Új hozzászólás Aktív témák
-
saril
senior tag
válasz PociAti #13895 üzenetére
Én is erre akartam reflektálni egyébként hogy a gyári töltőjével töltöm.
Az hogy cellánként ez milyen kapocsfeszültséget jelent teljesen feltöltött állapotban a lőtéri kutyát sem érdekli, 2 Amperes a töltő adaptere a gyári pakkomban pedig 4db 2600mAh cella van párhuzamosan kötve, tehát bőven ideális 500mA töltőáram jut egy-egy cellára "elvileg" tehát bőven a kíméletes kategória, a többi nem érdekel!
Simán vehetnék hozzá 4 Amperes töltőt is, mert a cellánkénti 1 Amperes töltőáram is teljes megfelelne minden előírásnak, egyébként.
Egyenlőre elég a gyári is, csak városban használom.
Ja és ha meghullik a gyári pakk benne, félretettem magamnak 40db Samsung 35E cellát de ahogy említettem, lehet már én sem jutok el odaáig hogy ezt meg kellene csinálnom.[ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
Tamás9x
őstag
válasz PociAti #13895 üzenetére
Azta büdös moccckos mindenit, hogy rá merték írni, 65Km hatótáv, mikor az nem arra való!
Mit képzelnek? Kérem szépen oda már buszra kell szállni, szabad akarat nincs, punk tum beszüntetve, kocsit kell venni !El kell olvasnia cikket Értelmezni, és majd utána beszélünk
Az pedig, hogy egy belső, és külső töltő miben különbözik... mind a kettő gyári... hát...
Szegény ételfutárok, elektromos autósok dögöljenek meg, dobják ki a rollert, közlekedési eszközt mert 1 év alatt tuti van aki 500-nál többször tölti fel. Minek nekik 2000 ciklus...
Kügyük meg a cellákat koppra és 250 ciklus után vegyen midnenki másik pakkot
A Nokia jó hülye volt, hogy a Lipo aksijait csak4.05 ig töltötte, mai napig mennek. mocskos lázadók
saril: Érdemes megnézni pakk méretezéskor a levenni kívánt áramerősséget, és a szerint számolni, hogy ne terhelje a cellákat a gyorsítás. A kivett Amper szám is csökkenti a ciklusszámot sajnos.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Reggie0
félisten
válasz PociAti #13895 üzenetére
"Szívesen olvasnék olyan tanulmányt, mely szerint a járművek töltés vezérlő automatikája nem megfelelően dolgozik, és tanácsosabb lenne inkább jelentősen alacsonyabb szinten abbahagyni a töltést."
Ez a cella tulajdonsaga, nem a toltesvezerloe. Olyan tanulmanyt sem fogsz talalni, hogy hibas a kerti csapod, mert ha telitoltod a vodrodet, akkor konnyebben kilottyen belole a viz.
-
Reggie0
félisten
válasz PociAti #13895 üzenetére
Javaslom olvasd el a Tesla allapontjat az akku toltesevel kapcsolatban:
https://www.tesla.com/hu_HU/blog/bit-about-batteriesAvoiding very high and very low states of charge. Voltages over 4.15V/cell (about 95 percent state of charge [SOC]) and voltages below 3.00V/cell (about 2 percent SOC) cause more stress on the insides of the cell (both physical and electrical).
Avoiding very high charge rates. Charging faster than about C/2 (two hour charge) can reduce the cell's life.
Emiatt a juzer manualban ezt javasoljak: [link]
keep the full charge limit of the battery to under 90% for daily use by using the mobile app or vehicle’s touchscreen to set charge limit within the ‘Daily’ range. If you need the full range (i.e. 100%) of your battery for a long-distance trip, you can increase the limit to the ‘Trip’ range (>90%) as necessary.
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Gitáros topic
- Hálózati / IP kamera
- Suzuki topik
- Politika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest