-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
EQMontoya
veterán
Olvastam, alapvetően oké, de ez a rész szerintem butaság:
Ha hirtelen kell nagy fordulatra pörögnie, az akár már egy alkalom után kinyírhatja, és ez már egy komoly tétel.Ezért van előtte egy kuplung, és elég nagy para lenne, ha nem kapcsolhatnám be a klímát pályán 130-nál.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Jah, ez baba, a három sáv már csak azért is jó, mert akkor sem feltétlenül áll be az egész, ha egyet le kell zárni egy baleset miatt. A Galvani híd is jó, csak ahhoz fel kell újítani a Csepel és Erzsébet között lévő hidat, mert azt kb. a szentlélek tartja.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz hülyegyerek #39357 üzenetére
55, anyám, mi az?
Egy centinek illenék belefernie, de rá kell próbálni.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #39754 üzenetére
Tetszik nekem is, főleg ahogy az összkerékhajtást megoldották.
Ugyanakkor nem biztos, hogy kéne. Ahogy Bandi is írta, hétköznapokban túl nyers, kényelmetlen, második autónak pedig tuti, hogy nem 5 ajtóst vennék.
Szóval ha már erős autó, egy Golf GTi vagy Mazda6mps a hétköznapokban jobb, hétvégére meg valami coupe, mondjuk 370z.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
A másik áldásos hatása, hogy a forróbb gáznak nagyobb a "helyzeti energiája" (ezért nem jó ötlet palackba sűrített gázt melegíteni, mert robban) ezáltal az áramlási sebessége is ami értelemszerűen gyorsabb gázáramlási sebességet jelent esetünkben, ezzel javítja a hatásfokot. Nem csak a gyorsabb töltéscsere miatt, hanem a gázlengés fojtóhatása is csökken ezáltal.
Úgy érted, hogy az Avogadro-törvény okán adott mennyiségű gáznak nagyobb hőmérsékleten nagyobb a nyomása, ami növeli az áramlás sebességét?
Mert ez eddig ok, de hogy ennek pontosan hogyan lesz jó hatása a gázlengésekre, az már szerintem közel sem ennyire triviális, inkább azzal lesz összefüggésben, hogy a kipufogó és a leömlők valamilyen paraméterekre vannak méretezve, amelyek esetén pont jó bennük az áramlás,Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ma M5-ön nagyon durva diliház volt. Úgy este 10ig brutál forgalom, utána csak hülyék.
Egy C Corsa majdnem lepuszilt hátulról egy fékezésnél. Ja, igen, fog az EBC. Annyira közel jött a fékezésnél, hogy már egyik első lámpája sem látszott a tükörben.
Utána egy Golf 5 dízel emberkedett, 160ig megy, 180 fölött nagyon elfogy.
A végén pedig láttunk egy Leont elől és hátul is ködlámpával. Végülis csak Július vége van...Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #39902 üzenetére
A 4es viszont nagyon tohonya, esetlen.
A benzinesek gyengék és nem is takarékosak, a pd használtan rizikós, a sima tdi sem szedi fel a betont, de legalább keveset eszik. Szóval kb. az egyetlen értelmes alternatíva.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
Csütörtök este céges program, kapufa.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Skoda tali volt a XI.-ben.
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mobilinternet
- Hegesztés topic
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen