-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Alapból mennie kellene,de ha addig elkészülsz erőddel és még mondjuk ráadásul nem is jól választod meg a tempót/áttétet az elején,hamar véged lesz mint a botnak.Ha meg elég meredek ahhoz,hogy ne is tudj regenerálódni,jön a szégyenletes leszállás.
(#56124) JackFeryl...szerintem mindhárom.Félkegyelmű fixis futár. És ketten vannak,ugyebár!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
belaazallat
addikt
Budai hegyekben valóban nem jártam még sokat, de elég sok helyen megfordulok, külföldön is. Bikrunfest 2. nap.[link] Nem áltam meg annyiszor, mint amennyit a sportypal jelez, csak túl lassan haladtam. Volt hogy csak 6km/óra volt a pillanatnyi sebességem.
De itt Kaposvár környékén is lehet találni érdekes táblákat:
Igen, kellene egy minimum 50-es tányér, de én nem igen találok ehhez a hajtóműhöz:
FSA CK-6020 BCD 110.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
rétisün
veterán
én ilyenkor télen (meg nyáron ha délutános vagyok, előtte) szoktam kerülővel menni-jönni. illetve újabban már arra is képes vagyok, hogy délutános után még elkarikázzak a közeli kerékpárútra, ahol autók nélkül tudok menni a tök sötétben, ez olyan 40-50 km, attól függően mekkora kerülőket teszek.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-=RelakS=-
veterán
Megkapaszkodni? Fogni valakinek?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
fpeter07
veterán
"Az ember általában arra áldoz rengeteg energiát amiben örömét leli." No hát ez nem biztos, hogy igaz. Én nem azért járok monti versenyekre, hogy örömömet leljem benne. Bár én nagyon szeretem a határaimat feszegetni. Bár fene tudja, lehet azt is élvezem, amikor 35 fokban kell menni nyélen 1 órát... Csak ott versenyen nem, nagyon nem.
-
Runner_fxr
Ármester
Ezeket én sem értem teljesen, persze nyilván nem mindenki egyforma. Számomra a sport mindig is egy örömforrás volt, soha nem álltam neki muszájból. Persze hazudnék ha azt mondanám, hogy még soha nem volt olyan, hogy lusta voltam elindulni az edzőterembe például, de amikor már ott voltam egy nagyon jót edzettem. A bringa meg nálam abszolút a szórakozásról szól, a klasszikus értelembe vett hegyi kerékpározás a kedvencem. Viszont ha nincs megfelelő gép a seggem alatt, az élmény sem olyan. Bár szeretem a bringázást, egy full alap montival például én nem hiszem, hogy eljárnék terepezni. Manapság a klasszikus monti élményt szerintem az össztelós Trail/AM gépek adják 120-150mm rugóút tartományban. Anno a 90-es években még a merev vázas, esetleg első telós montik voltak az igazi mtb-ok, manapság a merev váz már inkább a könnyedebb túra, vagy xc, maraton verseny kategóriába passzolnak bele.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
Lehet nekem is feküdni kéne hétvégente, mint a többi embernek. Én elsősorban túrázó vagyok, szeretek barangolni a környéken montival. Tulajdonképpen a verseny is élvezetes, csak tök más szempontból, mint egy hétköznapi montizás. Terepen sztem 20-as átlag felett menni nagyon nehéz. Egyszer mentem 22-es átlagot, emelkedőkkel tarkított pályán, ott nagyon nyomni kellett a nagy áttételt. Meg meg kell találni azt a pontot, amikor már nagyon fáj, de még kibírható a táv hátramaradó része. Egyébként a versenyen olyan fáradt voltam a vége felé, hogy lejtőn alig bírtam kiállni a bringán. Úgy meg azért elég nehéz rugózni...
De egyébként az ilyenekért megéri részt venni egy versenyen. Csak azokat a fránya defektek tavalyról, remélem idén elkerülnek majd. -
imyourfriend
őstag
[link] Egy ilyen hajtóművet néztem ki, bár most hogy feltettem a 11-23-at hátra bőven megfelel még 50-34-es hajtóművel. Szintúgy a 86-os főúton érkeztem majd haladtam tovább Rátót felé, most Szombathely-Körmend 36.4 és Körmend-Rátót 35.4 lett, enyhe pofaszél volt mindkét szakaszon úgy éreztem. 86-os főúton veszélyes ilyenkor hétközben tekerni így le is szokok róla de 1-2szer jó volt kipróbálni. Hajtómű picit várat még magára, most megelégszem a 11-23-al melyet még karácsonyra vettem, felkerült és jó iramot tudok vele tekerni. Veszélyes üzem amúgy, városban nem pedálozom jellemzően 30 felett, inkább megvárom hogy az autósok eldöntsék a dolgaikat aztán ahogy kiértem a városból úgy nyomom neki. Sokszor amúgy olyan ez az országúti majdnem mint egy triatlongép, lekönyököl az ember a kormányra majd belülről megfogja a bandázst és csak teker, ma is így történt és síkon jó ideig tudtam tartani a 40-41 környéki tempót, úgy tűnik erősödök bár nem kiabálom el. Lehet csak a bringa jó, most egészen jól össze van rakva és fürgén valamint jól vált, mint általában. Lényeg ami lényeg, idén kevés tekeréssel rengeteget fejlődtem. Még két ilyen év és már remélem a 100km-t egyedül letudom 35-36-os átlaggal.
-
SOAD19
addikt
Elméletileg igen. Az előbb linkeltem is a gyári oldalt, ahol azt írják, hogy kompatibilis Shimano és SRAM 9 sebességes lánchoz is.
Holnap szerintem visszanézek a szervizbe, hátha találunk megfelelőbb patentszemet. Akkor a hajtás kombinációval nincs probléma, lehet így vegyíteni.Köszi a választ!
Amúgy élveztem a hegyi bicajozást (alföldiként...), főleg lefelé persze, mikor volt, hogy bőven 40 felett repesztettem le. Felfelé is jó volt mondjuk, szeretem a kihívásokat.
[ Szerkesztve ]
-
Strezi
őstag
Köszi, de alul felül két réteg volt rajtam, szóval emiatt nem kellene ekkora különbségnek lennie.
Kezd gyanús lenni nekem a NorthWave force jacket-em, mint gyenge pont... Úgy néz ki semmi páråt nem enged ki.6030D: jó, akkor holnap leakasztom ikább helyette a polcról a GoreBikeWear szettemet gondoltam ezek az új cuccok jobbak mint a régi cuccaim, de nem biztos Talán még a régi Shimanó mezem is megvan valahol, annak nagyon jó anyaga van. Egy próbát megér hogy rám jön-e
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
rétisün
veterán
szia, rég jártál erre.....vagy csak átálltál read only üzembe?
tudom, hogy a karbon nagyon jól javítható, ha tényleg hozzáértő csinálja, észre se lehet venni, hogy javítva lett. de akkor se tudom, hogy mit csináljak vele, javítassam-e, mert azért az már akkor se az igazi
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Runner_fxr
Ármester
Természetesen érthető, hogy nehéz feldolgozni azt, hogy egy nagy értékű váz megsemmisül, de ez a karbon javítgatás, mindenképpen az ördög kísértése. Jó néhány mérnökkel beszélgettem a témában, egybehangzó véleményük volt. Csak olyan karbon alkatrészt szoktak javítani amik vagy esztétikai szerepet töltenek be pl díszítő elemek, vagy esetleg autók légterelői, amik ha meg is adják magukat nem okozhatnak közvetlen életveszélyt. Viszont olyan alkatrészeknél, aminek a törése közvetlenül balesetet okozhat, mindig cserélnek.
Láttam milyen komoly gépekkel készülnek ezek az alkatrészek, azt is láttam, mennyire szigorú a minőség ellenőrzés. Nem véletlenül. Ha olyan lazán lehetne ezeket javítgatni, nem fektetnének ekkora erőfeszítéseket a gyártásba se.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ez elég durva esés,mintha benézték volna azt a szemből jövő autót.~40. perctől kell nézni,akit érdekel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
azt látom hogy jobb kanyar van, ő pedig a kanyarban sodródik a felezővonal felé, tehát ebből nekem az jön le hogy semmi kontrollja nem volt , nem kormányzott "ellen" , kifelé..
én automatikusan ellenkormányzok ha kanyar van, hogy maradjak a "nyomvonalon"(vagy pedig fékezek hogy ne sodródjak befelé) pedig nem versenyzek...
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
6030D
Ármester
válasz Toomy #102174 üzenetére
Megjött a sós kulacsos ember is. [link] [link]
Nem izzadsz bele abba a síkesztyűbe? Én egyszer mentem télen hegyre ilyenben, úgy beleizzadtam, hogy amikor lehúztam fotózkodni, kifordult a bélés, és alig bírtam visszanyomkodni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Mister X
tag
válasz Toomy #102175 üzenetére
Akkor ez elkelt. Én se nagyon... Ha pl. tegnap a Jánoshegyről lefele szerelnem kellett volna,inkább otthagytam volna a bicajt. Na jó természetesen nem,de hogy szörnyű emléknek maradt volna meg bennem az biztos.
" Nem eshet le a telefonod,ha repülőgép üzemmódban van... "
-
6030D
Ármester
válasz Toomy #102180 üzenetére
Én valamikor ősszel vettem egy olyan Lidl-es gatyát, csak kicsit szűk lett, de ki lehet bírni. Pénteken szereztem még egyet, ami eggyel nagyobb, az alá befér egy téli futógatya. Így nyomtam végig a mostani hétvégét is, nagyon jó cucc.
Ja, és én 4000-ért vettem az elsőt, a mostanit meg 2500-ért.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Toomy #102182 üzenetére
A hideg tűrő képesség elég sok mindent befolyásol én például rettentően fázós vagyok, nem is megyek ki 5 fok alatt tekerni
Nekem a Lidl nadrágom szára folyton elfordul és a szélálló része nem védi a combom első oldalát. A cipőmbe is tehettem bármit, a kezemen és a lábamon az újjak fél óra után lefagytak.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen