-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz MC Pite #268125 üzenetére
Igazából arra akartam kihegyezni hogy az azonos toyotából mindig egy jóval szűkebb lexus lesz. A Chr kapcsán teljesen egyetértek. Igazából a Corolla Crossnál is, ahhoz képest hogy majd oly széles és csak 15 centivel rövidebb durván kisebb hely van benne mint a Rav4-ben.
Rav4 kapcsán annyiban tudok nyilatkozni hogy szerintem jó tágas (de 4. generációban nem ültem), és nem akartam én eleve ekkora autót venni, de külső/belső méret arányban én messze ezt éreztem legjobbnak (avagy nagy hodály de legalább nagy belső térrel). Meg tetszett is drabális stílusa. Előtte scrossom volt (ami különben szerintem tök jó ebben a belső külső méret arányban) és a corollát pl. egyértelműen szűknek éreztem utastérben hozzá képest.
-
őstag
válasz MC Pite #268135 üzenetére
Hehe Hát ja a buszlimuzin mint a kategória a legjobb helykihasználású (Picassot még csak kívülről láttam az nyilván egy táncterem az scrosshoz képest) A jazz meg szerintem az. Feleségem 2018-as jazzében pl szerintem mérethez képest döbbenetes a hátsó lábtér. Scrosst én szerettem, de ugye csak elől ültem (és a csomagtér is ok volt). Szóval biztos van jobb külső méret/belső hely arányú autó, de az nem a Chr vagy a Corolla Cross az biztos. Az eggyel ezelőtti HRV tényleg nagyon tágas kis SUV, sajna az scross vételekor már kellett az automata és az 1.4t+aisin 6-os hagyományos automata szimpatikusabb volt mint az 1.5 szivó + cvt (akkor még nem volt belőle turbós). És nyilván drágább is lett volna. De 10 évvel fiatalabban nem fájós talppal a HRV simán nyert volna.
-
veterán
válasz MC Pite #268125 üzenetére
én nem gondolom batárnak, rövidebb pl. az austral mint a 8-as golf kombi, de persze szélesebb, ez tény kis kis cossoverekkel tényleg az a baj, hogy kicsik. pug 2008-ast használok néha a sharenow-on belül, kicsi. egy frv áll az utcában, az is kicsi. inkább a 3008, x1 méretkategória ami nekem kell, az meg pont az austral
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #268179 üzenetére
Big block, a marketing anyagban 1.4 i-DSI, amúgy L13A1, 1339 ccm, 83 póni @5700, 119 nyúlmókus @2800.
Igen, ez még a jobbik fajta, csak úgy általában véve harmatos.
szerk.: A small block, azaz az 1.2 i-DSI egészen pontosan 1246 ccm , úgyhogy ezt helyesen kerekítették.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz MC Pite #268125 üzenetére
Szóval nem hiteltelen, hogy azt mondom, csak akkora autóra célozzon az ember, amekkora tényleg kell, mert ekkora kellett, családban és ismerősök is többször mondták hogy vegyél Grand ilyet meg Grand olyat, nagy egyterűt, nagy suv-ot, stb. Akar a tököm sokat költeni üzamanyagra, alkatrészre, meg nem szeretem ha a méret a vezethetőség rovására megy. Ezerszer inkább rakok fel évente 2× boxot a tetőre, minthogy mindig a nagyobb tengelytávú, billegő farú telefonfülkét terelgessek, aminek a nagyobb terhelhetőség miatt olyan rugói vannak, mint a személyszállító vonatkocsiknak. Vagy suv-ként ezt még megfejelik emeléssel és kőnehéz kerékkel és szar hangolással is esetleg. No way.
Friss Cactus tulajként mosolyogva bólogattam olvasás közben.
Citroen "Hydro Cushion" meg lágyan elringat az úton. Meg valahogy a fekvőrendőr se zavar már annyira, mint korábban. -
Kickass
őstag
válasz MC Pite #268325 üzenetére
Ez full vegyes, fele kb város (Bp), a többi autópálya/M0/országút.
És tényleg sok, viszont a fedélzeti rendszere a T-Rocnak jobb, igaz érintős de vannak még ‘gombok’, a szoftver is sokkal fluidabb volt, a golfé azért röcög és néha be is ragad pl a parkszenzoros képernyőről nem vált vissza Carplay-re.
G8 középkonzol alatt van akkora kardánalagút mintha valami ifában ülnél, tűzfal felé még szélesedik is. Viszont a golfban hátul nagyobb a lábtér pedig ha jól tudom közös a padlólemez, illetve a mild hibridség miatt finomabb a start-stop ezért már nem érzek állandó késztetést a kikapcsolásra + emiatt én a fogyit is átlag 7 alá várom hasonló felhasználás mellett.
Azt hozzá kell tenni, hogy a T-Rocot azért is éreztem jobbnak mert az Style felszereltség volt, a G8 ‘csak’ Life extrázva. Ami még plusz a T-Rocnak az a magasabb üléspozicíó, azért csak van abban valami, főleg városban.De a Golfot még a héten vettem át, reméljük nem lesz akkora roller mint BBD-nek.
-
válasz MC Pite #268608 üzenetére
A tipo navija mellett mindig feltöltött a telefonom, volt billentyűzet input, meg bediktálás is.
Most az i30 ban az A oszlop vonalában van fent a telóm, nem takar ki semmit, jól látom, viszont a gyári kábele nem ér el odáig. Mondjuk azt meg tudom oldaniEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
cOxeR
Ármester
válasz MC Pite #268803 üzenetére
Mint nálam, mikor vakarja valaki a fejét, ez meg mit akar itt ezzel a kocsival. Vittem vele 2 zsák térkitöltő habot, ülések koppra előre tolva, az ugye 1m3, na az neccesen fért be, egyik zsákot ki kellett bontanom és beönteni egy részét a hátsó lábtérbe.
Ott én is azt hittem fel kell adnom a dolgot. - raktáros nagyon röhögött. Kép van valahol, de most tuti nem túrom elő. -
cOxeR
Ármester
válasz MC Pite #268811 üzenetére
Mondjuk én szívtam is meg… pl Ikea, megvettem a kanapét, aztán nem fért be mert az anyós ülés nem rendesen dönthető az I3-ban, a két ülés között meg nem fért el az összes cucc. Illetve nyitott csomagtartóval ment volna, de másik negatívum I3-ba az ajtóban van a lámpa, pályán azért így nem mennék 110-120km-t.
Focus (mk1) jó volt, csomagtér ajtó felcsap lámpák látszódnak, azzal sokat mentem így a nullason. -
Vismajor01
addikt
válasz MC Pite #268743 üzenetére
Na most én jövök
-rugózni
Nincs olyan kombi ami jobban rugózik mint egy suv, nemár...2x akkora rúgóútja van
-kanyarodni
Azt suv is tud, bár kombi biztos jobban, de közbe meg sztem se kombival se suvval nem kénye kanyarokat feszegetni, arra ott van az mx5
-jól fogyasztani
Ez motorfüggő, vannak suvnál is benzinfaló V8asok és takarékos dizelek/hibridek és viszont
-agilisebb, könnyebb
Ez igy igaz
-halkabb
Mi?Bent a zaj szintje? Kizárt, suv=premium, legalábbis elvileg
-olcsón gumizható
Volvom kombi volt, 67 ezer ft /db volt a michelin cc2, most a lexusra 57e/db ->kerékfüggő nem típus
-jobban variálható ülésrendszer
Ez megint csak adott kombi/suv függvénye, volvomban semmit nem lehetett variálni, lexusban lehet a hátsó üléseket előre-hátra húzni és dönteni, a két első ülés pedig síkba dönthető.
-akár teljesértékű, de minimum szükségpótketeket cipelni
Ezt is jobban tudja a suv, mivel csomagtér alatt sokkal több hely van
miközben
-nem kell a tököm magasságába emelni a csomagokat
Pont kényelmes magasságba van, ez nem pickup
-a gyermekem normálisan ki tud szállni belőle
Az mondjuk nekem nem szempont, én szálljak ki belőle normálisabban
-fellépő nélkül pakolhatsz a tetejére (tetőcsomi/box)
Ez igaz
-szebb
Ló*asztÉs akkor amit szerintem tud a SUV, a kombi nem vagy kevésbé jól:
-Sokkal kevésbé érzékeny a szar utakra, könnyebben kisimít bármit
-Nem csak lábtér, de fejtér is rengeteg van hátul
-A csomagtér ahelyett h alacsony de mély, magas és kevésbé mély, mindent elérek benne nem kell lehasalnom h elérjek bármit, viszont ha lehajtom az üléseket akkor befér mosogógép+szárítógép, strandmon fotel egybe, 220x60as szekrény, etc.
-Ha nem a fogyasztás az érdekes hanem haladni szeretnél akkor sokkal könnyebb jól motorizált suvot venni mint kombit
-Alapból premium szegmens, ezért sokkal több extra "alapból" benne van, nem kell vadászni a jól felszerelt kombit amit senki se vett meg anno(najó azért ez erősen márkafüggő is)
-Magasan ülsz, ami egyszerűen kényelmesebb, biztonságérzeted ad. Tudomtudom, majd mindenki tankkal fog járni és akkor ez nem lesz, de most van Feleségem is ment vmerre anyám priusával és ez volt az első amit mondott, hogy olyan furcsa h alacsonyan ült benne.
-Karotta cikke alapján tudjuk, hogy 2 tonna jobb mint 1.5.Amúgy már legalább 2x beszélgettünk erről itt a topikban és sose jutott senki előrébb, mindenki vegye azt amit akar, elvégre valakik subarut vesznek ami nem megy de legalább szarul fogyaszt
DE nyilván én tudom jól mert kombiból ültem SUV-ba szal én vagyok a király ti meg helikopterek vagytok
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
válasz MC Pite #268968 üzenetére
Havernak olyan a céges, azt mondja meglepően jól megy, mikor mondták az lesz a következő cégautója tiltakozott, hogy csak turbós jöhet szóba, de már megkedvelte és azt mondja, hogy keveset is fogyaszt, pedig Ő kormolja.
Nekem az csak a szilver/prime felszereltségtől jönne szóba, de nem igen van használtan.
Az új 7,2-7,5 körül indulEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
veterán
válasz MC Pite #269139 üzenetére
Arrolt tudtommal megoszlanak a velemenyek, hogy azbetsi valojaban rasegit-e a benzinmotorra, hogy kompenzalja a turbolyukat vagy sem. en
jobbnak ereztem a 8-as golf etsi + dsg kombojat mint a 3-as octavia sima 1.5 tsi-jet. plusz a startstop
is vajpuha az etsi-velszerk: meg elvileg keveebbet is fogyaszt, erre nem emlekszem pontosan, talani par decivel jobb volt a golf fogyija, bar sosem neztem.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz MC Pite #269183 üzenetére
nekem nem kell sportos auto azert fordultam a cupra fele, mert a nagyon tetszos austral-ert azert eleg sokat elkernek, 42-45k eurot. golfbol valamiert itt baromi gagyin felszereltek vannak, es a motorvalasztek is siralmas. octaviabol szinten. aztan jott a cupra, amik valami oknal fogva baromi jo aron vannak, nagy valasztek, jo felszereltseg. a futomutol nem tartok, az osztrak utak azert egeszen jok, illetve a formentor futomuvet kifejezetten dicserik, hogy kenyelmes is, de nem hajosan.
mindjart beugrok a szalonba megnezegetni oket, aztan megirom majd, milyenek eloben
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #269207 üzenetére
Nekem elég, a rendszeres napi bevásárlás ebben is elfér, teljes karton tejet meg úgy sem engednek venni.
De ha mégis cipekedni kell, ott a Jazz, 380-1323 liter + a Magic Seat is királyság.[ Szerkesztve ]
-
válasz MC Pite #269232 üzenetére
Baleno mégsem fogyott, bár eggyel gagyibb volt a belseje a Swift-nél, pedig ugye az sem prémium, de olcsó is volt. Van benne tűrhető hely és nagyon jól fogyaszt, cserében nem szép
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz MC Pite #269483 üzenetére
igen, lehet az lesz, hogy berendelek egy ilyen felszereltségűt egy közeli kereskedésbe tesztvezetésre. ha tetszik akkor nem kajtatok a jobb után. bár ami most bent volt formentor abban a fullosabb ülések voltak, illetve volt bent egy seat ateca. azt mondta az értékesítő, hogy annak az ülései megegyeznek a formentor alap ülésével. nem volt kényelmetlen, de azért a prémium ülés jobb
Példa:
ebben benne van a rajabbik ülés és a mátrix fényszóró: [link]
[link] ebben már sajna csak az alapok. de fontos még az xl assistance packet, bár lehe tezt is el tudom engedni. mindegy, agyalok még ezen pár hetet, ha esetleg beesik valami jobb felszereltséggel, akkor azt meg elhozom. vannak ilyesmi akciók, hogy engednek 3-4k-t az árból és az alap 3k kedvezmény is jár még rá: [link] csak ebben sajna se led, se jó ülés"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #269483 üzenetére
Csupán a KRESZ-szabályra értettem, hogy lakott területen kívül kötelező lenne a tompított (vagy újabban a DRL), nem arra, hogy be is tartják-e.
44. §szerk.: De amúgy a román hírt olvastam félre, helyesen minden közúton, azaz lakotton belül is kell náluk a világítás. Ugyanúgy, mint a mi fenti paragrafusunkban a motorkerékpárok esetében.
focvis: Majd még próbálkozom valami jobb minőség előállításával.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MC Pite #269545 üzenetére
A Wynn's GDI Efficiency Restorer , amit legelőször említettél*, hogy használni tervezed, tartalmaz PEA-t. A PEA egyik nagy előnye a hőtűrés, így hatásosan takarítja az égésteret, dugattyút, a GDI injektort kívül-belül.
*Ekkor néztem utána alaposan, és választottam végül a LM pro-line direct injection cleanert a Mazda Skyactivhoz. (A LM-ra esett a választásom, mert azt tudtam egyszerűen és jó áron beszerezni.)
A lényeg a PEA!
-
veterán
válasz MC Pite #269641 üzenetére
Meggugliztam a 208 1.2VTi '18-at, hogy MPI vagy GDI. Összevissza eredményt kaptam.
Ha MPI, úgy elég lenne szvsz jó benzinnel plusz esetleg adalékkal megkergetni. GDI esetén adjál neki ami ezelőtt bevált.Lekopogom, nekem csak a Golf 6 1.4 TSI-nél jelentkezett eddig probléma, arra volt gyógyír a BG-s kezelés. Azóta a prevencióra nagyobb hangsúlyt fektetek.
A Mazdához meg fogom venni a Wynn's 28879 sprayt (amazon 30€) vagy vmi hasonlót. Te találtál rá itthon árat? -
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #269768 üzenetére
Jut eszembe, minden fillért megért az akciósan 9000Ft-os plusz 5000ért shellpontot beváltós Ledlenser iF2R, nagyon jó autószereléshez (kicsi, könnyű, jól szór, jó ui, jó az akku, műanyag de erős ház, korrekt töltöttségjelzés, jó töltőcsati; patent).
Lámpabubusként sokadik szerelőlámpám, de első amit szeretek is .Kár hogy teliáron elég húzós.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
ArthurShelby
addikt
-
norbert1998
veterán
válasz MC Pite #269770 üzenetére
Azért ez nem volt Titanium, se nem Ghia, ha még ez létezett 2015-ben, Vignale meg pláne.
Igaz, a Megane 3 Coupe nem igazán jó összehasonlítási alap, mert az egy nagyon merev autó, kicsit ültetve is van a több ajtós testvéreihez képest, tehát attól tényleg messze volt kanyarodási képességben, illetve abban elég sportos ülések vannak gyárilag is, bár a Megane 2 1.5 dCi-ben is sokkal jobb oldaltartás volt a kényelmes ülésváltozatban is, mint bármi hasonló kategóriájú mamataxiban. A hármas Megane előtt én olyannal jártam, most öcsém hajtja, lassan egy 100 ezret beleraktunk már, pedig 196 ezerrel vettem, azóta is hibátlan, lenyűgőző Csak ne lenne ilyen gyenge, le se cseréltem volna, de hát 86 vézna ló az 86 vézna ló.
3-as Lagunája van apámnak, az viszont már szerintem mondható vetélytársnak, azért a Mondeo szerintem magasabb kategória volt, mint a Laguna, bár Lagunából is voltak durván extrázott spéci példányok. Havernak például a hírhedten rosszul öregedő, elektromos és motorbajos kettes Lagesza van, 2.0 dCi 173 ló került bele valami csoda folytán, Monaco felszereltség, patika beltér. Azért az is egy nagyon pöpec járgány, bár az meg pláne nem sportos, sem bent, sem kint, pedig azzal a motorral azért megindul. Másik havernak (ez egy 3 fős haveri kör amúgy ) Laguna 3 Coupe-ja van, 2.0 dCi 179 ló, Bose hifi 11 hangszóróval, gyári subládával, TomTom navival, memóriás elektromos ülésekkel minden irányban, szabadkezes, nyilván ilyen xenon, esőszenzor, automata fényszoró, etc ez alap..., 4 control Na ebben a Bose hifi az hatalmasat megy. Talán a legjobb, amit hallottam eddig. Tisztán, gyönyörűen, erőteljesen szól minden tartomány.
Nekem az M3-ban nem az alap hifi van, az állítólag borzalmas, hanem eggyel jobb, az Arkamys 3D BlueTooth. Kicsi kijelző, de teljes funkcionalitása a nagy kijelzős navis verzióknak, navi nélkül, tehát kormányról Spotify, stb megy. Ez szerintem jobb amúgy, mert a TomTom még ha nem is, de a nem TomTom navis már nagyon elavult, ez meg olyan időtlen így. Subláda van a csomagtartóban, így már teljesen jó
(#269775) Tsebacsi
A könyöknél valóban puha, fent az ablak tövében kemény. Nekem ott bőr, és alapáron is bőr az M3-ban asszem.
Az 1.6 TDCi-re nincs is panaszom. Nekem gyenge, de igazából bármi gyenge, ha megfelezed a súly-lóerő arányt egyik napról a másikra. Meg kell szokni. A váltó meg szuperjó volt szerintem.Amit nem mondtam: A fűthető szélvédő tipikus olyan Ford dolog, amit sehol máshol nem látok ennyire nyomatni, sok esetben kérni se lehet az autókhoz, bármennyit fizetnél érte, holott szerintem kötelező kéne legyen, sokkal inkább, mint a guminyomás szenzor Utóbbit ABS jelek alapján is tudja számolni egyes gyártó. A haver kettes Lageszában is volt fűthető szélvédő, de sehol máshol nem láttam ilyet.
Amit hiányolok már minden autóban, mikor beülök, az a villanyos kézifék. Renault hamar ráfeküdt erre, és tényleg nagyon kényelmes.
-
macilaci78
nagyúr
válasz MC Pite #269781 üzenetére
Parkside munkalámpát vettem pár hete. COB ledcsík, forgatható majdnem mindenfelé, mágneses talp, Type-C töltés.
Mondjuk, a mágneses talpon a mágnes direktben látszik, ragasztottam rá egy rétek tesa-szalagot, hogy az esetleg összeszedett fémreszeléket könnyebb legyen lehúzni róla. Nem csak az autóhoz használom, robogónál is segített, de forrasztáshoz is használtam már segédvilágításnak fejlámpa helyett.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen