-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #189378 üzenetére
A hitelesség az biztosan rendben van elvégre ő van ott a baleseteknél, viszont ahhoz, hogy egy ilyen műsor jól átmenjen és érdekes, nézhető legyen mindenkinek, kéne egy kameraarc is mellé. Olyan így az egész, mint a Family Guyban Trüsi Tekiwana a riporter. Ugyanilyen Zách is mondjuk. Nem eléggé érdekes karakterek, nincs mit kedvelni rajtuk. Sokszereplős műsorra viszont nincs pénz, főleg az ilyen Youtube szinten nem.
-
válasz CactuS #190124 üzenetére
"#Veloster téma: szerintem van olyan réteg, akik nem igénylik a különleges, erősebb és drágábban fenntartható technikát, viszont szeretne egy kevésbé hétköznapian kinéző autót."
erről van szó, tetszik, de nem azért, mert magaalá gyűri az aszfaltot
az ibiza is csak úgy néz ki, mintha sportos lenne, aztán 1,4 szívó 86ló...
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz CactuS #190826 üzenetére
Hasonlítsd a tegnapi Mk1 Mondeohoz! Illetve a digóautós topikban nedvesednek a bugyik a Busso V6 gondolatától is.
Szerk: ebből egy szép, az ma is szép.
2.0-val jöhetne városba csapatni (olajat, szűrőket cserélném, esetleg még a gyertyákat ha nem túl drága / bonyolult, Basta!).További szerk: Az a baj, hogy itthon aránytalanul drága a tulajdonszerzés, szívesen cserélgetnék ilyesmi régi dögöket.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #190871 üzenetére
Ezzel nem vagy egyedül, konkrétan itt is rohad 1-2 a telephelyen mert utálja mindenki (nem csak magát az autót, hanem a töltögetéssel való tökölést is).
Azt már sztem írtam, hogy tréler kellett mert egy eGolf annyira lemerült, hogy ki se tudtak állni vele a parkolóból annyi egy helyeben állás után.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
válasz CactuS #190881 üzenetére
Megköszönném Fater 7M Ft-ért tudja megvenni és ÁFA-t el tudja költségelni, amúgy 7,75M Ft a listaára nem 10M Ft
na az 5 literrel fater vigyorogna, mert most 9-10-el jár el[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #190824 üzenetére
Ami miatt nem adnék 6mFt-ot Vitarára:
Íróasztal kábelátvezető fedél a két légbefúvó között (nem fogdosom, de ránézésre se jó, akárcsak az ajtó'kárpit'), vagy +20ért egy óra, amivel már 3db lesz a fedélzeten (de 2 féle időt tudnak, mert külön állítós). Rühellem azokat a légbefúvókat (másban is). Kormányon, középkonzolom, (a csúnyácska tipográfiájú) óracsoportban az a kályhaezüst szintén erősen bántja a szemem, ahogy a karcosodó zongoralakk is. A fedélzetit nem a kétezerből hátramaradt (kapcsolási érzetű) bajuszkapcsolóval, nem is a hasonló kormány gombokkal; hanem kormányon/mellett átnyúlva a két kiálló pöcök forgatásával és nyomkodásával lehet léptetni, állítani (wtf). A ködlámpa vezérlése sem fért a bajuszkapcsolóra; hanem a start stop, kipörgésgátló, esetleg parkszenzor, lejtmenetvezérlő és egyéb vezetéssegéd gombok mellett a bal térdemnél vannak a 90es évekből származó gombokon. Akciósan vehették a tükörállítóval, ablakemelő panellel együtt; vagy lehet hogy azért kapták meg olcsón, hogy az egyes Swiftből megmaradt ajtó nyitó-záró gombokat feltegyék minden ajtóra, mert pármillió darabbal több van maradt készleten.
Valószínű így került be az Ignis kulcsa(broáf), amit még GL+ szinten sem gondolnak gáznak (ez szerintem 2000ben is az volt, nem is emlékszem mikor láttam hasonlót, meg eleve ilyen önvédelmi célokra alkalmas tollat a negatív helyett).Ajtópanel, vagy ahova a kezed rakod (akár hátul) nekem erős/kemény(főleg a karcolódó kályhaezüsttel), és kicsi/kevés helyet hagytak (1 flakon, kész).
Az rádió hangja nem nagy szám, engem kicsit zavar a csak 3 lépcsős fényerő állítás a fejegységen, ebben (meg Opelben, más autóknál nem szokott), de érzékeny a szemem a fényre. Bár arra is, ha tolatásnál fix a segédvonal mint a filléres univerzális aliexpress-es fejegységen. Úgyis erősen kel mondjuk lesni, mert csak 1 tolatólámpa adja a fényt...
A hangerőszabályzás kivitelezése tapisan (ha utasként nyúl hozzá valaki) szintén nem a kedvencem.
Ülésfűtés 15 éve minden általam használt európai autóban (15+) 0-1-2-3 állású; 2esen indítom hidegben, egyesre visszaveszem kicsit később, hogy a hátam még melegítse egy kicsit. És a Vitara? A szépséges LO-HI kapcsoló LO állásánál 2 perc után forró, ki kell kapcsolnom, a derekam/hátam csak kézi PWM vezérléssel tudom melegen tartani .
A csomagtér műanyag(!) burkolatával is (#swift) nem tudok megbékélni. Swiftben is gyűlöltem, bringát, keményebb dolgokat külön plusz be kell csomagolnom hogy ne zörögjön, ne karcolja össze! Csomagtér praktikumban és világításban is átlag alatti.
Ülés egy óra után nekem már nem kényelmes, és kicsit izzasztó a szövet. Oldaltartása is kicsit kevés nekem; bár a futómű se nagyon csábít kanyarvadászatra, így ez nem akkora érvágás, de szeretem ha a nyomi hátam és a testem is jól tartja. A kormány kissé döglött, és középen méginkább. Az új lámpának végre reflektora is ledes, cserébe sikerült eltérő színhőmérsékletű helyzetjelzőt rakniuk egy lámpatestbe a többi fényforrással.Viszonyításnak most is van egy hasonló autónk viszonyításnak(2012es konstrukciójú kisautó); de az első autóm (alap feletti következő felszereltségű Picasso, ami anno hasonló árfekvésbe volt mint most a Vitara) ami már 21 éves is tudott olyanokat, hogy ha leállt a motor, felküldhetem az ablakot (ill befejezi). Sebességfüggő (ügyesebben) az ablaktörlés, ami motorleállítással sem ott áll meg ahol van, hanem azt is befejezi. Sőt, ha pár percnél régebben állítottam le az autót (addig újra elindítja) akkor nem kezd törölni, amíg újra be nem kapcsolom. Késleltetve kapcsolja fel a tompítottat ha direkt/véletlen rajtahagytam motorindítás után. Állíthatom hogy bezárjanak ez az ajtók 10km/h felett vagy ne, töröljön rükibe rakva hátul (ha megy az első) vagy ne, várjon egy kicsit az ablakon szétterített(!) vízre, mielőtt (szárazon szétkarcolva szélvédőt a kosszal) törölne.
Ezek nem jellemzők a szintén 6mFt környékén kapható konkurenciára akik fentebb lettek említve (kompaktok, kis crossoverek). Tartom azt, hogy (ugyan modellfrissítés előtt áll valószínű) a Vitara kb akkora lemaradásban van a (hasonló árú) konkurenciához, mint anno 2001ben volt a Swift a többi (főként európai) kisautóhoz.
Természetesen lehet másnak más véleménye, de mindenképp nézze meg a konkurenciát is, nehogy utólag érje meglepetés, pl ha beül egy 2015 utáni más japánba vagy főleg egy európaiba.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
6030D
Ármester
válasz CactuS #191036 üzenetére
Jó lenne ez, csak a fekete sárvédőíveket elnézve ez is valami emelt cucc. A régi 5-ös magasságában ütne.
molnarpeter: így-így, a Hammereitnak az a titka, hogy "rozsdára" kell felvinni. Szüleimnél az van a kerítésoszlopokon: az új csöveket zsírtalanítottuk, becsiszoltuk, majd kint hagytuk kb 1 hétre fedett helyen. Keletkezett rajta egy feketés réteg, meg minimális rozsda, arra kentük a festéket, 2(-3?) rétegben. 13 éve tartja magát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #190943 üzenetére
Mindenben van ami zavar, meg amit szeretek (na jó, Vitarában semmi nincs a plusz rovatban nálam), de eredendően a + oszlopban 10× annyi dolog szokott lenni.
-A kormány kögötti rádióvezérlőket _sokkal_ jobban szeretem mint a gombon. Nem olyan jó a tapintása, nyomásérzete, de elmegy; zene és telefonvezérlésre jobb mint a 208on a kormányon lévő tekerő (plusz volt annyi eszük, hogy a névjegyzékben kezdőbetűket lapozod előbb végig, nem az 500 kontakt egy listában van és abban kell tekerni mint a *** Bosch fejegységen). Tempomat és limiter kapcsolót minden cikkben fikázták, de beülve benyomod tempomatra, évente párszor átnyomom limiterre... nekem nem zavaró. A PSA megoldást jobban szeretem, de a VW-étől (bajuszkapcsolós) vagy Opelétőlez szimpatikusabb.
A 208ban is ezer éves (kb 20) a tempomat vezérlésem, de jó a tapintása, jó a nyomásérzet, határozott a röccenés a tekerőn, nincs vele bajom (ezt is mindig savazzák). 1 tekerő és 3 gombbal megy 1km/ánként a léptetés, mennek a mentett sebességek előhozása, megy az 5km/-énti léptetés, a szünet/vissza. A renaulté a kormányon ettől bőven butább.Az ülésfűtést nem szeretem különösebben oldalt. Azt hittem a Renaulté egy fos hogy függőleges a tengely, de a vízszintes tengelyű 208asét a napokban hóval, esővel áztattam, az se tetszik . Akkor legyen bent és vízszintesen, mint a Picasson, hogy ott csak innivalóval csöpögtethessem le, vagy a vizes táskámmal . Vagy a műszerfalon, nyomógombosan (pl Kia). Igaz, Renault legalább kiírja a műszerfalra ha be van kapcsolva (ezt kötelezővé tenném hogy legyen valamilyen visszajelzés).
Fordított bajuszkapcsoló (fedélzeti)? Európaiakhoz
németekhez?képest? Ez nincs meg, idáig a családban mindennél a jobb oldalin volt a BC (igaz, főként franciák, de Skoda is).
Mindegyikben rühellem a zongoralakkot, de van ahol csak keret, van ahol meg nagy plexik is ilyenek egybe. Ajtón duplafasság, valóban. Renault műbőr passz, csak F30asban ültem benne, abban katasztrófa volt.Kevés autó veri ki nálam a biztosítékot; évről évre a kettes-hármas Focusok és Kugák képesek illogikus, gagyin és hiányosan kivitelezett, ergonómiát nélkülöző/kényelmetlen/sorjás cuccokkal előállni, de kollégák is hasonlókra panaszkodnak (klasszik a térdnyomorítás, vagy az elektromos rögzítőfékes szopatások). Az F30 meg egy akkor terjedelmű írás lenne legalább mint a Vitara, abban csalódtam idáig a legnagyobbat (318d automata, jobbkormány). Meg van ami nem rossz, csak a híréhez képest csalódtam benne (IS200, kicsit az MX5 NB, S Cross, Auris/Corolla szedán, kicsit az Accord is).
Pozitív meglepik is szoktak lenni, Rapid/Toledo, C4PII, 208, részben a Megane is az volt (amíg nem állsz neki szerelni rajta valamit).<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
válasz CactuS #191409 üzenetére
Kiterjedt a figyelőlistám , őt a városi bohókás kategóriában szerepeltetem, a Clio RS mellett.
Még 2012-ben vettem a feleségemnek egy Clio III 1.5 dci-t, városban remekül működött. Egyszer mentem vele egy M7-es kört Zaláig és vissza - az se oda való, hiába dízel, 130 felett szétpörgi magát. -
MC Pite
veterán
válasz CactuS #191399 üzenetére
+1 Puretechre, elektromos hibák meg 10-15 éve voltak jellemzők, azóta nem rosszabb mint egy vag, vagy jobb mint egy ford szvsz. A praktikum kevés gyártónak maradt szempont mamapság
Kolondrum: Ki kell próbálni az övét, stopper legyen kéznél.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CactuS #191427 üzenetére
Ranger nyűgje mi lett végül? Kábelköteget hallottam, hogy bizonyos szálak kidörzsölődnek pl. Viszont motorral több baj volt, a Puma motorok változó szállítású olajpumpája be tudott állni egész alacsony futással is - megoldás az euro 4 verzió szivattyúja, az együtt fogaskerekes, egy az egyben bemegy 👌
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #191427 üzenetére
A vége nagyjából igaz, de sokszor használtaknál is. Ez a legfontosabb talán. Olyan legyen, amire szüksége van tényleg az embernek, és szeresse. Mindegyikre kell majd 'extrán' költeni, de nem mindegy milyen szájízzel, hányszor és mennyit.
PSAnál adblue tartály problémákról hallok (összefoglalót írtam nemrég a psa topikba), más különösebbet nem nagyon (egy ideje nem szivatják alulméretezett Siemens BSM-ekkel a juzereket már, ami nem nagy cucc, otthon 3 perc alatt cserélhető 15ből, de addigra 3 szerelő találgatott és kókányolt, aki a ladák szintjén ragadt meg, pedig 20-25 éve minden európai hasonló remote IO megoldásokat használ). Az is megelőzhető ha tudjuk mire kell figyelni, de hát a legtöbb 3-5 éves autó tulaj honnan tudná. Amúgy hihetetlen hogy ezeket a gyártók nem bírták normálisan megcsinálni (kiválasztani).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #191536 üzenetére
Pedig elkezdett kompenzálni már, előbb feldicsér egy H6-os Legacy-t, majd egy öreg Mazda 6-ot.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CactuS #191525 üzenetére
Raptor kiadásban is csak 2.0 maradt, akkor nem csak nekem necces csoportban persze mindenki boldog vele, 10-es automata valószínű jól maszkolja a dolgokat... 3.2 alatt ha a legutóbbi 3.2 TDCI-t kell érteni, az 5 hengeres volt (szintén Puma, mint a 2.2), de az összes többi generáció és motor sötét folt nekem, lehet teljesen másra gondolok 80-120k futás körül voltak euro 5 verziónál olajpumpa hibák, garancia lejártával azt azonnal lecserélném euro 4 verzió szivattyújára, és akkor a 10 perces olajcsere szabályt sem kell tartani...
-
Qtya123
őstag
válasz CactuS #191652 üzenetére
Én ritkán megyek a nulláson, de az tényleg más világ.
Pályán legtöbbet M6-oson megyek, utána M3, majd M7 a gyakorisági sorrend. Mindenhol GPS 148-al, és nagyrészt elmondható, hogy az autók 90%-a ennél lassabban közlekedik.
Nulláson meg GPS 120-125-el úgy érzem magam, mint valami csiga. Ott úgy 40%-a az autóknak megelőz, ha ennyivel megyek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest