-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz MC Pite #285222 üzenetére
Szóval akkor itt kellene villantanom
Szerintem a 2,5 liter és 4,9- et ki lehet hajítani
Ha 4000km a minimum
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz MC Pite #285231 üzenetére
inkabb ugy mondanam, hogy kicsit alacsonyabb tiguan:
van belole sportsback valtozat is, az a csapott hatu, de nekem nem erte meg, hogy kevesebb fejterert tobbet fizessek pedig faszan nez ki. de lehet meg a csomagtartoja is kisebb.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
simonjoe
őstag
válasz MC Pite #285267 üzenetére
Én sem szeretem csak a horgon szállítani a kerékpárokat, vissza-visszatérő rémálmom, h egyszer valaki összezúzza őket. Nem ritka, h a 2-3 millió közötti értékű autó 10 milla feletti kerékpárokat szállít. A csúcs Thule szállítón meg a Mattel által gyártott zárak vannak, a kerékleszorító pántokon pl. műanyag a zár. Ennek fényében szállításkor valaki mindig a kocsi mellett marad, sosem hagyjuk magára.
Joe
-
brumi1024
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #285484 üzenetére
Mert az atlag magyar pont leszrja, ha rezonal a valtobot uresben, de erosen sziven/pentarcan uti a X00 ezres DMF csere ara. Szerencsere nekem puruttya Impreza van abba nincs de a fancy Legacy-ban DMF van, cca 400k a gyari vagy van 200k-ert utangyartott kivalto szett ami orok elet.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz MC Pite #285484 üzenetére
Nem tartom jónak őket, legalábbis amiket eddig vezettem (nem volt sok, főleg nem PSA 1.2), de a Ford 1.5-se se tűnt szarnak, aztán mi lett belőle... Azt hiszem vezettem utána a 3 hengerest de nem maradt bennem nagy élmény, mert nem emlékszem rá.
A foscsi 1.2 PSA-ra igen, hogy szar volt. Hülye hangja van és alig megy egy 3008-ban is.
Logikus az ok, amiért ilyenekkel szopatja magát a gyártó és a vásárló, de nekem köszönöm nemkellene.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #275275 üzenetére
Casco szopás következő felvonás:
A drága Grpupama úgy adta végre ki a kártörténeti igazolást (mindegyik autóról), hogy biztosító által felmondva.
Ezt vajon elfogadja az union?! Na?
Természetesen nem
Két hónapja megy a ping pong, és C0-ba van a nejem...<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz MC Pite #286223 üzenetére
Nekem megvan a kártörténeti igazolás 2011- től, de tőlem még nem kérték, a b10- et meg ma rendeztem alianznál seatra
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #286279 üzenetére
De van almán is lehetőség rá. Sőt torrent is van, ha ügyes a kedves user.
(Természetesen ingyenes linux disztrókhoz. )
-
rbalint88
addikt
válasz MC Pite #286747 üzenetére
Koszi melyik lesz elado, ez vagy az osram, esetleg mindketto? A 208-ban tesztelted? Abban projektoros a tompitott, ugye? Egy bajom van ezzel a philips-szel is, valoszinu kellene hozza valami adapterezes a hyundai csoves foglalata miatt… meg amugy nem vilagit rosszul a sima halogenekkel sem, csak olyan gagyi ez a sarga feny, mikozben kanyarfeny es automata refi is van mindegy, cegesre nem koltok
-
ZolkoW
őstag
válasz MC Pite #286747 üzenetére
Mikkel volt még tapasztalat?
Az Osram kicsiolcsó H7-ese nekem szemre fényesebb volt, mint az emelt fényű szintén Osram (sosem tudom megjegyezni Nightbreaker Silver f*szom), csak az egyik fele vibrálni kezdett kevesebb, mint 20K Km után. Pedig nem volt kipréselve belőle minden lumen.
Auxito van még, passzívban távolra, meg H4 is, az is korrektnek tűnik, érkezik ventilátoros H7, arra kíváncsi vagyok.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz MC Pite #286815 üzenetére
Igen, az Osram az HLeasy. Azzal közel elégedett voltam, bár fényerőbe el tudtam volna képzelni többet. Garis cserét már nem kaptam belőle, csak vissza a vételárat, gondolom megszüntették.
Nem részleteztem eléggé, a H4 szintén ventis, Auxito, az igazából csak műszaki miatt kierült ki az autóból, és kissé stílusidegen egy I-es Focusban a színhőmérséklete miatt
A passzív Auxito H7 nekem rendben van, leszámítva hogy nem jó szögben áll a távolságiban, így szerintem egyenetlenebb is a vetítési képe (az ideálishoz képest úgy 30°-kal el van fordítva, nem oldalra világít a két LED). A tompítottba nem próbáltam, ott elvileg jó szögben kéne állnia. Már rég itt lenne a hűtött változata, ha nem rontják el a rendelésem, és azt küldik elsőre is, amit vettem.
Ahogy néztem, az Osram elég konzervatívan számol, a kínaiak szeretnek jobban túlhajtani mindent. Sofitából sem sikerült kínaiban olyat vennem, ami nem akarja kisütni a szemem, nekem előny, hogy az Osram visszafogottabb.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz MC Pite #287277 üzenetére
2-es hengerben van égéskimaradás, előtte semmi baj nem volt. Elvileg felcseréltek két gyertyát, majd két trafót, de ugyanúgy a kettest dobja hibára. Aztán hogy ez tényleg megtörtént zárás előtt, vagy sem, az talány.
Céges, úgyhogy pénzügyileg nem izgulom túl, csak jó lenne használni. Addig nyomom az oldschool SUV-val, CR-V 2,0 benzin.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #287306 üzenetére
Nekem mindenhol csont nelkul ment minden (kgfb). Kiveve az Union-nal, mert utolag vmi mondvacsinalt urugyon 3k-t emeltek a a dijon. Nem vt kedvem ennyiert harcba szallni veluk igy befizettem de tobbet nem leszek az ugyfeluk az tuti.
Casco az mas, az mindig Uniqa-s volt, mert kaptam a dolgozoi 50%-os kedvezmenyt.
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #287316 üzenetére
F15 volt egy 4 évig a családban, G01-et próbáltam, iX van aktuálisan.
Egyik sem kompakt méret:
De a jávorszarvas tesztnél nem is ez a leginkább befolyásoló, közel 1 tonnával nehezebbek, mint a C5, azért azt nehéz eltüntetni. Illetve a BMW eleve szeret kicsit játékosabb karaktert adni a DSC-inek, pusztán az eredményt nézve az M4 is rosszabb, de sokkal szebb a mozgása.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #287316 üzenetére
Kiegészítés átlag autósoknak:
Ha már valami 4,5 méter felett van, vagy 5höz közel: családi/haveri körben nem ritka a nagy egyterűek meg a (nyújtott) dobozosok. Azokban van hely (akár kényelem is, bár ebből is van olyan, ahol fel van stócolva a lábam és neki ér a hajam oldalt a tetőnek) meg akár erő is.
Nettóban kb másfélszeres csomi magassággal meg 7 külön, teljes értékű üléssel. Tudom, mára szinte kihaltak (dobozos meg kisteherből készült verziók maradtak), meg más igényekre vannak. Bár a legtöbb (igazi, nem álcázott egyterű) suvnál sosem értem mi az igazi igény amire ez a válasz, ha nem kell vontatni.brumi1024: Elektromosok jellemzően új paltform, sokkal jobb helykihasználás. De 4,3 tized személlyel ez most nagy utastér? Van láb és gondolom fejtér, oké.
Avagy tuti hogy X5 ettől biztosan nagyobb? [link]
Lehet hogy az új nőtt annyit (X1 is szépen hízott), de láttatlanba nagy összeget nem tennék egyik mellett sem.Azt meg nem mondom hogy mindkettő melyik sorban van fater volt C8asa vagy rokon Grand Escpace-e mellett, de több ismi S-Maxa is idefér utánuk, pedig az a csapott/rövid verzió. De az akkora autók valóban rétegigény, amikor tényleg kell ekkora autó. Sógornőm Grand Scenicet cserélné, sokadik nagybsuvra csorgatja a nyálát, de mindig kiderül hogy a 6 felnőtt és nagy csomagok biza azokba a dögökbe nem férnek be.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rbalint88
addikt
válasz MC Pite #287319 üzenetére
Mi az igeny? Ez tetszik az embereknek Te is tudod, hogy nem a hideg racionalotas vezeti az emberek kezet autovalasztaskor, foleg ha a szukseges minimumnal tobb manna van a projektre. Gyarlo vagyok, en is vennek suvot, de azon mondjuk Porsche logo van De ha azt nem lehet valasztani, X3 tobb valtozata is kalapban lenne (iX3, X3 30e, X3M), sot napi jarkalosnak meg Tesla Y vagy Skoda Enyaq is.
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #287319 üzenetére
Avagy tuti hogy X5 ettől biztosan nagyobb?
650 liter alaphelyzetben + alsó rakodórekesz, lehajtott ülésekkel 1870.
De ezek alapvetően 4 személyre vannak, nem 5-re. Mondjuk én egyterűben sem ültem még hátul kényelmesen, 5 személlyel, egyszerűen nem elég széles.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #287324 üzenetére
A korábbi 4,27m-es Xsara Picassom meg 470 liter, még nagyobb fejtérrel.
Ok, cserébe egyszer prevenciós jelleggel a lengőkarcsapágyat cseréltem, ami a helytakarékos futóműés a lusta/tróger szerelőkhátránya.
Imádom az ilyen méricskélések miatt az adac-ot, a katalógus adatok szart sem érnek, szemre jobban becsülök.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #287324 üzenetére
Mondjuk azt továbbra sem látom ez miben befolyásolja a jávorszarvastesztet.
Nem hiszem hogy bárki cross-shoppolna kompakt egyterűt 4-6x annyiba kerülő midsize sor6/V8 SUV-val, szóval mi célja is van a hasonlítgatásnak? Több X5-öt adnak el, szóval a BMW valószínűleg eltalálta az igényeket.
[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz MC Pite #287407 üzenetére
Egyszer ezzel én is nekimentem a Porsche Hungarianak, még pedig azért mert elfogadtam egy olyan garanciális javítást analízis során amit szerintük nem lett volna szabad ezért:
A fogyasztó ugyanis szabadon választhat bármilyen hivatalos (számlaképes) szervizt az éves karbantartások elvégzésére, amennyiben az a gyártó által megkövetelt anyagokkal és technológiákkal dolgozik.
Elmondásuk alapján ezzel (technológia) nem nagyon rendelkezhet egy márkafüggetlen szerviz sem, hiszen nem nyílvánosak, a kiadott TPI-k így nem ledolgozhatóak és kiadott frissítések amik akár kipufogógáz relevánsok is lehetnek, nem telepíthetőek.Na most, ezt csak infóként írom le, mindenki eldönti, hogy megérhet-e ez egy esetlegesen hónapokig elhúzódó ügyintézést és akár pereskedést. Nekem is konszern termékem van, minden karbantartást el tudnék végezni, de nem teszem, mert a POHU-val tuti, hogy örökké tartana ez a dolog. Ettől függetlenül elhiszem, hogy máshol simán mehet.
The Truth Is Out There --->
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen