Új hozzászólás Aktív témák

  • Pillerb

    kezdő

    válasz Stihl024 #2306 üzenetére

    Onnan gondoltam, hogy nem megfelelő a csapágy, hogy a szervizben kimondottan rákérdeztem, hogy amit adnak hozzá az milyen, és az volt a válasz, hogy sima csapágy égy nem c3, illetve a szimeringek is sima fekete nem vitonos szimeringek. Innen következtettem arra, hogy a gépben sem az van. Amúgy ez itt most egy teljesen másodrangú kérdés.

    Amúgy pedig kerek perec elmondtam a videóban, hogy a csapágy axiális irányú kottyanását lehet érezni, a lendkereket ahogy megfeszegettem akkor lehetett még talán hallani is. Nem azt mondtam, hogy csúszkál benne a főtengely!

    A főtengely csúszkálását Te említetted Árpi a kínai gépeknél, és azt, hogy ezt a csigával lehet orvosolni.
    Erre mondtam én azt, hogy nincs igazad mert nem azzal kell hézagolni. Ha már itt tartunk akkor valószínű nem tudtad, de létezik hézagoló gyűrű, több méretben és vastagságban tizedes lépésekkel, és ezekkel kell kihézagolni ilyen esetekben a főtengelyt. Vagy a tengely és csapágy közt, vagy csapágyfészek csapágy közt.

    Semmilyen rosszindulat nem volt bennem a géppel kapcsolatban sem, nem tudom miért kell elferdíteni a dolgot.
    Még azt is elmondtam a videóban, hogy minimum ilyennek kellene lennie egy gépnek.
    Sajnálom, hogy ennyire rossz néven veszed ha valaki ellentmondd, vagy esetleg kijavít.
    Csupán elmondtam, hogy miben tévedsz a hézagolással kapcsolatban.

Új hozzászólás Aktív témák