-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz bitpork #16574 üzenetére
Igen, picit korainak érzem én is [rvilike]. Legkorábban tavasszal aktivizálja magát mindenki, akkor lehet ezzel zargatni a bepunnyadt pupákokat még egy esküvőt sem szokás ennyivel előbb szervezni
Viszont idénre esetleg lehetne még valami kis évzáró talit megpróbálni... hátha.
Semmi extra, csak tali, duma, stb.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tomcsi23 #16588 üzenetére
Savoya, hát persze, hogy jó. De csak azért helyeselek nagyokat, mert itt vagyok tőle 1 percre szóval hazabeszélek.
Te is a közelben vagy?Ja és így egybe olvasva eléggé furán hangzik, hogy "jó a savoyánál a tali, csak bugyit ne vegyél...."
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tomcsi23 #16638 üzenetére
Nem olyan rossz az. 4 éve (de durva, hogy már ennyi idő eltelt) tolom itthon jobbossal. Király fíling.
Főleg, ha nem csak egy sima jobbos bármi, hanem egy ritka, belpiacos autóról beszélünk.neked milyen autód van? Akkor most mi a helyzet, lesz tali a savoyánál?
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tboy93 #16923 üzenetére
Autója válogatja. Nálam pl pont onnan használhatóak a fokozatok, ahol írtad. 30-nál lehet hármast, 40-nél négyest és 50-nél 5-öst kapcsolni úgy, hogy gyorsítani is lehessen rendesen. Bár a hármas nem, a 3. az egy fura valami ezen. Gyakorlatilag alapjáratról lehet tolni neki. Körforgalom, utcákba bekanyarodni. Szinte áll az autó és onnan 140ig megy.
De tényleg minden autónál más. A V6-ot is nagyon lehet érezni, egy sor 4-hez képest, ilyen téren.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Elektrosokk #16938 üzenetére
nemrég láttam fent egy 7 gent, ja. szívó az is. meg egy 6 gen, nem?
a 7-genben az a V6 motor eléggé ritka. meg úgy eleve, az a felszereltség. dohc motor (vagyis, inkább 4ohc ), a 8gen galantokban tudtommal csak sohc motorok voltak. a sor4-esek és a V6-osak is. nem kis visszalépésnek érzem pl a gti motorja után. de a fent említett V6 után is. fura.
én egyféle automata váltóról tudok 8 gennél, 4 sebességes. a belpiacos galantokat szerelték egy teljesen más kézi és automata váltóval. ott az automata 5 sebességes volt.
enyémnek fent volt a hangja a carstyling-on, de szerintem már nincsen ilyen fícsör.amúgy egy 6. sebességet én is nagyon el tudnék fogadni. autópályán szívás így. 3ezernél 110 körül van az 5.
nem lehet az 5.-et kicserélni másra, vagy gyártatni hozzá fogaskereket?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Elektrosokk #16945 üzenetére
Drága? Mennyibe kerül az? Annál olcsóbban vannak 8g galantok? Hmmmm, szép.
Volt abból olyan, ami nem tiptronic-os? Na, ezt sem tudtam.
Melyik régebbi összekerekes? 6 vagy 7 gen?
A 8g amúgy jó, csak szerintem tényleg érthetetlenek azok a motorok. Az egyetlen igazán értelmes motor ott a vr4 motorja. Volt még gdi is, de szóra sem érdemes, meg amerikai verzióban 3 literes, de az is sohc.
Miért léptek ennyit vissza, nem értem.
Ami a 8g galantban van, 2 literes sor 4, azzal a motorral volt nekem a 7g galantom. Nem volt amúgy rossz, szerettem, városban és pályán is jól teljesített... csak tényleg nem értem, hogy ezt a generációt (szerintem a galantok csúcsa), miért nem szerelték okosabb motorokkal. Dohc, esetleg mivec. A japók megtartották maguknak az okosságot a vr4 személyében. Mindegy. Megoldottuk páran(#16946) Alvin_ti4200
Fura, miért megy lentről felfelé (vagy fordítva?) a sérülés? Mi a fene csinálhat ilyet? Ha autó, az túl súlyos hozzá, egyeneset karistolna...nem? Ha valami könnyebb, tolókocsi, vagy mi a fene, azt felviheti a sárvédő íve. Ááááááá, nem tudom. Találgatok.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz EQMontoya #16963 üzenetére
mi az az afaik vr4 lhd? a vr4-et értem, az lhd-t is...
(#16961) iRico
igen, de EZ 8gen, te meg 7gent írtál.
EZ a 7gen.
EZ pedig a 6gen.
unokabátyámnak volt 6gen gti. szép volt nagyon.
nekem volt 2 literes 7gen. az sem volt rossz.
szerintem ezekből szinte esélytelen jó állapotú bőrbelsőst találni, szóval erre ne várjatok. az autó legyen jó állapotú, a bőrt hagyjátok. nem ápolták ezeket rendesen, ki van szakadva, be van repedezve a bőr. olyan belsőt, bontva 50 ezerért is kapsz ezekhez, de tényleg felesleges.
amúgy a 8gen vr4 tulaját ismerem. az autókról is tudok mindent. jelenleg kettőt is hirdet.
mennyit szánnál rá? lehet kintről kellene hozzál egyet. itthon igazán jó állapotút nehéz lesz lőnöd, főleg, hogy a bőrbelső is kritérium. meg ugye, ezeket fenn is kell tartani. rögtön kezdesz egy vezérléscserével, ami nem lesz olcsó. esetleg fékbetétek, -rosszabb esetben féktárcsák is-, összes olaj, szűrő. de pár lengőkar, meg szilent sem lehetetlen. ezeket is végig kell gondolni, hogy van-e rá keret. ha kiderül, hogy az olajat is csipegeti, akkor egy szelepszár szimering garnitúra is kell. ha átnézeted az autót vásárlás előtt, azzal sokat meg tudsz spórolni magadnak, de minden nem fog kiderülni akkor sem. az automata váltók pl mindig időzített bombák.
szóval okosan kell ezt.mindjárt teszek fel pár képet, van ez is meg az is. subaru, meg jdm elakadás jelző
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
tegnapelőtt láttam óbudán:
csini volt.ezek meg a saját vasból. japóknál ez van elakadásjelző háromszög helyett
KATT
KATT
KATTki tudja, mi ez?
(#16967) EQMontoya
ahaaaa, így már értem átépített autó. jobbosból csinálták azt a vr4-et. kérdezhetsz róla...ha tényleg lenne kérdésed(#16968) Snoop-y
az a kamu faberakás tényleg borzalmas. le kell fújatni feketére, vagy az autó saját színére. enyémben pl ezüst.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
Skillet
addikt
ja. jópofa. japók mindig különcködnek
(#16975) tboy93
(#16976) tresh
én sem voltam ott ezer éve. néha, péntekenként hallom, ahogy egy csapat elhúz itt budafokon, a hatos úton...mennek a lurdi felé.
anno voltak kint jó csapatok... -meg persze idióták is - nagy beszélgetések. aztán egyre később érkeztek az emberek. konkrétan szinte akkor, amikor már indultam volna haza, úgyhogy apránként leszoktam róla.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
igenigen. ezt kellene. akár ott, akár bárhol máshol összefutni párszor. jó ötlet.
(#16979) iRico
1.5-ből külföldről be tudsz hozni egy vr4-et. regisztrációval is megállhat ennyiből.
fogynak már rendesen, de akad még legnum is, galant is.
amúgy neked mindegy, hogy sedan vagy kombi? fura.arra csak óvatosan alkudj, mert könnyen rohamot kaphat az ember. le is írta a litánia végén
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Elektrosokk #16981 üzenetére
Nekem mondod, hogy az autóvasárlás olyan, mint a szerelem?
Nekem a 8gen galant volt mindig is a szerelmem. Az, hogy abból sikerült összehozni a legcsúcsosabbat... nagy álmom teljesült. Rengeteg mást lehetett volna venni, de nekem csak ez kellett. Pedig a 90-es, 2000-es évek japán felhozatalából van pár vas, ami tetszik, de szerelem csak egy van. Úgy tűnik, hűséges típus vagyokMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Elektrosokk #17041 üzenetére
2 hónap múlva lesz 4. éve.
igazából úgy eleve, nem nagyon kellett nyektetni.
rögtön volt egy komplett vezérlés csere, meg szerelőm mondta, hogy picit lóg a két első egyenes (kereszt) lengőkar gömbfeje. na, azt sokszor elmondta a 4 év alatt, aztán idén végül fel lett újíttatva. a szilentek jók voltak benne, így nem akartam kidobni a gyári lengőkarokat, (az utángyártott cuccokat meg, ha lehet, kerülöm, rossz tapasztalatok voltak) felújítás óta az is hibátlan.
pont ma voltam náluk harasztin, kicseréltük az önindító behúzó mágnesét.. és ha már, akkor át lett rángatva minden, de konkrétan egy db, picit mozgolódó kormányösszekötő gömbfejen kívül semmi. abból be lesz rakva egy gyári, aztán 10 évre megint nem lesz vele gond. és ennyi. semmi más. őszintén szólva furcsállom is, mert eléggé kemény a futómű (állítható magasságú bilstein lengéscsillapítók) és ezek a tetves utak is... szavakat nem találok rájuk. szóval mégis egyben van a futómű. persze örülök, csak fura
jó sztori volt, mert állt nála egy kombi galant, 2 literes sohc motorral és 660ezernél állt a km óra azt mondja, nincs vele semmie extra, a váltót már picikét szinkronozni kellene, de ennyi szóval bírják ezek.
no meg ott van nála a rommá tört legnum vr4 is na az viszont nem szép látvány. szélvédő betörve, lufik nyíltak. gáz.
gyere át valamikor budafokra, viszlek egy kört. hátha megfertőz a dolog és nem fogsz nyugodni, míg nem áll egy vr4 a ház előtt(#17042) Rivaul
rosszabbul is elsülhetett volna.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Elektrosokk #17096 üzenetére
Jövő héten, szombaton vagy vasárnap mehet. Az időpont még kérdéses, de megbeszéljük. Szombaton 1-ig vagyok itthon. Utána óbuda, csepel. Késő délután/este jövök haza. Hozzád amúgy előbbiek valamelyike közelebb lenne, mint budafok? Merre laksz?
Vasárnap meg szintén ez a kör.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz anonymus89 #17144 üzenetére
én ilyet még sosem hallottam. és ahogyan írod is, bőven elég kellene legyen az usb 2. én nem csak mp3-at, hanem wav-ot is játszom usb 2-ről. meg ugye szép, hogy usb 3-as a pendrive, de a fejegység is az?
ha tényleg van ilyen, akkor fura egy hiba. :SMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz bitpork #17174 üzenetére
hmmm. aham oké akkor a csuklós buszokat mégkevésbé meri bárki is előzni?
milyen amúgy az "új" vas, kellemes, amit vártál?KATT
kicsit tömény összeállítás, de van benne pár jó. ki szokta és ki nem szokta bekötni az övet?
én mindig bekötöm.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz bitpork #17177 üzenetére
nálam nem pittyeg, csak egy visszajelző van a műszerfalon.
(múltkor beültem egy eagle talon-ba és gyújtás ráadás után, már húzta is rám az övet egy pillanatra nem tudtam, hogy most akkor mi a tököm is folyik itt )
de ettől függetlenül mindig bekötöm. haver fején volt is pukli (kétszer akkora feje lett, pedig amúgy sem kicsi ) múlt télen. megcsúszott a vassal és megfejelte a szélvédőre hajtott napellenzőt (ha az nincs ott, lehet kifejeli a szélvédőt, meg ki tudja mennyire sérül meg). sosem köti be magát. maga elé veszi az övet, az pedig le van szorítva övfeszítő gátlóval a B oszlopon. mi értelme? akkor már be is csatolhatná. tököm sem érti ezt. unokabátyám meg maga elé sem veszi. kíváncsi vagyok, ha az új kamera rendszer lefüleli párszor, mit fog szólni. futárként ráadásul sokat is járkálsztereotípiák tényleg vannak. bár ilyen téren bennem kevésbé. csak egy autó, mint bármelyik másik. megkerülöm, ha tudom
unokatesómat meg az ignis sport-ban ülve tolják mindig. már le akarja vakarni a sport feliratot
gondolom, sokan vérszemet kapnak tőleigényteleneznek?
hmmmm. ez most magas.
bár, akármi is van, le kell sz@rni... általában bejön[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
egyetértek. amikor azt mondják, hogy az ölte meg, hogy be volt kötve, ki tudhatja, életben maradt volna-e, ha nincsen bekötve? van rá esély, hogy nem.
nem egy hülye szerkezet. teljesen egyértelmű, hogy a használata, életet menthet.amikor még fiatal voltam és bohó az astrával volt egy igazoltatásom az etele úton.
a rendőr mindent rendben talált, majd a végén azt mondta: látom, hogy most nincsen bekötve, de ez gondolom, csak véletlen, be szokta magát kötni, ugye?
mire én: hát persze!!!
ezzel, hogy nem baszakodott velem, gyakorlatilag azt érte el nálam, hogy azóta kivétel nélkül mindig bekötöm magam. fura, de ez van. bünti sem hiányzik, megkotlani sem akarok, szóval...Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz bitpork #17260 üzenetére
főleg, hogy jól tudom, mi megy a márkaszervizekben. kispórolják az autódból a cuccokat. gyertyákat, szűrőt, friss olaj egy részét... amit csak lehet szóval, szerintem is nagy szart csinálsz a vasaddal, ha nem oda viszed, nem tudtad?
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz bitpork #17272 üzenetére
azt meg, hogy a pék f@szába? emlékszem, amikor a vas be lett regisztrálva, megkaptam a matricát... fel akartam rakni és még csak az egyik sarka ragadt a szélvédőre.... vissza akartam húzni, mert szerintem lehetett volna még lejjebb is rakni... de már nem tudtam. szét akart esni. látszik is rajta.
de gondolom, ezek szerint megvan a módszerük. penge? passz[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Elemental #17411 üzenetére
szerintem ennél a dolog sokkal bonyolultabb. én eddig négy évszakos gumi ellenes voltam... de ez most nem tűnik rossznak. persze, kellenek majd visszajelzések.
az a helyzet, hogy hiába vagy te okos, és rakod fel a téli garnitúrát októberben, ha egyszer december közepén is lehet napos az idő és +15 fok. ott egy nyári gumi sokkal jobban teljesít. tehát a télid már nem jó!
kurvára nem vagyunk egy téli ország. esik 2x a hó és jó napot. ehhez nem kell téli gumi!
ehhez az kell, amit a michelin kigondolt. egy alapjáraton nyári gumi, jó esős tulajdonságokkal, de mellette télen (akár hóban) is jól használható. az idő majd igazolja, ki csiripelt igazat. én mindenesetre agyalok rajta.
még idén kelleni fog 4db gumi. vagy nyári lesz (falken), vagy ez a michelin cc.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
dízel ellenes vagyok, sokan tudják rólam. őszintén remélem, hogy ettől befosik a dízel. de nem gondoltam volna, hogy ez megeshet még a mi életünkben. kezdett a dolog itt-ott élesedni, plusz adókat vetettek ki rá, évről-évre egyre több cikk, hogy mennyire káros...
volt egy norma, amit teljesíteni kellett volna. nem tudták. gondolom az lett volna a normális, ha azt mondják, szorri, de ez nekünk nem fog menni, lehetetlen ezeket az értékeket hozni, de szerintünk más sem tudja, úgyhogy tessenek majd mindenki körmére nézni. ehelyett csalt, mindegyik. egyik sem mondta ezt.
páran írtak itt érdekességeket. pl, hogy a kormos civic kipuf mé nem baj? milyen civic? lehet, hogy 1 liter olajat (motorolajról van szó!) eszik 100 kilométerenként úgyhogy persze neki is a körmére kellene nézni de amúgy szinte mindegyik autó kormol valamennyire, tény. szerintem azt nem állította senki, hogy nem. csak azt mondom, hogy a dízel sokkal inkább teszi ezt.
az meg, hogy melyik kipufogón rakódik le a korom, melyiken nem... szerintem tökmindegy. nem hiszem, hogy az jó tesztnek számít, ha megnézzük az autók kipufogóját
valaki írta, hogy egyesek szerint aki a gyerekeinek nem akar rosszat, az nem vesz dízelt.
mire jött a nagy eszmefuttatás: nekünk 100 éve van egy fostos mercédesz dízelünk. nem érezzük a szagát, nincs vele semmi baj. meg mi amúgy is itt ülünk bent, a kipuf meg ugye hátul van, ide nem jön be a szag.
na ne már, ez most komoly? na ez a tipikus emberi hozzáállás, hogy leszarom, mi van a többiekkel, csak én számítok ezen behaltam. de ha előttük megy egy ugyanolyan szutyok és annak a szarját meg ők szívják? addig nem jutunk el a gondolkodásban? ha már az nem érdekel, hogy a miénket meg a mögöttünk lévő szívja?
és a gyalogosok, bicajosok?
a másik kedvencem: a gyárak több mocskot tolnak ki, akkor az én dízelem most mé baj?
mint amikor a gyerkőc hazajön a suliból és beszámol az intőről. miután kapta a szemináriumot, előjön a pistikével, aki szintén intőt kapott akkor jön a következő szeminárium, hogy ki a pék f@szát érdekel a pistike? pistikével foglalkozzon az ő édes anyukája.
ja, meg a: kevesebbet fogyaszt a dízel, így kevésbé káros aham. akkor egy hülye példa annak, aki így látja: 1gramm ciánt vagy 1 kg banánt enne meg szívesebben?
unokatesóm azt mondja, ki az a hülye, aki saját maga ellensége, és nem azt a fost veszi meg, amelyik kevesebbet fogyaszt?
én meg akkor kérdem, ki az, aki saját maga ellensége és dízelt pöfögtet a saját pofájába?
letojom a benzinest is, azt sem védem. bevallom, hogy a sok szar közül a kevésbé szart választottam. sokan ezt tesszük, nem csak autóknál maradva.
amúgy meg a nép hülye. meg kell neki mondani, hogy mit csináljon. sajnos, de ez van.
persze nem a dízel lobbis majmoknak. hanem valakiknek -akik persze nem is léteznek, csak egy mesebeli világban-, akiket nem a pénz vezérel. fejlesszék tovább a benzinest. vagy etanolt basztassák, vagy legyen hibrid (és persze legyen TÁNC!), elektromos hajtás, gáz, hidrogén hajtás vagy bármi, ha tényleg kevésbé szar a többi szarnál. és ha az a nagyon zöld valami majd futószalagon lesz, sorozatgyártásban, gyanítom kellemesebb ára lesz, mintha csak pár grínpísz aktivista segge alá raknának 3 darabot. hiszen az a nagy baja mindenkinek, hogy én nem veszem meg, mert drága. tény. de akkor a sok fasz ott fent ne a szutykot futtassa, hanem álljanak ki valami tényleg zöld dolog mellett. barmok.
amúgy is szar az egész világ. a környezetünket teljesen kinyírjuk, magunkkal együtt.
a szelektív gyűjtést is tolják, közben meg a gyártókra nem figyelnek. a kajás, meg mindenféle csomagolások 90%-a a sima szemétben végzi, mert gyakorlatilag lehetetlen papírnak, fémnek vagy műanyagnak nevezni. majd ha egy millió liter ivóvizet elkúrtál rá, hogy leválaszd őket egymásról... akkor talán.
beteg
ja és nem vitázni jöttem. az enyém is csak egy vélemény a sok közül.
és nézzenek csak a körmére a benzineseknek is![ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz D4rkm4n #17754 üzenetére
Ajjajj. Nem volt valami bevált szerelőd?
Szerintem mindenkinek meg kell találnia azt a szerelőt, akihez "lehet", érdemes vinni a gépeket. Fórumokon elég nagy segítséget kap az ember. Biztos ez is hülyeség, de a nagyon mindenes szerelőkben sosem hittem. Haver a hondáját jó messzire viszi, de az embere csak hondát szerel és még sosem volt rá panasz.
Én a micuval ugyanígy... bár haraszti azért nincs annyira messze tőlem. A lényeg, hogy tuti van valami opeles ügyes is, aki lelkiismeretesen, szakértelemmel nyúl majd az autódhoz. Talán én is tudnék neked javasolni valakit.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
egy kis gyakorlás sosem árthat.
nekem volt pár meglepő kérdés, bevallom. na meg figyelmetlen is voltam.
kinek, hogy sikerül? jöhetnek a pontszámok.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Ne marjuk egymást. szóval... akkor mikortól nem lehet legálisan bütykölni otthon az autóinkat? Persze, fogom ezután is... csak tudjam, hogy miért tör majd rám a tek és csavarják hátra a kis kacsómat
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Remekelek28 #17872 üzenetére
Én inkább a tárcsa miatt aggódnék. Picikét vállas már. Arra rá kellene mérni.
kk831228
Tényleg érdekes. A tárcsa belső felét mondod, a dob résznél? Olyan, mintha nem lenne a helyén a betét. Biztos csak furán van fotózva... remélhetőleg[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz parandroid #17906 üzenetére
nincs ezzel semmi gond. basztatják a folszvágent, ahogy az elvárható. én inkább a többi, lapuló márkára lennék kíváncsi, hogy mikor veszik elő őket, úgy rendesen?
dízel vagy benzin, tökmindegy... mérjék meg akár az összes márka, teljes palettáját.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Burt1793 #17986 üzenetére
1.6 dízel összehasonlíthatatlanul jobban megy, mint egy 1.4 benzin?
nem győztél meg az érvekkel. dízelhez vagy szokva, dízel párti vagy, azért gondolod így. de én meg biztosan azért választanám a benyást, mert rühellem a dízelt. de nem hiszem, hogy nagyot billenne a mérleg az 1.6d javára az 1.4-gyel szemben másképp kell vezetni a kettőt. ennyi, nem több.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
van nálam egy matiz. 2002-es és 22e km van benne első tulaj, családban... így a km 100%
ledöglött szegényem (tegnap este vontattuk hozzám). nekem az a tippem, hogy a nagy állásban megszorult a benya pumpa.
ma rálesek, ha lesz időm... vagyis inkább kedvem, mert időm lenne bőven
ha ez nem (de jó is lenne, de nem hallom forogni a szemetet), akkor valami jeladó biszbasz lesz... gondolom. tippje valakinek esetleg?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tboy93 #18009 üzenetére
amennyire én tudom, a 2 évente esedékes vizsgára mindig átnézik, felkészítik és olajat is cserélnek. de igazán sokat nem tudok a kicsikéről...csak sajnálom, hogy pocsékba megy, pedig jó volna.
de az állás nem tesz jót a technikának. minden lerohad. ez van. :SMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
Skillet
addikt
válasz Skillet #18007 üzenetére
nem tol ez semennyi benzint. ki is szedtük a pumpát.
KATT
ilyen cucc jött ki. darabokra szedtem. kipucoltam. a szűrő le volt rohadva róla, az mindenképpen kelleni fog. a pumpa még passz. kicsit adok neki kalapáccsal pár aprót ártani már nem fog neki
aztán -ha az erőszak nem segítene- körülnézek, mit érdemes venni.
a pumpákhoz általában jár szűrő is?
utoljára még az astrámban cseréltem pumpát. de az sem ma volt.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Skillet #18035 üzenetére
voltam bárdiban. vittem magammal a pumpa minden alkatrészét (nem volt hülye ötlet).
az első pumpa nem volt jó, mert az alján a szűrőkosár merev (belsejében valami hülye műanyag volt), nem lehetett berakni a pumpa házába kérdeztem is az embert, hogy ezt a gyártó így, hogy gondolta?
mondta, hogy nem egyedi az eset.
a második márka sem volt jó... nem volt hozzá szűrő.
a 3. végre jó lett. összeraktam, vígan forog. nagyon kis fostos. elmentünk felfújni a gumikat, kegyetlen laposak voltak.
útközben a möbelix kirakatában asszony meglátta az autót (magunkat).
ledöbbent "na, ez most olyan volt, mint a cicás reklám, amiben a macsek a saját tükörképét tigrisnek látja... csak ez most eléggé fordítva. azt hittem a galantban ülünk és hirtelen matiz lettünk"
nagyon érződik amúgy az autón a kevés km. de nem tudnék hozzászokniMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Skillet #18069 üzenetére
váááá mára a matiz nem indult. hallottam, hogy szenved a pumpa valamit, de csak nyöszörgött.
aztán már azt sem. na mondom, faszántos lesz, ha az új pumpa is megkotlik. szétkaptam az egészet ismét.... ááá, még nem unom amúgy minden benzinszagban úszik. szóval szétkaptam, aksira közvetlen rákötöttem, mielőtt visszavinném...és láss csodát... működik.
összeraktam, megy a vas. hát... passz.
viszont azt észrevettem, hogy pl a pumpa fém oldalán ragacsos réteg képződött mára. ez normális jelenség a benzin miatt? vagy mert 100 éves benzin van benne, amiatt szórakozik a pumpa, hogy megakad?
hülyeség az egész, csak már nem nagyon tudok mire gondolni.
tegnap le-fel jártunk vele a környéken és semmi baja sem volt. mindig pöccre indult. ma meg...
vááááá. kellett ez nekem? mindig a nyakamba veszem az életet.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Új hozzászólás Aktív témák
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Androidos fejegységek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Steam Deck
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SONY LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- E-roller topik
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs