-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #30399 üzenetére
Zsír! A miénkben most már 200k km van, kapja az ívet rendesen de semmi baja. Olajat se eszi, a DPF/EGR persze okozott gondot de DPF pucolva lett EGR meg cserélve (a pucolás nem segített rajta) igaz a miénk elég sokat van használva városban. Ezen kívül nem volt semmi komolyabb gond vele. Leszámítva a szélvédő cserét, mert a fűtés kihalt belőle de az egyedi eset nem széria hiba.
Ja és a kis magyar rögvalóság, egyik reggel úgy találtunk rá, hogy kilopták mind a két első fényszórót. Szóval ilyenekre azért készülj fel anyagilag.
Azt tudod, hogy a CC csak 4 személyes? Tehát 3 gyerekülés nem fér be. Vagyis befér csak gyerekkel együtt nem.
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
Meg a gyermekvallalas nincs tervben, szoval ez nem szempont, söt az auto csere is csak tervezgetes stadiumban van.....3 gyerek üles meg aztan plane nincs tervben, sem most, sem maskor
Egyelöre csak nezelödöm, olvasgatok itt is es gyüjtöm az infokat, hogy ha cserelni akarok, ne akkor keljen indulni 0 rol, mert az nem egyszerü
Sajna a jol felszerelt BMW az horror draga es ritka is de ebböl a CC böl lattam multkor parat az utakon es egeszen megtetszett elölhajt es a belsö design, szamomra sem non plus ultra ....sajna ilyen ez a kompromisszumokkal teli elet, ha nincs zseton M4 re
(#30400) brumi1024 akkor ezert van olyan is, hogy passat CC ... azt hittem az csak eliras, mert a vw oldalan is csak olyat talaltam, hogy CC, olyat nem, hogy passat CC
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Mágus: Az 1.6 CR Tdi-nél hogyan működik a dpf regeneráció? Ott is kerülhet a motorolajba gázolaj, vagy ez teljesen más elven működik közvetlen a szűrőbe fecskendez? Mer a céges skoda kezd szarakodni állandóan regeneral már pár km után és leállítás előtt meg kell várni, hogy a fordulat vissza álljon 800-ra az ezer helyett. Na meg itt nem lehet indítani diaggal kényszerített regent? Nekem delphivel nem sikerült, nincs ilyen opció úgy mint a fordnal.
-
Integrale
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #30406 üzenetére
Tényleg jó konstrukció és kiforrott. Tudod hogy durván benyó párti vagyok de ha választanom kéne a TSI meg TDI között gondolkodás nélkül az utóbbit venném. Nálunk elég sok TSI is van a cégnél és elég sok probléma van velük. Nem 1-2-ben volt már a vezérléssel gond (szakadás, átugrás). Kolléga alatt konkréten az M7-en előzés közben szakadt el a szíj (2.0 TSI) a másiknak csak ugrott egyet (1.8 TSI). És nem gondatlanságból, lízingeltek tehát gyári előírás szerint van szervizelve és frankón mert a lízingbeadó magával cseszik ki ha vmi megmakkan (csereautó, többletkár, renomé, fájdalomdíj, stb).
Ugyan nem tudom egy 2.0 TSI motorcsere mennyibe kerül pontosan de egy tuti biztos: saját zsebből nem finanszíroznám... Akkor már inkább ~200k km-erenként egy DPF meg EGR pucolás + kettős tömegű csere és helló.#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz Integrale #30408 üzenetére
Van ezzel egyebkent baj? Marmint a B6 passattal? Ok regi konstrukcio, most B8 megy....de amugy?
(#30409) Qru az is olyan am, ha lizing, ceges auto, akkor tojik ra az ember....azert mielött elszakad/ugrik a vezerles annak eszre kell, hogy vedd a jeleit, ha odafigyelsz az autodra....jo pelda az en astra-m. Az elözö tulaj lerobbant vele, mert szetment a valtoban a csapagy....nagygeneral, stb....en meg egyszer csak elkezdtem hallani a surrogo hangot es elvittem a szerelöhöz, hogy mi az es idöben kicsereltek a hibas csapagyat. Az elözö tulajnal, mielött szetesett a valto brutal hangja kellett hogy legyen....erthetetlen, hogy nem tünt fel, nem orvosolta a hibat
(#30410) EQMontoya azonnal azt vennek....ha nem en tankolnam de amig azzal palyan 8-9 literrel jarnek jo esetben a dizel 6 litejehez kepest es amig a benzinnek kb 90 ft al dragabb a literje itt kint, addig nekem az evi 25-30k km el, nincs miröl beszelni
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Declare #30412 üzenetére
B6 és a B7 gyakorlatilag ugyan az a modell, utóbbi az előbbi erős ráncfelvarrása. Most a B8 fut, a B6-ot sokan szidják, több helyen olvasni olyat, hogy ingadozó a gyártási minőség, a megbízhatóság pedig sokat romlott a B5/B5.5 páros óta, aztán, hogy ez a B7-re mennyire jellemző, az passz.
Mágust kérdezd erről, ennél csak többet és pontosabbat mondhat."Bad reklám is reklám too"
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #30412 üzenetére
(#30410) EQMontoya azonnal azt vennek....ha nem en tankolnam de amig azzal palyan 8-9 literrel jarnek jo esetben a dizel 6 litejehez kepest es amig a benzinnek kb 90 ft al dragabb a literje itt kint, addig nekem az evi 25-30k km el, nincs miröl beszelni
Szerintem inkább 7-8 a reális, ha nem taposod szét. (8-9 az IS200 fogyasztása, és a Skyactiv azért bőven takarékosabb és hosszabb áttételű)
De még úgy is van 1-2 liter különbség 100km-en, a 90ft meg tényleg brutál sok literenként, ott nincs miről beszélni.
Skyactive-D-k megbízhatóságáról pedig nem tudok semmit, azt majd az idő megmondja. Fogyasztásban jók.Merre élsz amúgy, hogy ekkora difi van üzemanyagárban?
Same rules apply!
-
trassher
addikt
válasz Integrale #30413 üzenetére
több helyen olvasni olyat, hogy ingadozó a gyártási minőség
Kár hogy már nem vagyok bent az autókozmetikában. Pont egy fekete b6-ot csináltak. Törésmentes, első tulaj, gyári fény. Bal hátsó sárvédő puposra rohadva, bal oldali kilincsek fészkében már le is pattogzott a festék a rozsdáról. Elég elszomorító látvány volt.Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #30414 üzenetére
Ez a realis, nem realis fogyasztast mar sokszor kibeszeltük.... el lehet jarni igy is meg ugy is egy autoval....en nem taposom ki a belet, ami nalam azt jelenti, hogy vigyazok ra ha hideg, hütöm ha meleg (pl egy dpf regeneralas utan sem lövöm le, hanem lehütöm...). Ellenben ha üzemmeleg, akkor haladok es szivesen "versenyre kelek" az esszerüseg hatarain belül es szivesen dobom vissza es lepek oda neki, ha ugy alakul. Mindemellett kapja 10k km körül a Liqui moly olajat es barmi nesz vagy furcsasagot tapasztalok, akkor megy a szerelöhöz es ki van javitva.
Igy hasznalja az ismerösöm is a mazda 6 ost, amiröl beszelgettünk is mar es igy nem 7-8 litert eszik az sem (vagy neki valami sz@rt adtak el es az legalabbis nem annyit eszik ) raadasul turbo hianya miatt valoban akkor megy ha pörög.....plussz akkor van az a szep muzsikalo hangja ha valaki 1500 fordulaton valtogat biztos elgurul 6 literrel, de akkor meg nem veszek ilyen autot ilyen motorral. De ugye ez az egesz zarojelben es szvsz el
Nemetorszagban elek amugy, most per pill 0,93 euro körül van a gazolaj es 1.24 euro körül a benzin literje....baromsag....de ez van, ehhez kell alkalmazkodni
(#30413) Integrale
[ Szerkesztve ]
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #30416 üzenetére
Nemetorszagban elek amugy, most per pill 0,93 euro körül van a gazolaj es 1.24 euro körül a benzin literje....baromsag....de ez van, ehhez kell alkalmazkodni
Az elég durva. Mondhatni, határozottan durva.
Egyébként LPG-ben nem gondolkodtál, ha már ennyit mész?
Ha jól emlékszem, azt határozottan vicc áron mérik arrafelé, illetve vannak gyárilag LPG-s autók is, amit átalakítani sem kell. Pl Legacy 2.5-ből emlékeim szerint volt bifuel.Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #30412 üzenetére
De pont ez az, hogy az autó életben és mozgásban tartásában jelentősen érdekelt fél (lízingbe adó) szervizeli a gyári előírás szerint a saját szervizében. Csere autót kell adnia ami azt jelenti hogy a nyújtott szolgáltatás duplájába kerül neki. Mégis elszakad a vezérlés, meg ugrik... Az mi?! A sz@ros ősöreg 2 ft-os japó vasam is kap a pofájára (14,5-et beveretem vele lazán) de még sincs a vezérléssel gond nem csak nálam, senkinél. És nem, nem nézegetem a szíjjat, ha elérem a gyári csereperiódust cserélem ha kell ha nem. Ha vmi rendellensséget észlelek akkor meg azonnal irány a szerviz. Itt is ez a felállás. Mégis jöttek a vezérlés gondok és mit csinált a VAG? Nem ismerte el, közölte, hogy nem rendeltetésszerűen használtad fizess, IJB. Közben stikában levette kb felére a csere intervallumot (100k vagy 5 év vs 60k km vagy 3 év).
Ez korrekt eljárás? Mert sztem nem igazán...Az meg sztereotípia hogy mindenki gyilkolja a cégest. Nyilván sokan jobban rúgják neki de én pl ugyanúgy bánok vele mint a sajátommal. Francnak hiányzik, hogy otthagyjon külföldön vagy akár mucsaröcsöge alsón.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
-
SzlobiG
félisten
válasz Mágus2 #30417 üzenetére
Biztos, mert nem rég volt akku cserélve benne. Szerencsétlen nagyon a végét járja elindulunk vele pár km és már indítja is egészen addig ameddig nem állunk meg vele és várunk pár percet alapjáraton. Nem tudom meddig fogja bírni múltkor már vészüzembe lépett azt alig lehetett menni vele.
Aham, akkor a delphivel azért nem ment VCDS-em nincs. Köszi.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #30420 üzenetére
Sztem sem, ez szvsz belefér az üzemszerű használat fogalmába. VAG szerint nem. Látod a dízelbotrány se derült volna ki soha ha a tökös amcsik nem húzzák rájuk a vizes lepedőt... Értem én, hogy Európa ipari motorja az autógyártás és borzasztó nagy az érdekérvényesítő képességük de azért ne hogy már a farok, csóválja...
2.0 CR TDI pályán jól eszik, nekem ilyen 6,4-6,8l/100 km, attól függ, hogy külföld vagy itthon vagyok.
"Legacy 2.5-ből emlékeim szerint volt bifuel" - Volt bizony! Kifejezetten a német piacra gyártották, egy nagyon korrekt gáz szett van benne (külön is megvehető amúgy utólag, kb 1M az ára). Némi többlet karbantartást igényel de megbízható, jó technika. Kifejezetten ajánlott kategória (szemben a 2.0D (alias boxerdízel) motorral pl).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #30418 üzenetére
Nezegettem öket mivel munkaba jarashoz es vasarlashoz rövid tavokat megyek, emiatt sajnalom a dizlit erre jobb lenne a benzin/gaz.
A baj az, hogy azert a gazt sem lehet mindenhol tankolni. Ha hosszabb utra megyek, akkor is kerdes, hogy hol milyen aron tudnam epp a gazt tankolni.
A masik, hogy most a dizel olcso es ehhez kepest a gaz nem sokkal. Dizel ugye 0,90-1,05 között mozog. A CNG gaz (erdgas) van altalaban gyarilag a kocsikban, ez 1 euro felett van.....az autogas (asszem az az LPG) 0,5 euro körül....de azt asszem ugye cng autoba nem lehet tankolni ....egyszer utannaolvastam de mar elfelejtettem, de azt hiszem most nem irtam ezzel hülyeseget talanGyarilag van pl a Golfban is (TGI). Jopofa es klassz, de draga egyelöre, mert nem regota van....17-20k euro körül van az elsö fele a talalati listaban....es akkor az csak egy golf, 110 lovas tsi motorral.
Szoval egyelöre a dizel alacsony ara miatt nem erdemes nekem masban gondolkodni.
(#30419) Qru semmikepp nem fer es gaz de pl nekünk is a problemas tsi van, a lancos variacio otthon es annak hallani, hogy kerreg a lanc, ha mar megnyulott....elvittük 60k km nel kicsereltettük, jonapot. Nyilvan ez is gaz es szivas, de nem a vilag vege es ha tudja az ember, hogy ezzel igy kell együtt elni, akkor azert el lehet viselni ezt....ha ceges lenne lehet letojta volna az ember, hogy hidegen inditva valami kerreg par masodpercig.....aztan egyszer csak elszakadhatott volna....csak erre probaltam utalni
(#30421) MunezXBK na jo azert mindennek van hatara....
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #30425 üzenetére
Az még a jobbik eset ha hallod. Főleg, hogy értesz hozzá de Mancika nem ért hozzá, nála az lesz ami az Astráddal történt. Nincs ezzel gond csak akkor vállalják fel, hogy ok alulterveztük. Jürgen nem kap idén prémiumot és ingyé' cseréljük neked kedves vevő, mert belőled élünk és a hosszútávú elégedettség a legfontosabb, hogy legközelebb is VAG-ot vegyél Mazzag helyett.
Nem VAG ellenességből írtam, előbb ismertem el, hogy a TDI motorjuk baba, nekem volt B5-öm, azt pl nagyon szerettem. Csak ami sz@r az sz@r akkor is ha eltitkoljuk és homokba dugjuk a fejünket és arra mutogatunk aki erről a legkevésbé tehet (azaz rád meg rám).
Jah és gázossal nem is mehetsz be minden mélygarázsba (plázázás off )
Szóval erre a CR TDI-re menjél rá szépen a TSI-t meg hagyd meg a másoknak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
SzlobiG
félisten
válasz Mágus2 #30423 üzenetére
Pedig tuti regenerál azért ezres az alapjárat. Múltkor is a DPF miatt tiltott le azt a szervizbe is azt mondták, hogy csak ideiglenes megoldással tudták megcsinálni. Gondolom nyomtak egy kényszerített regent, mert ahogy vissza jött rá kb 150k km után kidobta a dpf hibát, de ki kormoltam a száját.
-
Declare
őstag
Teljesen egyetertek, azzal amit irtal....nem szimpatikus, ahogy a VAG kezelte a helyzetet....
Ugyanakkor az jol esik, de nem igaz, hogy "értek hozzá" egyszerüen csak hallottam, hogy hu bazzeg, mi ez a hang, valami fura....es utannajartam, nem pedig lesz@rtam, hogy mind1, hiszen gurul, mint maskor, akkor jo....
A gazzal meg az van, hogy a CNG vel bemehetsz melygarazsba is, meg mindenhova, az LPG vel nem. Ha ugyan csak jol emlekszem ....ezert szerelik szerintem CNG vel a Golfot gyarilag pl (TGI).
Szem elött tartom a CR tdi t
(#30426) EQMontoya felsö mondat Neked is. Szerintem a gyári gázositas, az CNG lesz es nem LPG Persze ettöl meg otthon bele lehetne szereltetni utolag az LPG t mondjuk egy 6 os madzagba....azt azert el tudnam visleni de egyelöre a dizel nekem akkor is kecsegtetöbb....ha csak nem nyulok bele valami kupac kaksiba
Egyelöre maradok trakesz párti kiveve ha megnyerem a lottot, mert onnantol kezdve benzin lesz es villany
-
Qru
MODERÁTOR
Annyival eszik kevesebbet mint amennyivel rosszabbul megy, nincs ebben semmi trükk.
Ha üzemi hőfokon van minden akkor Bubnak is elrugom meg Korminak is ha olyan van. Nem bánok egyikkel sem különbül a másiknál. Sok kolléga annyira béna... Múltkor egy helyre mentünk, mondom akkor ne menjünk két kocsival átültem az ő kocsijába. Az üres körúton 39-el mentünk végig. Már ott voltam, hogy kiszállok és megyek inkább gyalog mert úgy gyorsabb.
Nem mindenki boyracer és lehet menni lendületesen ésszel meg ész nélkül. Mancika aki hideg motorral 3500 rpm-en próbál ki/be parkolni az kíméli a gépet...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #30427 üzenetére
CNG-s a Multipla. Az osszes Fiatbol arultak CNG-s varianst.
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
Ezzel én is így vagyok. Pl a WRX-es haver mellé örömmel bepattanok bármikor.
Amúgy totál más érzés mikor az anyósülésben vagy. Haver autóját vezettem, ok megy szépen öröm boldogság de ugyanaz az a tempó az anyósülésről már egészen más. Fogtam a majrévasat szépen, ahogy kell... pedig nem vok beszari.
mod:
Declare: A 170-lovas DSG-vel. Szépen megy de megszokható, egy idő után (mint minden) már nem érzed erősnek. Bár azért meg tud lepni ha Bubberből ülök át ott ugye nincs nyomaték ebben meg van és sokszor nem is akarok kilőni de ugyanakkora gázpedálállás egészen más eredményeket mutat...
Ha jól tudom csak szoftveres a különbség köztük... de ebben Mágus2 a pro én csak egy mezei user vagyok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
-
w333
félisten
Valaki a múltkor az izzókat kérdezte ... Osram Silverstar 2.0 saját teszt
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
#94529552
törölt tag
Vajon miért emeli ki a címben a német márkákat, amikor a japánok is leszerepeltek?
Leírják azt is, hogy a teszteredmények nem érvényesek egy az egyben az autók európai változataira, mivel Amerikában más, aszimmetrikus helyett szimmetrikus fénycsóvát írnak elő a törvények., tehát semmi értelme nem volt ezt a cikket lehozni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző