Új hozzászólás Aktív témák
-
Sz.Miki
őstag
Köszönöm szépen mindenkinek a választ. Akkor mannol lesz.
Mennyire normális, hogy 4 év alatt ilyen szintre csökkent a hűtővíz?
Sehol nem tapasztalok szivárgást. -
#15453440
törölt tag
Sziasztok!
Új autót szeretnék vásárolni hyundai kona 1.6 t-gdi 198le dct vagy KIA XCEED GOLD 160T típusok jöttek szóba. Van valamelyiknek komoly típushibája? 2.0 koná-ról olvastam, hogy az olaj lehúzó gyűrűk megadhatják magukat. Ez az 1.6-ra is jellemző? Hyundai és a Kia motorja nem ugyanaz? Köszi! -
pakos85
csendes tag
Sziasztok!
195/55 R16 méretben szeretnék négyévszakos gumit vásárolni egy 2015-ös i20-ra.
Évi 10 ezer km, nyugodt vezetéssel.
A jelöltek:
Nexen N'Blue 4 Season XL 91H
Debica Navigator 3 87HA Nexen erősített gumi, ez is feltehető?
Automax oldalt ismeri valaki?
Köszönöm! -
user2
csendes tag
for info: Kia Rio 45eKM szervíz, olaj+szűrők+0,5Lfagyálló, 75eFt.
Ééééés, sikerült tesztvezetni egy rövid körön egy 1.5DPI i30-at. Tulajdonképpen klassz, kellemes, nekem élhetőnek tűnt. Lehet, be kellene cserélni a Riót?
-
MODERÁTOR
1.5 dpi, ezzel mennek az i30-ak, valamiért amúgy itthon a tgdi a menő nem elérhető. 110 lovas, közös szívócsöves kevésbé kokszosodó?
Szerintem kaptál egy i30-at amúgy ceed bódéban.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
-
nagyúr
Gyotrelmes lehet Egy mazda6 2.0 145le verziot csereltem most az 1.5t dct ceedre, a mazda6 olyan szinten halott volt azzal a szivo benzin motorral hogy az nem igaz. Elkepzelem hogy akkor milyen lehet a hyundai fele 1.5 szivo es mar zokogok a sarokban. Egy euro6 szívó motor minden csak nem jo. Az euro4 accord k20, na az korrektul vette a lapot, azt szerettem.
[ Szerkesztve ]
-
la_cc
addikt
Ha valaki árulna itt 2012 utáni szívó benzines i30-at Bp vagy környékén, ne tartsa magában. Tegnap szakival mentem el megnézni egy szépnek tűnő példányt, de szerintem másik példányt fotóztak be a hirdetéshez, olyan gané volt a belseje, hogy nem igaz... Nevetséges, hogy kifogástalan eszétikai állapot volt leírva a hirdetésben.
[ Szerkesztve ]
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
nagyúr
Ez kb 11 sec, a 6-os futott 10 korul, az sem volt villam egyáltalán. A nagyobb gond az a rugalmatlansag, a 0-100 szep meg jo, de varosban nagyon sokat kell gangolni a szivoval hogy optimalis (magas) fordulaton legyel mindig amikor kell. Nekem eddig csak szivom volt, regi swift, civic, accord, mazda6, a kia az első turbós, de 100km utan mar nem cserélném vissza. Nagyon kenyelmes hogy 1500-tol tol. Az meg főleg hogy meg valtani sem kell. Maganemberkent 1.5T manualkent rendeltem volna valószínűleg, nem biztos hogy a dct-t be mertem volna vallalni, de a turbot mindenkepp. Igy most van 4 evem eldonteni hogy bizok e annyira a technikaban hogy kivasarlom es megtartom.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Én ezt a problémát sosem fogom megérteni, bár biztos bennem a hiba. Városban nem megyünk többel mint 50, a megengedett maximális sebesség pedig 130. Amihez ez a motor, sőt a Ceed-em 1.4-es szívó motorja is több mint jó.
Mit számít a 11 sec 100-on? De komolyan
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
la_cc
addikt
Boyracer feeling.
Nekem céges turbósok voltak az elmúlt években és pl. én is szerettem, hogy jól húztak az alsóbb tartományokban, de saját pénzből már nem adnék erre a "luxusra".
A cégesek előtt meg szívóbenzin volt, érthető gazdasági okokból, azt is szerettem, de azért más a gyorsulás.
[ Szerkesztve ]
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
nagyúr
Szoktál te vezetni Pesten? Hungária, vagy Szerémi úton 70-es tábla van, a forgalom meg halad. Ha nem akarsz folyton kisorolni, meg szitkozódni hogy a seggedbe állnak akkor tartod a forgalom tempóját. De hozzáteszem, igen, én valóban az átlagnál dinamikusabban vezetek, ilyen vagyok, ez van, 12 év alatt valahogy megtanultam vezetni, ez már nem fog változni.
Szóval meg lehet kövezni, de nekem egy szívó ami 11 sec alatt futja a százat az kompromisszumos, főleg ha alkalomadtán családdal megpakolva is használni kell. Szeretem ha van tarcsi. Ez a 160 ló most olyan optimális minimum, bőven el tudnék viselni ennél többet. De legalább úgy tűnik 7 környékén elvan még Pestre ingázással is.
Mondjuk a motorom dinamikájának közelébe sem ér, szóval autóval közlekedve mindig úgy érzem magam mint egy csiga.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
Nagyon nagy különbségek vannak ám szívó és szívó benzin között, még akkor is, hogyha ugyanakkora köbcenti és hasonlók súlyú autók, én használtam a tipo-t, a SEAT- ot meg most az i30-at gyors egymásutánban, mindegyik 1,4 86-100ló, de a s
A tipoba raktak egy nagyon rövid 6-os váltót, így 100- ig az tűnik a legjobbnak, de 120-140 környékén és az felett, az volt a legrosszabb. Pörgetve jött meg az ereje 3500- 4000 környékén 6000-ig
A seatba egy nagyon hosszú váltó van, egy nyomatékra hangolt motorral, az 2500-3000- nél megindul, alatta semmi, de 5000- nél vége.
Az i30 meg folyamatosan változó vezérlés emiatt sehol nem indul meg úgy istenigazából viszont folyamatosan húz az is inkább nyomatékos lett már hangolva 5500 nál van a max teljesítmény.
Szintén hatos váltó és alacsony fordulaton sem esik kétségbe persze nem úgy indul meg viszont nem is áll neki dadogni[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
MODERÁTOR
Szoktam. Sose jöttek a seggembe, aki meg igen az általában az M1 bevezetőn a 100-as táblánál megy 150-nel.
Tehát akkor lényegében nincs semmi gond csak a te szokásaid rosszak
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
spiky03
veterán
Milyen fékolajat ajánlotok egy i30-hoz?
2011/11 benzin 1.4 109 LEMert most lettek cserélve az első és hátsó fékbetétek és féktárcsák, így gondoltam akkor már azt is lecseréltetem.
Köszönöm!
SuperHeRo - Eladó! Lapp ölflex classic 110 CY tápkábel Oyaide dugókkal
-
user2
csendes tag
Japp, Pesten (Hungárián is) én is rendszeresen járok. Nem szokott gond lenni, az a pár majom, aki nem bír magával, gyorsan ki szokott kerülni. Szerencsére nagyrészt ki tudom kerülni a csúcsforgalmat, mindenkinek van hely. ...és már régen nem érdekel, ki ér elsőnek a következő piros lámpához. '96 óta volt időm rájönni, mennyire céltalan dolog az effajta versenyzés.
Párszor vezettem haver 1.4T S-Crossát (ez még a kb három évvel ezelőtti, mild-hibrid előtti változat, All-Gripp, 6MT). Tényleg jópofa az instant erő, de (nekem) nem ad annyit hozzá az élményhez/érzéshez. De tényleg kinek a pap...
-
Dare2Live
félisten
Ez egyén függő. Nekem sose volt gondom az 1.0as ill 998ccmes yarissal sem. Nem 11 de kb 16sec volt a 100. Sose zavart. Az tény BPn forgalom tempójához pörgetni kellett és megevett 8-10 dugozásnál 12+litert. Amúgy országúton, vidéken 4.5/5L körül megvolt.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
diablo1984
veterán
válasz Dare2Live #4240 üzenetére
Nekünk is volt yaris 1 és 2es is a 4 és 3 hengeres ezres motorral, városban teljesen jó volt, sőt főúton 100as tempónál is verhetetlen fogyasztású. Nekünk szinte csak városban volt használva, de télen sem ment 7 liter felé a fogyasztásuk, úgy rémlik. Távolságiban főúton 100al 5ből simán kijött, igazi válságautók.
Utána vettem a focus mk2, 5 kombimat 1,4 benzin motorral 80 paripával, na ehhez képest a yaris a 69 lóval rakéta volt😅[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
válasz diablo1984 #4242 üzenetére
volt amikor a feleves atlag! 4.51literre jott ki. Eleg jo.
De BPn taposva porgetve pirostol pirosig feloras dugokkal az mas vilag.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
diablo1984
veterán
válasz Dare2Live #4243 üzenetére
A kettes yaris már kényelmes volt, szervó, meg dugig rekeszekkel, szürkében még tetszett is, de az olajat azt zabálta(japános gyűrűletapadás). Az egyes yarisban közel 300ezer volt, gyári motor, semmi olajfogyasztás, de full fapad, viszont 4 év alatt még futóműalkatrész sem fáradt benne el, minimális szervízigénye volt.
-
Dare2Live
félisten
válasz diablo1984 #4244 üzenetére
A regi 1.3val (2szfe) arultak 2008 vegeig a yaris 2t avval tuti. Az van az elso gen yarisban is orokelet. +1nap.
Itt az enyem [link]
Az utana jovo 1.33as mar szar ahogy az uj 1.0 1krfe is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Black Dragon
addikt
Sziasztok!
Amennyiben van még itt hely számomra is, úgy becsatlakoznék a topicba a frissen megérkezett Kia ProCeedemmel. Egyelőre nagy az öröm, imádom a kocsit, főleg a designt!
-
nagyúr
válasz Black Dragon #4246 üzenetére
Gratula! Képek jöhetnek! Milyen motor, váltó, felszereltség?
-
vihartigris
őstag
válasz Black Dragon #4246 üzenetére
Ekkora autóval szűkösebb a hely, de gratula az autóhoz!
bármi reciproka a semmi
-
nagyúr
válasz Black Dragon #4248 üzenetére
Áhá, emlékszem akkor rád a facebook csoportból, te vagy a mázlis akinek még az mhev hajtás is belekerült. Szeretni fogod, rohadt kényelmes a DCT váltó, nekem mhev nélkül van, de nagyon élem Az ADA csomag is k.rva jó, a dugókövetés szerintem zseni. Meg az auto hold is must have.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest