Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz pescara #19981 üzenetére
470Euro a Sharkset elöre hátra.
Nem éri meg, de mivel nálam van pénz lóvéra, belevágtam akkoriban.
A felszerelése volt egy agymenés, de már el is felejtettem. Jó menni vele, de mondjuk én kikerülöm amit lehet, macskakő pl ezzel se jó, bár erre számitottam is.
Túl kicsik ezek a kerekek az úthibákhoz.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz spider23 #20012 üzenetére
Nem tudom.
Én bankkártyával fizettem a számlámról.
Már 12x vettem onnét rollert, mindegyik működött.
Nincs Revolutom, az miért jobb, mint a bankszámláról fizetés?Paypalnek ismerem sz előnyeit, de azzal kb 10ezerrel több lett volna, így maradtam a sima kártyás fizetésnél.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
Na, ki tudja mi lett a párizsi roller ellenes népszavazás eredménye?
"Rettegjetek rxhadt rolleresek, be lesztek tiltva, majd meglátjátok, végre Párizsban ott lesz a példa, a zemberek utálják a rollereket, és nem kérnek belőlük!"Azt mi lett?
Tessék:
A szavazásra jogosult 1.300.000 ember mindössze ~7.5%- a ment el szavazni.
Ez durván 100.000 ember.
Ennek a 100ezer embernek a 90%- a szavazott a rollerek ellen.
Ez a TÖBBSÉG. Ez az alig 100ezernyi hangoskodó szerette volna az akaratát rákényszeriteni a többire.Ohhh wait... Idehaza nemrég egy hasonló (kudarcos) konzultáció után azzal plakátolták tele az országot, h a magyarok 97%- a egyetért a hangoskodó kisebbséggel...
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz pescara #20024 üzenetére
Bér-rollereket akarták betiltatni.
Csak a roller ellenes sajtóhadjárat részeként gyakran kimaradt az idézett párizsi szavazásról szóló cikkekből, h mindez csak a bér rollerekre vonatkozott.
Nyilván ahogy nálunk is, ott is inkább a turisták által használt bér rolleresekkel van a probléma.
De olvastam olyat is, h aztán arra hivatkozva, h a nép nem kér a bér rollerekből, ki lehetett volna akár terjeszteni az összes rollerre, hiszen a nép nyilván ezekből sem kér címszóval.
Kapott a roller ellenes brigád egy pofont.
Innentől be lehet fejezni a tilcsákbe, mindenki utálja mantrázást.Az egy más kérdés, h sok a felelőtlen rolleres, de inkább azokat szabályozzák (megfelelő mértékű büntetésekkel), így kordában lehetne tartani a rollereseket sztem.
Úgy nem, ahogy ezt idehaza tették:
www.miskolci.hirek/nagyon-enyhe-buntetessel-kinaltak-meg-a-kerekparost-aki-halalra-gazolt-egy gyalogostHát ha ilyen enyhe büntetéseket osztogatnak, akkor semmilyen visszatartó ereje nem lesz.
Vagyis nyugodtan lehet a járdán rollerezni 10km/h sebességnél gyorsabban is.
Ha meg még több baleset lesz, elkezdi "a nép" követelni, h tilcsákbe', és a nép hangját meghallgató bölcs, okos, művelt, tanult, intelligens, előrelátó, (fideszes) városvezetés enged a nép akaratának..[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Peaceliker #20059 üzenetére
Mekkora akksi fér a Pro 2-be, ha 48V-osra alakítjuk át? Vagy csak spacerrel lehet ezt csinálni?
Ha nagyon elborulsz, előre tegyél Sharkot, hátra meg Konykot.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz LurkerSheik #20091 üzenetére
Úgy tudom, a D sorozattal is tud mit kezdeni.
hardverapro.hu/apro/ninebot_f20_f25_f30_f40_javitas_frissitve_tobb_mod/friss.html
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Szombathelyi Lime statisztika, mennyien használták a rollereket az első fél év alatt:
nyugat.hu/cikk/tobb_mint_60_ezerszer_gordultek_elektromosanJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz IMIIKE1998 #20131 üzenetére
Én nem vennék ma már 250W-os motorral rollert, (Essentialt meg főleg nem), akármire is akarnám használni.
100ezer körül, 70-ezertől indulnak kb.
Nézz körül a Facebookos rolleres csoportokban, sokszor látok kint belőlük.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz phoenix1989 #20128 üzenetére
Sztem egyszerűbb a töltési időt mérni egy konnektorba dugható fogyasztásmérővel.
Némelyiknél még a Ft/KW költséget is bele lehet írni, így kapásból az elhasznált áram díját írja ki.De itt feljebb ahogy elnéztem, többen is kiszámolták, h az áramdíj a legkevesebb egy roller üzemeltetése során.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz PociAti #20141 üzenetére
Drága a bér rollerezés, én is csak akkor használom, ha nagyon muszáj; pedig nekem bőven tellne rá - de valamiért nem esik jól, ha egy párszáz Ft-os BKK jegy árával vetem össze, mindig elkomorodok, francnak költöttem megint erre ennyit, csak sajna néha muszáj, mert pl ahová bérrollerrel mentem, oda nem vezet tömegközlekedés, vagy sietnem kellett, és nem értem rá 10-15 percet gyalog menni.
Igazából nem sok pénz ez, 1000-1500Ft-os utak, és nem is vagyok spórolós fajta, de ésszerűbben szeretem a pénz elkölteni, nem így, h elrollerezem.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz pescara #20135 üzenetére
Igen.
Okai ES400-as rollerek, csak elöl van rajtuk, szét is rázza az embert a szxr utakon a roller, de a kormány legalább nem esik ki az ember kezéből közben.
A kisebb hátsó kerék meg külön extra. Gondos tervezés eredménye.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Jackie_Chan #20223 üzenetére
G30P DHGateről +1
Amit már feljebb linkeltek.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Jackie_Chan #20251 üzenetére
A DHGate teljesen megbízható oldal.
Napidroidon is szokták linkelni.
Az említett G30-ból 7-et rendeltem már családban, ill. ismeretségi körben.
Ha garancia mániás vagy, akkor viszont inkább ne onnét vedd meg, macerás ott garit intézni, pl. angolul is kell hozzá tudni.
Nem mintha egyáltalán szükség lenne a garira, nem jellemző, h elromlanának.
Ha esetleg mégis, az pl, a vezérlő (25ezer), vagy az akkupackban leválik egy Nikkel szalag, az is javítható (10-15ezer), nem kell cserélni az egész akksit, kerekekre nem vonatkozik a gari, fék meg dobfék, (5-10ezer), szóval még ha lenne is vele valami, még mindig olcsóbb javítással együtt onnét rendelni, mint itthon megvenni 320-340ezerért.
Vám meg ilyesmi ezekre már nem rakódik rá, mivel EU-raktárról jönnek, a neve is ezért EU-Stock, konkrétan lengyelből küldik, 7-10 nap míg ideér.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
G30-at csak azért szoktuk ajánlgatni, mert DHGateről rendelve az jelenleg az egyik legjobb ár/érték arányú roller.
Illetve a pálcikarollerek között viszonylag nagy, magas roller, nagy trepnivel, kényelmesebb, mint a kis rollerek. Pesten ki tudod próbálni, a Whoosh bérrolleres cég G30-asokat használ.
F2 Plus már kapható, nem is sokkal drágább.
A 400Wattos motor minden bizonnyal jótékonyan hat a roller emelkedőkkel tűzdelt úton való használhatóságát illetően.
És végre vannak indexek is rajta.
Akkora akksi van benne, mint a Pro2-ben van.
Az F2 is kapható, picivel kisebb az akksija; akkora, mint az F30/F40-ben van. Motor ugyanaz, és az NFC-s lezárás hiányzik még belőle.
15km-re mindegyik megteszi.
Vehetnél egy F2-t, azt írnál róla, mennyire lett jobb, mint a korábbi modellek.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz zoltanz #20291 üzenetére
M365 Tools Battery fülön.
https://play.google.com/store/apps/details?id=app.peretti.m365toolsJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz zoltanz #20302 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 45km (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz zoltanz #20302 üzenetére
Az M365 és az 1S kb ugyanaz.
Ha előrelépést akarsz, akkor Mi 3, vagy nagyobb akksival az M365 Pro, vagy a kb ugyanazt nyújtó Pro 2.Lengéscsillapítókat mindegyikre lehet tenni, a Mi 3-ra is.
Xiaomira előre Sharkset, hátra Konyk, vagy hát Monorim (előre-hátra).
Ilyesmi listára gondoltál?
Ha 10"-os kerekekre váltanál, akkor F30/40, D28, D38.
Vagy hát ugye a G30 DHGateről.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Mr. Csonti #20329 üzenetére
Nincs, akik gyorsabban használják, kicserélték a vezérlőt.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz Revolit #20338 üzenetére
A visszafejlesztés is fejlesztés? Navee tárcsafékes, Xiaomi dobfékes. Tényleg "ultra" lett, találó az elnevezés.
A motorral meg eddig se volt gond, max a hangjával, de mivel ez ilyen, nagyon nincs vele mit tenni. Ha a Xiaomi lecseréli a "szokásos" roller motorra, az jó lesz, de cserébe a Navee extra 40nm-nyi nyomatékáról meg le lehet mondani.
A Navee egész jó roller volt, ráadásul a Xiaomi égisze alá tartozik.
Rátapintottál amúgy a lényegre, eddig is megvehette bárki az Ultrát Navee S65 néven, de ha valaki többet akar fizetni ugyanazért, ám legyen, kiadjuk Xiaomi néven is feketében, gondolhatták a Xiaominál.
Kb annyi értelme van ennek a Xiaomi imádatnak, mint az Apple termékek iránti fanatizmus.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz ginola #20363 üzenetére
Sztem a Naveera nem lehet rátenni a jelenleg használatos roller lengéscsillapítókat.
A Segway F, meg a D sorozat is csak később kapta meg a Monorimeket. Naveehoz még nem láttam.Nem érdemes a gyártóknak fejleszteni hozzá, mert annyira kevés van belőle, nem jön vissza a befektetés ára.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Aaron14 #20445 üzenetére
Hát tegyél rá lengéscsillapítót, lengéscsillapítókat, azt kész. Monorim előre egyszerűbb, kisebb, mint a Sharkset, hátra meg szintén Monorim, Konykot ugyse lehet kapni.
A lengéscsillapítós rollerek nagyobbak, nehezebbek, és gyorsabban is mennek.
Sokan használják a Xiaomit Monorimmel.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz sztothj #20461 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 45km (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz sztothj #20461 üzenetére
Bár hatótávban kisebbet keresel, de nemnagyon van más, csak a G30 DHGateről, illetve az Inmotion S1.
Mindegyik ~220ezer. Ráadásul ezek global verziók, 25 helyett 30km/h a vége mindkettőnek.A kisebb rollereken nincs lengéscsillapító, lehet rájuk venni, de árban már több lesz úgy, plusz a hazai áraikat megnézed a rollereknek, megérted miért a DHGateről ajánlgatjuk őket inkább.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz phoenix1989 #20465 üzenetére
Pasztmek... Ezt nem hiszem el.
De amúgy az ilyenek miben reménykednek?
Hogy nem derül ki? Vagy mégis mit hisznek? Ha konkrétan kisebb lett a kapacitás, az már a vásárló megkárosítása.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Peaceliker #20487 üzenetére
Ja, én is észrevettem már korábban, h van ebből egy ilyen verzió, ami 40-el is tud menni, de sajna csak itt kapható, amit linkeltél, annyiért meg már annyira nem éri meg.
Pláne, h kb ugyanaz, mint a sima, csak a vezérlőn egy beállítást meghagytak.
Persze lehet, h módosított a vezérlő is, h bírja a terhelést, de nem lepődnék meg, ha szétszedve kiderül, h ugyanaz van mindkettőben. :/Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz mrrr74 #20486 üzenetére
Ebben azért nem vagyok annyira biztos.
Nekem van G30 is, átalakítva 48V-ra, sokkal jobban megy, mint ez az Inmotion, pedig az Inmotionben a motor is nagyobb, meg 52Voltos.
De hiába a nagyobb motor, ha nincs úgy beállítva, h felvigyen az emelkedőn, míg az átalakított G30 felmegy.
Viszont mivel nem lehet hozzáférni a vezérlőhöz se szoftveresen, se hardveresen, így nem lehet a rollerrel semmit se csinálni, (módosítani rajta) - műgyantába van öntve az egész vezérlő. :/Ha a G30-ra teszünk lengéscsillapítókat, akkor azok jobban működnek, mint az Inmotioné. Drágább, de jobb.
Aztán a G30 nem inog annyira, stabilabban megy, ezt mondjuk nem értem, de ez van.
És az index ami még kiakaszt, h ha kormányról lehetne kapcsolni, akkor egy jó dolog lenne, de így, h giroszkóp vezérli, mit sem ér.
Kár ezért a rollerért.
Szóval én terveztem, h megtartom az Inmotiont, de vezérlőt cserélek benne (esetleg vezérlőt + kijelzőt hozzá), mert az akkupack, meg a motor jó alapnak tűnik, de inkább elengedem, el fogom adni, annyira nem jó.
Pedig a roller ára (~230ezer) + egy új vezérlő + index átalakítása kapcsolhatóra (ha lehetséges) + munkadíj = jó roller lett volna.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz mrrr74 #20489 üzenetére
Sztem minden roller ilyen, ez nem zavar, nagyméretű akksi kell, azt az soká merül le, vagy legalábbis később éri el az 30-50%-ot.
Ez sajnos ilyen.
Ez volt az egyik érvem a Xiaomi Pro 2 ellen.
A G30-ba nagyobb akkuackot lehet építtetni a trepnibe, mert fizikailag jóval nagyobb a G30 taposója. Így a Pro 2-t nem volt értelme "tuningolni" - lengéscsillapítókkal, indexxel, nagyobb akksival. Kár rá locsolni a pénz sztem.Autónál nyilván egyszerűbb, ott amíg van a tankban benzin, addig lehet neki tolni.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
Inkább pont a szoftveres update után került ki.
Hogy értsd:
Az EU nem támogatja rollereken a tempomatot.
Ezért eredetileg volt benne, de a Ninebot csoport nem akarja, h kitiltsák a rollereiket az EU-ból, (piacot veszítsenek), ezért a későbbi frissitésekkel kivették a tempomatot.
Ezért van amelyikben van, és van amelyikben nincs.Szoftveres módositással ezt is vissza lehet tenni akár.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz bigdady #20544 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 45km (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz bigdady #20544 üzenetére
A G30 DHGateről a legjobb ár/érték arányú.
Ennél olcsóbbak csak a használt rollerek.
Mi 3: 130-150ezer
Pro 2: 150-170ezer
F30, F40: 150-170ezer
D28, D38: 130-150ezerMekkora hatotáv kellene?
Iskolában akárcsak egy biciklit, ezt is le lehet zárni. Kamerák vannak a tárolóknál? Meg kell kérdezni a sulit ve lehet-e vinni, télen nem árt ha fűtött helyen van, plusz bentről nehezebb ellopni.
Jogositvány egyikre sem kell, és ha lesz is szabályzás, teljesitmény korlát nem lesz benne, inkább csak max 25-el tudjon menni a roller, afelett kell majd jogsi.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz asuspc96 #20545 üzenetére
Hol olvastál 300Wattot?
Elég régi hsz-ok lehettek.
Inkább 350 az a 300, de a legutóbbi kiszivárgott hírekben (mikor legutoljára arról cikkeztek, h már Látár János asztalán van a tervezet), szóval abban csak 25km/h sebességmegkötés volt, teljesitményről szó sem volt.
Amúgy is életszerűtlen, h ezt beleírják, mivel emelkedőkre nem mennek fel a túl kicsi teljesitményű rollerek; miközben 500W-os rollert simán ki lehet adni gyárilag 25km/h-ra lekorlátozva.Sztem ne ez alapján válassz rollert.
Amiket kinéztél, egyébként jó választás mind.
De ekkora súlyhoz nem hátrány az F40/D38 sem.
Egy hsz-al feljebb írtam használt árakat.Sokan hirdetnek Hardveraprón is rendszeresen alig használt rollereket kevés km-el, kevés töltési ciklussal, sokszor még évekig tartó garanciával, akár a dobozával együtt.
Ezeket 10-15ezer km-re tervezik, néhányszáz km az semmi, ugyanígy néhánytíz töltési ciklus az semmi.Ittasan sztem ne vezessünk rollert, maradjunk a biciklinél, bár én azt se engedném.
G30 DHGateről még kimaradt, ez a legnagyobb, és jelenleg a legjobb ár/érték arányú. Ilyen magas embernek jobb egy nagyobb roller magasabb kormánnyal, nagy trepnivel.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz sirarcheer #20561 üzenetére
A Tier nem megy fel ott?
Akkor a Pro 4, és a G30 se fog. Ezek csak 36V-os rendszerűek, 350W-os motorokkal, Tier, Lime ezeknél nagyobb teljesitményű.G30 egyébként mechanikusan elbír nagyobb súlyt, a motorerő miatt írnak rá 100kilót, egyszerűen ezek a kisebb motorok nem bírnak nagy súlyt mozgatni, pláne emelkedőn felfelé, ezért van a súly korlát többnyire.
Újabb Segway rollerek esetleg?
F2 plus, F2 Pro?
Még nem nagyon kaphatók, túl újak.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz asuspc96 #20563 üzenetére
Ez elektronos kerékpárokra vonatkozik, ott nem is kell nagyobb motor, a rásegitéshez az is elég.
Az ilyen cikkek többnyire az e-bikeok 300W-jából merítik ezt a számot, meg a megszólaltatott "szakértők" is. Ennyit a felkészültségükről, a témához való rálátásukról. :/
Más hasonló cikkekben meg 350W-ról írnak már.De németeknél, osztrákoknál se ezek lettek a teljesitménykorlátok (600Watt).
Meg értelme sincs sok a teljesítmény korlátnak. 48V-ra átépítve az eredeti 350W-os motorral 50-55km/h közé gyorsul a G30-am, (merülő akksival is 45 körül haladok), szóval ha a jogalkotónak egy kiskapu létrehozása a cél, akkor csak nyugodtan írjon bele ilyen értelmetlen korlátot.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz sirarcheer #20569 üzenetére
Ezek még új rollerek, hamarosan kaphatóak lesznek.
Ezért nincs még belőle máshol.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Koleszár Gergő például.
Bár látom, h egy év alatt is alig lett csak beletéve nagyon kevés km, mégis inkább én is azt javaslom, add el, és vegyél egy nagyobb akksis rollert.
Mi 3, M365 Pro, Pro 2 - ezekben a motor is erősebb, és 25-el tudnak menni 20 helyett.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen autót vegyek?
- Futás, futópályák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- PlayStation 5
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs