-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #188990 üzenetére
Én keresnék használtan 30-35-k-ert már egész jó régebbi Deore fékek szoktak lenni, vagy Sramok, amik teljesen jók. Ennyiért akár bringáról bontott újat is ki lehet fogni.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Hasaggymeg #189190 üzenetére
nem tudom, hogy te merre mész vagy milyen külsőket használsz, de nekem az előző montimmal 3 defektem volt (4200 km), a mostani 29-es MTB-ben meg egyelőre 1600 km van és nulla defekt, pedig az elmúlt 1000 km-en egy kifejezetten könnyű (530g) Performance Addix Snakeskines gumi van fent. Vagy szerencsém van, vagy ennyire működik a Schwalbe (egyelőre én is belsővel megyek még). De mondjuk nálam ennyi defekttel semmi nem is indokolja.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz jjeahh #189196 üzenetére
Ja, rosszat írtam. Nem Performance.
Erről van szó: [link] mégpedig a Snakeskin verzió van (itthoni mérleg szerint 530, nem 515 g).„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz jjeahh #189204 üzenetére
Ja, most néztem csak hogy a Liteskin az 435 gramm... az már durva, pláne tubelessel, bár mint már itt is többször elhangzott, nem feltétlen könnyebb a tubeless rendszer vagy ha igen, elhanyagolhatóan.
Nagyon tetszik ez a gumi, jól tapad, aszfalton nagyon jól gurul. Egyedül a sarat nem szereti, az ilyen mocsarasabb sarat, na az konkrét életveszély úgy csúszik a hátulja jobbra-balra.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
-
itouchfan
senior tag
Dina Marci és Peák Barna meg szökésben voltak egész nap egy olasz versenyen illetve egy belga egynaposon. Dina megszerezte a hegyi trikót is
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz bszg@ #189614 üzenetére
Outin és montin is mini nyeregtáskában pótbelső, két gumileszedő, mini-multitool (pont az a 3 méretű imbusz van rajta ami nekem kell a bringákhoz meg egy csavarhúzó), ha autóval megyek valahova akkor ide jön a kocsikulcs is. Mez zsebben zabszeletek, banán, kis irattartóban iratok+kp, minipumpa, telefon.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #189746 üzenetére
Az elején voltam, még a Petneházy réthez felőli végén, de teljesen rendben volt. Meg amúgy is, mostanában nagyon király minden út az erdőben itt a környéken (János hegy, Hűvösvolgy, Árpád kilátó), száraz, le van járva, tökéletes Persze akkor, amikor nincs rajtuk tömeg, de ma pl. kifejezetten kevesen voltak
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz INTELligent #189774 üzenetére
Tudom hogy nem ez volt a kérdés, de hogyhogy nem vitted magaddal egyik Cube-ot sem?
Én amúgy egy jó állapotú 26-os vintage montit keresnék a helyedben, megvan még a legdurvább áron is 70-80k-bol és nagyon jó tud lenni.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz balazs1022 #190006 üzenetére
a felújítós, építős story nagyon becsülendő, de számomra a végeredmény fura.
milyen magas vagy, hogy megfelelő az alábbi geometria és nyeregmagasság?„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Somatom #190450 üzenetére
A bicikliút valakinek közlekedésre való, valakinek tömegsportra való. De azzal egyetértek, hogy outisként a szűk vagy akár szélesebb kerékpárutak nem alkalmasak a tekerésre. Sajnos. Vagyis alkalmasak, csak reggel 9 előtt.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz parandroid #190455 üzenetére
Egyébként a kerékpárutakon nem a bringásokkal, nem is a gyerek bringásokkal van a probléma, hanem valóban a sétáló családokkal, kutyásokkal, stb... na ha ők ki lennének tiltva és a kerékpárút tényleg kerékpárút lenne, akkor nem lenne semmi probléma.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #190498 üzenetére
Ne haragudj de ezzel nem értek egyet, elég sokan tudnak 30-as átlagot menni, nem olyan eszeveszett dolog az. Egyedül még talán, de ha már ketten-hárman összeállnak és forognak akkor simán kivitelezhető. Nekem még nem volt 30-as átlagom országúton, de igazából nem is mentem még úgy, hogy most a harmincas átlagért megyek. De tavaly is, idén is volt 28 vége, 29es átlagom, országúton, alapozós pulzuson (140 alatti átlaggal), és nem tartom magam nagyon átlagon feletti edzettségűnek és nem is outizom sokat annyira, de ha ráfeküdnék és elengedném picit a pulzust (145-150 körül), egy síkabb körön sztem meglenne.
Nyilván súlytól, széltől függően egy 180-200 átlag watt elég a 30-as átlaghoz. Ez 70-75 kilós rider esetén alig több mint 2,5 w/kg, ami szerintem simán hozható rendszeres edzéssel, sportmúlttal.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz xy.zsolt #190502 üzenetére
Nem, ezért is írtam le direkt, hogy én még ugyan nem produkáltam ezt (veled ellentétben, aki rendszeresen nyomja ), de pusztán a számok alapján, szubjektív érzetem alapján nem érzem elérhetetlennek. De mostmár komolyan érdekel, úgyhogy valamikor kimegyek országútra és egy két órás körre (60 km) rápróbálok.
Csokicsibesz: az energia igény, az anyagcsere is edzettség függő, ha le van edzve az emberünk és ugyanúgy zsírból és szénhidrátból, aerob környezetben tud égetni akkor nem lesz vele probléma.
Abban viszont egyetértek, hogy városban teljesen más a 30-as átlag, mint a nyílt országúton. Városban, forgalomban annyi lassítás-gyorsítás, megállás-elindulás van, hogy ott szinte sprintelgetni kell, hogy elérd azt az utazósebességet amit kell. Tehát ott még a profik se mennek ilyen átlagot, egész egyszerűen azért mert értelmetlen.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz rétisün #190575 üzenetére
Ez a Cross Race-nek tűnik nekem. nem gondoltam volna, hogy még valahol van raktáron.
Ha már Cross téma, tudna valaki ajánlani cyclocross külsőt, 30-32 mm széleset?
Aszfalt-terep 80-20/85-15%, a lényeg az lenne, hogy a rövid, földutas szakaszokon ahol elkerülöm a nagyon zsúfolt aszfaltot, ott ne legyen gond vele, de jó lenne ha aszfalton is gurulna jól. Tehát nem a nagyon bütykös barázdált saras cross gumik érdekelnének hanem valami jól gördülő, könnyebb darab.[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz INTELligent #190585 üzenetére
Tegnap óta nekem is van egy igen hasonló színű szépségem
Ez bejövős egyébként, de azért kicsit sok talán érte a 900 euró, pláne forintra átszámítva (tudom, nem szabad).30-32 mm széles cyclocross gumikra valakinek ötlet? Több aszfalt mint terep, szóval legyen könnyű, apró mintázatú, de nem teljesen slick, ezek a kívánságaim.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
-
itouchfan
senior tag
-
itouchfan
senior tag
válasz INTELligent #190621 üzenetére
Le kell csapni. Sajnos nekem is beletelt másfél-két hónapba, mire olyasmit találtam, annyiért amennyiért szerettem volna. Egy jó párat elvittek az orrom elől, mert nem aznap este hanem másnap reggel írtam, vagy nem voltam elég rámenős. Farkastörvények uralkodnak, a pénz beszél, el kellett fogadni és rámenősnek lenni.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
-
itouchfan
senior tag
Na, felraktam a 32 mm-es Panaracer Gravelking-eket az új bringára. Viszont lemérve csak 30-30,5 mm széles. Egy dolgot elfelejtettem megnézni, mégpedig hogy a gumi belső megfelelő-e ehhez a szélességhez, vagy esetleg pl. 23-28 mm gumihoz való, és ezért nem lett elég széles felrakva a külső, vagy azért mert a felni belső szélessége/mélysége miatt ilyen alakot vesz fel?
Természetesen nem halok bele, nem gáz, csak érdekel. A külső egyébként helyére pattant, kisimult, jól-feszesen áll.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz ivana #190685 üzenetére
+kenguru99: köszi. Mindenesetre majd lecserélem a belsőt valami szélesebb külsőhöz valóra, aztán, ha bejön a külső akkor Tubeless lesz.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
Straván fent van kép az új bringáról, akit érdekel, szép narancssárga kudosokat és követéseket várom
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #190771 üzenetére
+6030D: köszi szépen!
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz INTELligent #190859 üzenetére
Köszönöm.
Az írásodhoz kapcsolódóan azt gondolom, hogy lehet így írogatni, listázni, hogy mi az ami mindenképp kell, mi az ami jó lenne, mi az amit semmiképp se szeretnél, de nagyon ritkán jön össze (most nekem ezzel a Merida outi/cross géppel pont sikerült talán: alu váz, karbon villa, 2x hajtás, min. Tiagra váltás, tárcsafék /hidrós vagy a legjobb mechanikusak - TRP Spyre lett, nagyon jó), de szerintem legtöbbször, ha jön egy bestbuy ajánlat, úgyis lesz valami kompromisszum, szóval nem feltétlen kell rögösen ragaszkodni ezekhez szerintem. Tudni kell mi az a szint kb, ami alá nem adod, és ha akörül jön valami, le kell csapni, ez az én véleményem, de az, hogy 100%ban olyan bringa jöjjön amit megálmodtál, jó méretben, megfelelő távolságban, olyan áron, ami belefér, az nagyon ritka lesz sztem.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz szimpláncsak #190879 üzenetére
Hát, nekem van tapasztalatom montin Deore M6000-rel, Sram Level T-vel, Outin mechanikus Tektro-val, és régi Shimano RSX felni fékkel. Nyilván a hordós fékek más szint, de közelebb van azokhoz a TRP, mint a másik kettőhöz. Azáltal, hogy mindkét fekpofát mozgatja, jobban adagolható, mint a többi mechanikus, azok elég nyúlósak (szvsz), ez sokkal jobb. Nekem először nagyon bent fogott, de húztam a bowdenen még mielőtt mentem volna vele, most elég direkt és így jól adagolható, és jól is fog (legalábbis én biztonságosnak, megfelelőnek érzem országútra, nyilván hosszabb lejtozesem még nem volt ezalatt a két három nap alatt).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
Lenne egy technikai kérdésem:
Mennyire van lehetőség (az eladó szerint működhet) egy átütőtengelyes hátsó kereket gyorszárasra átalakítani? (Outi, tárcsás kerékszett, Shimano 10es sor kerülne rá). Ha igen, érezni bármi hátrányát/veszélyét?„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
-
itouchfan
senior tag
válasz ZolkoW #191085 üzenetére
Köszi megint, igen, 12x142 a hátsó kerék. Elméletileg van hozzá átalakító, csak van egy pár féle, ahogy itt [link] a "version" fül alatt látszik és fogalmam sincs melyik kéne. Másrészt egy angol fórumon most olvastam olyat, hogy az OEM, azaz bringába szerelt, gyártott kerekek, tehát amiket nem külön kerékszettként vesz meg az ember, azok nem adapterezhetők... nem tudom ennek van-e valóságalapja.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz ZolkoW #191119 üzenetére
Hát, nem tudom a pontos típust de talán ez lehet, amit linkeltél.
Képem viszont van, ahogy kérted:
Ha a Decathlon honlapján hirdetett képből indulok ki, akkor viszont ez az átalakító: [link] lenne jó, ez hasonlít leginkább arra talán.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz ::Trunks:: #191338 üzenetére
Nekem van egy Cannondale R400-am, nagyon szeretem, görgőre meg ilyen hurcibálós bringának tökéletes, könnyű, jó váz, RX100 szett örök élet plusz egy év. Azt a kormányt én is cserélném modernebbre de amúgy venném.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz xy.zsolt #191461 üzenetére
De ez a Strava által saccolt watt, mert nincs wattmero adat megjelenítve. És a Strava nem tudja beleszamolni, hogy a felét mezőnyben/szél árnyékban töltötte. 250-300 watt között vannak a verseny teljesítmények átlag értékei. Ennél több lehet egy-egy szakaszon, 15-20-25 percig vagy időfutam alatt. De a profik is max 400 nagyon max 450 wattos FTP-vel rendelkeznek, de ezt is testsúly arányában érdemes nézni.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz xy.zsolt #191471 üzenetére
De csomóan kirakják, Valter Attinak is kint van a Katalán körös szakaszokrol.
Senki nem megy 5-600 wattot 4-5 órán keresztül, és ennek nagyon egyszerű oka van, mégpedig az hogy ez jóval meghaladja a 400-450 wattos FTP-t, amit max egy órán keresztül tudnának tartani, ez az egyik. A másik pedig az, hogy a mezőnyben nincs is rá szükség, 150-200 wattos teljesítménnyel tekernek a peloton közepén lévő versenyzők. Azok akik elől vannak, na ők szívnak, de az is 300-320-350 watt (Peák Barna tavalyi TdH-n rengeteget vezetett a Mitcheltonnak pl, neki is ezek a számai voltak).„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
Kérdeznék.
Amint Straván is látható, elképesztő peches események sorozataként sikerült ma kivégezni a Bryton Rider 15-m a Margit-szigeten. Ha már úgyis kell új (és úgyis akartam váltani), akkor már olyan computert vennék, ami tud navit.
Na most a keret nem végtelen, sőt, ezért nem vetem el a használtat sem, ahol viszont egész jó kis csomagok vannak.
Kérdésem, Garmin, Bryton felhasználókhoz, hogy melyek az ajánlott modellek, és melyek azok amiket kerülni kéne?
Garmin Edge 510, 520, Explore, 810?
Bryton Rider 530, Aero 60?
Most első körben egy Garmin Edge 810-et találtam szenzorokkal, pánttal az aprón, illetve ugyanannyiért egy Aero 60-at szintén szenzorokkal, ezek közül melyik lehet a jobb vétel?
Egyébként, amit a Rider 15 tudott nekem (adatok, infók a kijelzőn, méret, számok mérete, stb) az tökéletesen elég volt nekem, ezen kívül csak a navigáció lenne mint plusz elvárás. Bryton szenzoraim vannak, az előny (egyébként működik Garminnal vajon?)
Köszönöm előre is, ha írtok tapasztalatokat, véleményeket. Újonnan is érdekel, ha van valami ilyen 60-65k körül.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz eddie1978 #191610 üzenetére
Köszi mindenkinek, várom továbbra is mert nagyon hasznosak és informatívak, amiket írtok.
Az érintőstől én is ódzkodom, de valószínűleg az nem is az az árkategória, amiben én gondolkodom (legalábbis újonnan semmiképp, használtan se hiszem).„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Hasaggymeg #191632 üzenetére
Kicsúszott a kezemből a kulacs ivás közben, de sikerült elkapnom jobb kézzel utána kapva oldalról, de azzal a mozdulattal sikerült pont kiütni a Brytont a tartójából, leesett a földre 26-28-as tempónál. Megálltam, hogy megnézzem, hol van, de abban a másodpercben jött természetesen a busz (a Margit szigeten történt mindez Szentendréről hazafelé) és átment rajta Nem tudom, hogy magát az esést túlélte-e volna, de a busz így nem bízta a véletlenre a dolgot. Úgyhogy most keresek újat. Hála csokicsibesznek addig is van egy kölcsön 330-as, amit tudok használni.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #191635 üzenetére
Ja, durván szerencsétlennek kell lenni, hogy ezek az események így ebben a sorrendben bekövetkezzenek. De úgy látszik nagy ritkán előfordul.
Más: most ha jól értem, a Bryton is meg a Garmin is az Openstreetmap adatbázisát használja, mindkettőre lehet tölteni GPX-et amit végig navigál.
Ennek fényében akkor azt jól látom, hogy mondjuk egy Bryton Rider 450 vagy Aero60 és egy Garmin Edge 810 vagy 520 között csak az a különbség hogy a Garmin színes, szemléletesebb térképen jeleníti meg ugyanazt a térképet?
Az Edge Explore az már más szint naviban azt tudom.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
BikeCafe oldalt, boltot [link] ismeri valaki, van velük tapasztalat? Ajánlott bolt?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
Úgy döntöttem, hogy maradnék a Brytonnál, ami a computereket illeti, egy kérdésem maradt csak. Írják, néhány fórumon, hogy bizonyos modellek hajlamosak bepárásodni a kijelző alatt, ez valós veszély, van ilyen tapasztalat? Gondolom ha igen, garanciában cserélik...
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
-
itouchfan
senior tag
válasz Hasaggymeg #192269 üzenetére
Az arra vonatkozik, hogy hány kiló csomagot lehet rápakolni, ha esetleg bikepackingre, túrázásra adja az ember a fejét és meg akarja pakolni az első villát is ilyen táskákkal.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #192366 üzenetére
Nem akarok belepofázni, de azért azt gondolom, hogy azt a 210 km-t ilyen 18-20 körüli átlagsebességgel tekerik le (és érnek be így 10-12 óra alatt). Nyilván egy brutál állóképesség kell hozzá, illetve rengeteg rengeteg tapasztalat a frissítés (kaja+ivás) terén és egy jó adag mentális erő és felkészültség.
Jelenlegi ismereteim alapján egy ilyesmi montis maratonra (6-7+ óra időtartam, rengeteg szint) egy normális felkészülés az egy fél éves edzésciklus lenne legalább, sok alapozás (km és szintgyűjtés), majd utána hosszabb de FTP alatti résztávok leginkább. Heti 14-16 óra edzésmunka, benne egy hétvégi, 5-6 órás 2500-3000+ szintes montizással, ezt legalább 3-4 hónapig.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #192400 üzenetére
Ja, persze, az elejére gondoltam. Mindenesetre az a táv, az a szinttel, montival emberfeletti teljesítmény már ha "csak" végig tekeri az ember akkor is, én azt szinte teljesen esélytelennek látom, hogy valaha is teljesíteni tudjam.
A "B"-re még edzeni kéne egy pár évet, a "C" az az, amire azt mondom, hogy ha jól menne minden, idén nyáron okosan, lassan végig tudnám tekerni.
De én is kíváncsi vagyok nagyon minden ilyen beszámolóra, storyra, szívesen olvasnék párat.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Új hozzászólás Aktív témák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- DJI topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Politika
- Bittorrent topik
- Netflix
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gray Zone Warfare
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen