-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
hogy egy kis tuningról is essen szó
két jármű is lencsevégre került tegnap. megmondom őszintén, kicsit sok is volt a "jóból" hamar agyleállást kaptam.
íme ez első gép
KATT és egy újabb kép róla...aztán a következő... na ez már meredekebb. persze nézőpont kérdése. de a vadló, gallytörő, homasita sport felirat, iszonyat króm fellépő is megjelenik itt hamar ledobta az agyam az ékszíjat.
és újabb két kép KATT és KATT
ha valaki tuning tanácsokat akarna kérni a mesterektől, akkor budafokon találja meg őket, leginkább a savoya park környékénés végül egy kellemesebb dologról is essen szó. utoljára... többször nem szólok
RED SUN FEST.
jövő héten vasárnap, azaz április 10-én kerül megrendezésre a tököli reptéren.
KATTremélem páran eljöttök.
akinek japán vasa van, mindenképpen... akinek nem, az is jöjjön. nem csak a japókról szól ez. inkább az autók szeretetéről. benzingőz, égett gumiszag, jó hangulat, szép autók... előfordult az elmúlt években akár ford mustang, lamborghini, lada, volkswagen, bmw, audi, pár szép motor...Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
kinek mi. nekem ez nagyon nem gyere be. inkább hagyta volna úgy, ahogy volt.
pedig aztán, nem egy szép dizájn alapból sem a... wagyonőr? mintha egy kellemes dobozt tolnál szemben a széllel... de esküszöm, még gyárilag is szebb, mint így.
belül sárga-fekete üléshuzat és kormányvédő. a kormány így nagyjából 10cm vastagságú lettnem feltétlenül ide tartozik... de a gallytörő miatt meg is toszhatja a rendőr, nem?
utó húsvét... annyiban, hogy egy nyúl is jelen van:
[moderálva][ Módosította: Qru ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Mocsok egy dolog tud lenni az oszlop.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz trassher #30527 üzenetére
Sokan a nyakmerevítőt hiányolják... nem rakta rá a mentős, mielőtt kihúzták, mint a szánkót.
Talán... néha kell ilyet is látni, az ember elgondolkodik és visszavesz a tempóból meg a vagánykodásból.Nyugodjanak békében.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Gondolom, azért valakit talán érdekel... de mi is a konkrét gond? Gyerekek is ott nyüzsögnek?
Legközelebb odaírom, hogy 18-as karikás... írjam oda azt is, hogy punci vagy hullák miatt 18-as?
(Hátha előbbire szívesen rákattintanál).
Amúgy ja, eléggé gázos sztori. Bár láttam már durvábbat. Barátom hozott tűzoltók által videózott autós eseteket... na az aztán gengszter volt. De nem mesélem, ha ennyire nem...
Bocsánat emiatt! Nem akartam bajt.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Kornel #30692 üzenetére
Jó drága sör lesz az inkább veszek magamnak egyet, csak a csekk ne jöjjön.
(#30680) Qru
Némelyik teljesen idióta. Engem hétvégén egy swiftes próbált be, nem túl könnyen, de végül leesett neki, hogy ez nem az a buli.
Egyébként tényleg az a ritkább, amikor olyan autóval próbálkoznak, ami valóban ütőképes... inkább az átlagautókkal keménykednek.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
igaz. meg fölötte sem
(#30844) Mágus2
osztom. vagy hátul, vagy awd.(#30829) Qru
nekem régen a 2 literes szívó galantnál is ugyanez. pedig az ugye benzines vas. kis eső és már kezelhetetlen volt, nem lehetett normálisan elindulni. a hóról, jégről inkább már ne is beszéljünk.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
persze. de sógornak 1.4-es stilo-ja van, 225-ös gumikkal. ő is forog, mint ku*va a lavórban.
na pedig ott aztán se lovak, se nyomaték, se semmi. elindul, letolja a seggét, emeli az orrát és ennyi volt.(#30849) TaaT
miért?(#30851) deicide
több ilyen volt, de egyre kimondottan emlékszem. egyszer az andrássyra akartam kicsit combosabban kikanyarodni az egyik utcából. rémmese
egyenesben talán el lehet vele indulni. gondolom dolgozik az asr meg tököm tudja. az erő fele meg ott marad valahol az elektronikában
fwd nem nekem való. biztos jó... valamire de nem tudom, mire.
de ezt is csak az mondja, akinek már volt mindhárom. fwd, rwd és awd is. ezek közül szerintem, szinte minden kicsit is "autós" ember vagy az rwd vagy az awd mellett teszi le a voksát.
én maradnék az awd-nél[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz deicide #30853 üzenetére
én esőre gondoltam, nyálkás útra.
(#30856) Qru
háááátraaa? hogy az orra még inkább az eget lesse és nulla hajtása legyen?(#30858) TaaT
hmmm. lehet. de mennyivel? bár lehet, csak én vagyok olyan, hogy ha váltok, akkor már olyanra váltsak, amin picikét erősebben lejön a kontraszt
jó ez a turbó benzines dolog. de csapj hozzá még vagy 1000 köbcentit.
szeretem a turbót, de... alapból szerintem a lökettérfogat jó, ha minél több van...
turbó ide vagy oda. 1000ccm? háááát. nem tudom.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz rbalint88 #30865 üzenetére
mindenkinek más... te pl a non plusz ultrának a hátsó hajtást mondtad... nekem inkább awd.
nagy tempónál ennek már biztosan nem örülsz csak cigölöd magaddal a plusz súlyt, na meg a hajtási veszteség, amit Qru is említett.
ennek nulláról van jelentősége, kanyarokból kigyorsításban, csúszósabb (eső, hó, jég) úton...
olyanokat szoktam vele kanyarodni, hogy sokszor el sem hiszem.(#30867) rbalint88
azért nem csak egyenesen. egy derékszögű kanyarodás/elindulás is problémamentesebb vele, akár padlógázon.
szűk kanyarban a móka gyilkosa? azért azt nem hiszem.
viszont akkora helyen tudok megfordulni, mint egy triceratopsz hozzá kell szokni.(#30872) brumi1024
automata, nagypapis autókról itt ki beszélt?
szerintem manuálisnál jönnek ki igazán a különbségek. na meg nagyjából azonos kategóriájú autóknál.
ilyen esetben, szvsz 10ből 9 ember biztosan vagy az awd vagy az rwd mellett döntene. mondom, szerintem.unokaöcsém nem egyszer visszasírta az összkerekes phaetont. utána bmw-k, mercedes-ek voltak neki és hiába a sok elektronika, széles papucsok... télen nem egyszer anyázott, mert nem csinálhatta meg azt, amit korábban a phaetonnal igen.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz MunezXBK #30933 üzenetére
Csapos korong? Ezzel le lehet vakarni a dzsuvát, régi festéket a nyergekről?
Tudsz linkelni egyet, hogy konkrétan milyenre gondolsz?
Alufelniről is le lehetne ezzel vakarni a festéket? 4 felni homokolására mondtak 16ezret. És ez csak a pofája. 2 helyen is kérdeztem, ugyanennyi.
És akkor még a fékport is le kellene vakarni a felniről. Az is mehetne ilyennel?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz MunezXBK #30937 üzenetére
Van ebből is többféle (szemcse), gondolom. Utána rá lehetne menni 400-as, aztán 800-as vizessel.
De a nyereg is tele van árkokkal... nehéz megcsinálni, nem?
Fékpor állítólag nitrohigító+brigéciol kombóval jön le legkönnyebben... na meg közben vakarva.
De a sósavat is mondta valaki. Erről valakinek infó?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz hurenzon #30987 üzenetére
De amúgy miért 326 lovas? Valamit mókoltak vele?
El van gázosítva. Az viszont.... picit viccesSzép, tetszik. De ezek az idétlen csíkok
No meg a hűtőmaszkon a lámpák...
De ha már vannak, akkor inkább valahogy így kellene
De nélküle a legjobb
Persze, kinek mi. De az autó irígylésre méltó!!Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz hurenzon #31020 üzenetére
Elvileg 200 ló körül kellene legyen (ami egyébként nagyon buta. 4 liter v6 és 200ló? Ezt egy 3 literes v6 is tudja).
De az a 100+ ló honnan van, az a nagy kérdés?!
A többi meg ízlés dolga.
A gáz meg... hát pojácaság egy ilyen autóban... de csak olcsóbb azzal járni
Ha mindennapi használatra lesz, még jól is jöhet. Remélhetőleg hivatalosan van benne.
Max nem használod ki, de ha már ott van...(#31022) tresh
Szerinted kitalálták, hasraütés szerűen? Hááát, nem tudom. Majd kiderül valami... talán.
Erre is érdemes lehet rákérdezni, hogy honnan az a sok plusz paripa és van-e róla mérés.(#31023) Declare
Simán? Hogyan? Ez szívó. Buta vagyok ehhez. De jó volna tudni, mit csináltak vele pontosan.(#31024) zack
Na, kezdődik megint a nyomaték
Akkor vegyen ő is dízelt, nem?
Akkor is buta. A nem éppen mai 2.5v6 sohc motorok is már simán tudják a közel 200 lovat.
Amúgy az a sok nyomaték 240. Ha jól olvastam utána.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Bezony.
De ott van a nyomatékszegénységéről híres honda 3.5v6 legend. 300 ló környékén, 350Nm.
1.8tonna de még így is egy hangyakönyöknyivel előbb szalad fel 100-ra, mint a mustang.
Értem, hogy az amerikainak nagy köbcentis autó kell (nem tudom, ez mennyire igaz még), de akkor abból hozzanak is ki valamit. 4liter 200 ló? Szerintem vicc kategória.
De amúgy nagyon szép vas!!! Imádtam a mustangokat mindig is... de ettől függetlenül...Itt egy korábbi, ami mégviccesebb
KATT
3.8 V6 147 ló
Persze szintén gázosított(#31032) Declare
Ahogy mondod
De az turbo. Itt eléggé szívókról volt most szó. 2 liter turbóból nyilván ki lehet többet hozni, mint 200 ló.
Az 1 liter turbo meg szerintem szintén vicc kategória. Aki akarja, vegye. Nekem nem kéne.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Declare #31039 üzenetére
A nagyon kis köbcentivel szerintem nem fogod tudni teljes mértékben kiváltani a nagyobb lökettérfogatot.
A nagy lökettérfogat, kevés ló nem vicces akkor, ha volt valami verseny, hogy ki tud minél több köbcentiből, minél kevesebb lovat kihozni. Akkor még nyerhetnek is talán.
Mitől lenne baj a turbo? Enyém is turbos. Mindjárt kettő is van benne, olyannyira nem baj!
Benzinnel semmi baj.
Az egész abból indult, hogy TaaT azt írta, lecserélné az 1.6-osát egy literes turbo-sra. Ezt nem értettem, hogy mégis minek. Cserélje le, egy 1.6 turbo-sra akkor van értelme a cserének de leírtam, hogy biztosan csak az én hülyeségem, hogyha már váltok, feljebb váltsak, vagyis erőteljesebb legyen a kontraszt.
Mert ebben az esetben, nem tudom, mitől is érné meg olyan nagyon a csere.
Előbb vennék egy dohc 2 literes szívót az 1.6 helyett, mint a literes turbo-t. De nem vagyunk egyformák.
Több hengereseknek azért nem csak a hangja kellemes, más karakterűek a 4 hengeresekkel szemben, ugyanolyan ccm-nél is.
Szerencsére 3 hengeresről szó sem esett. TaaT is 4 hengeres literes turbo-st linkelt.(#31139) Declare
Az opelt én sem értem, miért szapulják. Előbb kellene opel, mint pl suzuki.
Nekem volt opelem, szerettem. Népautó, de ez van. Nagyon olyan autót kell ahhoz venni, hogy ne jöjjön szemben.
De az azért kétségtelen, hogy sok autó nagyon unalmas tud lenni. Tavaly nyáron egy rövid időre autót cseréltünk unokabátyámmal. Kaptam enyém helyett egy ignis sportot. Majdnem elaludtam benne hosszabb távokon végtelenül unalmas autó. De, hogy pontosan mitől, azt nem tudnám megmondani. Bent ült a család is, szóval társaság is volt, mégis.
Passz[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Teljesen igaz. Először ügyesen lejjebb vitték a regisztrációs adót is (nekem pont jól jött akkor)
Aztán, ahogy nemrég itt a fórumban értesültem róla, behozták, hogy vagyonosodásit viszont fizetni kell az import vasak után
Remek. Igazi barmok.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Declare #31148 üzenetére
Miért 1.4-essel meg 1.2-essel hasonlítod, amikor ő 1.0-ra akarja cserélni?
És 3 hengerről még mindig nem volt szó! 4 henger, 1000ccm.
És 3 hengeres meg aztán pláne nem kellene(#31147) Melack
Azt sem tudom, mi az a 806/gv[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Declare #31156 üzenetére
De milyen 3 henger, meg tsi? beszarok rajtad.
Végig erről volt szó KATT mert TaaT ezt linkelte.
Vagy erről levágod az egyik hengert?
Fogyiban is valószínűleg jobban jön ki? Városban biztos megeszik vagy 9 litert.
Sebaj.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Declare #31169 üzenetére
Gondolom, neked is saját tapasztalat, hogy VALÓSZÍNŰLEG fogyasztásban is jobb lenne.
Amúgy a motorról volt szó, hogy elfogadná a sajátjába. De azt a motort egy szerintem jóval soványabb autóba rakták. A saját autójában nem tudom, mennyivel teljesítene jobban (a mostani szívó 1.6-nál).Nekem nem kellene kiss ccm (2 liter alatti) vas, akkor sem, ha turbo.
4 hengeres sem (3 hengeresről már nem is beszélve)
Fwd sem nem sorolom tovább.
De nem vagyunk egyformák.
Mindegy is. Béke
Nincs vita. Ráadásul, amig végre benzines turbo-s vasakról van szó a traktorok helyett, egy árva szavam sem lehet.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tboy93 #31173 üzenetére
Milyen autó ez? Csak gyári van?
Enyémnél anno eljátszottam ezt. Főleg a plug&play csatlakozó miatt volt sokkal drágább a szonda. Ugyanazokkal a paraméterekkel egy univerzális (csati nélküli) sokkal olcsóbb volt.
Végül valami egészen más lett. KATT(#31178) tboy93
Inkább az 5-öshöz közelebb.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Ha van ilyan ellenőrzés (nkh), ott az működhet, hogy padlógáz?
Csak mert rendőrt még sosem láttam velük és valami böhöm dobozossal vannak
Van kamera ezekben a sz@rokban?
Szigorított műszaki a mozaikban van? Akkor túl nagy gond nincsen.... elvileg[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Nem akarok megkenni senkit. Ha leintenek, le akarok lépni... nem akarok megállni
Azt lehet?
Vagy meg se próbáljam?
Awd-t is tudnak mérni?
Akkor tuning csak úgy, ha durván le lehet tekerni a nyomást
Ja, szoktam őket látni itt a 6-os úton is az omv kútnál. Főleg kamionokat b@sztatnak.
Ha egyszer engem elkapnak, lesz mi miatt megcsináljanak[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #31259 üzenetére
Előtte nem egy ködölt lökhárító volt. Mostmár az lesz. Én biztosan a rendőrökre bíztam volna a dolgot.
Aztán előbb-utóbb csak kifizeti valaki a lökhárító teljes fényezését.
Meg elő ne kerüljenek repedt fényszóró fülek és egyéb műanyagok...
Na mindegy. Nem vagyunk egyformák. De zack-nek igaza van. Fel kellett volna jelenteni.(#31271) zack
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #31285 üzenetére
Amúgy most mi ez a laguna? Ezt vetted a szuzi helyett?
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #31292 üzenetére
Nem követtem az eseményeket. De... Jól hangzik. A laguna eléggé más kategória, mint a swift
Bár, az, hogy egy kilót kellett volna a szuzukira költeni... szerintem egy százas nem nagy kaland. Még egy szuzukinál sem. Szerintem én bármikor el tudnék költeni félmilliót a galantra, mindezt úgy, hogy kívülről semmi változást sem látnál
A biztosítós 130ezer viszont gázos. Ilyenkor, hogy eladtad, a 130ezret sem tudják rádverni?
De ez mi miatt volt, már ez is kiesettMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
nem veszedelmesen hosszú a váltód, de az enyémnél azért kellemesebb.
nálam a 3e rpm=112km/h
nincs fedélzeti comp, úgyhogy "rendes" adatok:
igazi városi dugó felejtős... de városban 11 literrel elvagyok, akkor nem egyszer el is rúgom.
de összességében nem tempósan közlekedem (persze, ez nézőpont kérdése). tojáson lépkedve el lehet érni a 10-et.
pálya: ritkán megyünk. 8 körül nekem is volt már. valami 7.8,
max 100 környékén haladva.
120-nál nagyjából 9 liter.
nincs tempomat! szóval ebben azért van lábmunka.
tiéd nem tudom mekkora, de ez majd' 1.6 tonna,
2.5 V6 TT.
autópálya tempót még sosem néztem, de legközelebb meglesem.múltkor kérdeztem a rugalmassági adatokról.
galant vr4 sajna nincsen a zeperfs.com-on.
mit érdemes nézni, 80-120 5-ösben (meg 4-esben, 3-asban)?
régen az 50-80-at hallottam, hogy szokás mérni, de az itt a zeperfs-en nincsen...
akkor mondjuk 60-90?
az 1km is érdekes lehet.gondolom az androidos programok eléggé pontatlanok a mindenféle gyorsulási mérésekben...
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Nem futottunk össze. Kár. Megnéztem volna a vasat.
Jó fostos idő volt.
Több ilyen rendezvény kellene szezononként. Április, június, szeptember. 3-mal már ki lennék békülve.
Az augusztusi red sun eléggé gyenge szokott lenni.
A nippon weekend passz, nem voltam még, de nem hiszen, hogy nagy eresztés lenne.
Sajnos csak ez az egy normális autós megmozdulás van az évben[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Nem nevezném sornak. Az egyik budi mellé tereltek minket mert későn érkeztünk... dél körül. Így a micusok között már nem igazán volt hely.
Amennyire néztük, volt még hely, át lehetett volna állni, de azért annyira nem érdekelt a dolog
Így egyik hondás és egyik micus haverral egymás mellé álltunk, együtt érkeztünk.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz pocokxx #31608 üzenetére
Szerintem kellemes hirdetés. Egyedül a képek száma problémás, de ezt már más is mondta. Mehet egy a motortérről, csomagtartóról is... nem tudom, hány kép tölthető fel, de használd ki.
(#31609) Qtya123
Idióta
Amúgy eléggé idős autókról van szó, szép futással... ezek tényleg ennyibe kerülnek?
Vagy mi a reális áruk? 5-600e ft?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz EQMontoya #31686 üzenetére
(#31708) joamilestoné
Amit te ezzel az autóval végigcsinálsz...
Én még az elején eladtam volna. Hibákat feltüntetve stb... de ezt beszéltük itt, még korábban, vagy hónapokkal ezelőtt és még mindig ezzel szívsz. Hát, részvétem
Ja, és még mindig azt mondom... ha összeállt, meg kellene válnod tőle.(#31707) EQMontoya
Méghogy a galantok váltója a sz@r[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz TheProb #31985 üzenetére
Kizárólag hengerfejtömítéssel én nem próbálkoznék. Gépműhelyben vizsgálják meg a hengerfejet (esetleges repedés), síkolják, aztán lehet összepakolni.
Nem szedik ki hozzá a motort. Szerelőtől függ, de 30-40 ezerből meg kellene álljon.
Megcsinálod ezeket a dolgokat, aztán minden rendben lesz csak sajnos el volt hanyagolva a gép, de a kezeid között majd új életre kel. KitartásMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Akkumulátor, megint
Varta silver 63Ah 610A 242x175x190mm
Bosch silver plus s5 63Ah 610A 242x175x190mm
Mit lehet tudni ezekről az akkumulátorokról, mitől ennyire megegyezőek a paramétereik?
A héten jó volna venni valami aksit.
Fenti kettő ajánlottnak mondható?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz TheProb #32042 üzenetére
fél millió? jó helyre hordod a vasat te is
fiat fórumon nem ajánlottak valakit? keress másik szerelőt.
szerintem gépműhelybe vitesd a hengerfejet. haver otthon annyira csak nem ért hozzá. vagy le tudja nyomáspróbázni stb?
az amúgy, hogy kéken füstöl, miért most derült ki? te ezt eddig nem láttad?
csináltasd meg a hengerfejet, a többit hagyd.
(#32052) tresh -nek igaza van. lehet új szelepvezetőket is érdemes belesajtoltatni, új szelepeket belepakolni.... de ezt is meg tudják mondani a gépműhelyben, szükséges-e. de szelepszár szimeringeket biztos nem ártana cserélni.
eszi amúgy az olajat rendesen?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen