-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz blountex #170801 üzenetére
Egyik sem olcsó, de a Nitecore-t nagyobb márkának gondolom... kb arányban is állhat az áruk a tudásukkal, legalábbis egymáshoz képest, amúgy szerintem mindegyik kissé drága
Nem tudom, ennyiért mit vennék, esetleg még tipp: [link]
(Valójában azt venném ~11-ért, ami van, és maradna egy csomó sörre, de ha nagyobb fényerő kell, hát nagyobb fényerő kell)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Toobee
veterán
-
rarki72
tag
válasz blountex #170801 üzenetére
ha az a cél, hogy eltapsolj 20k-t akkor jó választás.
de ha viszont nem az lenne...
egy ilyen:
1., nagyobb fényerőt ad (tapasztalat: full fényerőn bő 11 óra, csökkentett fényerőt nem teszteltem)
2., 5200-as power bank is egyben (Redmi Note 8 Pro-t 0-ról fullra feltölti és még világít is egy darabig utána)
3., ennyiért vehetsz 3 db-ot és még sörre is marad
én egy éve használom és jókat vigyorgok, mikor a nagyobb fényerőn van és villognak az autók, hogy kapcsoljak tompítottatnem tudom valójában hány lumen a fényereje, mert nyilván nem annyi mint írják, de b@szott nagy és semmi nem jár a közelében sem amit eddig láttam
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz blountex #219995 üzenetére
Ez I-Spec EV bilincses, az Alhonga meg tudtommal normál régimódi bilincses, lehet nem lesz kompatbilis a váltóddal az új fék.
Más, amúgy erről valaki írhatna pár szót, aki ért hozzá. Normál bilincses, I-spec A, B, II, EV szabványok között van valami ami egymással kompatibilis?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz blountex #252213 üzenetére
Ha tört, akkor meg kell nézni, mi tört el (kar, fitting, vezeték), és ezt kell cserélni. Ha csak simán kijött a fitting, akkor csak vissza kell illeszteni, és mindkét esetben feltöltés/légtelenítés szükséges. A féktestet ("hátsó részt") ez nem érinti.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
chubby2o6
senior tag
válasz blountex #252213 üzenetére
Az első kép alapján egy ilyenre [link] van szükséged. A fékkarról húzd le a porvédő gumit ( ahol a cső bemegy ), csavard ki a megszorító csavart, ha bent maradt az előző roppantógyűrű, piszkáld ki belőle. A fékcsövet vágd vissza a beütött tüske alatt. Sniccerrel le tudod vágni, de egyenes legyen a vágás, ne szalámi.
Üsd bele az új tüskét teljesen, csak a karimája látsszon ki a csőből. Húzd rá a csőre a porvédő gumit, a megszorító csavart meg a ropigyűrűt, de ebben a sorrendben. A ropigyűrűt húzd fel egészen a tüske alá, dugd vissza a csövet a fékkarba, a megszorító csavarral húzd meg, érezni fogod, ahogy roppan a gyűrű. A porvédőt húzd a helyére. Utána kelleni fog egy légtelenítés, ahhoz viszont szükséged lesz olajra [link] meg tölcsérre [link] , ezeket nem tudod házilag kiváltani. Ilyet [link] is vehetsz, ebbe tudod egy satu vagy franciakulcs segítségével befogni a fékcsövet a vágáshoz, akkor tuti nem szalámi lesz. -
chubby2o6
senior tag
válasz blountex #252216 üzenetére
A kép alapján a tüske benne van a csőben, a roppantógyűrűt nem látom.
A légtelenítéshez venned kéne az olajon meg a tölcséren kívül egy ilyet [link] . Lehet, hogy nem pont ezt, típusspecifikus, keress a tiédhez valót.
Kereket vedd ki, fékbetéteket is. Fékkart a kormányon állítsd kb. vízszintesre, tekerd körbe egy ronggyal, a légtelenítő csavart csavard ki, tölcsért csavard bele. Önts olajat a tölcsérbe, nem kell sok, de kb. az egyharmadáig azért legyen benne. Húzd ki a dugót a tölcsérből. Egy műanyag gumileszedővel nyomkodd vissza a féktestben a dugattyúkat teljesen, majd tedd be a fékbetétek helyére azt a sárga bizbaszt, a sasszeggel rögzítsd. Húzgáld a fékkart, látni fogod a tölcsérben, ahogy jönnek ki a buborékok. Közben ütögesd egy fakanál nyelével a fékcsövet, féktestet, hogy garantáltan kijöjjön az összes bubi. Látni fogod, ha már nincs több, meg a fékkaron is érződik. Ekkor a dugót tedd vissza a tölcsérbe, csavard le a tölcsért, csavard vissza a légtelenítő csavart. Mosd meg alaposan a kezed, vedd ki a sárga bizbaszt, tedd vissza a fékbetéteket meg a kereket. Csavard vissza a fékkarra a tölcsért, dugót húzd ki ( természetesen olaj még legyen benne ), és húzgáld megint a fékkart addig, amíg nem érzed, hogy rendesen működik. ( Ha kopottak a betétek, akkor - mivel a dugattyúkat visszanyomtad - az első néhány húzáskor valószínűleg nagyon könnyen jár majd a kar, de pár húzás után már jó lesz ). Utána tölcsér le, csavar vissza, alkoholos ronggyal alaposan takarítsd meg a fékkart és környékét, és kész is vagy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen NAS-t vegyek?
- Alkoholista nevelde
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...