-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoaryFox
őstag
válasz MC Pite #272968 üzenetére
A távolsági az nem projektoros, így azonnal kiszúrható lenne, azt meg nem akarom, hogy műszakira csereberéljem. Amúgy sem jellemző, hogy éjszaka vezetek, kb. az idő 90%-ában nappal és országúton közlekedek, DRL meg nincs, vagyis van, de tompított lámpát kapcsol olyankor.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #273078 üzenetére
A gyári specifikációk a főtengelyen mért teljesítményt szokták tartalmazni, nem? Összehasonlításhoz ezt érdemes használni akkor.
Példának okáért kizárt, hogy a Jazz 83 pacit tudjon keréken.
szerk.: Sajnos a már említett anomáliából fakadóan nincs a remap előtti állapotról rendes eredményem.
[ Szerkesztve ]
-
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #273255 üzenetére
Asszem megvan a Spritmonitoros supporteres dolog.
Én támogattam őket, de nem sokkal, tuti nem leszek attól gold.
De 2 autó gold, egy bronz, a többinél semmi - a helyezést mutatja azt hiszem
2x 1x
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
forceberg
veterán
-
szőröscica
addikt
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #273381 üzenetére
+1, volt szivas telen sielesen az iX-szel.
#273369 Snoop-y: 150 km/h-nal 23 koruli a fogyasztas, ha huzamosabb autopalyas hasznalatot nezunk akkor 80-20% a realis toltottseg kihasznalas (nem art a tartalek, es nem eri meg megvarni a 100-ra toltest) 50 kWh * 0.6 / 23 = 130 km kenyelmesen. 170-180 nem realis, 100 folott a performance is jelentosen visszavesz a vehemenciabol. Ez a standard range, long range 80-as akksival van.
#273360 focvis: Nem valtozott a fabetet ota jelentosen, amit tapintasz az olyan amerikaiasan nem rossz minoseg, inkabb a bugokkal (megtelik a csomagtartofedel vizzel pl), meg a leeso karpitelemekkel vannak problemak. Illetve egy csendesebb autohoz kepest a szelzaj/gumizaj van 130+-nal.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MC Pite #273381 üzenetére
Nekem pár hete megindult a vezérhangya, 3 opciót látok magam előtt.
1. Megtartom a lassan 8 éves Golfomat. Törésmentes, magyar, 113 K km, kap alvázvédőt stb.; és "sose adom el".
2. Veszek egy tök ugyanilyen Golfot. Újonnan olcsóbb, mint amiért az 1-2 éveseket hirdetik, 8 éve is ezért vettem újat (bár akkor megint indulhat a túlféltés, hogy én húzom meg elsőként...) A hétvégén alaposan megnéztem BBD 8-as Golfját, annyira nem gáz. Összeszedem magam, és indulok is a Porsche Budába még ma.
3. Kicsit használt Tesla 3 long range (performance felesleges). Ratyi a belseje... Kívülről tetszik a fehér felnivel, a színe mindegy.
Ahova rendszeresen járok, ott tudom tölteni. Nyaraláskor, hosszabb utazáskor meg majd megoldom valahogy.Más opciót nem látok magam előtt. A 8 éves Golf kb. a felét éri a vatta újnak, úgy nem is olyan drága.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #273381 üzenetére
Vredestein Qutrac Pro. EQM-nek az van a Mazda MPS-en is.
Ha télen nem autózik vele akkor az A005 is jó választás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #273402 üzenetére
Enyaq dragabb, mint a Model 3, itthon legalabbis. Az Enyaq a 60-as akksival 20-rol indul, Model 3 SR meg 16-ert azonnal elhozhato, ugye "kvazi fullos", es talan meg el a 10.000 km ingyen supercharger is.17.3-ert van Long Range RWD, szinten eleg jo deal.
MY van kb Enyaq arban, de utobbi extrazva erezhetoen dragabb lesz, es mas a ketto, MY valoszinuleg kevesbe jol osszerakott, de villanyautonak/fun factor szempontjabol jobb, es jobban is pakolhato.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MC Pite #273402 üzenetére
azért drágább jóval a 80-as változat, 58k eur környékén indul, míg a model 3-ból már 40k elejéért megkapod a nagyobb 80 kWh-s akksit: [link] és a supercharger hálózatot. nem tudom az ionity töltők mennyire elterjedtek, de szerintem ezzel nem tud ma versenyezni senki.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz MC Pite #273434 üzenetére
Tippban volt telefontükrözés, a niroban is az van, arra a navira gondoltam
Tudom sokaknak nem tetszik a "tablet", de én autóztam úgy 20ekm-t, hogy szinte mindig ment és nagyon megszerettem
[kép]
[kép]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz MC Pite #273524 üzenetére
Nem próbáltam semmit. Cupra nekem tetszik, viszont 1) pont a hétvégén beszéltem kedves ismerőssel aki VAG márkaszervizben dolgozik, lebeszélt a nem Németországban készül autókról a minőségi, összeszerelési problémák miatt. 2) Egy Golfot mindig el lehet adni. 3) #csakagolf 🤗
#273526 MC Pite VAG-ot fel kell. (Tavaly s.k. intéztem VCDS-sel.)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
gergo5991
őstag
válasz MC Pite #273536 üzenetére
110 lovas, 81kw dynamique kivitel 2010es
eleinte amúgy 110el mentem 100km-t pályán mert öntöttem desz. vizet a hűtőfolyadékhoz aztán néztem nem-e fog felforrni a viz mert úgy olvastam ha higitom a forráspont is lejebb megy. de minden jó volt nyomtam neki..
7.-én viszem a szervizbe, néztem a hűtőfolyadék szintje most nem csökkent, de valami viz volt a környékén, lehet a klima cső lepárolgása vagy a franc tudja, majd megemlitem hogy nézzenek utána -
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #273530 üzenetére
De ez rendes gyártó, ahol egy csomó dologra gondoltak tervezéskor, amire a vag-nál nem.
VAG egy márkája a Seat/Cupra. Szóval nehezen értelmezhető, hogy sok mindenre gondolnak, amire a VAG nem. Leon - Octi - Golf - A3 vonal különbségeit mesterien belőtték anno, de alapvetően nagyon hasonló/majdnem ugyanolyan autókról beszélünk.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MC Pite #273689 üzenetére
Egyetértek a puffogásoddal.
De kuplungot is feszt nyomják,
Többen akkor is, amikor 130-cal gurulnak az M1-en lefelé.... pl. egyik ex főnököm...állóhelyzetben tekerik a kormányt,
Há' azé' van a szervó, hogy dógozzon', nem?
Adnék nekik egy jó kis öreg autót, hogy érezzék...
Amúgy szerintem ez az oktatás hibája is, nem magyarázzák el, hogy miért van. (bár ha elmagyarázzák, 10-ből 1 ha meg is jegyzi, abból a 10-ből meg 2 aki így is cselekszik)nem gondolnak leparkolásnál hogy onnan hogy fognak elindulni;
Beindítom, osz megyek. Miebbenanehéz, he'?De a külföldiek sem mindig tudják ezt, nem csak a magyar.
Belga család jön az autópályára, a besoroló sáv első 10 méterén már besorol a külsőbe, ment vagy 80-nal...
Pifkék azok is csak odahaza közlekednek szabályosan, itt Agyarországban, meg a hervadtaknál is már ők a nagy valakik, akik aztán mehetnek, mert ők a nyugatiak... Lehet, hogy az országhatár táblák bolondítják meg őket.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #273695 üzenetére
Milyen teren mellbevago az Y elsosege? Szerintem tobb minden a kezere jatszott: szallitanak ertelmes ido alatt, kategoriajaban az egyik legolcsobb (nehezen tud vele versenyezni a Skoda pl, nem is latni tul sokat), villanyautokent az egyik leginkabb hasznalhato, tamogatasok is vannak ra, es a 11-12 milliorol indulo kompaktok koraban draganak sem igazan lehet mondani egy X3 meretu, de annal sokkal jobban pakolhato autot.
-
válasz MC Pite #273705 üzenetére
Én meg mióta volt USb-s autóm, azóta arról megy a zene (2011) kivéve mikor online rádió ment a tipoban. Van Bluetooth
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
-
válasz MC Pite #273876 üzenetére
A növényekből készült üzemanyaggal az a baj mikor valakinek érdekében áll élelmiszer helyett üzemanyaghoz termelni növényeket, így is elég sok ember éhezik
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #273876 üzenetére
Mert az EU ezt mondta. Európai Bizottság vonatkozó irányelve arról szól, hogy korlátozni kell az élelmiszernövényekből nyert üzemanyagokat, és nagyobb hangsúly kell fektetni a zöldáram és a hulladék alapú megújuló közlekedésre.
Több ellenérvet is szoktak felhozni az E85-el kapcsolatban: A károsanyag-kibocsátás szempontjából az E85-ös kedvezőbb, mint a benzin, de a magasabb fogyasztás miatt ez az előny kb el is veszik. A másik, hogy a földön elég sok helyen éheznek, így inkább élelmiszernövényt kell(ene) termelni nem üzemanyagnak használt növényeket.
De leginkább az olajlobbi nyírta ki.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #273882 üzenetére
Valoszinuleg az outliereket latod, van userek altal vezetett tablazat is. A 10% a Teslatol jon direktben, szoval azt erdemes fenntartasokkal kezelni, de a fenti tablazat alapjan a degradaciotol, mint jellemzo problematol 3-400k km alatt nem tartanek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- BMW topik
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen