-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
Segítsetek már, hahun, hol lehet videót feltölteni eladáskor?
-
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
válasz BigBlackDog #297116 üzenetére
Nem maradt végül, mert ablak mosó meg köröm kombó végül egész szépen leszedte, csak kicsit küzdelmesebb volt, de észben tartom köszi!
tboldi
Őszintén nem is láttam még ilyet… kis konszolidált volt, ahhoz képest, hogy ez azért szedegeti a lábát.Petyyyyy
India Pale Ale? - nem volt kéznél semmi ilyenen sajna - nem a sörre gondolok, időm meg nem volt rohangálni, majd kiderül mennyire látszik a nyoma -
-
cOxeR
Ármester
válasz Hachiko95 #297135 üzenetére
20% max, de semmi ilyen botor 50%… normálisan használva, én úgy megyek télen is, mint nyáron és úgy hűtők/fűtök ahogy kell, nem ücsörgök kabátba. 37 ezerrel vettem, nem érzem, hogy változott volna bármi is az évek alatt, max rutinosabb lettem, hogy kell/lehet kihasználni ezt a “kevéske” kapacitást, ami ellensúlyoz picit a téli keskeny gumi.
Minden arról szól mennyire nyomod neki… azt kell felfogni, hogy nem az van mint benzin esetén, hogy teszem azt 7-11 között fogyaszt és van benne egy 45l-es tank, hanem 12-28 kWh is ehet 28 kwh-ás tank, pl egy I3, attól függően mit művelsz, sokkal nagyobb az olló nyílás fogyasztás terén és sokkal kisebb a tartály a kettőt összevetve. Ebből van a sok értetlenség… meg jaj lemerül.
Hőszivattyús igen, ha kell hűt ha fűteni kell akkor azt.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Hachiko95 #297138 üzenetére
Mire akarsz összességében kijutni? Teszteket mutatsz, győzködni magad? Nem látom a célt.
Nekem nem kell teszt, én használom napi szinten, eszembe nem jutna visszaülni benzinesbe, most akkor ha azt kérdezem mennyi benzint tudsz otthon előállítani az releváns kérdés feléd? Értelmetlen lenne, mert semennyit/sehogy, akkor 100% veszteséggel üzemel egy ICE, az én chartom alapján, nem csak télen hanem nyáron is, ez pont akkora blődség mint amit irogatsz, csak igazolni a magam nézetét. Szóval mit kellene kihámozni ebből nekünk? -
cOxeR
Ármester
Mai fogyi: I3 94Ah [kép]
232 km teljes elhasznált energia 40 kWh
Fogyasztás: 17,4 kwh / 100km - ez a veszteséggel együtt levő nem pedig amit az auto számol…
M0 - M7 - 8-as út - Veszprém állatkert (pályán oda 110, 8-ason megengedett oda-vissza majd M7 haza 130+)
Odafelé 14 kWh-val 98 km-t tettem meg, a többi 132 km-hez kellett 26 kWh… tehát használat függvényében 14 és 20 kWh között simán változik a fogyasztás kb azonos hőmérséklet mellett 100km-en. Oda 89 km/h lett az átlag, vissza sajnos külön nem mértem meg, mert csordogaltunk a városba is éttermezni egyet.
Egy töltés hazafelé fehérvár Tea, 15 perc 2e Ft.
Étterem ajánló Gusto13 finom, normális mennyiség csokiszuflé kifejezetten jó (az ár az inkább drága) veszprémi állatkert továbbra is ezerszer jobb mint a Bp-i. -
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #297221 üzenetére
Így is kell használni, azért a 4,6 az barátságos.
Ez a félszem a sedánokkal, hogy nem tudom megpakolni rendesen… mennyire egyszerűen tudnám pedig az utódot az I3 után, bár az I3 is bajos, hogy a lámpa az ajtóban van, ha esetleg nem tudom lecsukni, sokkal nehezebben merészkednék forgalomba vele - értsd nem. Focussal mentem többször nulláson felnyitott csomagtartóval.
Megfizethetetlen rész az nagyon… én sose laktam ilyen részen nem is vonz, de tény lenne sok előnye. Mondjuk nem mintha máshol értelmes áron lennének házak, vagy mondjuk a Balatonon…
Micsurin
Igen az még jó hely, csak a Bp-i az éves bérlettel meg könnyű meg közelíthetőségével nekem best. -
cOxeR
Ármester
válasz kisza25 #297228 üzenetére
Itt volt az ideje… évek óta vadászunk vagy nyaralót vagy munkára alkalmas telket/házat befektetés célból, de egyszerűen nevetséges az összes ami árban szóbajöhet.
Kombi F astra volt a csúcs eddig, konyhai munkapultot is simán betettem, egyre kevesebb dolgot tuszkolok a kocsiba én is. [kép] [kép] de azért bele szaladok néha pár viccesbe, ez mind esélytelen más felépítéssel. -
cOxeR
Ármester
Sokkal drasztikusabban nő a fogyasztás magasabb sebesség esetén egy elektromos autónál, folyamatos haladást figyelembe véve. Teszem azt másik benzines autóm estén megyek 9l/100km-t, de ha 200 körül megyek se fog 12/100km-nél többet kérni. (nem szoktam ennyivel menni amúgy tartósan)
I3 eseten ha vmax-al mész akkor képes 24-25 kWh/100-at is megenni, míg 110-el láthatóan 17 kWh körül elvan, és arányaiban más mértékű a sebesség növekedés itt 110 vs 150 benzines példa esetén 130 vs 200.
Az állat módon gyorsul/lassul dolog meg teljesen más téma, ott nincs értelme ilyeneket nézni. -
cOxeR
Ármester
Fogyasztás tegnapi napról, Halásztelek-Győr-Vissza.
258 km megtett, ~90km/h átlag lett a teljes útra [kép] (volt benne egy munkaidő végi dugós városi közlekedés), odafelé 110 tempomat végig, vissza 130 tempomat.
Teljes betöltött: 45 kWh (100% indulás, lent mobil töltő 5 kwh míg családdal voltam, majd dc töltő Tata TEA 11 kWh (15 perc, 2e Ft)
17,4 kwh / 100 km
Átléptük a 100e km-t is: [kép]
40 kWh akku lenne benne, azt nagyon élném.
-
cOxeR
Ármester
Feltettem a nyárigumit, ez lesz az utolsó szezonja hátul, persze volt 2 csavar ami be volt “rohadva” kellene valami erőkart szereznem a kerékkulcs mellé.
-
cOxeR
Ármester
Sziasztok!
Svájci számról, picit fura magyarságú sms, autó megnézésre mi a csapda? Vagy már túl magas a spam érzékenységem?
Köszi! -
cOxeR
Ármester
Mai lábon közlekedő ritkaság? - azért ez igazán nagyon menő, figura is nagyon benne élt
-
cOxeR
Ármester
Egy kis fogyasztási statisztika. (I3 94Ah)
Picit újítottak az appon: [kép]
Tegnapi Balatoni csavargás/munka 308km megtett út, nyári gumi, klima 20 fok, pályán szokásos 110 tempomat, hazafelé meg amit kiadott a töltöttség 130 tempomat kb végig (M7 Füle töltőponttól)
Teljes elhasznált energia: 51 kWh
Fogyasztás: 16,5 kWh/100km
Költség, egy “kis” érdekességgel:
2 töltés mindegyik kerekítve 2200 Ft, egyik 12 kWh másik 8 kWh felvett energia, 50% árkülönbség is van hálózat függvényében, azért ez benzin/gázolaj esetén ritka… otthoni töltést 72 Ft-al számolva 6.700 Ft azaz kb 3,5l/100km puruttya95 napi átlagár alappal.
Havi statisztika:
Megtett: 1929 km
Átlagfogyasztás: 19,3 kWh (magasnak számít, megyek vele rendesen )
Havi fizetős töltőn 8500 Ft - 43 kWh, többi otthoni 23.800 Ft - 330 kWh
Havi átlag 100km-re: 1675 Ft ergo: 2,6l/100km
Napelemmel ez ugye más matek teljesen, de a megtérülés egyéb miatt így az összevethető igazán, 2 Mwh felett van a hónapom bőven belefért ez a 330 kWh.
Pékség ajánló: Már vártalak (Székesfehérvár), ugyan könnyedén otthagytuk 10e-t, de minden amit vettünk kiemelkedően finom volt (ma reggeli kávéhoz még maradt), kiszolgálás is a tömeg ellenére közvetlen barátságos, amennyire lehet gyors, 15-20 fős sor volt a bejáratnál végig míg ott voltunk 9:30-10 óra között. Parkolni nehéz, de volt éppen hely. Volt egy kis állatpark Bella Zoo azt is érdemes megnézni meg Kőröshegyi Levendulásban séta/tulipán nézés. (brutál tömeg volt, nem szedtünk van itthon is, autóba amúgy is tönkrement volna hazáig) Cafe Maran - Siófok drága, a környezet barátságos, kiszolgálás lassú, közepes inkább alatti minőség, de ez volt a legszimpatikusabb találat, máskor elkerülöm.
Fura volt rövid nadrág, pólós embereket látni… de ennyire meleg lett hirtelen.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #300248 üzenetére
Nálam ugye van mindkettő, minél többet közlekedek az I3-al annál furcsább beülni a Z4-be, főleg úgy, hogy az enyém az tényleg hangos, úgy lett megírva. Városi/napi közlekedésére egyszerűen nem tudom elképzelni miért akarna valaki zajt/rángatást, vibrációt. Mókázásra meg könnyű auto kell, persze tudom nagyon jól mennek és tapadnak ezek az elektromosok, nem I3 az biztos, de attól még ez akkor is csak “zsebhoki”, nincs benzinszag, nincs motorhő, indítózás, tankolás benzinkúton, egy kis reszelgetés, hogy legyen +néhány lóerőd.
Szerintem teljesen más világ a kettő és értem, hogy ha akarod akkor tudja, de ez csak virtualitás, nem lesz sose füstölgő kipufogó sem erős csapatás után. -
cOxeR
Ármester
válasz koxkids #300247 üzenetére
Aki normálisan közlekedik azt nem piszkálják, nem állítják meg, akinek “tuning” autója van azt meg biztosan megfogják, egyszerűen azért mert semmit nem tudnak kezdeni egy olyan autóssal aki egy 0-8 éves autóban ül, nincs büntetési alap, max az ittas vezetés, vagy közlekedési kihágás.
23 év alatt engem is szerintem csak 5-6 alkalommal állítottak meg, soha nem volt semmi következménye, egy szondázás volt ebben, az is valami ünnepnapi “akcióban”, pedig szerintem az ittas vezetés giga probléma az országban. -
cOxeR
Ármester
Mai retardáltak, nem látom nem hiszem el…
Bolt parkoló, kettő autó gurult ki a parkolóból, jól látszik egyikbe sincs elől senki, szürke és fekete.
A “poén” a feketében hátul ült egy anyuka+gyerek.
Mennyire kell ehhez süteménynek lenni??? -
cOxeR
Ármester
válasz dellfanboy #300528 üzenetére
Le van írva…
Ebben a munkában Lázár János tárcája mellett részt vesz a belügyminiszter, a Miniszterelnökséget vezető miniszter, a kultúráért és innovációért felelős miniszter, az igazságügyi, valamint a közigazgatási és területfejlesztési miniszter. -
cOxeR
Ármester
A rohadás jöjjön rá arra a kö**ögre aki… biztos nem vette észre. Műanyagot alul a helyére tudtam tenni, lámpát majd otthon megnézem… - annyira utálom az embereket fogalmam sincs mikor lett… viszont tényleg minden alkalommal körbe kell járni az autót?!?
-
cOxeR
Ármester
válasz F_Zolee #301203 üzenetére
Halasztelknél biztosan, mindkét oldal szélső sávja lezárva, felmarva… mindemellett a Tesco logisztikai központ miatt Miklós-Halásztelek között is szét van csapva minden… boltba se megyek ki már, mert egyszerűen totál élhetetlen, ma délután mentem Tököli részre boltba 5,8km 31 perc volt…. 2:15 körül. Jah és hogy kerek legyen vasárnap futóverseny is lesz, teljes útzár egyes szakaszokon.
Komolyan aki ezeket így egybe engedi… vicc a köbön.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz cOxeR #300982 üzenetére
Összeraktam amúgy, persze a belső fül ami fogja a lámpát eltörött a jobb oldalon, bal oldali megúszta, így most egy kis házi barkás módszerrel, megoldottam.
Szerencsére lehet ilyen műanyag betétet venni, emészthető 15k-s árban, Ft szerencsére nem EUR, aztán ki lehet cserélni. - mondjuk mennyi munka, azt inkább még nem néztem meg... de kb ha műanyagos meghegeszti se lenne olcsóbb... és ugyanúgy ki kell szedni akkor is.
Alul nem láttam semmi maradandó törést/repedést, ahol még visszapattintottam, a fényezési karcok, meg sérülések az meg így jártam... nem fogok teljes lököst fujtani.
Azért ilyenkor nagy mák, hogy fapad, nincs tele érzékelőkkel, de még csak egy nyamvadt pdc sincs benne elöl, így az se ment gatyára.
Mondjuk egy kamera ebben az esetben sokat segített volna, pl Tesla Sentry-je, vagy bármi hasonló aftermarket megoldás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- bambano: Bambanő háza tája
- Óra topik
- Ukrajnai háború
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen