-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
+1
20 napja raktam újra a telómat, azóta 18 MB adatforgalmat generált a Waze, biztos mentem vele 1000-1200 kilométert.
Traffi Hunter ezzel szinte megegyező forgalmat igényelt, de azon vannak reklámok és talán a térképet sem menti le magának. Amúgy a Waze fut az előtérben, TH a háttérben.@Integrale:
fene se tudja, a Waze-re nekem ezt mutatja - 3,73 MB:Az általános gyorsítótárban viszont 870 MB csücsül.
[ Szerkesztve ]
-
xcds
őstag
válasz z123456789 #30733 üzenetére
Ez egyáltalán nem néz ki vészesnek, még bőven megéri megmenteni. Nézz szét, van-e papír nélküli egész autó vagy bontóban ami kell hozzá.
Ingyen biztos nem lehet megcsinálni, de másik autót venni sem. És ha másik autót veszel, csak a papírozás 50-100... -
TaaT
veterán
Ennyit arról hogy az új szuper trafi látja a biztonsági öv használatának a hiányát. 1:41
Give them hell Ukraine!
-
szőröscica
addikt
Nem kellett nagyon megeroltetnem magam, hogy a szokasos ingazos utvonalamon hozzak egy 4.50-es atlagfogyasztast az elmult 830 km-en a Fiestaval. Jo ez a kisdizel, pont erre valo.
-
brumi1024
veterán
A mai nyilatkozatokban már "megfelelő körülmények között" kitétellel emlegették a biztonsági öv feature-t, mint ahogy az várható volt. Lehet neki bármilyen nevet adni, azért továbbra is ma elérhető és mérsékelt áron beszerezhető technika van ebben a cuccban, nem találtak fel hozzá semmit.
Egyébként én is találkoztam ma egy mobillal, nem több mint 50 méterre légvonalban a háztól. Hallgattam egy darabig a beszólásokat a rendőröknek, volt jó néhány az elhaladó autósoktól.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #30761 üzenetére
Haha múltkor a lámpánál mért a szupertraffis rendőr... Pirosban állunk egy IS250-el egymás mellett. Összenéztünk majd zöldre szépen elrúgtuk mind a ketten, mire 50 fölé gyorsultunk rég túl voltunk a traffin.
Zsaru meg csak nézett.mod:
Bár lehet IS300h volt mert elég csúnyán lealázott.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
mdani01
aktív tag
Ennek biztos sok értelme volt.. [link]
iPhone 6S SpaceGray
-
Kornel
veterán
válasz mdani01 #30764 üzenetére
Visznek ezek mindent.
Ha nálam lesz a kuvik, megy be őrzött parkolóban, meg casco mellé.Qru: ez a megy, nem megy kérdés érdekes.
Úgy látom (a másik topicban is), hogy a juzerek szerint a dizel hirtelen hatbalokos (aztán hirtelen el is fogyo) tolasat sokan "menesnek" érzik, aztán kozbe ugyanott van (vagy még ott se), mint egy pörgős benzinessel.Kormi amugy mi is pontosan?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kornel #30765 üzenetére
Pedig jó az a 150nm plussz, mégha valójában nem is megy úgy, legalább az érzés legyen meg. A kuwikot szét kell taposni, hogy megelőzz egy jó kondiban lévő 1.5/1.6os dízelt, míg azok nyomatékból vigyorognak. Notenksz, öregszem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #30767 üzenetére
Érzésre...
Amugy a valóságban nem.Pl. Civic vs. 1.6 tdci
Vagy nézzük mondjuk egy elég bika 1.9 150 ps 159 ellen:
Nyomni kell, és megy.
En ezt mondtam neked, hogy ne sajnáld, ha menni kell, ott a VTECMdani:
kellett alkatrésznek.
Ilyet még nehéz lopni, mert ami ugyan üzemben van, abba már benne van a gps minden, ráadásul többnyire telephelyen, vagy őrzött parkolókban állnak, ha nem éppen fuvaroznank.
Pont kapóra jött nekik.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #30770 üzenetére
Oke.
Nálad hanyszor fordul elő hogy 80-120 kozott boyracerkedsz?
En inkább egy jó kis
0-60
0-80
0-100
....
-at szoktam nyomni, ha valaki beáll mellém emberkedni
SSS-al valami bimmer talált meg a hungarian, 120 korul élveztem a gázt a kikanal, o nem(Egyébként a 80-120-at ne a last gearnel nézd a focus ellenében, mert itt 5 sebességét hasonlítasz a 6-hoz. Szóval a 80-120-at ebben az esetben 5-ben nézd - még ott is jobb (nyomatekbol), de nem annyival már )
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Tsebacsi #30767 üzenetére
És szerinted melyik lesz a nyertes egy 130lovas dizli nyilvan tobb nyomatekkal vagy 140lovas benya?
Mivel gyorsulsz? Melyik adja le szélesebb ill. magasabb fordulattartományban a teljesítményt?
Attól h dízel attól még nem hiszem h jobban megy mint a kuvikod.. Max nem mered/akarod rúgni neki.
Érzésre amúgy hátbab@szósabb a dizel ezt aláírom.. De ott van az a szó,hogy érzésre.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
szőröscica
addikt
válasz Kornel #30771 üzenetére
De ha nem boyracerkedni akarsz, akkor a hétköznapi közlekedésben jobb az a rugalmasság, amit egy turbós motor ad. Ezt szokták a 80-120-al jellemezni, ami persze szintén baromság, mert ha egy teherautót előzöl, akkor úgyis visszapakolsz amennyire lehet, és akkor már nem óriási a turbós autó fölénye, de ha csak mész a forgalomban, és beszúrnál valahova, akkor egy turbóssal jó eséllyel nem kell visszapakolnod, csak mélyebbre nyomni a pedált, és bent vagy. Ezért élhetőbbek a turbós autók szerintem, legyen az benzin vagy dízel.
Nyilván egy 4.4 V8-ra ez már nem igaz, de egy 3 liternél kisebb benzinesre szerintem igen.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #30772 üzenetére
Most egyetértünk.
Amugy kva jó ez a zeperfs.com
joamilestoné:
El kell fogadni, hogy ha kis benzinest veszel (már ha egy 1.8 kicsi egy kompaktba), akkor vissza kell gangolni, ha ilyen helyzet van.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #30772 üzenetére
Jó hagyjuk engem ez marhára nem érint és nem érdekel. Kövi vagy dízel vagy turbó benzin lesz. És automata. Ha fejre állok, akkor is. A szívó benzin karaktere nem az én világom.
Kornél: 80-120 pl. autópálya vagy főút. Visszagang nélkül gyorsulsz. Már írtam egyszer hogy milyen gáz csuklani ilyenkor a civicben mert a mögöttem jövő dízelek anyáznak hogy mért nem megy azzal a fossalMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #30775 üzenetére
Egs.
Ha még egyszer visszanezel a linkre, akkor láthatod, hogy még 80-120-ban is jobb, csak ugye vissza kell gangolni 3-ba.
Vagy ugye el se váltani addig.
Ha van benne olaj még víz, nem lesz baja, hidd el.
Nyilván ha 6-ba akarsz 80-120-at gyorsulni, akkor jobb lesz egy dizli nyomatekbol.
Ezt senki se tagadta. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #30776 üzenetére
+ Tsebacsi: Ízlések és pofonok. Ha ő nem szereti nyomni akkor dízel kell neki. Én is jobban szeretem a szívóbenyó karakterisztikáját de a mindennapokban a dízel valóban kényelmesebb (főleg ótómatával). Mondom ezt úgy, hogy LE-re tök azonos Kormi meg Bubi teljesítménye, tehát van összehasonlítási alapom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zack
nagyúr
válasz Declare #30708 üzenetére
Waze is, Traffi Hunter is fut a háttérben. Nekem a Waze van előtérben, Traffi Hunter háttérben. Városon kívül (autópályán) belövöm városi módba 2km észleléssel. Az autópálya mód "5km" kissé sok nekem.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #30773 üzenetére
Lehet, én vagyok fordítva bekötve, de nekem hétköznap jól esik hallgatni az autóm hangját.
Same rules apply!
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #30780 üzenetére
csak ezek a számok addig élnek, amíg egyedül ülsz az autóban. ha beül még 3-4 ember és a csomagtartót is megdurrantod, akkor pakolhatod te a kuviknak oda, ahova akarod, ugyanúgy küzdeni fog, a dízel meg megoldja nyomatékból. a fogyasztásról meg ne is beszéljünk ilyenkor
és bár lehet, hogy neked a 0-60 és a 0-100 az összehasonlítási alap, addig a forgalomban mire megtalálod a megfelelő fokozatot, a dízelboy már otthagyott a picsába nyomatékból és valljuk be, ez gyakrabban előfordul, mint hogy gecikeményen egymásra néztek aztán nyomjátok a dragracet.disclaimer: amúgy benzinpárti vagyok, de 2.5liter és 5henger alatt nem vennék szívem szerint semmit, ha szívó, ha turbó. és ha már szar hangja van, legalább egyen keveset.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #30785 üzenetére
csak ezek a számok addig élnek, amíg egyedül ülsz az autóban. ha beül még 3-4 ember és a csomagtartót is megdurrantod, akkor pakolhatod te a kuviknak oda, ahova akarod, ugyanúgy küzdeni fog
Az 1.4-1.6 szívókra ez igaz. Nagyobb motoroknál is fogsz érezni különbséget, de közel sem fog szevedni.
Ha a kocsiban ülök, velem együtt 1450kg kb. Ha beülünk négyen, akkor monjduk 1800. Persze, több, de azért nem olyan rossz a helyzet.és bár lehet, hogy neked a 0-60 és a 0-100 az összehasonlítási alap, addig a forgalomban mire megtalálod a megfelelő fokozatot, a dízelboy már otthagyott a picsába nyomatékból és valljuk be, ez gyakrabban előfordul, mint hogy gecikeményen egymásra néztek aztán nyomjátok a dragracet.
Azért mire az euro5-ös motorja reagál a gázpedálra és még a turbó is elkezd tölteni, addigra én is kényelmesen visszaszúrok kettőt egy gázfröccsel. Némelyik euro5-nél még a reggeli tejeskávém elszürcsölése is belefér ebbe az időbe.
Same rules apply!
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #30786 üzenetére
1,4-1,6 szívó: hát nem, azért én a 3.5 bmw-n is éreztem, hogy megfontoltabb lett 2-300kg élősúly bepakolásától. a passattal nem volt ilyen gond, az 80-nál szépen visszaszúrta 2-be kickdownra és gyí, de szerintem az is többet vesztett a lendületéből, mint egy azonos teljesítményű dízel.
euro5: jó, hát ha valaki olyan nyomorultul használja az autót, hogy tartósan 1500 alatti fordulattal járkál, akkor annak belátható időn belül komolyabb gondjai is lesznek a kettőstömegűvel, amellett, hogy nem halad.
de abban igazad van, hogy újabban elfelejtették normálisan hangolni a gázpedálokat.
havernak van egy megane 3, 1.5dci 110 körüli lóval, megchipeltette. lett kb 140 ló és egy olyan elbaszott karakter, hogy csak na. 1500-tól elkezd iszonyatosan tolni, de 2700-nál (!!!) vége a bulinak... ha még nem vagy szokva hozzá, meghalsz az első országúti előzésnél kb. ehhez képest még az 1.9pdtdi is egy kifinomult, lineáris teljesítményleadású motor. az általam is sokat köpködött 2.5v6tdi legalább szeretett forogni és szépen, lineárisan adta le az erejét, de a mostani 1.9jtd16v is ilyen. városban istenverése egy púposra hangolt kocsival közlekedni, mert vagy a kuplungot és kettőstömegűt nyírod vagy a nyakad zsibbad le 10 perc után...LógaGéza: amit megeszik olajat a motor, az az egr-en visszamegy, azt láthattad. nyilván nem a legjobb, de tekinthető normálisnak, ha csak pár csepp/vékony film és nem tocsog.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #30788 üzenetére
Euro 5-6 esetén már a benzineseknél is komoly gond, hogy iszonyat késleltetés van a gázpedálban. Rálépsz, és fél másodperc múlva kezd felpörögni a motor. Ha ezt kombinálod egy turbóval, akkor ott olyan lyuk lesz, hogy meg fogod fontolni az előzés elkezdését. És sajnos ez nem ritka.
A pd ilyen szempontból tényleg jobb, az legalább ugrott hamar.
Same rules apply!
-
szőröscica
addikt
válasz rbalint88 #30788 üzenetére
Az 1.5 dci a legnagyobb kamugep motorok egyike. Vezettem parat a 100 loero folottibol (106 vagy 110, nem emlekszem) fluence-okban. Tenyleg olyan, ahogy irod: alacsony fordulaton tol egy nagyot, azt hinned, hogy na, itt tuzijatek lesz, aztan kb doglott lo 2500 felett.
-
veterán
válasz EQMontoya #30789 üzenetére
Nekem más a tapasztalatom Euro 5/6 turbós benzinessel, szerintem pont, hogy kell ezekre a turbó; anélkül már sok Euro 4 szívóbenya is halott volt, pl. Opelek. 4 éve TSI-zek, becsszó szépen veszik a lapot (vagy tudatalatt hozzászokott már a lábam és előre lepadlózom).
Euro 5/6 szívóbenzinesből "csak" M3-at vezettem, az ugye egy másik liga. De nincs is nagyon már értelmes új szívóbenzines.
(Ja! Vezettem még a szomszédasszony Mazda3 Skyactive-ját - kb. 20 métert, jó magas az alapjárat, mást nem sikerült megtapasztalnom. )
@joamilestoné: feleségemnek volt 2006-os Clio 68 ló 1.5 dci, nekem rövid ideig a mostani C4 1.6 HDI (90). Ezek is ilyenek, városban kis fordulaton nagyon kellemesen mennek, viszont pályán hullák a magas fordulaton hiányzó kraft miatt (mindkettő 5 sebességes).
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #30791 üzenetére
Az új M3 rég turbós.
A Skyactiv szerintem egész korrekt karakter.
A 2.0 120 lovast, meg a 2.5-öst vezettem, rendben voltak.Azt valószínűnek tartom, hogy a GTi-nél azért jobban figyeltek a karakterre, de az átlag tsi és rokonai szerintem minden, csak nem egy gyorsreagálású hadtest.
Same rules apply!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- Linux - haladóknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- War Thunder - MMO Combat Game
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Parfüm topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...