Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Tamás9x #15438 üzenetére
Miért csúsztatná a fékpofát? A fékkarnak alapból kell legyen holtjátéka,
így amíg nem ér bele a fékpofa a dobba, a kapcsoló már simán bejelez,
és működik a motorfék. Azt hittem ez teljesen alap dolog, és mindegyik
rolleren beállítható. (Az, hogy gázelvételnél kezd fékezni nagy hülyeség,
abszolút megértem, ha valaki azt ki akarja kapcsolni, hadd guruljon ki...
De hogy a fékkar mozdulattal még a mechanikus fékhatás megjelenése
előtt ne lehetne a vezérlőnek jelezni, az nekem új. Nekem működött jól.)Ui: amúgy nem hülyeség külön fékkar a hátsó/ első fék működtetésére,
elvégre minden motorkerékpáron így van (igaz, csak robogókon vannak
mindketten kéznél, váltós motoron a hátsó lábfék). Sőt kerékpárokon is,
azon egyszerű oknál fogva, hogy az első kereket sokkal óvatosabb mód
kell megfékezni. Viszont, ha nagyon meg kell állni, akkor oda kell az erő,
hiszen a hátsó kerék akár el is emelkedhet, jóval kisebb a lassítóhatása.
Nem véletlen van a G30-on is elöl a dobfék, sokkal jobb elrendezés.
(Viszont bátran mehet mellé mindig a hátsó e-fék: sosem lesz túl erős.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest