-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz tomiii. #26888 üzenetére
na, előbb esküszöm, hogy pont a belső visszapillantót akartam írni, hogy röhej lenne, ha pl az is elektronyos lenne.... erre tessék ha van rá igény, akkor hajrá.
leragadtam a 90-es évek japán autóinál. biztos ez lehet a gondMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz zoo8800 #26890 üzenetére
Semmi baj. Enyém 2.5 V6 ikerturbo. A pöcsköszörűket én sem csípem.
De nálam is probléma a rövid váltó. Nem tudom, lehet-e ezt valahogy orvosolni... pl ki lehetne-e cserélni az 5-ös fokozatot hosszúra. A gto vr4-ből volt 6 sebességges manuális. Ott 2500 környékén halad 120 körül
Nem, az az 5 sebességes... na majd megkeresem valahol a 6-ost.
Megvan. 140-nel megy 6. fokozatban.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz gooool #26894 üzenetére
Mi sokat nem járunk pályán, nem gyakran megyünk hosszabb utakra, de amikor mégis, akkor a hosszú áttételű váltó hiányzik legjobban. Más bajom vagy nincsen, vagy megoldható lenne (tempomat).
Azt értem valahol, hogy sok benyásnál nem igazán megoldható egy nagyon hosszú áttétel, mert alacsony fordulaton nem lenne hozzá elég nyomaték. Pedig minél nagyobb a sebesség, annál nagyobb szükség is van rá, nagy a légellenállás, kell erő leküzdeni.
De 3000-től már megjön egy benyás ereje is. Ott azért gyanítom lehetne haladni 140-nel. De legyen csak 130.
Enyémnél meg van erő korábban is, szóval egy 6. fokozat, hosszú áttételezéssel nagyon elfért volna. Biztosan sok esetben jót tenne a fogyasztásnak.
Nem tudom, ezzel mit lehetne kezdeni. Vajon ki lehetne cserélni legalább az 5.-et hosszabbra? Valaki tud erről valamit?(#26896) Qru
Na erről beszélek. A 3 literes twin turbo bezzeg betyár váltót kapott anno. Csessze meg[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Nálunk meg az egyik evo-ból (talán a 6-os?) lehetne átpakolni egy 6 sebességes váltót. De amennyire tudom, az még rövidebb, mint a vr4-ben nálam az 5-ös hosszabb, mint ott a 6-os
Váltón belül mókolni a fogaskerekekkel meg passz. Nem értek hozzá. Anno még suliban szétszedtünk egy lada váltót, de azt is úgy, hogy minden csavart kilazítottunk, aztán szétráztuk összerakásnál voltak gondok. Maradt alkatrész bőven. Ahogy al bundy mondta, miután összerakta bud távirányítós autóját és maradt egy csomó alkatrész: biztos csak pótalkatrészek, kóreai gyerekeknekMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tboy93 #26914 üzenetére
Vezetett autó pedig sosem annyira para. Anyóson ülni veszedelmesebb.
Nekem a legparább egy dragra épített fwd galant volt. 5-600 ló.
Hátul ültem. Megindultunk... na mondom, ez zorall, de nem nagy kaland. Nem durvább, mint az enyém. Ahogy ez átfutott az agyamon, azonnal jött is a kettes... mint kiderült, akkor tapadt be a nyavalyás, addig csak elforogtak az elsők. Na onnan eszméletlen volt. Nézed a dash-t és nem hiszed el. Túlmegy a fordulatszám mérő piroson, mindenen. 9000 felett vált, de minden egy szemvillanás. Olyan iramban megy mindkét mutató (rpm, kmh) fölfelé... döbbenetes. A hangok meg iszonyat. Na az maradandó élmény volt.
Egy ilyesmi teljesítmény jó volna enyémbe is. Talán majd egyszerMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Mágus2 #26935 üzenetére
Ugyanez szúrt szemet nekem is, most akartam leírni, de megelőztél.
De ez a nagytudású olajdoktornak nem jutott el odáig? Igazán megírhatta volna a pojácának.
Drága sógorom tapossa ki a belét egy 1.4 benzines stilonak. Eleve nem tudom minek, mert úgy sem megy. Kérdeztem tőle, amikor hidegen tolta neki, hogy ez így jó?
Azt mondta, nem hideg az, mélygarázsban állt, pár órája ment vele, nem hűlt az ki teljesen
Naja. Szubjektív. Nem igazán látja át az üzemmeleg fogalmát.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #26956 üzenetére
Ha regisztrációs adót fizetsz, nincsen vagyonszerzési.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #26959 üzenetére
Nem. Nekem is kintről jött az autóm. A regisztrációs adóval megfizeted a vagyonosodásit.
Okmányirodában így már csak a többi marad: rendszám, törzskönyv, forgalmi...Na, látom ez változott 2015-től? Lehúzás az egész.
Fasza. Honosítasról meg szerintem itt szó nincsen. Csak ha külföldön a te neveden volt az autó, nem?(#26966) MunezXBK
Oké. Király akkor semmit sem tudok. Amit meg tudtam, mert tapasztaltam... megváltoztak
Szuuuupeeeer[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Ajjjajjjj. Akkor nálunk is nemsokára várható. 30e /év van hátránya is, ha picit erősebb a gép. De legalább jó öreg, 20 éves. Így "csak" 140-es a szorzó.
(#27032) Gergőke88
Ezt a kalkulátort ne linkeljétek, mert szar. 80e környékét dob ki egy évre. Még valami hülye felszorzásokkal számol, ami kb fél évig ha volt, sok-sok éve.ha már, akkor ezt:
KATT
helyesen számol. 28840 ft jön ki nekem.
eszerint is:
Az adó mértéke az adóalap után a gépjárműgyártási évében és az azt követő 3 naptári évben 345 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 4-7. naptári évben 300 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 8-11. naptári évben 230 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 12-15. naptári évben 185 Ft/kilowatt,
gyártási évet követő 16. naptári évben és az azt követő naptári években 140 Ft/kilowatt.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
igen, tuti, hogy meglepődnék, mert 5 éve ezt a hülyeséget dobja nekem az a szar kalkulátor
akkor hagyjad a kalkulátort. csak fel tudsz szorozni két számot egymással. ott van hozzá az infó a hozzászólásomban. ha tudod az autód korát és a kw-ot, akkor nagy gond már nem lehetjeeee, megoldódott a rejtély
de ez legalább valamikor jól számol. a másik nem jó. anno voltak valami szorzók sávosan. 170-200 meg ki tudja hány ló felett. 1.5-ös, 2-es, 2.5-ös és 3-as szorzók? akkor be is paráztam.... de végül nem lett belőle túl sokáig sztori. fellázadt a nép. de itt még bármi megeshet[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz SzlobiG #27039 üzenetére
Nem ugrik meg semmi, semennyi kw után sem. Most írtam le. Ott a táblázat ami alapján számolni tudsz. A 120kw feletti sávos rendszer szerintem nincsen már vagy 6 éve.
(#27043) trassher
Talán mondjuk az, hogy egy régebbi autó egyre kevesebbet ér. Szép lenne, ha az autója értékének a többszörösét ellőné ilyenekre, és még egy métert sem ment vele.
Gondolom ennyi. Szerintem.
Aki az új autót meg tudja venni, azt jobban le akarják gombolni. Tudod mit? Még egyet is értek az ilyen rendszerrel. Itthon sajnos nem minden működik így.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
-
Skillet
addikt
válasz SzlobiG #27068 üzenetére
Igen, rosszul számol. 206kw, 1996-os. Szerinte 86520. Már 5 éve téves infókat tol.
Szerintem ez pontosan 3-as szorzó. Ugyanis sok-sok éve talán egy évig vagy fél évig azzel csinálták meg az emberek lelkét, hogy sávosan nőtt az összeg. Az első valahol 120kw környékén volt, az utolsó talán 200kw felett. Ott már 3-as szorzó volt.
Lényeg, hogy ez már vagy 6 éve nincs, de ez a szar kalkulátor azóta téves infókat közöl.
A teljesítményadóm 28840ft. 206x140.
Lehet neked 120kw alatt vannak a vasak, azért ad reális összegeket...Vagy passz.Íme, a régi móka:
Ma már nem él.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
nyerészkedés? nem értem. kér 30 pénzt, 30-ért lefújják neki és ennyi. milyen nyerészkedésről beszélgetünk?
de nincs vita. van aki így, van aki úgy csinálná. neki kell végül döntenie.
nekem van bejáratott fényezőm. elvinném hozzá és ennyi.amúgy erről a törés, biztosító, fényezés dologról van egy sztorim, ha még nem mondtam volna.
pár éve telibeverték az autóm orrát. szép móka lett belőle[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz bubi92 #27163 üzenetére
fasza jó fej de tudod mit? ez van. legalább hagyott számot.
nálam kissé másképpen alakult.
itt van akkor a történet:szóval otthon kavargattam a lecsót asszonykával, kopogott valaki, egyik szomszéd volt az, mondta, hogy nekimentek az autómnak. mondom jó, biztos parkolás közben nekitolatott valaki, nem örülök, de ez van... azt mondja: nem, inkább gyere és nézd meg!
lemegyek és ez fogadott. lökhárító konkrétan átlyukadt. géptető behorpadt, fényszórót meghúzta.
örültem. ja, és az illető lelécelt
a földszinten ketten látták/hallották a sztorit. a csattanásra figyeltek fel, kinéztek az ablakon és láttak egy részeg csajt valami kék marutival elhajtani felírták a rendszámát, ez volt a mázlim.
persze itt a móka még nem ért véget
rendőröket hívtam, felvették a szemtanú "vallomását", aztán leléptek, hogy előkerítik a nőt.
még aznap estére behívtak a kapitányságra, hogy előállították, beismerte, papír van róla, amit leadhatok a biztosítónak.
leadtam. kijöttek kárszakérteni. ember igazi szakértő volt.
a leghülyébb dolgok érdekelték... az nem jutott el az agyáig, hogy ez egy japán belpiacos autó és kissé más a fényszóró, lökhárító stb. nem sétálhatsz be a bontóba ilyen cuccokért, mert körberöhögnek.
hiába ugattam neki, láttam rajta, hogy nem fogta fel.
fényszórót és a lökőst felvette cserére, géptetőt pedig javítás, fényezésre.
végül kiküldött a genertel egy remek 170e forintos ajánlatot nem is tudtam, hogy sírjak-e vagy nevessek.
sokáig hívtam őket, de esélytelen volt bárkivel is beszélni, mindig a számomat kérték el, hogy majd visszahívnak. mivel a hozzáértő nő, aki visszahívott, szintén nem fogta fel a dolgokat, írtam nekik egy szép levelet.
nulla reakció.
végül kiküldtek egy másik ajánlatot, ami már 135ezerről szólt mert szerintük a géptetőn keletkezett kár nem ekkor történt így az kuka.... ja, és át is utalták a 135 pénzt, jelezve, hogy ők ezzel lezárták
ekkor még utoljára beszéltem ugyanazzal a pojáca nővel telefonon, aki azt mondta, ennyi volt, ha akarok valamit, azt már polgári peres úton...
itt durrant el az agyam. írtam a mabisznak, meg még tököm tudja kinek.
de elhajtottak. a békéltető is elhajtott, hogy nem az ő hatásköre. igazából sehol semmi nem történt hónapokig.
akkor kaptam egy elérhetőséget egy ügyvédi irodához.
ott volt egy kárreferens, aki direkt az ilyen ügyekre szakosodott. nem kértek előre pénzt, csak sikerdíjat. de az is elég nevetséges összeg lett végül, talán 10%, de passz.
ember kulturáltan meghallgatta a sztorit, odaadtam neki papíron is minden infót, leveleket, amiket küldtem a biztosítónak és egyéb helyekre. autót alaposan megleste, lefotózott mindent. géptetőt is azonnal cserésbe írta be
azt mondta, nem újdonság ez, főleg a genertelnél nem. sok a gond velük. de a többi biztosító is megjátssza ezt, mert sokszor bejön nekik. az emberek nem mennek a pénzük után, elfogadják, amit ajánlanak/utalnak nekik.
kérte, hogy járjak utána az alkatrészáraknak, ha lehet, micu márkaszervizekben, kérjek árajánlatokat pontos cikkszámokkal. na, ez is vicces volt
itthon egyrészt alig van micu szakszerviz, ami van is, ott csak pislogtak. mondták, hogy nem tudnak jdm dolgokra keresni, szóval ennyi. vr4-et is eddig csak képeken láttak, szóval, ha nem baj, kijönnének megnézni a vasat
egyik helyen végül a dolgok egy részét megoldották. talán lökhárító és géptető cikkszámokat és árakat kerítettek nagy nehezen.
fényszóróhoz árat meg lőttünk a neten.
még egy szakihoz el kellett nézzek, aki az árak alapján adott egy csinos, vastag árajánlatot a teljes javításra.
a kárreferens leadta a genertelnek, fizetési felszólítás formájában, akik röhögtek rajta egyet és azt mondták neki, marad minden a régiben. amit kellett, ők elutalták. 135 pénz, ennyi, nem több. erre számított a forma.
akkor jött a fizetési meghagyás. valami 15e forint volt a közjegyző díja.
mondta a referens, hogy ha ezen is röhögnek, akkor elkezdődik a bajos történet. peres út, igazságügyi szakértő, évek... stb. szép kilátások.
de aztán hívott, hogy beszéljünk, mert a biztosító egyezkedni szeretne
végül valami félmillió körül kaptam kézhez. a közjegyző díját is visszakaptam.
jó hosszú huzavona volt.
közben az ember azt is mutatta, amit a genertel átküldött neki, hogy ők anno mi alapján számolták ki azt a beteg összeget. teljesen nevetséges volt. nem is ez a lökhárító.
igazából én úgy vagyok vele, mindegy, hogy az ember hova köti a kgfb-t, ha kifog egy ilyen genertel kaliberű kgfb-vel rendelkező vétkes felet, akkor ennyi. jövő hónapban megyek is a postához, mert az most nekem a legolcsóbb.
a nőt, aki megb@szta az autómat, még nem is említettem. valami 20 ezer forint büntit kapott
vicc kategória. de legalább, ha azt a pénzt én láttam volna de még az sem.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz bitpork #27165 üzenetére
nem értek egyet. nekem évekig az allianz volt a legolcsóbb. pedig azokkal sok baj nincsen.
nekem meg, mint kgfb-t fizető ügyfelüknek, szerinted mi bajom lehet belőle, hogy a legolcsóbbnál vagyok?
max ha valakit lezúzok, ő fogja majd a fejét.
anno a máv-nál is voltam. lehúzták a rolót, átkötöttünk -többen is voltunk náluk- máshova és ennyi.
semmilyen károm sem származott belőle.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tomiii. #27167 üzenetére
lökhárító csere, fényezés. fényszóró csere, átfoncsorozás jobbra tartáshoz.
géptető csere, fényezés. szét/össze munkadíj és ilyesmik.
persze az autóra ebből csak egy részét kellett ellocsolni. törött lökős a pinyóban van, van rá vevő, de ritka, még agyalok rajta. ami most fent van az autón, az meg frászliftes. kevésbé ritka, de morcosabb, ez tény.lehet, passzolom. akkor megyek megint ügyvédhez. mert azt, amit a biztosítónak kell kifizetnie, 100, hogy én nem fogom. akkor inkább kivándorlok az országból
felnim kellene felújítani (vagy cserélni).
KATT
ha van valakinek, valami jó ötlete, ne tartsa magában.
ezt a felnit néztem ki.
de ha nem lesz csere, akkor is valami ilyesmi színnel jó lenne felturbózni a régit.
a polír perem is megszűnne, mert iszonyat. nem lehet tisztán tartani. két részes felni, szétszedhető. lehet, hogy az összeszerelő csavarokat is le lehetne valamilyen színre fújni, hátha akkor mutatna... vagy tényleg csere, de úgy sajnálnám :S
de már nagyon dönteni kellene, mert fel kellene gumizni a vasat. az új felnire más méret való.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
ha csere, akkor nálam a jr11 a befutó. a méret pedig 17x8.25 et35. akkor nem kell bohóckodni.
vagy 18x8.5 et35, akkor a hátsó sárvédőket görgőzni kell.
18-ast talán kevésbé szívesen. pl négy évszakost akkor -szinte- el lehet felejteni.(#27170) tomiii. persze,de ha nem adom el, másikat sem veszek. nem fogok erre költeni.
a vas még meglesz... igazából nem tervezem eladni. örök darabnak van tervben, de ki tudja
az ára csak felfelé megy.
kukááábaaa?
drága móka lenne kidobni!
ha maradna, az egyetlen ötlet, hogy a pacekját (küllök?) a kötény színére fújni. az medium grey. valami micu színkód. minden mást bronzra. csavarokat is.(#27171) w333
a mostani 17x7 et44. már a 215/45-ös gumi is bután fest rajta (7-es szélesség miatt). és az igazi váltóméretem a 225/45. az is lenne tervben, ha cserélem a felnit.
itthon nem tudok még egy ilyen szettről. új ára 600 dollár volt/db. nem szívesen adnám el, de talán, ha jó áron elmenne, akkor váltanék. az új esetleg jobban is mutatna az autó alatt.(#27172) bitpork
akkor nem értem nekem semmilyen értéket sem jelent a biztosító. nem nyújtanak számomra semmit.
de lehet én látom rosszul. a lakásbiztosítás más, ugye. ha gond van, és nem csengetnek neked, az baj.
casco gondolom dettó. de ez kgfb. én így látom.
az assistance fog hiányozni (bár szerencsére eddig nem kellett használjuk, ezután se kelljen), de ki tudja, talán meg lehet oldani azt is valahogy.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
-
Skillet
addikt
válasz Richard! #27189 üzenetére
Nekem denso iridium van benne. Sok ezer km után a szerelő ránézett, és gyakorlatilag hibátlan volt. Sokáig bírja, emiatt ritkábban kell cserélni, de olvass utána. Szerintem jobb egy sima gyertyánál. Nem tudom, milyen a gyárid, de ez a "csak a gyári" szerintem nem igaz.
denso vagy ngk iridium. Ezeket bátran. Szerintem nem lőhetsz vele mellé.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Qtya123 #27197 üzenetére
köszönöm
Na ez is gyönyörű történet
Az ember fajin akar lenni, de még így is rábaszhat.
Ja. Fura a sztori. Tuti nem hagytam volna annyiban. Nem írtam volna alá semmit, ami ezzel kapcsolatos. Enyhítő körülmény, meg a pöcsöm ezt a hülyeséget. Tosszák meg a nőt, aki kihívta őket. Ő nem akarta észrevenni a cetlit.
Hjaaajjjj
Hihetetlen.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz szőröscica #27539 üzenetére
Jaja. Az esté eléggé rémisztő
Anno összefutottam egy fehérrel. Nyomta neki rendesen a mókus. Valami kisasszony is ült mellette. A kis "harc" után már nem volt felhőtlenül boldog. Pedig át is lestem hozzá, gondoltam rákérdezek, mi ez a kis zergeszar, mi hajccssa... de csak duzzogott. Lehet akkor csapta telibe a felismerés, hogy előző héten valami másra kellett volna lerakni azt a 6 misit.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz EQMontoya #27572 üzenetére
a régi 1.6 szívó colt is brutálisan ment. nem hittem el.
de ezek meg aztán... kis méregzsákok. tény.(#27574) [rvilike]
elhiszem, mást nem tehetek
elismerem ezeket a kis nyavalyásokat... a technikát, mindent. de sosem fogtak meg az ilyen kis zsebvackok
ez van. biztos csak nem az én világom.
kutyából sem szeretem a hónaljkutya jellegűeket mindig félnék, hogy rálépek és csak egy utolsó fing jelezné, hogy valaha itt jártMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #27757 üzenetére
Tudok egy eladót. Szép bugyikék
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Hááát... ja. Tolta neki az alagútban, mert ugye... a hangok. Jött a szívás, mert akkor szembesült a kanyarral, amikor kiért. Akkor is kis fáziskéséssel, a sötét utáni hirtelen világos miatt... hirtrlen érte a dolog, megijedt, gázt felengedte, talán rá is fékezett és már repült is.
Rutin kell az összkerekeshez is. Ha nyomja tovább a gázt és ellenkormányoz, akkor ez nincsen.
De utólag (meg kívülről) könnyen okos az ember.
Viszont jóval nagyobbat is bucskázhatott volna, még egész kellemesen megúszta.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Richard! #27854 üzenetére
Akkor már egy insignia AWD 2.8 V6 T
De ha mindenképpen signum, abból is V6. Csak ott meg összkerék nem volt
2.0 T? Gondolom kint veszed. Itthon szinte nulla választék van signum-ból, ami van, az zömében 1.9 & 3.0 traktor.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz gooool #27874 üzenetére
mindent, amit leírtál most, amiket korábban kigondoltál, hogy szerinted csere, azt csináltasd meg máshol.
(#27887) bitpork
nem hiszem, hogy ez jó példa volt
sokan viszik azt, amit szeretnék, ha bekerüljön. én is van úgy, hogy viszem. persze van, amit meg nem.
ne legyen már gond. kérje meg az árát a cserének, ahogy ő gondolja és letárgyalják.
egy normális szerelőnél ez sosem gond!(#27884) xcds
vannak azért lelkiismeretes szerelők, csak meg kell találni őket. az enyémmel szerencsém van. csak szökő évente ér rá, lassan
de ha ő azt mondja, kicserélte, akkor az ki van cserélve.
és oda is nem egyszer vittem az olajat, motorba, váltóba, difibe, ayc-be...[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Jajjj de jó, hogy végre vége ennek az év autója mizériának... eltűnt az a pöcsöm hosszú lista jobbról. Rengeteget kellett görgetni miatta és nagy okosság volt, mert rejteni sem lehetett.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz zoo8800 #28039 üzenetére
Na, egy ilyen váltót (de inkább manuálisban, annyira öreg még nem vagyok ) én is elfogadnék az enyémbe. 3ezernél 148km/h? Király. Enyém ott 112 körül nyargal.
Nekem valami 7.8 körül volt az eddigi legjobb pályás fogyasztásom, de szerintem max 110-120 körül mehettem. Kíváncsi lennék mennyit fogyasztana egy hasonló áttételű váltóval, 140-150 km/h körül.
Ez az egy nagyon hibádzik a VR4-ből.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
jeeee, de pl aero kolléga vasa 5 gangos és 3ezernél 140-et megy
meg hát ja, sport... de azért a 3000gt is sport, mégis hosszú váltót kapott, és volt 6 sebességes váltó is a palettán... de már az 5-ös is hosszabb volt.
és az sem éppen fiatal modell, 90-01-ig gyártották. persze akkoriban még nem volt divat a hosszú áttételű váltó, pláne nem a 6. fokozat. na mindegy. ez van. csak rinyáltam kicsit.(#28049) Speeedfire
s3 bosch-t én nem vennék. de attól még lehet jó. és minek akkora aksi a vasba? ekkora a gyári? csak mert enyémben van ekkora
jaaa, és amúgy mi is ez? byd g3? vagy mi?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Speeedfire #28051 üzenetére
A márka jó amúgy, de ez a legalja tőlük. Ahogy a vartánál a black. Ott is inkább a silvert venném. Gondolom, itt is az s5 a tuti. Bár, lehet ugyanaz a cucc (varta és bosch termékei), csak más márkanév alatt? Ezt majd a többiek megmondják.
Hifi meg passz. Nem tudom, mekkora többlet kell miatta. Méretre amúgy beférne a nagyobb?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tboy93 #28066 üzenetére
az aksi körül, akkora helye, mint nekem, senkinek nincsen
(#28065) Speeedfire a sacc az nem elég, mindenképpen mérjél, mert szívás lesz belőle!
(#28062) Pumma
akkor engem megfogtak vele. én hiszek nekik.(#28063) aero.
pontyosan. benyásokról volt szó. most a traktorokat kéretik mellőzni tudjuk, hogy alapjáraton megvan az autópálya tempó, kérem... de most ezzel ne tessék dicsekedni.
itt most az a különleges, ha ilyesmit egy benzines is abszolvál.
szóval... a benzineseket kérdezném. típus, mekkora moci, hány paripa/nyomaték, milyen váltó és milyen km/h társul adott fordulathoz?kezdem: galant vr4, 280/360, 5 sebességes manuális, 3000-nél 112km/h. nevetséges számomra. bár, van ennél rosszabb is, de félek, hogy még ezen a fórumon sem
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
alapjában nem lenne olyan nagy merészség, ha 1 tonna lenne
szorri, nem akarok senkit megbántani, de ezeken jót vidultam, had rakjam be ide, hátha másnak is megtetszik valamelyik.
és még egy magam ellen is, hogy lássátok, tényleg semmi rosszindulat nincsen az egészben
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz focvis #28088 üzenetére
ejjj, én ezzel már ki lennék békülve.
amúgy helyes kis jószágot szedtél össze. szépet mehet
nadena, ha a tiéd bírja 3ezernél a 140-et, akkor enyém is bírja már. régi konstrukció, mással nem tudom magyarázni. akkor még nem volt ez szempont(#28090) EQMontoya
(#28093) Declare
(#28094) zoo8800[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
hát meg úgy az az egész DUBAI, meg minden. kegyetlen mennyiségű pénz van ott.
hihetetlen. a video jó, de főleg mert látványos, dubai miatt. ennyit még sosem láttam belőle, nyilván nem is jártam utána... de az autós dolgok kissé már uncsik. jó, meg minden, de láttunk már ilyet, naMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Integrale #28115 üzenetére
júúúúúúúúj megvan a nyertes? meddig lehet még jelentkezni? ma éjfélig?
mennyi lehet ez 3ezernél? 87km/h?
és ez 5 sebességes? ez nagyon meredek. unokatesóm ignis sportját hoztuk haza vidékről. hát az is eléggé üvöltött már 120 körül. először azt hittük 4-esben van, vagy inkább 3-asban
akkor én még befoghatom a számat[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA® driverek topikja
- Renault, Dacia topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen légkondit a lakásba?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Gitáros topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest