Új hozzászólás Aktív témák

  • Met

    Topikgazda

    Kis szösszenet.

    Főnököm vett egy Bosch multifunkcionális cuccot. Hazavitte és kontakt hibás a bekapcsoló gomb, kb. harmadszorra kapcsol csak be.
    Vissza vitte a hódos boltba mondván, hogy 3 napon belül cserélik szó nélkül, ott megnézték de nem cserélik mert el kell küldeni a Bosch márkaszervizbe aztán azok küldik vissza a javított vagy csere készüléket.
    Hova tűnt a 3 napon belül szó nélkül cseréljük ha rossz történet?
    Felhívta a márkaszervizt, ott azt mondták, hogy igen tényleg így van, mondta hogy rendben akkor beviszi, hogy felgyorsítsa a dolgot mivel ajándékba szánta, azt nem lehet, sőt mivel a zöld készülék ezért ki kell küldeni külföldre :W

    Idáig arra törekedtek, hogy a vevő elégedett legyen, már nincs rá szükségük?
    Minden visszafejlődik ebben a kibaszott országban?

    "If in doubt, flat out!" Colin McRae

Új hozzászólás Aktív témák