-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz
Mágus2 #82755 üzenetére
Nálunk ezüst a céges, de az 1.6CR stimmel.
Azért elég húzós egy L&K octavia újonnan. 10M környéke. Ok, hogy felszerelt, de ennyiért comfortline passatot kapni, jó néhány extra pipával.
Haverom most rendelt be egy új RS-t, azt hiszem 11M lesz.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
EQMontoya
veterán
válasz
Mágus2 #82755 üzenetére
Jaja, illetve az első szériából van még nagyon sok 1.4 meg 1.6 szívó, de azok a motorok nagyon hurkák abba a bódéba...
Főnökömnek van egy második generációs RS kombija, azzal azért már odébb lehet állni.
Nekem annyi bajom van vele, hogy fekete bőr, fekete tetőkárpit, nincs tetőablak, így nagyon komor a beltér.Abban pedig van igazság, hogy egy új Octavia egy abszolút jó autó, viszont most már nem olcsóbb, mint a konkurencia, és a Mazda6 szerintem pl. egy szebb autó.
Az első szériából azért adtak el errefelé nagyon sokat, mert a méretéhez képest olcsó volt, de ez most már nem igaz.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Mágus2 #82759 üzenetére
cserébe a zajszigetelés gondolom még mindig egyszerűbb.
nem értettem miről beszélnek, h zajos az oktáv, de amikor kvázi bármilyen autóba átültem, mind csöndesebb volt, akkor megértettem. még a vitara is szekrény homlokfelülettel, 0.8as lemezből.valamint ami még problémás, szerintem, az a fék, futómű. oktáv után egy csoda a mondeo, pedig kidolgozásra ez sincs sehol egy passathoz képest.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
lenko
aktív tag
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Mágus2 #82750 üzenetére
A héten beraktam egy ledet, hogy világitson, ha regenerál. Leírások alapján csináltam. Azt irják, hogy az izzitógyerta reléjéről kell levenni a 12Vot.
2 gyenge pontja van a megoldásnak, egyik, hogy Ez csak azt ellenőrzi, hogy kiadja-e a parancsot az izzítónak, de az izzitás megtörténtéről nincs infó. PErsze majd szól a hibalámpaJelen esetben garázsból való indításnál nem világit, fel se villan. (amikor kinyitjuk a vezető ajtaját, akkor villan egyet, tehát jól van kötve)
Nomeg, nem biztos, hogy értem a dolgot, létezik, hogy van külön izzító a nagyon hideg üzemre (ha jól tudom nem izzít kis hidegben se), meg van külön izzitó a regenhez?
HDInél a 2015utáni EUR6osoknál külön regen egység van a motortól független működéssel, az én esetemben EUR 5ös a motor, tehát a motort vezérli meleg üzemre.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Integrale
veterán
válasz
Mágus2 #83372 üzenetére
Az 1000 MB se rossz.
brumi1024: Mondjuk D szegmens prémiumai közül, nálam csak az A4 hozza azt a szintet, amit elvárnék egy prémium gyártótól, az F30 szerintem egy kicsivel sem jobb a Giulia belterénél, a C Mercedes pedig csalóka.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz
Mágus2 #83417 üzenetére
A turbocsere ota ilyen, programtol fuggetlenul. Most nullarol ujra lett irva. Akkor az latszott, hogy a sajat legtomegmerommel nagyon messze volt az elvart beszivott levegomennyisegtol (1200 helyett 700), ott volt egy masik "kukazott" darab, azzal jobb volt (900), de eloadatban az latszott, hogy 4500-nal esni kezd a beszivott legmennyiseg. Turbonyomas szepen megy egyutt a ket gorbe.
-
válasz
Mágus2 #83875 üzenetére
Olasz autó ez, a Punto is ette az izzókat, pedig olyan okos rendszer volt benne, ha levetted a gyújtást kialudtak a fényszórók, a hülye németjapánok csak bimbammolnak
"vagy vegyen egy fehér botot, azzal tapogassa az utat." Jó ezen most sírtam picitMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mágus2 #83895 üzenetére
Örülnék ha venne egyet, még úgy sem ültem Porkéban, csak felkészítem a várható költség vonzatára a dolognak, nehogy úgy járjon mint a szomszéd gyerek. Megvette a hőn áhított E46-ot aztán kb egy éve ott rohad a kertben mert megvenni volt zsé de üzemben tartani már nincs...
mod:
Duliee: Audi 80 Cabrio? Inkább a Porke. Felejtsd el amit írtam, vegyél egyet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kory24
őstag
válasz
Mágus2 #84080 üzenetére
Voltam szerelő, sajnos csak jövő hét csütörtökön tudják vallalni.
De azért ez az osram night breaker unlimited jobb lesz?
Vagy legalább ezzel olyan lesz mint egy hagyományossal kéne lennie?
Vagy semmi értelme drágább izzonak?
Mert akkor inkább teszek bele ami hosszú élettartamú azt legalább ritkábban kell cserélniIndex kar az külön specifikus kocsinkent?
Vagy pl egyes fiatokba ugyanolyan való?[ Szerkesztve ]
-
kory24
őstag
-
Mappa
addikt
válasz
Mágus2 #84580 üzenetére
Akkor, ha jól értem, próbáljak első körben egy betét cserét ? Vagy ilyenkor már buktam a tárcsát is?
@focvis - ATE tárcsa meg ATE betét. Nem tudom milyenek voltak rajta előtte, Bár sanszos a tárcsa gyári volt. Mióta nálam van (3 éve), csak egy hátsó betét volt cserélve, ahogy átvettem az autót- fék téren ennyi volt. Most volt nyáron az elsők. Nagy lelkesedéssel vettem meg ezeket az ATE cuccokat kokain áron, de eddig semmi plusz hogy uhh meg wow.
@bitpork - Nem semmi satuzás vagy ilyesmi. Pont horvát nyaralás előtt kerültek fel az új első fékek. Végig autópálya. 1300km mentünk ez alatt kellőképpen összekoptak a dolgok. Volt már benne 3-4ezer km akkor jött elő. Akkor eszembe is jutott Mágus, hogy ne sajnáljuk a féket néha azért tapossuk meg azt is. Budai hegyeken lejtőn párszor megküldtem de semmi
azóta is van 90km+ tempónál fékezés kormányrázás.
nem kötelező megadni
-
EQMontoya
veterán
válasz
Mágus2 #84615 üzenetére
Még azon gondolkodtam, hogy a jó magyar utakon valahogy maga a kerékagy vetemedhetett el egy kicsit, amit kb. semmilyen mérés nem fog kimutatni, viszont utána tök mindegy, hogy milyen tárcsa megy rá, az tuti asszimetrikusra fog kopni.
Féknyereg felújítás meg fékcső-csere hétfőn meglesz.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
Mágus2 #84627 üzenetére
Ok, elismerem, ezzel a gyakorlattal meg szerszámkészlettel esélyesebb.
Emelés nem para nálam sem, krokodillal azért 2p alatt bármikor meg van emelve egy autó, van Makita akkus csavarozó meg ütvecsavarozó is, az ilyen speciálisabb szerszámok, mint amivel pl. be lehet nyomni a dugattyúkat, az nyilván hiányzik.
Olajcsere mondjuk megvolt egy óra alatt kényelmesen úgy, hogy a motor alatt lévő műanyagokat le kell bontani hozzá, meg visszapakolni a végén. (vagy 20 csavar fogja)[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz
Mágus2 #84762 üzenetére
Garis volt minden.
1. Kanyarfényszóró "AFS Error" -> user error, kiégett az egyik segédizzó. (Holnap szabin leszek, akkor cserélem.)
2. B.h. ablakemelő kapcs. nem megy -> amikor visszajavították az autót, rosszul dugtak össze egy csatit.
3. Elfelejti a b.e. ablak a komfortzárást + néha a tetőablak nem zárható kulccsal -> cserélték a b.e. ablakemelő motort, mert egybe van építve az elektronikával, ez megzavarja a komfortmodult. Azóta működik.
4. Fura alapjárat, ha meleg motorral indítasz -> szoftvert frissítettek, azóta nem volt alkalmam alaposan megfigyelni.
5. Zörög a jobb eleje rossz úton -> hát erre nem maradt idejükott volt az autó 3 napig... valószínű a stabpálca lesz, ahogy mondtad; november 10-re kaptam időpontot - fullon vannak munkával - ez is garis lesz, azt mondták.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Iqos cigaretta
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autóhifi
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...