-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
-
Lacerta
aktív tag
válasz ivana #260778 üzenetére
Beállításon a csapágyhézagot értem.
Mélyhornyú golyóscsapágynál ez adott, és a kopással nő, a kónuszosnál van játéktér.Eleinte a motorokat is kónuszos csapágyakkal szerelték, pedig voltak már akkor ipariak is. Mondjuk akkoriban az ipari drágább volt.
Biciklinél azért tudott megmaradni a kónuszos, mert kisebb a helyigénye azonos terhelhetőség mellett, illetve motorkerékpáron nem jellemző az axiális terhelés a kerékcsapágyakon, biciklin viszont igen.
Ez az axiális terhelés a leginkább erős taposáskor a kerekeken fellépő billenőnyomatékból származik, ami motoron nincs.A gyártók nem hülyék, pontosan tudják ők is, hogy a mélyhornyú golyóscsapágy nem csípi az ilyesmit, azért találták ki a boost-os agyakat is, mert nagyobb bázistávolságnál azonos nyomaték kisebb tengelyirányú erőket jelent.
Nem azt mondom, hogy nem működik, csak nem elég korrekt műszakilag.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen