-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz samujózsi #139141 üzenetére
Ja, de nem mindegy, hogy eső után sárban dagonyázol és a végén te is úgy nézel ki, mint iszapbirkózás után, vagy aszfalton gurulsz. Gondolom ritkábban kell az outikat mosni. Cx olyan helyen, ahol sok tűrhető minőségű aszfalt van valszeg nem jó semmire, de felénk tuti teljesen másak a körülmények, gyakorlatilag bármerre megyek, akad bőven nagyon rossz minőségű út is. Azt sosem állítottam, hogy komoly terepre is elvinném, arra ott a monti. Lassúnak meg nem hinném, hogy annyira lassú, felénk több a cx-es mint outis és a stravajukat elnézve egyikükkel sem tudnám montival tartani a tempót. De hogy példát is írjak, ahol valszeg outival nem lenne az igazi:
- Szent Anna tó kör: az utolsó 17km oda, majd ugyanennyi vissza bűnrossz minőségű út
- Csorgókő vízesés: az utolsó 12km oda, ugyanennyi vissza rossz aszfalt, majd döngölt kavicsos földút, még montival is vissza kellett vennem a guminyomásból
- Hargitafürdő: az aszfaltos részen az utolsó 6km oda, ugyanennyi vissza annyira rossz beton út, mintha kb terep lenne
- Karakó völgyhíd: a végén aszfalt-döngölt földút-aszfalt-döngölt föltút váltogatják egymást 18km-n át oda, majd ugyanennyi vissza.És még sok-sok ilyen van, ezért érzem úgy, hogy felénk a cx-nek több a létjogosultsága, de mivel egyiket sem próbáltam, természetesen lehet, hogy tévedek, fogalmam sincs rossz kátyús agyonrepedezett úton, vagy döngölt kavicsos úton az outik mennyire vállalhatóak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
wolfman
veterán
válasz samujózsi #139187 üzenetére
Itt Gyulán nincs ilyen szolgáltatás. Mindenre rábólintanak, belekezdenek, aztán rájönnek, hogy nem úgy van az ahogy elképzelték. 2 helyre vittem el az XT olajos fékváltókaros rendszeremet, egyik helyen se lett tökéletes. Sőt az egyik helyen fizetnem se kellett, mert sztem utána még gyengébb lett mint volt (és éreztem az átadáskor, hogy szerették volna közölni, hogy többet ne nagyon menjek oda azzal a biciklivel).
Szóval itt Gyulán a középkategóriás cuccok megszereléséhez van ember, de aföltött az esélytelenek nyugalmával lehet keresgélni inkább máshol.[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Jester01
veterán
válasz samujózsi #139246 üzenetére
street view képen van ott egy tábla ami 27%-ot ír. strava szerint 9%
Jester
-
AtHoS
nagyúr
válasz samujózsi #139248 üzenetére
Ez a merretekerjek oldal milyen térképforrásokból dolgozik?
Gyorsan...akarom mondani elég lassan sikerült a megszokott körömet beszerkeszteni /teljes egészében nem is sikerült...de ez most mellékes/ és nézegettem az emelkedőket, mire szembejött egy -11%-os szakasz a gyakorlatban full emelkedő közben /párszor tekertem már ott és nem találkoztam lejtővel, főleg nem 11%-ossal azon a részen /...szóval én erre a szerkesztett nyomvonali statisztikára nem vennék be mérget
Bár egy felüljárónál csak nem téved be
read-only mode on the forum
-
X2N
senior tag
válasz samujózsi #139312 üzenetére
Egy váltót azért nem nagy tudomány beállítatani. Doctorbike-ba szoktam vinni montit szervizeltetni ha telót, tagot stb. kell csinálni. Múltkor eltaláltam valami sziklát a váltóval, egész elcsavarodott oldalirányba de visszahajtottam most működik. Nagy fogaknál kattogott hajtáskor. Amióta ők beállították nekem jól a váltót tudom h kellene váltania, észre lehet venni ha pl kevés az olaj, utána csak újra olajozom és szépen vált.
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
-
gabro0
őstag
válasz samujózsi #139319 üzenetére
A kistányéron a trim nekem sem működik rendesen. Nálam inkompatibilitás miatt, de érdekes, hogy nagytányérról kicsire jó, kicsiről nagyra meg nem Két bringaboltban se tudták beállítani és nekem se sikerült, pedig tényleg nem egy nagy dolog.
Megoldás: nagytányért kell használni (53-as) -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz samujózsi #139341 üzenetére
Igen,bár a rendőrök jóvoltából nem kerültem bajba...de ha a végül elmenekülő tolvaj esetleg feljelent,nem úszom meg ennyivel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz samujózsi #139352 üzenetére
Nem, a tomcat gyereket meghurcolták az ilyen akciói miatt.
Ahogy azt a gazdát is aki elkapta a teherautós tolvajt aki nagy tételben napok óta rabolta ki. Ilyen világban élünk.Vagy ne legyenek tanúk, vagy legyen több is aki szerint a tolvaj támadt rád, aztán tettének súlya alatt megtört...a keze
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz samujózsi #139389 üzenetére
Olyan tulajdonságai vannak (főleg ennek),hogy egyszerre távolítod el a koszt és biztosítasz kenést az egász hajtásnak,váltásnak.Én mosom (sima meleg,vagy hideg víz,illetve mosogatószeres vízzel,igény szerint mikor melyik) szárítom,fújom ezzel (vagy korábban ezzel) immár...10-15 éve.Láncom annyit tart mind bárki másé,sőt,és mindig tiszta.
(#139390) sepyi... Őzektől csak a nejem (és más nők) félnek,a férfiak vadásszák őket vacsorára. Viccet félretéve,Isten Hozott!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz samujózsi #139389 üzenetére
Pedig a lényeget válaszoltam. A petróleum az oldja az olajat és ken is, tehát a koszos olajat eltávolítja és valamilyen kenést biztosít. Viszont egy beszáradt zsíros olajos szennyeződés már sok neki, nem zsírtalanit, és mivel viszkózus ezért csak ott ken ahol vékony műszer olaj a megoldás ( kormány váltó kilincs ) és ahova olyan anyag kell ami bírja a felületi nyomást ( grafitos molibdén szulfidos zsír olaj oda kevés mint maci sajtban a brummogás
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz samujózsi #139419 üzenetére
Ma vezetem ki a vizet a teraszra.
(#139423) bringasisti...ez már magas nekem mint békának a szaxofon,ugyanakkor...még az is vitatott egyes körökben,hogy kell-e egyáltalán kenni egy láncot,nem-e teszel azzal rosszabbat,hogy tapadási felületet képezel a kosznak.Ebből kiindulva azt találtam ki,hogy a legjobb az lenne ha egy vékony kenőanyagot nyomással bejuttatnál a csapok mellé,így egyszerre mosva ki a koszt egy olyan anyaggal ami utána ottmaradhat kenni,de vékonysága miatt letörölni is egyszerű.Tulajdonképp így kenőanyaggal mosod a láncot,utána pedig minden külső,hozzáférhető felületet alaposan szárazra törölsz ronggyal.Ehhez nekem legközelebb az említett spray áll,melyet 50-150 km-enként fújok nyomással át a láncon és bevált.Egyetlen láncom sincs soha levéve,felteszem,megyek vele 5-6e km-t és eldobom,közben meg nem hull róla semmi,nem kenem össze a sort,vagy magamat vele,és gumidefektnél is úgy veszem le a láncot a sorról,hogy alig lesz koszos a kezem.Ennek az ára a gyakori kenés,nem valami olcsó kenőanyag és enyhén kerregő lánc.Lánctartósság,hajtás és váltásteljesítmény tökéletes.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
-
Jester01
veterán
válasz samujózsi #139692 üzenetére
A gagyi lidl-ös pl. ezt csinálja. De már tudom, hogy abban a tartományban 2 egész barral többet mutat fújás közben. Amikor rádugom akkor még jól megmutatja az aktuálisat. Nyomásmérővel ellenőriztem.
A képzelődéshez annyit, hogy 12000km után lecseréltem a kopott gumit egy ugyanolyanra (GP4000SII) és annyival rugalmasabb volt az új ugyanakkora nyomáson, hogy eleinte állandóan nézegettem nem lapos-e
Ha csak aszfalton mész én a continental gatorskin-t ajánlom.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Jester01
veterán
válasz samujózsi #139779 üzenetére
A gatorskin nem újdonság bár bizonyos verziók lehet. Nem az a baj, hogy drága hanem az, hogy azonnal kell. Online rosebikes 29EUR jelenleg. Pro4 endurance nekem nem vált be, drága, kényelmetlen és hamar elkopik (berepedezik). 3-5 ezer km-t tudtam vele menni.
Schwalbe nekem sem volt, de lehet jó.
Jester
-
samujózsi
tag
válasz samujózsi #139814 üzenetére
Már nem tudom szerkeszteni: az normális, ha 8 barra felfújt gumit megnyomkodva érezhetően és láthatóan benyomódik a gumi oldala?
Amikor először néztem országúti kereket, úgy emlékszem, kőkeménynek éreztem, de lehet, hogy csak túl óvatos voltam.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
bringasisti
őstag
-
bringasisti
őstag
-
ivana
Ármester
válasz samujózsi #139937 üzenetére
Teljesen normális jelenség egy jövevény szónál, hogy eltűnnek belőle kiejthetetlen, magyartalan hangok. Szerintem bőven helyesnek tekinthető ma már a centírozás is, és én következetesen úgy írom.
Ha már nyelvtan nácizmus én a felni és a kerék szavak keverését utálom, illetve azt, hogy gyakran az emberek ráfnak hívják a felnit, amit . Szóval gyengébbek kedvéért, az agy, a küllők és a felni összessége a kerék Két kerék az kerékszett. A váz+villa meg vázszett.
A másik ilyen a stucni kényszeres magyarításai. Illetve amit sose tudnak az emberek, a menetes rögzítő stucnit rögzítő bizbasz neve dió, ami meg belemegy az a diócsavar.
(#139942) Haruno A dekás lánc az nem tudom milyen, de szerintem nem lehet valami nagy eresztés. De valószínűleg annyi, hogy elkopott a sor. Vegyél sunracet, ebben a kategóriában az jobb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Mavic Mini Fly More Combo