Def26
félisten
válasz Runner_fxr #37622 üzenetére
Végre valaki. Én is idén tervezek venni. Olvastam, osztrák hirdetésekben, hogy ki lehet üttetni ezt a 25km/h s tiltást. Te hallottál erről?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Def26
félisten
válasz Runner_fxr #37649 üzenetére
Milyen árkategóriában nézelődsz? Én ilyen 600-700k fölé nem akarok menni, mert félek, hogy hosszútávon esetleg megunom/nem az amire számítottam.
Olvastam, hogy 1000 töltést bír az akksi, utána ajánlott cserélni.KTM macina 29 force -t néztem ki, 400 WH -s akkuval, de a felszereltsége nem a legjobb. Annak már utána jártam, hogy még a magas euro ellenére is érdemesebb Ausztriában megvenni a bicót, mert 100k különbség tuti van közte.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Merida összteleszkópos kerékpár
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer