Új hozzászólás Aktív témák
-
saril
senior tag
Akkor ezek szerint senki nem rendelkezik ilyen rollerrel rajtam kívül?
Tervezem hogy csinálok hozzá egy nagyobb akkupakkot mint a mostani 10,4Ah de egyenlőre mivel ezzel is elmegy 20+km-t még hagyom, de ha el tudom adni árában, akkor neki is kezdenék egy nagyobb pakk építésének, ha elférne akkor 21700ból hogy bika legyen ha nem fér el marad a 18650
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
Tamás9x
őstag
Ez csak azért is veszélyes terep, mert hiba esetén, se motor, se aksi, se vezérlő, szinte semmi nincs hozzá. A Xiaomi, és Ninebot, meg hasonló tömegcucchoz, pedig szinte minden, rengeteg modding cucc, FW, és töménytelen kilóméter ahol már másnak kijöttek a hibák, lehet rá előre készülni. Polcról van hozzá minden. A support megéri a felárat.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Ha értesz hozzá akkor nincs akadály, de elég sokan laikusak ebbena témánam, még egy abroncs cserében is.
Dave™: Te vagy célközönség, amire méretezve volt, 100kg vagyok. és az útvobalamon van egy felüljáró is, sajna. Próbáltam nekem kb felét viszi. Sokat számít az a 25kg + ruha, és táska.
DonThomasino: Marketplacen vannak kicsomagolatlan rollerek is, 1-2 iszonyat olcsó darabba bele lehet botlani. 125-ért volt nemrég NYH-n Xiaomi Pro 2
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Grafiqs
őstag
Ez nem hangzik rosszul elsőre.
De, kicsit utána számolva 27e Ft mire nálam lesz. 30e Ft-ért már itt van a Monorim.
A nekem fontos infók a méretei, lévén nem egy Xiaomi rollerre kerülne.
GÉs még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
Tamás9x
őstag
Súlyos téveszméid vannak
Igen jártam. Régebben is amikor bejöttek, és múlthéten zúgott 1-et ismerősöm, mázlija hogy Pro 2-vel mert a városban van egy bolt ahol mindent is be lehet szerezni.
Műszerészkelem, javításban gondolkodunk, nem sima felhasználói fejjel. Az alkatrészek kopnak, használódnak, szerviz igényes minden, az átlag ember az orráig nem lát el, mi években gondolkodunk.Tehát röviden... Én ezeket JAVÍTOM, sok mással egyetemben nem csak használom
FID-nek van több facebook csoportja is, és ott is ugyan ezzel a véleménnyel vannak. szart ne még ha olcsó is, hosszútávon többe kerül.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Nem nekem, a fizikanak kell hinni, de ha belefogsz akkor ne gumi lapot hanem "O" gyurut rakj bele a legjobb az ek alaku, de olyat max gyartani lehet, az jobban deformalodik, van aki rugot rakott az ellenkezo oldalra, az sem rossz, csak sok tagnal el van preselve a vege es nem csavarozhato. Bringa boltban lehet tudnak olyat adni ami szerelheto teljesen, egy probat megerne.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
DigitXT
félisten
Semmiféle hozzáépítést nem írt senki... adott hely ki van maxolva,
nem tudsz hozzá építeni, csak át tudod építeni más konfigra.Nekem is van célműszerem erre a célra (is), viszont ha vadonat új
cella adagból indulsz ki, sokat nem kell méricskélni: egyformák.Amúgy semmit nem írtam a munkásságodról. Nem tudom mire fel
veszed magadra... (Casseius fórumtársnak készült egy olyan akku,
aminek a hibáját nagyon sokára ismerte el a gyártója. Először nem
is akart érdemben foglalkozni vele, pedig sok akkut gyárt: ez fura...
Én a saját akku gyártásom is sufni kategóriába soroltam, mivel úgy
készül. Nem is árulom senkinek, de igyekszem magamnak a lehető
legjobb minőségben megcsinálni, ne legyen vele szívás. Néha van.)Ui: olyan szívás is lehet, hogy cipőkanállal fér bele a dobozba, tehát
kukázni kell róla még a zsugorfóliát is. Jó megoldás? Nem biztos...
De működik. (És mivel vízálló, zárt, merev doboz, végülis kibírja így.)
És miért sufni még? Mert nincs szigetelő gyűrű a pozitív végeken.
Végtelenül egyszerű okból: nem volt itthon. (Ahogy okos BMS sem.)Szerk: amúgy mint rettentő nagy akku építő mester, miért írsz olyan
pontatlan dolgokat, hogy a 2600 mAh az a cella teljesítménye? LOL.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Az igazából 4 hegesztés volt, csak kettő alatta van keresztben.
Elég komolyakat fogott a cucc, remélem jó lesz így is. (Majd a nagy
pakknál fog látszani, hogy 4, mert ott nem kell több réteggel szívni.)
Ha esetleg szétesik, majd meghegesztem újra. (Továbbá persze azt
is nézem majd, mekkora a feszültségesés. Ha rossz lenne a kontakt
ki fog derülni... Igazából ez a másodlagos pakk. Vacak 60A BMS-sel.
A munka oroszlánrészét a 21700-as pakk fogja végezni. Elméletileg!
Na nem kell olyan vagy valamire gondolni, ilyen 150A lesz max LOL.)Természetesen az alábbi demo helyzet, hogy 8400W, és nem esik a
fesz, továbbá eleve hogy 42 km/h és 8400W sose fognak előállni.
Csak valamit ki kellett találnom, hogy lássam, mi hova, hogyan férjen. -
DigitXT
félisten
Terv szerint 20-30 km/h-ig fogja majd a Wolf King GT-t, pedig az jót húz,
aztán persze terv szerint elfogy, a 48V miatt: nekem elég a ~45 km/h. -
Reggie0
félisten
"- hogy a cellák belső ellenállásának meg kell hogy egyezzen, minél nagyobb az eltérés, és itt eltérés alatt század mili Ohm-okról beszélek, minden kisütés és töltési ciklus után nőni fog ez az ellenállás eltérés míg végül a jobb BMS-ek letiltanak a nagy feszültség különbség miatt, az olcsobbak pedig nem, és tönkremegy pár sor cella."
Ez nem hangzik valami logikusnak, sem parhuzamos, sem soros kapcsolasnal.
Parhuzamos cellak eseten a kisebb ellenallasun fog nagyobb aram folyni, tehat az fog jobban degradalodni.
Soros kapcsolasnal pedig a BMS a leggyengebb cella lemerulese eseten fog letiltani, azaz csak annyi az eredmenye, hogy a tobbi cellat nem tudod teljesen kihasznalni, mindig lesz bennuk maradek toltes.En ebben csak azt a biztonsagi tenyezot latom, hogy ha egyformak a parhuzamosan kapcsolt cellak belso ellenallasa, akkor nem asszimetrikus lesz az aram, tehat ha maximalisan ki akarod hasznalni a cellak legnagyobb megengedett kisutesi aramat, akkor igy lehet biztositani, hogy nem lepi tul egyik cella sem azt.
Illetve annyi elonye van, ha sorosan is egyformak, hogy egyforman oregednek es igy nem lesznek olyan cellaid, amiknek meg lenne valamennyi az elettartamabol, de megis ki kell dobni egy sor miatt.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
Szerintem nem a kifejezésekkel trükköznek. A bontatlan az tényleg bontatlan.
Legfeljebb elhallgatnak részleteket, nem kötik a vásárló orrára az értékcsökkenés okát. Pl. az egész széria kicsit gyengébb a vártnál. Ennek eldöntéséhez nem szükséges minden egyes terméket kibontani.Inkább az alábbi kifejezések jellemzőek: új, nem használt, nulla kilométeres.
Például amikor két termékből építenek össze egyet. Vagy amire korábban utaltam megmardt termékekből legóznak össze egy "limitált szériát", és most ez a kifejezés pejoratív értelmű.De egyre gyakoribb, amikor maga a gyártó újítja fel a terméket.
Apple cég Certified Refurbished termékekTisztességtelen magatartás akkor következik be, amikor a refurbished kifejezés (vagy más értékcsökkenést okozó tényező) nincs kellően kiemelve.
-
Tamás9x
őstag
A megtehető távolság már ebben a kíméletes módban értendő Tehát ha kimaxolod a töltési és merítési feszültséget akkor a gyári felett plusz km-t kapsz, maximális 250-300 ciklusos aksipakkal, ami nekem kb 1 év se, másnak lehet 5.
Ezért is szeretnék 15 pakkos aksit, 4.0v-ig töltve 60V, 1200-2000 ciklus, minimum, mert már a munka cellák olyan 500-nál tartanak a jelenlegi 300-assal szemben.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Reggie0
félisten
Igen, mivel az enyemben csak 7.5Ah az akku es 2x10km-et megyek vele. Az elejen olyan 5km maradt meg benne, igy egy ev utan kb. 1km-nyi toltes marad. Ezert is akarom lecserelni 21700-as cellakbol allo akkura, mert ugy meglenne a 10Ah es ev vegetol 2x15km-re no a napi rollerezes.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
Még jelenleg én is nézelődöm, mert eddig lámpába kellett meg apróságokba ami nem mindennapi használat volt.. 1-2db cella nem volt 2000ft, senkit sem érdekelt mennyit tud, olcsón cserélhető volt, de most 90db cella. már nem az az érték amit félváról vesz az ember. Főleg, ha össze is kell utána rakni.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
A hegesztő elvetette az ötletet, ez 122,36kg/cm²-t tud, remélhetőleg megfogja, kicsit tartott, hogy almg3 nem fogja meg, saját anyagával pedig túl vékony lenne a varrat, mintha nem is csinált volna semmit. Kellene egy másik ugyan ilyen cső ömlesztésnek.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
-
Casseius
tag
Nyilván nem fogom végtelenségig húzni lesz majd egy határ aminél megáll a dolog (csak tudnám mikor )
Igen, összességében biztos h jobb egy elektromos motor, viszont fél éve munkahelyet váltottam, az új hely 10 km-re van tőlem, ahova BKK 1 óra alatt visz ki 2-3 átszállással.
Egy az h nincs jogsim, kettő garzonban lakok a belvárosban így egy motort, autót nem tudnék hova rakni, és nem is lenne gazdaságos kizárólag melobajárásra használni, 3 hirtelen nem volt 200e nél nagyobb keretem közlekedési eszközre így került a kosárba a Xiaomi Pro 2[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
DigitXT
félisten
Ezt az autós hasonlítást nem unjátok még? Tegnap be kellett mennem a céghez,
és még nincs kész a roller: 2800 Ft a parkolás a 8 órás munkaidőre, s lutri, hogy
találsz-e helyet. Tehát a kvázi ingyen bejutás, és a garantált parkolás helyett: tök
jópofa ott keringeni... összességében kb. ugyanannyi időt elbaszva, mint rolleren.
És még nem is szórakozol (mint rolleren!), amikor a dugóban kell araszolgatni.
(Nem mellékesen ott a tudat, hogy a dugót te IS csinálod, pedig van alternatívád.)Komolyan nem értem, hogy hogyan lehet összehasonlítani egy rollerrel az autót?
Arról nem beszélve, hogy akinek van autója, tudja, hogy nem a majom a drága.
Aki majmot vesz, vegyen hozzá banánt is: a fenntartása nagyságrendekkel több...A roller (HA nem töröd össze ÉS nem tuningolod szarrá!) marginális üzemeltetési
költségekkel bír: egyelőre se adó, se kötelező biztosítás (utóbbi mondjuk ajánlott,
még ha csak bringás is, de legalább van valami 1500 Ft/év nem fog földhöz vágni),
se műszaki vizsga, se 800 Ft-os benzinár. (Tudjuk, erőszakkal 480, de meddig...)
Se 350Ft/óra parkolás simán az utcán, ami még nem is annyira drága környék.Szóval ha van 600K-ja vegyen autót. Aha. És fizessen gyorsan évi 60K-t KGFB-re.
Napi 5K-t az ingázásra (parkolás és benzin), tehát alsó hangon havi 100-at LOL...
Ez aztán remek pénzügyi tanács... És persze dobja el a hobbiját, a szórakozását.Azon kívül, hogy szerintem se racionális egy pálcikára ennyit költeni, mert a vége
úgyis az lesz, hogy túlmegy majd minden határon, és széttörik alatta is a váz, de
ettől én még meg tudom érteni, hogy ez egy hobbi, nem javaslok helyette autózni.
Ha már vmi, akkor a motorkerékpár alternatíva... Csak ott megint problémás lehet,
ha kicsi a teljesítmény, de be kell menni az autók közé. Ha meg nagy, akkor meg
a fogyasztás sem lesz annyira baráti... Kompromisszumos minden, az tény.Ui: az a stock elektromos motor 750-ért mit megy? SMKP szintet megüti, talán?
(Motoroztál már SMKP-val a száguldozó autók közt, vagy elméletben tetszene?*)*: nekem megvolt, és mégegyszer nem, köszi. Motorból minimum 125 ccm, még
ha ahhoz le kell tenni a B jogsi mellé egy B125-öt is, de ha komolyan gondolja a
két kerekű közlekedést, és a városon kívül is menne, akkor minimum A2, 250+...
Az elektromos motorok egyelőre iszonyat drágák, nehezek, kicsi a hatótávjuk.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
És mért is éri meg ~2-3 év spórolással megvenni azt a tizenéves autót?
Írtál olyat, hogy 4 személyt is elvisz, meg autópályára is mehetsz vele...
Ez hogyan oldja meg azt, hogy egy ember, egyedül a belvárosi dugóban
be akar jutni a munkahelyére, ami BKV-val 1 óra utazás átszállásokkal...Igen, valószínűleg velem van a baj, mivel válaszoltam a trollkodásra...
(Egyébként qrvamesszi vagy attól, hogy felbosszants, nem biztos, hogy
az én értelmezési képességeimmel van itt baj, ha még ez se ment át.)Ui: tudod mit jelent egyáltalán, hogy valaki vérszemet kap? Hát nem ezt.
-
-
Reggie0
félisten
Pedig ez igy van. A gyartok jelenleg az akku szempontjabol a minel nagyobb vevoi megelegedettsegben erdekeltek, mivel meg kell gyozni a vevoket, hogy nem kell felni az akku tonkremeneteletol es igy a nagyerteku vesztesegtol. A masik oka, hogy gyakorlati tapasztalat hianyaban a gyartok is a biztonsagos allapot felol kozelitenek az optimumhoz, meg ha ez nekik rovidtavon extra koltseget is jelent. Ha megfigyeled a legtobb uj technologiat a kezdetekben tulmereteznek vagy sok tartalekot hagynak benne.
[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
Milyen választásom van még ekkora kapacitás, fényerő és minőség mellett ebben az árkategóriában? Kiváncsian várom a lehetőségeket.
Állítható teljesen 500 tól 2500 lumenig több lépcsőben is, így nyilván akkor használom ki a teljes erejét amikor kell is.
Nekem valahogy nem volt nagy gond 9 mp alatt felraknom a powerbank részét.
Ha egyben van akkor az azt jelenti h kicsi az aksi, nem szeretem naponta töltögetni a kiegészítőket, de szerintem más se, persze nem vagyunk egyformák[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Somatom
veterán
-
DigitXT
félisten
Figyu, én nem lövöldözök. Fórumozok. De ha veled nem éri meg beszélgetni,
mert mondjuk generációs különbségek miatt kisebbrendűségi komplexusod
van, akkor sajnálom. A jövőben mellőzni fogom a veled való kommunikációt:
megértettem az üzenetet. Tudom, szerinted nem értek semmit: komolyan az
agresszív kismalac hozzád képest egy kedves kis háziállat. (Akku építésre is
ugye rögtön meg voltam gyanúsítva általad, hogy soha nem csináltam, azért,
mert magadra vetted, hogy a te munkád fikázom, mikor a sufni építésről írok.
Tudod van az a mondás, hogy kinek nem inge, ne vegye magára. Kiszálltam.) -
Somatom
veterán
Mihez képest könnyű? Mondjuk egy rollereshez képest, akinél az indulási lökést leszámítva zéró a beleadott humán erőforrás?
Egyébként sztem érezhető volt a tréfa a hsz. -emben. Nem kell vérszemet kapni. Azt meg már kiveséztük, hogy a vételár szubjektív.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
kakuk.tamas
addikt
Én az elöbb közöttem a hello.hu -n. A Posta van mögötte, a prémium csomag 3500/év és esetenként max 3milliót, egy évben pedig max 6milliót térít.
Remélem sose lesz rá szükségem, de jobb félni…
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
tothjozsi96
addikt
Jó, csak ott van az a külföldi oldal amit linkeltem, ahol meglehet vásárolni. Ott van róla 2 komment. Most az alapján nehéz azt mondani hogy ez biztosan jó lesz. És hiába veszek még egyet, hogyha alapból egy gyenge konstrukció. Nem gondolod?
Értem hogy neked van egy kínai valószínűleg koppintott rollered, csak tényleg olyan helyről vennék én is szívesen ahol több tapasztalat van vele. Mert az hogy megvettem, mentem vele 200km-t az semmi, az szerintem nem mérvadó. Köszönöm a véleményed!
-
Somatom
veterán
10Km -re elvileg ideális lehet a roller, de nagyon nem mindegy, hogy az a 10Km sík, tükör aszfalton, vagy a Rám szakadékon vezet keresztül. Az üllői út inkább az utóbbihoz közelít. Ettől még nem rosszak a rugózás nélküli rollerek, csak nem oda valók. Ha rugós futóművet pakolsz alá, az is becsapós lehet. Nem érzed annyira az úthibákat, ezért bátrabban mész. Ettől a roller rugózatlan alkatrészei (pl. kerekek, csapágyak, villák) nagyobb igénybevételnek lesznek kitéve, holott nem arra lettek méretezve. Hasznos dolog a rugózás, de nem mindenható. Azokhoz az útviszonyokhoz nagyobb kerekű jármű való.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Merida összteleszkópos kerékpár
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care