Új hozzászólás Aktív témák

  • Skillet

    addikt

    válasz Declare #31039 üzenetére

    A nagyon kis köbcentivel szerintem nem fogod tudni teljes mértékben kiváltani a nagyobb lökettérfogatot.
    A nagy lökettérfogat, kevés ló nem vicces akkor, ha volt valami verseny, hogy ki tud minél több köbcentiből, minél kevesebb lovat kihozni. Akkor még nyerhetnek is talán.
    Mitől lenne baj a turbo? Enyém is turbos. Mindjárt kettő is van benne, olyannyira nem baj! :D
    Benzinnel semmi baj.
    Az egész abból indult, hogy TaaT azt írta, lecserélné az 1.6-osát egy literes turbo-sra. Ezt nem értettem, hogy mégis minek. Cserélje le, egy 1.6 turbo-sra :) akkor van értelme a cserének :D de leírtam, hogy biztosan csak az én hülyeségem, hogyha már váltok, feljebb váltsak, vagyis erőteljesebb legyen a kontraszt.
    Mert ebben az esetben, nem tudom, mitől is érné meg olyan nagyon a csere.
    Előbb vennék egy dohc 2 literes szívót az 1.6 helyett, mint a literes turbo-t. De nem vagyunk egyformák.
    Több hengereseknek azért nem csak a hangja kellemes, más karakterűek a 4 hengeresekkel szemben, ugyanolyan ccm-nél is.
    Szerencsére 3 hengeresről szó sem esett. TaaT is 4 hengeres literes turbo-st linkelt.

    (#31139) Declare
    Az opelt én sem értem, miért szapulják. Előbb kellene opel, mint pl suzuki.
    Nekem volt opelem, szerettem. Népautó, de ez van. Nagyon olyan autót kell ahhoz venni, hogy ne jöjjön szemben.
    De az azért kétségtelen, hogy sok autó nagyon unalmas tud lenni. Tavaly nyáron egy rövid időre autót cseréltünk unokabátyámmal. Kaptam enyém helyett egy ignis sportot. Majdnem elaludtam benne hosszabb távokon :D végtelenül unalmas autó. De, hogy pontosan mitől, azt nem tudnám megmondani. Bent ült a család is, szóval társaság is volt, mégis.
    Passz :)

    [ Szerkesztve ]

    Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

Új hozzászólás Aktív témák