-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Caldera1
tag
válasz Dottore #91704 üzenetére
De belső gumit se viszek magammal. Mennyi egy belső ? Kb. 80-100 g.
Nekem eleve slick van fent (1.4), már ezen megspóroltam a keréken a plusz súlyt."Ebben a vonatkozásban pedig nehéz a Slime."
Hogy egy klasszikust idézzek (Torrente), amikor a fociedzést tartja: "Férfiak vagyunk vagy homoszexuálisok?" -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dottore #91748 üzenetére
Ha így pánikolsz ki ne próbálj egy 29"-ost,mert már a 27,5 is para lesz utána. ...a nagy különbség ott van igazán.
aicon...ne márkát keress hanem típust és márkákat,így többes számban.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Dottore #91766 üzenetére
Ez mondjuk nem rossz ár.
Viszont ha azonos a felszereltsége mondjuk egy cross trekking-nek és egy 29"-es hardtail montinak, akkor azért a cross biztos, hogy kicsit könnyebb lesz mint a monti. És érezhetően jobban halad, hiába van a vékonyabb külső a montin is.Szerintem akkor van értelme annak, hogy a monti legyen a mindenes, ha valóban mennénk vele erdőbe is, rendes terepre. Máskülönben nem sok hasznát fogjuk látni annak, hogy a montit választottuk. És arról se feledkezzünk meg, hogy ha túrázni mennénk, ahova kell mondjuk csomagtartó, túratáska, akkor ott a montival megint gondba lehetünk, mert valószínűleg csak a nyeregcsőre rögzíthető csomagtartó fog rá felmenni, ami akkora súlyt nem bír mint a rendes, felcsavarozható csomagtartó. Azt már meg sem említem, hogy mi van ha sárvédőt és csomagtartót egyszerre szeretnénk.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Dottore #91769 üzenetére
Általában könnyebb a cross, de nyilván lehetnek kivételek. Montiban azért vaskosabbak a csövek, több benne az anyag. Használtam már ugyan olyan felszereltségű Cross-t és 29"-es montit is, a Cross érezhetően fürgébb az aszfalton mint a monti. De ha szeretne menni erdőbe is, akkor én is a monti felé terelném.
-
-
Dottore
addikt
válasz Dottore #91799 üzenetére
Közben azt hiszem rájöttem mi okozza nálad az anomáliát.
Az átlépési magasság a régi szinte vízszintes vagy alig meredek felső csöveknél valóban számított. Ma jóval döntöttebbek és ha a közepétől méred ott valóban elérheti a féltett kincseidet, de ez semmit nem jelent mivel az üléscsőnél már jóval alacsonyabb. Szóval ahonnan te nézed a problémát, az átlépési magasság az égvilágon nem jelent semmit és igen ha akarsz tudsz venni magadnak olyat ami felett állva nem fagyasztja le a hideg cső télen a heréidet, de az a váz marha kicsi lesz.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dottore #91804 üzenetére
No bocs a dupláért, kifutottam a szerk. időből, itt egy kép, szerinted nagynak tűnik alattam?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Zοltta
senior tag
válasz Dottore #91921 üzenetére
20 mm - 2 centis.
Elég akkor a 18-as ?
Vagy pont akkora legyen ?
Az a baj a nem pontossággal ,hogy a régi noname szalagomat, hiába raktam be egyenesre szépen, így nézet ki pár hónap múlva
ivana
(PH! addikt)Sima MTB felni ilyen
[ Szerkesztve ]
Csak egy srác vagyok a nagy világból.
-
-
Strezi
őstag
válasz Dottore #91929 üzenetére
Erm....
Gondold meg az 1x11-et! Engem most a hétvégi (túlélő)túra némi alázatra tanított áttétel tekintetében
Ugye, ha az ember hosszú távot megy, akkor nem lehet maxra kitekerni az emelkedőket mert tartalékolni kell. Persze az sem könnyítette meg, hogy nagyrészt ismeretlen terepen mentem. Lényeg a lényeg, hogy a tervezett tekerések jellegétől is függ, hogy oda jó lesz-e az 1x rendszer.
Ha követted, amiket írtam ill. tekertem, az eddigi kb. ötvenes terepes tekeréseimnél nem éreztem limitnek az 1x11-et (32 / 1-46, 29 kerék). Persze lehet még tovább erősödni hogy ezek a tekerések is beleférjenek, de terpen egyszerűen akkora a változatosság, hogy nem lehet tudni hogy 60-80%-on fel tudsz -e egyáltalán tekerni valahol.
Csináltam egy szegmenst(Nagy Gete - végig a kéken), hogy más is megismerhesse a szenedés fokát Szerintem 80% még fitten és kipihenten sem tekerhető, nekem majd egy óra(egy FKV csokiszünettel) volt míg felcipeltem rajta a bringát. Nem esett jól majd hat óra tekerés után
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz Dottore #92068 üzenetére
Nekem a hétre van betervezve az "zasszonybringa" nézés. Szerencsére nem nagyok az elvárások, csak a kinézet meg a bütykös gumi a lényeg. Mondjuk azt nem bánom, hogy nem kell két bringáról sarat vakarnom. Na jó, azért egy kicsit bánom...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
#27813376
törölt tag
válasz Dottore #92073 üzenetére
Ugyanez van itt is. Öttől köszi helyen lakom, a Mátra lábánál és akármelyik földútra kimegyek a legelsőnél is kellene az össztelós már. Viszont pont emiatt az aszfaltos részek is nagyon szépek és jól tekerhetők. Átmegyek az egyik hegyen, hazafelé meg ha már nagyon kidöglök akkor aszfalton jövök. Illetve a gyerekekkel is aszfalton megyünk.
-
deny330
aktív tag
válasz Dottore #92162 üzenetére
Nem úgy értettem nyilván, de maradjunk annyiban, hogy még a 20-at is csak alulról nyomom lassan. Amúgy hiába vagyok fiatalabb, nem véletlenül nem rakom ki azokat, amiket én mérek bicóval távokat. Bőven meghaladjátok a szintemet mint átlag sebességben, mint távolságban.
-
deny330
aktív tag
válasz Dottore #92164 üzenetére
Nekem mondjuk lutri, hogy melyik héten mennyit megyek. Mostanában csak melóba járok oda-vissza, ez kő kemény 3km kényelmes tekerés. Az út miatt bő 3-4 perc mire A-ból eljutok B-be, szóval. Ez hozzám képest is semmi, 30-40km megszokott lenni hetente (ha nem egy tekerés alatt). Publikálni én sem szeretem, maximum, ha nagyon jó átlagot megyek, de olyan meg maximum edző körnél van.
-
deny330
aktív tag
válasz Dottore #92167 üzenetére
Beszélgetés itt is megvan, bár az emelkedőkön valamiért jobb szeretek csöndbe lenni.
(#92168) 6030D: Erre nem gondoltam eddig. Bár nem sok embert ismerek, aki a környékemen bringázik, de Eplényi sípályától tudok egy elég jó kört. Ugyan murvás / aszfaltos út, bármiféle 20.000 forintos trekkinggel meglehet csinálni, egyetlen egy lefele van, ahol gyorsabb tempónál a motort is dobálja az út.. Ha elmennék arra egyik nap, akkor lehet, hogy betűzöm ide. Hatalmas erőnlét pedig egyáltalán nem szükséges, egy kezdő bringás is meg küzd vele.
-
CaNNa3IS
senior tag
válasz Dottore #91932 üzenetére
tegnap megrendeltem egy ilyen sort bike-discount-ról plussz egy xt 10-es láncot.
Kíváncsi vagyok. Ha jó lesz akkor kihagyom a 11-es rendszert és majd csak a 12-esre nevezek be.
Ez a legtöbb amit a 10-esből ki tudok hozni. Így nem kell semmi mást cserélni.
Egy sram GX eagle 12-es szett 500 euro amiben minden benne van.Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
nagyúr
válasz Dottore #92404 üzenetére
Na meg a kínaiak sose szoktak füllenteni.
Mikor korábban a telefonokra szemrebbenés nélkül ráhazudtak olyan specifikációkat hogy még egy komoly gyártónak is kerekedett volna szeme.Egyik haverom aki amúgy igen sokat teker beválllalt egy ilyen Alis karbon egybe kormány, stucnit. Ő még elégedetten használja de én nem mernék ilyen olcsó dolgokkal kísérletezni bármennyire is csábító az áruk (ez valami negyedébe került az én márkás alu stucni, kormány kombómnak).
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Dottore #92407 üzenetére
Na igen csak ezt nem fizeti meg az átlag földi halandó. Én is szívesen vennék 3T karbon cuccokat, most is tőlük van az alu kormányom meg a stucnim és elégedett is vagyok velük.
Viszont ilyenekre max akkor fogok beruházni ha a bringám is full karbon lesz. Most már az aluvázas Focusra nem akarok több "tunuingot", így is elég sokba van már.Més que un club!
-
-
CaNNa3IS
senior tag
válasz Dottore #92555 üzenetére
Ok köszi megpróbálom holnap.
Felraktam a 11-42 sor hátra. Háát éppen, hogy elmegy a váltás. A B feszítő csavart fullra betekerve nem volt elég egy XT m786 shadow+ váltóval. Elvileg max 36T-t írnak rá. Fogtam és kiszedtem ezt a műanyag ki szart igy kb még egy milit be tudtam tekerni és most elférek. Mentem vele kb 50km-t de nem terepen.
Köv héten elmegyek terepre és kipróbálom jobban.Más: tubeless-re szereltem át a kerekeket de nagyon megküzdöttem az egyikkel. Sehogy sem akart felpattanni.
Ennek az lett a vége hogy vettem egy kompresszort :-). A két kocsihoz úgy is kellett már (persze :-) )
Azzal 3 próbálkozás után felcsattant. Viszont az egyik kb 3-4 óra után 2 barról lemegy 0.6-ra.
30mm dt swiss felni, gyári dt szalaggal és no tubes folyadékkal. 60ml-t raktam bele kerekenként.Ötlet ?
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Dottore #92611 üzenetére
Van rajtam védőcucc, egy Uvex Enduro-s sisak és egy hosszú ujjú kesztyű. Jó nyilván ez sovány viselet egy DH felszereléshez képest, de sokan nyomják csak így.
Nagyon nagy hülyeségeket azért nem szoktam csinálni. Olyan pályát nem vállalok be amiről úgy látom, hogy számomra már nem "biztonságos".
Végignézve a pálya bemutató videót, szerintem vállalható, leszámítva a pálya közepén lévő nagy ugratót.
Nyilván nem ilyen tempóban fogok rajta végigmenni mint a LiMiT Racing Team DH versenyzője, meg nem is DH géppel megyek hanem AM-el, de szerintem menni fog.eddie1978: Egy ilyen cucc nekem is jó lenne, de ez ha jól számolom több mint 200K. Nem is annyira a képminősége a megdöbbentő, hanem amit a gimbal tud. Nagyon sokat dob a felvétel élvezhetőségén, és a sebesség érzet is sokkal jobb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen