Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz bajnokpityu #15778 üzenetére
Kugoot nem fogja senki se ajánlani ebben a topicban.
Eltörik a váza.
Valahol meg kellett fogni a pénzt.
Hát a vázon fogták meg.
A hármas sorozatnál pl. meg zsinórban kapták az emberek a kibontás után bekapcsolhatatlan rollereket.
De ettől függetlenül jó ár/érték arányú.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz bajnokpityu #15731 üzenetére
A Facebookon a rolleres topicokban rendszeresen látok kitéve használtakat, akár több évnyi garival, kevés kilométerrel.
Emelkedős tesztem saját tapasztalat van róla, 10%-os emelkedőn felmegy jól az én súlyommal.
De pont ezért sejtem, h hol van a határa.
Ha nehezebb táskával megyek, már pár km/h-val lassabban megy felfelé, szóval az ő súlyával lehet egy sokkal erősebb roller kellene dombnak felfelé. :/Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz danaboy #15726 üzenetére
Hány kiló vagy?
Mekkora hatótáv kellene?
Emelkedőn is használnád, vagy csak szinte teljesen sík terepen?
Jó minőségű aszfaltozott bicikliúton, vagy rosszabb utakon?
És végül:
Mennyit akarsz rákölteni?
Vagy minél kevesebbet?
Xiaomi Mi 3 (30km)
Xiaomi Pro 2 (45km)
Segway F sorozat (kivéve F25), D sorozat
Segway G30 (65km)
Nagyjából ezeket lehet ajánlani.
Az árakat az árukeresőn be lehet lőni.
G30 külföldi oldalról bestbuy még most is. (DHGate)
A többi n+1 féle noname, többnyire Xiaomi másolat klón roller is működhet, de ajánlani nem fogja sztem senki.
Ami az ajánlót illeti, igazad van, én ugyanígy voltam ezzel, mikor rollert kerestem; de nem írt még senki mégse.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz phr3ak #15789 üzenetére
Nem az akkupack a gond, hanem a 250W-os motor. Essential, 1S kategória.
Nem vennék ma már olyan rollert, amiben nincs legalább 300-350W-os motor. Az ember azért vesz rollert, h haladjon vele, ne vánszorogjon. Már egy pesti hídra felmenni is sebességcsökkenést okoz egy tisztességes férfiember súlya alatt.
Ami a hatótávokat illeti, köztudott, h kb 2/3-a a valós körülmények között kihozható hatótáv annak, amit az eladók mondanak rá.
Ráadásul az akkupack merülésekor 30% alatt már egyre lassabb a roller, szóval hiába menne el még 5km-t, ha azt csak fele sebességgel teszi.
Akkor már inkább egyel nagyobb akksival érdemes megvenni, és sose futunk bele olyanba, h a 10-15 perces út fél óra lesz, mert a kicsi akksi miatt hamarabb elfogyott a szusz a rollerből, és az utolsó szakaszt kétszer annyi ideig tartott megtenni, mint egy nagyobb akksis rollerrel lehetett volna.Sajnos ez ilyen. Ha tudom, h 15-20km-t kell megtennem naponta, akkor nem olyan rollert veszek, ami csak max pont ennyit tud, a 20-at már csak neccesen.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz PociAti #15792 üzenetére
Ne haragudj, ez nem a Facebook, h kitalálgassak kommenteket.
Tanácsot kértek, pro és kontra érveket felsorakoztatva válaszoltam.
Többen is írhatnának válaszokat, úgy könnyebb lenne a kérdezőnek választania.Ha valaki 100ezerrel többért akar rollert venni egy jó eséllyel soha igénybe nem vett szolgáltatás miatt (garancia), akkor nyugodtan tegye.
Az ilyen "nyugodtabb vagyok a hazai garancia miatt" jellegű szentimentális filozofálásokkal meg nem tudok mit kezdeni.
Ez egy szakmai fórum.Úgy csináltok, mintha a külföldről behozott Segwayek garanciaigényesebbek lennének, mint a hazai vásárlásból származók.
Am sztem az lenne a fair, ha serial alapján idehaza is lehetne gariztatni ezen termékeket. Úgyhogy ennyit a gyártói hozzáállásról.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz wanted5 #15794 üzenetére
Ezt most nem értem.
Aki csak gurulgatni vesz rollert, meg hobbiból, annak nyilván mindegy.De aki leteszi az autót, annak egyáltalán nem mindegy, h egy szirszxr emelkedőn belassul a rollere, mert senki nem mondta el neki, h ne vegyen kisteljesitményű rollert, mert azok csak teljesen sík terepen hozzák az elvárt szintet.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Nordik #15828 üzenetére
Összehasonlítottam a Mi3-ast a G30-al itt:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_13740-13740.htmlPro2 meg kb ugyanaz, csak dombnak felfelé jobban bírta volna.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Nemtom, nekem a G30 is, meg a Mi3 is 30, ill 25-el ment, mikor autóval követtem őket.
Pont ez a poén, h munkahely felé 30-as tábla van kint, azt a G30 is 30-at megy, akk hogyhogy leelőz mindenki autóval?
Ezt bent is felvetettem már, mikor biztonsági előadáson a felelőtlen kerékpárosokról, meg a rollerekről volt szó.. Persze halk vigyor futott végig a csoportban.Meg hát ugye padlógázzal leelőznek (fél km-es szakaszról van szó), aztán a parkolónál feltorlódnak, én meg kielőzve a sort begurulok, és mire lefelé jövök az öltözőből, akkor látom bejönni azokat, akiknek az ismerős autójuk a sorban állt..
De mi vagyunk a
hüje rolleresek
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Nordik #15825 üzenetére
A nagyobb kerék miatt nagyobb és erősebb váza van. A kormányrúd is ennek megfelelően vastagabb, erősebb, nagyobb, stb.
Ezért robosztusabb, és való igaz, nehezebb is egy 10"-os kerekű roller egy 8.5"-osnál.
A trepni is ezért tud nagyobb lenni.
Hát igen, azt külön kell választani, h valaki kicsi, könnyű rollert keres, mert pl autóba nem fér be egy 10"-os kerekű, mert azok rendre mind nagyobbak; vagy nem fogja autóban vinni, így viszont jobban jár egy nagyobb rollerrel.
Az emeletre való felcipelés is kb ugyanez.
Kicsi, könnyű rollert könnyebb felvinni, mint egy közel 20 kilóst.
Nem tudom, h fölé lenne pozicionálva egyik a másiknak, a Xiaomi eddig 8.5"-os kerekekkel szerelte a rollerjeit, a Ninebotok meg 10"-os kerekűek voltak, így nyilván akinek nem felelt meg a 8.5"-os kerékméretből adódó kisebb komfort, az inkább egy nagyobbat vett.
De a Xiaomi következő rollerje már szintén 10"-os kerekekkel fog érkezni, ahogy írta is itt lejjebb valaki már, úgy látszik szeretnének a tortából ők is egy nagyobb szeletet.
Amiben mondjuk van ráció, mert eddig tényleg az volt, h hiába akart valaki Xiaomit, ha az nem gyártott nagyobb kerekű rollert.
A nagyobb kerék mindenképp előnyösebb.
Menj be egy rolleres boltba, ne csak a kiállított rolereket nézegesd, ha komolyak a szándékaid, adnak rollert, ki lehet próbálni mindkét kerékméretű típust.
Vagy ott a Lime korábbi, meg a mostani verziója.
És van Youtubeon pár video, rá kell szánni azokat a negyed órákat, végignézni őket, én is ezt csináltam, pedig ki nem állhatom pl a liveokat se, de sajna ez ilyen, végig kell nézni pár ismertető videót, akármilyen unalmasak is, elmegy vele pár délután, de aztán már képbe kerülsz jobban.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Somatom #15837 üzenetére
Sztem inkább azzal változott volna, ha a legutóbbi 10 évben amiket építettek, felújítottak utakat, ahol elfért volna, oda terveztek volna kerékpárutat is az út mellett, vagy legalább a szélére (annyival szélesebb lenne az út).
Most nem Pestre gondolok, hanem a vidéki nagyvárosokban.
Eszergomban egy csomó utat felújítottak az utóbbi ~5-7-10 évben, de kerékpársáv nem került egyik mellé sem, pedig sok helyen elfért volna.
Én úgy tudtam, h az EU csak úgy ad pénzt ilyen jellegű, közműveket is érintő, teljes felújítások kapcsán, ha komplexen tervezik az utat, tehát kerékpárúttal együtt, de ez itt kimaradt.
Most itt vagyunk a vadiúj, jó minőségű úthálózattal, de kerékpárral (rollerrel) továbbra is csak az autóforgalmat gyakran feltartva, az út szélén lehet haladni. :/
És ez nem jó sem az autósoknak, sem annak, aki letenné az autót, mert rövid távon szívesen menne rollerrel inkább ha úgy van, de az utak szélén szüttyögés helyett inkább mégis marad az autónál.
Na ez az, ami behozhatatlan probléma, mert egy útfelújítás a jövőnek kellene szóljon, de most a legközelebbi felújításig marad minden a régi állapotban. :/
A másik meg, akinek nincs pénze benzinre, annak sztem rollerre sincs.
Mivel rengeteget járkálom a munkahelyemen, ezért sok emberrel találkozok, akik aztán rendre megszólítanak, h milyen ez a roller, mert láttak már többször vele, meg mennyi egy ilyen, meg stb, és kb lehidalnak, mikor mondom, h ez idehaza 300ezernél is drágább. Azt gyorsan hozzáteszem, h de én külföldről vettem még, kb 230ezerért.
Viszont rendre megkapom, h de hát azért már autót lehet venni, és bólogatni szoktam, mosolyogni, h az is van, a kettő nem zárja ki egymást.
De egy normális roller sajna ennyibe kerül - mármint ezek: Mi3, Pro2, G30, (F30), F40.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Thunderzolee #15840 üzenetére
Vagy lehetett volna az elmúlt 12 évben társadalmi hirdetésekben népszerűsíteni az elektromos rollereket a szokásos fideszes Brüsszelező reklámok helyett.
Akár óriásplakátok formájában, akár Korbuly Péter hangjával:
Társadalmi célú hirdetés
Az úthálózatunk túlterhelt, a dugókban töltünk jelentős időt.
Ezt az időt tölthetnénk a családunkkal is!
De egyre többen ismerik fel a rollereket
Váltson ön is elektromos rollerre!Soros György, ja nem, izé... A rollerek jóval kevesebb helyet foglalnak el útjainkból, mert kicsi, könnyű, jól lehet vele parkolni, és nem szennyezi a levegőt kipufogógázokkal.
Segítsük a rolleresek közlekedését azzal, h megfelelő oldaltávolságot tatunk tőlük, hogy nem dudálunk rájuk indokolatlanul, hogy gyermekeinknek is példát mutatunk.
Váltson ön is rollerre.
Készült a Magyar Kormány megbízásából
Társadalmi célú hirdetés
És benne vágóképek, mosolygós család, ahogy várja haza aput, boldogan mosolygós rollerezők a napsütésben valamelyik mélymagyar jelkép előtt, rolleresek a piros lámpánál állnak, mellettük a sávban rendőrautó, mosolyognak a rendőrök a rolleresekre, stb, a szokásos sallang, mint a többi fideszes agymosó reklámban van, drámai zene az elején, és hozzá a fideszes reklámok ismerős szinkronhangja.
Inkább ilyenre költötte volna az adónkat pártunk és kormányunk.
Ezzel lehetne szemléletet formálni, mert így sose fog eltűnni a nem autóval közlekedők ellen érzett közutálat.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Nordik #15845 üzenetére
Nem csak "valószínűleg", hanem fix, mivel már egy ideje kint van a specs list, illetve részletesebb ismertetőket is kiraktak már róla, ide is belinkeltük őket.
Még össze is kaptunk egymással mert van aki csak "link"-et rakott ki, ahelyett, h leírta volna mit is takar a link.Ezek amiket írtál, hol jelentek meg?
Mert idehaza, vagyis Kínán kívül máshol még nem.A hármas Lite az kb az Essetial megfelelője lesz, de végre 20 helyett 25km/h-s végsebességgel, ugyanúgy tizenpár km-es hatótávval, ugyanolyan gyenge 250W-os motorral.
Most nézem, valóban kapható már idehaza is:
https://xiaomishop.hu/xiaomi-electric-scooter-3-lite-elektromos-roller-black
Hát csak gratulálni tudok a marketingeseiknek, ezt nehéz dió lesz eladni ennyiért..Sztem nem lesz más modell egyelőre, előbb utóbb befut a 4 Pro, aztán ennyi.
A hármasból se lett "Pro", ami megkapta volna a hármas újításait, a Pro 2 nagyobb akksijával. De igazából nincs is rá szükség, a Mi3 szükséges volt, mert nem volt 300W-os modelljük 30km-es hatótávval. Az 1S csak 250W-os, hiába a 30km-es akksi kapacitás.
Így most lefedték a palettát.
Essential........ 250W 20km 20km/h
1S....................250W 30km 25km/h
Mi 3 Lite..........300W 20km 25km/h
Mi 3.................300W 30km 25km/h
Pro 2...............300W 45km 25km/h
4 Pro...............350W 45km 25km/h - 10"kerék
Majd meglátjuk lesz-e még több 10"-os modelljük, bár azok már eddig is voltak, csak Ninebot/Segway néven.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz PociAti #15852 üzenetére
Én se láttam eddig, csak Nordic írta, azt rákerestem, és valóban kint van a HelloXiaomi oldalán is. Bár árukereső nem adja be még.
Értem, h ennyiért kell árulniuk, de ez így értelmetlen beruházás, akárki is veszi majd meg. Egy 45km-es hatótávú Pro 2-t kap az áráért.
Az mondjuk vicces, h itt a hatótávon fel se tüntették a specifikációk között, pedig sztem azért az az egyik leglényegesebb szempont egy roller esetében:
https://xiaomishop.hu/lifestyle/elektromos_rollerek/xiaomi-electric-scooter-3-lite[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz PociAti #15847 üzenetére
"Ninebot esetén látják a fogyási adatokat, lehet nem éri meg belőle kihozni kisebb verziókat. Majd meglátjuk."
Ez pontosan így lehet.
Valószínűleg az F sorozatból is az F40 fogy pl a legjobban, nem az F30, ill. az F25.
Ezért látják, h ekkora akksi kell bele kb, ezért szerelik ekkorával ezt az új Xiaomit is.Valószínű a G30 65km-es akksija már feleslegesen nagy, lehet ott is az L-es (G30LD, G30LE, G30LP) verziók is szépen fogytak/fogynak, tehát látják, h mekkora akksival érdemes szerelni ezeket.
Így költséghatékonyabb lesz a gyártás, ezért egyelőre csak egy féle 10"-os Xiaomi lesz.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Nordik #15857 üzenetére
Tudom, h 20km-es, csak ez nincs feltüntetve a felsorolásban.
Ráadásul valós körülmények között a legtöbb roller hatótávja kb 2/3-a a feltüntetettnek. :/
Azért nem az az általános, h 25 helyett mindenki csak 20-al megy, h meglegyen a szükséges hatótáv. Akkor már inkább egy nagyobb akksis rollert kell venni.
Csak ezt ugye nem tudják az emberek, mert a Media Marktban ezt nem mondják el az eladók.
Aztán ilyenkor van az, h itt, vagy másik fórumban kérdezgetik, h miért csak 15km-t megy el a 30km-es 1S, meg miért csak 20-al megy 25 helyett, és miért olyan lassan indul - azt kiderül, h 95 kilós ember az illető.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Nordik #15898 üzenetére
Te egy barlangban élsz?
Változott a HUF-EUR arány.Nincs se extrém kereslet, se készlethiány. (Se a háború miatt.)
Egyszerűen a Forint árfolyama miatt kerül ennyibe egy roller. Euroban most is ugyanannyi mint korábban volt.Tood: "kinek mit intézett a kormánya".
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Minek kérdezed meg ott?
Nincs rá szabályzatuk, csak felvetődött "valami", kb a 2019-es belügyminiszteri közlemény színvonalán, legalábbis erre enged következtetni, h ezt a 300W-os teljesítménykorlátot válaszolták neked is.
Látszik a hozzáértés ott is a döntéshozatali láncban.
Szerencsére még nem utasítás a jegykezelők számára.Rendszeresen látok rollert vonaton szállítani, még senkinek se szóltak érte. Mármint azoknak, akinél rollert láttam.
Persze, ha sokan vannak, illik összecsukni, betolni ülés alá, ha befér, vagy feltenni az ülések feletti csomagtartóra.
Vagy kint hagyni a kerékpáros résznél, ha van ott hely.
Illetve milyen fajta vonaton vinnéd? Morotvonat? Vagy személykocsi?
Némelyiknél van hely az előterekben is. (By, Byd, BMX fecske, Bpmz, Bbdpmz, Flirt, Bpmot, Desiro, Kiss, )
Amíg nem vagy vele útban, nem fognak szólni érte.Ha meg összecsukod, poggyásznak minősül, ahogy írták is itt már feljebb, pláne ha veszel hozzá hordozótáskát is.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Van róla összehasonlító ismertető video:
https://youtu.be/d69qnppSVZkAz "L" az picit kisebb valóban.
Mondjuk nem is értelek, L-est biztos nem vennék, annyival nem olcsóbb, h megérje.
Akkor már F40, Pro 2 is elég.Hordozótáskákat nem használtam, nem hordozásra való ez a roller, ahhoz túl nehéz.
Kocsiba meg minek bezacskózni, ha a táskát belülről összekoszolja a roller, akkor egy idő után már azért lesz a roller is koszos, mert a táska belsejétől lesz a roller is egyre koszosabb. Legalábbis nekem ez az elméletem ezekről a roller tartó táskákról.DHGateről, vagy másik külföldi oldalról is megveheted, így global verziót kapsz (G30P), az 30-al megy 25 helyett.
Garancia intézése ez esetben problémásabb.Egyébként +1 a G30 mellett, a legjobbat veszed a pálcikarollerek közül, ha ezt választod.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Ghostface #15913 üzenetére
Hány kiló vagy?
Emelkedőkön is használnád, vagy csak szinte teljesen sík terepen?
Xiaomi Mi 3, Segway F30, F40.
De ezek sajna most drágábbak már.
Kisebbet nem érdemes venned, vagy hatótávban lesz kevés, vagy motorteljesítményben (250W).
Sztem lépj be a Facebookon az összes rolleres csoportba, és nézegesd a használt rollereket.
150ezerért, vagy még kevesebbért is szoktak ezekből kint lenni pár hónapos (kihasználatlanság miatt eladó) példányok garanciával, kevés km-el.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
Fúj, ezeket rollerral utálom.
Ezek miatt vagyok kénytelen egy hosszabb úton menni mikor munkába megyek. Biciklivel nem volt gond, de rollerral inkább kerülök, a Xiaomival kifejezetten utáltam, a G30-al ha úgy van, arra megyek, annyira nem zavaró, de inkább kikerülöm ezt a szakaszt.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Somatom #15920 üzenetére
Igen, a kormánymagasság nekem is sokkal jobb a G30-é, mint a Xiaominak volt.
176 vagyok. A Xiaomi se volt kényelmetlen, vagy ilyesmi, de a Segwayt ahogy elkezdtem használni, egyből feltűnt, h nemtudom ugyan, h mennyivel magasabb a kormánya, de sokkal-sokkal jobban kézreáll, nem is gondoltam korábban, h ez ennyire feltűnik majd, h ez számítani fog.És hát ezeket figyelembe véve inkább ajánlom a G30-ast, mint egy Xiaomit egy magasabb embernek.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Ghostface #15925 üzenetére
Hát igen, elég sokáig 150ezer volt az ára ennek, és a Pro 2 került 180-ba.
Most meg már meg se merem nézni az árukat.Amúgy ez a mostani paletta körülbelül:
Xiaomi:
Essential........ 250W 20km 20km/h
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45kmSegway: 10"-os kerekekkel
F25..................250W 20km
F30..................300W 30km
F40..................350W 40kmCsak piros és sárga színekben:
D18..................250W 18km
D28..................300W 28km
D38..................350W 38kmAz árakat árukeresön meg tudod nézni.
A többi nem noname roller még ezeknél is többe kerül.
250W-ost nem vennék ekkora súlyhoz, plusz emeledő is van.De majd jönnek még mások, talán ajánlanak.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Gallmix #15951 üzenetére
Biztos, h semmi sem lesz olcsóbb.
A Mi 3 Lite ára várható, h a jelenlegi ~220ezerről beáll a Mi 3 és az Essential ára közé, kb a kifutó 1S helyére.
(Most jelent meg, még feláras.)Bár érdekes felállás ez, mert a Mi 3 Lite inkább az Essential helyére kellene érkezzen, mivel annak a hatótávját tudja.
Az viszont egyelőre még nem tűnik kifutó típusnak.
Az 1S viszont már csak pár helyen kapható, a Xiaomishopon sem rendelhető már.
Csakhogy az 1S-et hatótáv alapján inkább a Mi 3 váltotta.Ezt beszéltük korábban, ezt olvashattad.
Segítség képp:
Essential........ 250W 20km max 20km/h
1S....................250W 30km (kifutó)
Mi 3 Lite..........300W 20km (új, de még extrém drága)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45kmJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Louies #16006 üzenetére
Hány kiló vagy?
Mekkora hatótávra lenne szükséged?
Emelkedőkön is fogod használni, vagy szinte csak teljesen sík terepen?
Jó minőségű aszfaltozott bicikliúton fogod használni, vagy rossz úton?
Mennyit költenél rá? Vagy minél kevesebbet?Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Louies #16008 üzenetére
Nem írtad, h emelkedőkön is mennél-e vele.
A pálcikarollerek között csak egynek van ekkora hatótávja, a Segway G30-asnak (65km).
A hatótáv egyébként valós használat során a te súlyoddal kb a 2/3-a a megadottnak, ugyhogy ezzel számoljál.De ha annyit is ráköltenél, akkor már nagyobbat is vehetsz a pélcikarollereknél.
Azokat viszont nem ismerem.
A következő fokozat az E-Twow úgy rémlik van is 400ezres modelljük teleszkóppal.
Majd jön valaki más inkább, és eligazít.
Pl feljebb a Mantis biztosan jó vétel annyiért.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
Az olcsóbb, ún. pálcikarollerek sebessége 25km/h-ra le van korlátozva.
Ha gyorsabb kell, módosított szoftvert kell rátenni, vagy nagyobb rollert kell venni.Amúgy ez a mostani paletta körülbelül:
Xiaomi:
Essential........ 250W 20km max 20km/h
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45kmSegway: 10"-os kerekekkel
F25..................250W 20km
F30..................300W 30km
F40..................350W 40kmCsak piros és sárga színekben:
D18..................250W 18km
D28..................300W 28km
D38..................350W 38kmAz árakat árukeresön meg tudod nézni.
A hatótáv kb a 2/3-a annak ami fel van tüntetve, ezzel számoljál. Tehát inkább olyat keress, ami 30km-es hatótávú, az el tud menni garantáltan 15km-t.A többi nem noname roller még ezeknél is többe kerül.
250W-ost nem vennék ekkora súlyhoz.Van még a G30-as Segway 65km-es hatotávval, 350W-os motorral, hátsókerék hajtással, ez a legnagyobb a pálcikarollerek között. Külföldről 250ezer körül beszerezhető (hazai ára kb 320ezer).
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
F:
Tárcsafék
Tömlő nélküli kerékD:
Dobfék
Belső gumis kerékMondjuk ez utóbbiból csak piros meg sárga van, szóval lehet, h ilyen "fiatalos"-nak szánták, de ha nem úgy vagyok öltözve, akkor mi van.
Én inkább maradok a feketénél.
Így a D sorozat nekem kilőve alapból.Ha lehet, kerüld a tömlős kereket, egyel kevesebb hibalehetöség.
A dobfék amúgy tökéletes, amiatt nyugodtan lehet választani a tárcsafékes helyett.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Packersbay #16060 üzenetére
Xiaomi: 8.5"- os kerekek
Essential........ 250W 20km max 20km/h
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tárcsafékek, belső gumis kerekek.Segway: 10"-os kerekekkel
F25..................250W 20km
F30..................300W 30km
F40..................350W 40km
Tárcsafék, tömlő nélküli gumi.D18..................250W 18km
D28..................300W 28km
D38..................350W 38km
Dobfék, belső gumis kerekek.
Csak piros és sárga színekben.Az árakat árukeresön meg tudod nézni.
A hatótáv kb a 2/3-a annak ami fel van tüntetve, ezzel számoljál.
90-100kg-hoz nem vennék 250W-ost semmiképp sem, hiába felelne meg a hatótáv amúgy.A 10"-os kerekek sokkal jobban elnyelik az úthibákat.
A tömlő nélküli pedig egy hibafaktorral kevesebbet hordoz magában. (Gyakori, h a belső gumi kidörzsölődik és ereszteni kezd.)Hát kb az F30 ami árban megfelel nektek.
Vagy a Mi 3 kisebb kerekekkel.
Rolleres boltokban ki lehet próbálni őket, ha megfelelő a gyorsulásuk, akkor nem is kell nagyobb.Segway F40, G30, G30LE, lenne az igazi a nagyobb motor miatt, de ezek max használtan vannak ennyiért. Facebookon van pár rolleres csoport, esetleg kövesd be őket, gyakran vannak kint alig használt szinte uj rollerek kevés km-el, akár több évnyi garival nagyon olcsón.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz bajnokpityu #16068 üzenetére
A Ninebot Max G30 a legnagyobb a pálcikarollerek között, 65km-es a hatótávja.
Hátsó kerekes a hajtása. Ez emelkedöknél jól jön, nem kell "ránehezedni" a roller elejére, nem tud a kerék kipörögni.
350W-os a motor, és dobfék van elöl.
A kollega feljebb nem jól írta, a G30LE sem tárcsafékes, azon is dobfék van.
De egyébként ez a dobfék tökéletesen teszi a dolgát, ha erősebben fogna be, fejreállna a roller, szóval kb felesleges ide a tárcsafék.Idehaza a G30E "II"-t lehet megvenni, ez annyiban tér el, h a kormányoszlopon plusz fényvisszaverő matricák vannak, plusz a hátsó sárvédön nagyobb a hátsó lámpa, ill. rendszámtábla tartónak van kialakítva hely, (fel lehet csavarozni).
Ezek vannak belöle:
G30D német verzió 20km/h
G30E EU verzió 25km/h
G30P global (USA) verzió 20mph20mph =~ 30km/h
Az L verziók (G30LD, G30LE, G30LP) pedig ezeknek a kisebb akkus verziója (picit rövidebb, és a platni is rövidebb), 45km-es hatótávval.
Létezik még gen1, és gen2 motortípus.
A G30D, G30E kapja a gen1-et, a G30P a gen2-t.Különbség:
Gen 2: végig tartja a 30km/h-t, mindegy, h az akksi meddig van töltve.
Gen 1: az akksi töltöttségével összefüggve csökken a végsebesség 25-ről fokozatosan 18-ig (30%-os akksinál).A G30P idehaza nem vásárolható meg, csak külföldi oldalakról kuponokkal kb 250ezerért.
Tehát nincs rajta pluszban nagy akksi a kormányon, az másik típus volt, nem ez.
Az F40 ezzel szemben tárcsafékes, és elsö kerék meghajtású.
A Segway is áttért az elsőkerék meghajtásra, legalábbis sz F sorozat, D sorozat már ilyen.A töltőcsatlakozó nyilván jobb helyen van, de hát ez a legkevesebb.
Az F30 és a G30/G30LE is tömlő nélküli kialakitású levegős kerekű. Pneumatikus, ahogy a kolléga is írta feljebb.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Somatom #16075 üzenetére
Na ez jó.
Ezt eddig is mondhattad volna.
Átdolgozták azt is?
Volt már sokszor szó róla, h mik a különbségek.Amennyire ismerem őket, a G30P teljesen a régi, és a német, meg az EU-s verzió a "II"-es, ujabb modell, ezek szerint ez is másmilyen rajta.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz PociAti #16092 üzenetére
Nahát, van már a rollereknek is Hardveraprós oldala?
hardverapro.hu/aprok/egyeb/szabadido_sport/kerekpar/e-bike_e-roller/e-roller/index.html
Köszi a tippet!
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz PociAti #16094 üzenetére
Tessék, mindjárt egy bestbuy.
hardverapro.hu/apro/xiaomi_mi_electric_scooter_pro_2_elektromos_roller_9/friss.html
150ezerért alig használt Pro 2.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Gallmix #16098 üzenetére
Sztem teljesen reális.
Ezek nemrég még 170ezerbe kerültek. Vagy korábban még kevesebbe.
Nyilván a hirdető is annyiért vette, ezért így nem bukik sokat vele, árában kiszáll belőle.150-ért teljesen rendben van.
Az eladó meg elég sok pozitívval rendelkezik, ez nem a Jófogás.Épp nyaralok, két nap múlva megyek vissza Pestre, ha meglesz még, meg is veszem.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Hogyhogy Essential?
A hatótávot 20-30km-ben határoztad meg.
Az Essential talán 12-15km-t tud.
Emelkedő szoba se jöhet vele, pláne ha már csak 50% alatti az akksi.
Alkatrész, megbízhatóság az Xiaomi, Segway esetében rendben van.
Ebből tudsz választani, árakat az árukeresőn meg tudod tekinteni:Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km max 20km/h
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulSegway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli gumik
Tárcsafék hátulD sorozat: (csak piros és sárga színekben)
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásA 10"- os kerekek nagyságrendekkel jobban elnyelik az úthibákat.
A dobfék is teljesen jól működik, nyugodtan választható dobfékes roller is.
A tömlő nélküli gumik egy fokkal jobbak talán, legalábbis az nem fog előfordulni velük, h a nem jól megválasztott keréknyomás miatt kidörzsölődik a belső gumi.Rolleres boltokban ki lehet próbálni őket, össze tudod hasonlítani melyik felelne meg motorerőben.
A valós hatótáv kb a feltüntetett 2/3-a, ezzel számoljál.
A 25-30km-es hatótáv igényedet kb a Pro 2, F40, D38, G30, G30LE tudja hozni.
Sajnos az Euro árfolyama miatt az utóbbi idöben elszálltak a roller árak. :/Használtat keress, 150-ért pont most volt egy Pro2-es itt a Hardveraprón is.
Ami a visszatöltést illeti, ha bekapcsolod, sem tölt érdemben vissza szinte semennyit, ahhoz valami iszonyat hosszú lejtő kellene, h komoly százalákokat töltsön vissza.
Ha kikapcsolod, még talán egy picit nyerni is lehet vele, mert legalább kigurulja lendületböl magát a roller, nem kell folyton a gázt nyomni; míg ha a visszatöltés be van kapcsolva, a gáz elvételekor azonnal fékezni kezd a motorfék - mármint a visszatöltés miatt lefékeződik a kerék.
Másrészt sajnos nem igazán tesz jót a roller elektronikájának, ha a visszatöltést bekapcsolod, mert se a vezérlő áramköri elemei, se az akkupack nincs igazából felkészitve rá, h visszatöltsön.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen