Új hozzászólás Aktív témák
-
Casseius
tag
Üdvözlégy, tapasztalat exa olajos rugós Vs levegős lengés csillapítókkal kapcsolatban van valakinek?
Don't Worry, Be Happy
-
-
Casseius
tag
válasz Skynet258 #11553 üzenetére
Hátsó lengéscsillapitásra nézd meg ezt: könnyebb és sokkal jobb mint Monorim.
Jelenleg nincs nekik raktáron télen nem rendelnek elegen általában hogy gyártásba kezdjenek pár darab miatt, de ha sokan jelzik nekik telegrammon a vételi szándékot beindítják a gyártást.
[link]
[link]Telegram link ha váró listára szeretnél kerülni: [link]
[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Casseius
tag
-
Casseius
tag
válasz Amorialz #11722 üzenetére
A Booster S+ szerintem borzalmasan túl van árazva a tudásához képest (gyenge motor és aksi)
Az Esegway korrekt szervizben, és vannak alkatrészeik is ha bármi baj van és árban is teljesen rendben van, viszont minőség az kétséges.
Talán Kugoo fronton lenne érdemes szétnézned szerintem.[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Casseius
tag
válasz Twing94 #11732 üzenetére
Igazából a két roller gyakorlatilag ugyanaz, Segway kicsit erősebb motor, Xiaomi kicsit nagyobb aksi.
Előnye a Segwaynek h alapból 10-es gumik vannak rajta, viszont a pneumatikus nálam nagyon nem játszik, jobban ráz, nem komfortos, a defektet meg Slime-al ugyis el lehet kerülni.Don't Worry, Be Happy
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #11786 üzenetére
Meloba közel 10 km-ert megyek reggelente majd ugyanennyit este vissza nyíl egyenesen az Üllői úton bringa sávban, 1 hete kb egy kölcsönvezérlőt használok mert leégett a régi, az újat meg épp megerősítik és ebben ki van kapcsolva a tempomat, rosszul vagyok attól h folyamatosan nyomni kell a kart, és igen fázik a nagyujjam pedig specko thermo téli biciklis kesztyűt használok.
[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #11790 üzenetére
Ukrán rollerest láttam aki pár napja építette be a fűthető markolatot [link]
Az a baj ha BKK-t használom kereken egy óra alatt érek meloba, a kis szörnyeteggel 15-20 perc, az azért nem mindegy ahogy a +40 perc alvás se hajnalban, no meg a 10k-s bérlet meguszása se havontaDon't Worry, Be Happy
-
-
Casseius
tag
válasz PociAti #11913 üzenetére
Semmi motoros előélet, igazából 10km meloba eljutnom aztán 10 vissza, BKK-al ez nagy vonalakban 1 óra 3 átszállással, Rollerral max 20p. nyílegyenesen bringasávban az Üllőin végig.
/
Most nincs kéznél a gép friss fotóért, szóval egy pár hetes meg egy teljes amikor még Monorim volt rajta
[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #11924 üzenetére
Bizony
Mondjuk szenvedés is van, most pl az új Greencell töltőm szarakszik ami nincs 3 napos, 54,6V helyett csak 52V--ra tölt néha ami azt jelenti h 82%-os kb az aksim maxon.
Külön nevetséges hogy Alin megtaláltam ugyanezt az töltőt 6ezer forintért és a greencell matrica alatt ott is van hogy ugyanaz mint alin persze ők már 16-ezerért adják...
Ráadásul mivel szét lett vágva hogy a Xiaomi töltőfej felkerüljön rá már nem is nagyon tudok ugrálni nekik.
/
Vodike
Nekem is ugyanez volt a tapasztalat X-techel kapcsolatban[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Casseius
tag
válasz gergo5991 #11946 üzenetére
Én is használok telot méghozzá egy fél milliós készüléket, de van rá biztosítás, ahogy felelősèg biztosítás is a rollerra.
Van sokszor hogy olyan helyre megyek h nem tudom hogy kell odajutni, akkor elég hasznos ha fut a google maps és nem kell ötpercenkènt megállni, levenni a kesztyűt, elővenni a telefont és megnézni hol vagyok és merre menjek.Don't Worry, Be Happy
-
Casseius
tag
-
Casseius
tag
válasz Reggie0 #12017 üzenetére
Te abból indulsz ki hogy oda IS sorolhatná a szabály, viszont kerékpárnak is tökéletesen megfelel:
Hatályos jogszabály: 1/1975. (II. 5.) KPM–BM együttes rendelet (Hatályos: 2021.02.01 - 2022.12.31): r/1.403 Kerékpár: olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor segíti. A kerékpáron a kerékpárt nem hajtó személy is szállítható erre alkalmas ülésen. A kerékpáron utánfutó vontatására alkalmas berendezés helyezhető el.És amit nagyon benézel az ez a rész:
"2. melléklet a 326/2011. (XII. 28.) Korm. rendelethez * Nemzetközi kategóriák a 2006/126/EK irányelvnek megfelelően 2013. január 19-től „AM” kategória Segédmotoros kerékpárok (robogók), azaz kétkerekű segédmotoros kerékpárok (L1e kategória) vagy háromkerekű segédmotoros kerékpárok (L2e kategória), amelyek legnagyobb tervezési sebessége 45 km/h (kivéve azokat, amelyek legnagyobb tervezési sebessége 25 km/h-nál kisebb vagy azzal megegyezik), és az alábbi jellemzőkkel rendelkeznek: a) kétkerekű típusnál a motor: - hengerűrtartalma nem nagyobb 50 cm3-nél a belsőégésű motorok esetében, vagy - folyamatosan leadott legnagyobb névleges teljesítménye nem több 4 kW-nál elektromos motor esetében.
[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
Új hozzászólás Aktív témák
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- POLICE EPIC férfi analóg karóra!
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care