-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz Kornel #22801 üzenetére
ja, neeeem. enyém egy jóval régebbi láv. 18 lehettem, amikor szerelem volt első látásra és annak már 18 éve
ez egy 8G galant, de japán belpiacos, VR4
evo-k alól ismert aktív awd hajtással. motor kicsit más, mint az evo-ban, ez V6 2.5 literes, iker turbós. 280 ló.
lényegében egy dagadt evo
korábban már linkeltem, de
moci
régi orr
új orr
dash
popsijövőre amúgy 20 éves lesz az én drágám. el sem hiszem
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz focvis #22816 üzenetére
szigorú talán... bár engem ez meg sem karcol. amúgy simán ecu írással ki lehet belőle szedni a korlátot.
elvileg az autógyártók közötti megegyezés alapján nem gyártottak (közúti forgalomba nem engedtek) olyan vasat, ami 280 ló felett van, a sebességkorlát pedig 190. utóbbi még mindig él, előbbi talán 2004 óta nem.
de egyértelmű, hogy sok belpiacos vasban van még tartalék bőven. csak ugye végül visszavesznek itt-ott, hogy kijöjjön a 280hp-s limit. enyémnél is pl nevetséges 0,5 bar nyomás van.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tboy93 #22823 üzenetére
Szerelő nekem ugyanennyit mondott. Azt mondta, nem fújná agyon szegényt... minek? Üzemórás legyen?
Ja, belseje bírná. Hajtáslánc is. De ennél jóval többet is. Az igazi az lenne, ha a két csöpp turbo le lenne cserélve egyél nagyobbra. 6 injektor, benzin pumpa csere. Megírni, aztán mehetMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tboy93 #22830 üzenetére
arra is áldását adta. valami másfélszer vastagabb a nyeles tengely, mint egy evo-ban
féltengelyek: összkerék miatt jobban eloszlik a nyomaték. szerinte ilyesmibe biztosan nem kellene belenyúlni, úgy 400 lóerőig. kuplungot viszont cserélné. awd-nél az amúgy is mindig kritikus pont. kerekek szinte tuti azonnal letapadnak, csak a kuplung tud elforognija, de az eredetileg ugye szívó volt, 160 ló (de vazeg mekkora turbo kellett ahhoz, hogy fél bar-on 250 ló körül legyen az az 1.6? ). itt meg egy eleve turbós, majd 300 lovas vashoz illesztettek mindent. +100 ló nem fogja megenni a technikát, cserébe az a 100 ló azért eléggé szaggatna alázós lenne, biztosan
annyi mindent kellene csinálni, hogy szerelő azt mondta, kiszedi a motort, ha odakerül a sor keresztbe V6 nem sok helyet enged a mókoláshozamivel én nem vagyok kibékülve, az a rövid váltó. pályán nagyon jó volna egy 6. vagy akár egy nagyon hosszú 5.
nem tudom, mennyire lehet és mekkorára cserélni az ötödiket. gyártatni is lehetne hozzá?
vagy "egyszerűen" bele kell rakni egy micu gto-ból a 3 literes ikerturbóst. az volt jó hosszú 6 sebességes manuálissal is[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
imádni való jó, nem minden hónapban kell olyasmit csinálni az autón, ami miatt az egészet szét kell robbantani de olyankor mindent, ami csak létezik, hogy egy darabig soha többé ne kelljen hozzányúlni
KATT
ez is csak, hogy a hátsó hengersorról fél pillanat alatt le lehessen húzni a gyújtáskábeleket.
és akkor már szelepfedél, gyertya tömítés alap
de akár gyertyák is. bár jelen esetben nem volt gond. denso iridium van benne.
bár, az is szép összeg lesz majd, egyszerre 6-ot cserélni
ejjj, mondom én, hogy ehhez szerelmesnek kell lenni(#22837) MunezXBK
hát többet amiket írtam is. gyertyákhoz hamarabb hozzáférsz, szelepfedélhez, gyújtáskábelhez, stb.
bár igaz, ezt is motorja válogatja[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz EQMontoya #22835 üzenetére
mennyire igaz.
ezért nem vagyok elájulva a drag-tól sem. jó, mert présel, meg minden... de a kanyarvadászat azért csak más
hány pojácát szoktam megelőzni kanyarban. elzúg mellettem, aztán látom, hogy már tapossa is a féket, mert jön a kanyar... na akkor jön el az én időmMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Alvin_ti4200 #22926 üzenetére
Ha valaha bimmert vennék (ez sosem fog megesni) akkor az tuti nem egy 316 lenne
(#22925) Pumma
Szervizt/szerelőt találni nem lehetetlen.... de tuti nem vinném be akárhová. Bármi van, én megvárom a saját szerelőmet.
De mindenki csinálja úgy, ahogy akarja.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz bitpork #23015 üzenetére
beeezony folytatódik a cumiztatás. és még nincs vége.
(#23018) bitpork
viszont más...kérdés. látom volt szó dudákról. nekem kettő van az autóban. egyik jobb másik baloldalon. elvileg az egyik magas a másik mélyebb hangú. a magas működik, a mély nem. cserélném, de mire? gyári bontott egyszerű és olcsó... de eléggé kis nevetséges ezen az autón a duda. szóval, kellene valami combosabb. nem kell elvetemült, de azért legyen hangja. ne kelljen neki külön sűrített levegő meg hasonlók, csak a gyári helyére be lehessen kötni, 12 voltra... ennyi. tudtok ajánlani valamit?
sógor stilo-jában pl eléggé kellemes a gyári kürt. ha más nem, egy olyat nézek bontóban. igaz, övé megdöglött bár, sokáig könyökölt rajta, amikor a pályán valami balfék a belsőben szarakodott előtte... de nem nagyon vette észre magát lényeg, hogy akkor be is fosott a kürt
mindegy. ötlet? lehetőségek? ebay is szóba jöhet. de azért ne a legalja legyen[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
-
Skillet
addikt
válasz stickermajom #23090 üzenetére
nekem innen a rendszámfirkálás tetszik ezeken mindig beszarok
(#23091) brickm
meg lehet próbálni annyira, igen. aztán majd kiderül, mennyire megy bele. ha nem, ott kell hagyni. ha nagyon kell neked, vissza tudsz még menni érte.
viszont csak úgy vegyél vasat, hogy szánd rá azt a 10ezrest és vizsgáltasd át valahol.
ha már megvan a hibalista, tudod, mire számíts, meg talán könnyebben tudsz alkudozni is.végül ezt választottam:
KATT
mély, kellően hangos is (paraméterek alapján, többihez hasonlítva)... majd kiderül. remélem kellemesen szól. csak azt a retkes lökhárítót ne kellene leszedni hozzá[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz MunezXBK #23103 üzenetére
ezzel kb egy gond lesz, hogy ő valószínűleg nem kombájnt keres, hanem szedánt... vagy ilyesmit
nekem is anno volt egy micu legnum ajánlat, közeli, szerelő ismerőstől. gyakorlatilag patika autó. de kombájn nem kellett. ez van.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tomiii. #23213 üzenetére
nekem nem jött át civic, 3 ajtós, 98-as (békalámpás)... mentem vele, le-fel... nem az én világom.
(#23212) G@ben
akkor más szervizben kellene kiolvastatni. vagy kiolvassák a kia-nál, aztán a maszekod megcsinálja.
de az, hogy nem akarod kiolvastatni, mert az drága, de közben elment felesleges dolgokra 34ezer...
hát, ez így picit visszaütött lehet olcsóbban megúsztad volna a márkaszerviznél a dolgot, mint majd egyszer a végösszeg lesz, mire nagy nehezen kiderül a valós probléma[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz EQMontoya #23261 üzenetére
Akkor egy másik álláspont
A hungária egy fos (nem hinném, hogy újdonság, minden utunk az). Hungárián, pont most karácsonykor is odacsaptam az autó alját, valami aszfalt felgyűrődésbe.
Azon a retkes úton szívem szerint sokszor 40-nel sem mennék, nemhogy 70-nel
Ítélet: engem is le kell puffantaniMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz stickermajom #23275 üzenetére
azért valaki értette is, amit írtam. egy-egy 50-100 méteres szakaszokra lehet 70-nel is menni.... na, az nem a külső.... és a többi sávban sem lehet azt a 70-et mindenhol tartani.
szerintem én pont ott csaptam oda, ahol te írtad. de több helyen is van, hogy ha nem lassítok, akkor csatt. mostanában főleg az aszfalt gyűrődésekkel sikerült megjárjam. allee-tól petőfi híd felé vezető részen a külsőben is van egy csinos felgyűrődés. sajnos többször megjártam vele.... feledékeny vagyok :S
szekszárdon detto megvolt vagy kétszer egy gyűrődés.
az autó ültetve van, nem extrém módon. kemény a lengéscsillapító is, szóval arra nem lehet fogni, hogy nagyon beleng és amiatt verem oda. viszont, ami tény... alul, elöl és hátul is van cusco toronymerevítő. az elsőt szoktam odacsapni többnyire. de azért a rezoncsövem is megvan már karistolva rendesen.a "100 felett átugratjuk a kátyúkat" dologhoz nincs mit hozzáfűznöm örülök, hogy itt lehettem és részese voltam ennek
ahogy látom, mások is értették, miről magyaráztam és sokak találtak olyan útszakaszokat, úthibákat, amik egy gyári autón is kifognak. szarok a magyar utak. a lengéscsillapítóknak eredetileg nem ez lenne a dolguk, ami nálunk
végül pedig boldog új évet mindenkinek kornelka-nak pedig rengeteg 100 feletti sebességgel átugratott kátyút kívánnék a 2016-os évre!
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
na az a nagy passz. meg enyémnél az mindegy is, mert már nem gyári magasságon van.
a küszöbnél most megmértem. hátul sacc 16.5, elöl pedig 15.5cm.
a sárvédő és a gumi teteje közötti távolság pedig nagyjából 3-3.5cm lehet.
de a legalacsonyabb pont nálam tuti az első futómű merevítés lehet. majd le is fotózom. tavasszal meg lemérem, hogy hány centire van a flasztertól.(#23294) Promi van rá esély, hogy fárad a tárcsa.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tomiii. #23381 üzenetére
"kicsit" irigyellek azért amiket mesélsz mindig... mintha csak móka és kacagás lenne az életed
persze gondolom, hogy nem így van... de a jó hangulat, már fél siker
te merre laksz amúgy? gondolom vagy 100x elhangzott eddig
valami közös garázsban szoktatok szerelni? igazából ti mit is csináltok?
persze azon kívül, hogy ladákkal bővítitek ki az utat, a szalagkorlátot kicsit odébb tolva
meg tetőre is rakjátok őket.... ha márMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Dolphine #23401 üzenetére
szerintem egy új aksival jobban járnál. akkor nem kell azon agyalni, be kell-e bikázni, vagy sem.
persze mellette lehet otthon akkumulátor töltőd. sima, hálózati, 5 ezerért, mondjuk lidl-s. +igen, más is írta a bika kábelt! jogos. az is jó, ha van.
de ettől függetlenül, talán működhet... bár én sem értem, hogy hogyan. csak úgy tudnám elképzelni, ha rá kell rakni mondjuk fél órára, hogy szívjon az aksi magába annyit, amitől aztán beindul. de lehet, hogy még ez is halott ötlet... nem tudom.
a 40ezer forintos ilyen kütyü, amiről szó volt, lehet más, nagyobb, többet "tud". fene sem érti.
de látom, már sokan írják, hogy működő dologról van szó. akkor ennyi[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz MunezXBK #23414 üzenetére
igen, kritikus dolog, aminek jól utána kell nézni, ha az ember e46-ot akar venni
szerintem pont mindegy. nem tudta. miért kellett volna tudnia?(#23416) brickm ja, benzin ne kelljen bele... csak csattogó olaj!
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
elvileg a lidl-s töltőnek olyan funkciója is van, hogy folyamatosan a töltőn lehet az aksi. figyeli, mennyit merül és mindig rátölt.
de itt nagy kérdés, mi az a rövidtáv, amin jár?
meg biztos én vagyok maradi, de nem sok értelmét látom ennek a cuccnak.
de biztos jó amúgy, csak nem én vagyok a célközönség.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Dolphine #23433 üzenetére
és ezen felül nem is szoktál hosszabb utakra menni az autóval?
nálunk is vannak ilyen rövidtávok, de azért min 2 hetente hétvégén belemegy 100km.(#23434) TaaT így van, haver is így használja a sziviken, ami legtöbbször a garázsban porosodik
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz bitpork #23444 üzenetére
ha valami gond van... majd... egyszer, nyilván de nem az lesz az első, otthon, böngészve, autót keresve, hogy vajon hol a pék f@szában lehet az akkumulátor abban az autóban, amivel éppen szemezek
aztán persze, majd kiderül, hogy a hátsó ülések alatt van. király. ennyi.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tomiii. #23473 üzenetére
Mi itt fórumosok vagyunk. A többségünk talán bütyköli is a vasakat, jobban vagy kevésbé.
De azt el kell fogadni, hogy van, aki pont leszarja, hogy merre van az aksi, hogyan kell izzót, kereket cserélni. Olaj- esetleg gyertya cseréről nem is szólva. Talán tankolni sem fog bele soha, majd a kutas megoldja, ahogy a szinteket is ellenőrzi neki, a guminyomást is.
Fogalmam sincsen, mitől akkora nagy elvárás, hogy már akkor tudni kellene az embernek, hogy merre van az aksi, amikor még csak szemez egy típussal
Engem nem érdekel az e46, azt sem tudom melyik az, de le is sz@rom.
De ha olyat akarnék venni, nem az érdekelne először, hogy merre találom az aksit. Biztos ott van az valahol. Az érdekelne inkább, ami egy normálisan gondolkodó embert -amit már le is írtam-, típushibák, ilyesmik. Az aksiról nem fognak írni a neten, nem fogok belefutni, hacsak nem típushiba miatt írnak róla
De igazad van, sokszor vicc ami itt megyMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz bitpork #23497 üzenetére
Én meg csak leírtam, hogy korántsem akkor probléma, hogy az ember ott helyben, autóvásárláskor tudta meg, merre van az aksi! De esküszöm, ha tudtam volna, hogy ekkorára lesz fújva, hagytam volna a francba.
Más csak rávilágított, hogy (szerintem majdnem minden nap) sok itt az ellentmondás. Én meg egyetértettem vele.
Nem kell még hetekig sem itt lenni, hogy az ember ezt meglássa (példát nem hozok, pedig lehetne bőven). De nem is ez a baj, csak ne mondja ki, igaz?
Anonimitás. Ha jól emlékszem, én az elején bemutatkoztam. De mit kellene még tegyek? Linkeljek frászbúk oldalt? szkenneljem be a szeméjimet? bár gyanítom, ez nem rám vonatkozott.
(Apropó, van már valaki, akinek új személyije van? Kíváncsi lennék rá, hogy milyen. Egyáltalán lehet már csináltatni?)
Tudom-e mennyi ph tag ment át passzívba, az újonnan idetalálók miatt? Nem, mesélj!
Te is eltűntél egy időre. Még írtam is, hogy inkább veszek csattogó olajos autót, csak gyere vissza.
De itt vagy újra... és szerencsére dízel vas vásárlási kikötésed sem volt
Engem is irritál néha pár ember, attól még nem hagynám itt a fórumot. Szóval, aki a többi topiklakó miatt (akár miattam is) lelécel, az meg is érdemli.(#23490) Qru
nekem a jobb hátsó szelep rakoncátlankodik. oda kell rá figyelni, mert rengeteget elenged.
viszont nem nagyon döntöttem még a felnik ügyében, addig meg nem költenék rá. valami 10e körül van a szelepgarnitúra :S
el kellene adni a felniket (17-es), 18-as újat venni, de nagyon a szívemhez nőttek, ritka. itthon nem is tudok még egy szettről. ha maradnak, akkor viszont fel kell őket újítani.
apropó, lefotóztam az autó alját. szerintem egyértelműen a cusco az autó legalsó pontja. mindjárt felrakom a képet. nem nagyon bujkáltam az autó alatt, centit nem tudok mondani... de majd az is lesz.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
pályázás, én is kijárnék pályázni hungaroring, rabócsring?
KATT
alacsonyan van ez a szar. de ha az nincs ott, akkor más kapja a pofonokat. szóval jobb ez így... bár a legjobb az lenne, ha semmi sem kapna. de ez nem az az ország, nem azok az utak.
szerinted (de a többiek véleményére is kíváncsi lennék) EZ jobban mutatna az autón?
japan racing jr11. ha jobban, akkor még mindig kérdéses, hogy 17-es vagy 18-as legyen. szekérkerék se lenne jó alá. a mostani 17-es, de a kinézete miatt tűnik kicsinek, ebből elviselne egy 18-ast is simán. de amit linkeltem, az már tréfásabb... szerintem. a szélességről nem is beszélve
de gumi is kell a vasra. 225-ös lenne a legjobb, de az meg a mostanin bután mutatna, mert 7" széles a felni.
ez egy örök dilemma lesz(#23504) joamilestoné
tudom, már írta más is, de szerintem is hirdesd meg, így ahogy van. leírod a hibákat, aztán vigyék.
de foglalkozz vele, mert nincsen értelme![ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
tudom, csak vicceltem
őszinte leszek, szerintem sem érnek ennyit. viszont, ha a régit eladom, abból meg tudnám venni és még gumira is futná. így már más a helyzet. a mostanira is kellene költeni bőven, gyakorlatilag teljesen fel kellene újítani. +4 gumi.
szóval enyhén szólva is költséghatékony lenne megválni tőle, de... csessze meg, még egy szett rays felnim biztos, hogy nem lesz, mert én nem költök rá annyit, az fix.(#23509) MunezXBK
ezeken a hibátlan utakon, hol tudtad odaverni? szerintem biztosan benned van a hiba![ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz bitpork #23513 üzenetére
és az egész abból indult, hogy valaki szerint baromi fontos, van aki szerint meg semennyire sem, az, hogy egy autóval még csak neten ismerkedve tudjuk, hogy merre van az aksi fasza.
amúgy meg a felét sem értem annak, amit írsz. de az én hibám lehet, nehéz a felfogásom. szóval
most már én kérem, hogy zárjuk leén tuti csináltatok új személyit. inkább, mint azt a 4 szirszart nézzem a tárcámban. 4 helyett 1, az sokkal jobban hangzik.
felőlem listára rakhatnak. pont lesz@rom.(#23514) MunezXBK
na ugye, mondtam, hogy te vagy a hibás. 100felett átsuhantál volna a kátyú felett(#23512) boogie84
terv. terv
nem tudom. bronz. de passz. lehet majd fehér lesz autó. akkor meg... bár, akkor is menne hozzá a bronz.
lehet, hogy most az ezüsthöz meg semennyire sem megy
nálam még kicsit találgatás a felni szélessége. elöl elvileg a 9" sem gond, hátul pedig már a 8.5"-hoz is kicsit meg kell peremezni a hátsó sárvédőt. én meg ilyenekbe nem szívesen mászom bele.
szóval még sok a kérdőjel.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz szőröscica #23533 üzenetére
ez így van. én is mondeo-ban láttam utoljára.
amikor nagy a gond (kb évente 2x hiszen ez magyarország, nem szibéria), olyankor beindítom a szekeret, megvárom, amíg bemelegszik és leesik róla a hó, jég. persze ez nyilván nem 1-2 perc, de nem fogok kapirgálni.(#23534) Morris
először ezt írtam aztán kijavítottam. valaki úgy is jön és megmondja, hogy máshol még szarabb[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz boogie84 #23563 üzenetére
Mindkettő jó. Igen, jobban mutat a szélesebb.
A mostanim 7", keveslem. 215-ös gumik vannak rajta, de így is karcsú. 225-tel meg már nevetséges lenne. 8" jó lenne, de a jr11 17"-nál 8.25 széles, 18"-nál meg már 8.5" széles.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz boogie84 #23578 üzenetére
KATT
Legelőször én itt láttam. Nem tudom, ez melyik. Lehet, hogy xxr. Azokat mi is néztük, de a 18-as 8.75 széles
Ahogy te is írod, kicsit sok az már
Még egy KATT
Jó volna tudni, mi az, amit még elvisel az autó, melyik méret állna jól neki. Ha valami balul sülne el, nézhetem talán évekigMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz boogie84 #23598 üzenetére
et0 kissé meredek
igen, már próbálom lesni a külföldi vr4 fórumokat. pár infó már van.
elöl változtatás nélkül felmegy a 18x9 et38 is. hátul elvileg már a 8.5" szélesség miatt is muszáj belenyúlni (görgőzni) a sárvédőbe. talán még kerékdőlést is kellene állítani.
de még olvasgatok.a színeket én sem tudom. de szerintem az xxr chromium black kb egyenlő a jr hyper black-kel.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz stickermajom #23617 üzenetére
Ha nem is egyből, ma... de a héten számíthatnak bevételre
Mi is nemsokára megyünk egy kört a környéken.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tomiii. #23649 üzenetére
Múltkor az akkumulátor, hogy ismeretlenül kell tudni, vagy sem, merre van
Most a szélvédő és a lapát különös találkozása a téma
Teeee, Tomi bácsi! Hogyan látod avilágunkfórumunk sorsának alakulását?Miért nem vágjátok ki a szélvédőt? Kevesebb mocskot csinál. Nem?
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- Programozás topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen videókártyát?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest