-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Alvin_ti4200 #278060 üzenetére
szerintem rendben van
más területekhez képest botrányosan lassú az innováció az autóiparban, kis túlzással minden ugyanolyan, mint a t-modelben. az emberek meg már látod ennyin kiakadnak, hogy nincs indexkar. motorokon is egész jól lehet indexelni nélküle
szerencsére van rengeteg kompetensebb ember, pl. akik kiadják a típusengedélyeket. ők el tudják dönteni, hogy mi a biztonsági kockázat. az emberiség képes volt eljutni a holdra, te meg azt állítod, hogy csak egyetlen módon tudunk/lehetséges indexelni, kar nélkül ez "biztonsági kockázat"? agyameldobom.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz szőröscica #278084 üzenetére
miért nem vesz pár extra vezetési órát szakembertől?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
-
veterán
válasz bulikavagyok #278118 üzenetére
kuvancsi vagyok a tobbi gyarto mit reagal erre. nem is feltetlenul az elektromos vonalon, de amikor tenyleg olcsobb mar egy model 3, mintegy jobban felszerelt tiguan, akkor valahogy meg kell tartani az elektromos auton hezitalokat, mint pl. engem
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz brumi1024 #278186 üzenetére
en is mar nagyon le akarom zarni ezt az auto kerdest, oktober kozepere idozitem ezt, ha csak nem jon szembe valami brutal vetel, akcio. addig szinte minden heten utazok, rendezvenyeken vagyok, nem lesz idom foglalkozni vele, meg nezegetni. hatha addig alakul valami az 1.5 Tsi piacon, a teslara meg nem allok keszen. viszont a lizing miatt barmikor visszaadhato az auto, ha ez mondjik valtozik 2 even belul
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz brumi1024 #278203 üzenetére
3 fő tényező:
1. itthoni saját töltő hiánya
2. lehet, hogy van a mélygarázsban töltő, de nem terveztem garázshelyet bérelni, ami talán +100 EUR
3. az igazi a long range lenne, ami mégse 44k eur, hanem 52, ezt már jelenleg túl sok lízingelni.ha ebből valamit sikerül kihúzni a következő években, pl vagy én keresek 20-30%-kal többet, vagy a csajom is elkezd dolgozni, akkor meg simán visszaadhatom a lízingelt kocsit és átülhetek a teslába. szóval alapvetően anyagi okai vannak
szerk: illetve a csomagtartójával nem vagyok kibékülve. de azért futok egy karikát garázsügyben, lehet rosszul emlékszem az árra, illetve a töltés költsége is érdekes lehet. pl. a casco is olcsóbb egyébként ha garázsban tartod az autót.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-
veterán
válasz rbalint88 #278256 üzenetére
ez majdnem mind valid, de:
- nem kell parkolóhelyet keresni, az mindig van, kertváros, bécs külső a helyi pestszentimre.
- hamarabb a kocsinál vagyok, ami az utcán áll, mint hogy még lemegyek a mélygarázsba
- lopástól nem tartok, koccanás valid
- tényleg a bejárat előtt tudok megállni, így ez nem annyira fontos. tesla esetén meg előre fel lehet fűteni, le lehet hűteni a kocsit. bár tesla csak akkor lesz, ha garázs is, töltéssel
- ez igaz, főleg mostanában amilyen szélviharok vannak... hiába a casco, itt az önrész biztosítstól föggően kb 400-500 eur, ami meggondolandó.szóval nem sok komfortot ad. de ha még tényleg 60 eur, akkor érdekes lehet. viszont elég meredek, lehet, hogy egy model 3 már leér.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz bandus #278258 üzenetére
de hogy ne legyen egyszerű az élet most kicsit utána olvasva az elektromos kocsikra jár még max 5400 eur támogatás, ebből elvileg 2000 eur már benne van a kocsi árában, és a kormány utal még 3400-at regisztráció után, lízing esetén is. ebből pár évig lehet tölteni, meg garázsban állni vele
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Gergőke88 #278474 üzenetére
kívülről szerintem rohadt jó, belülről el van maradva 6-8 évvel, de ha az anyagminőség rendben van, az kompenzál.
én beszéltem a tulajunkkal, valóban 60 eur havonta a mélygarázs, ezt az árazást nem értem van egy üres hely, ahol van kábel kialakítva a töltőnek, de a töltőt nekem kell megfinanszírozni. 500 eur a tesla wallbox, meg fene tudja mennyi a bekötés. hmm hmm.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Tsebacsi #278506 üzenetére
amúgy nem lehetetlen, főleg, hogy a töltő kiépítését is kifizeti az állam. viszont ez, illetve a 3000 eur támogatás csak akkor jár, ha igazolni tudom, hogy 100% megújuló erőfirrásból töltöm az autót. ez meg attól függ, hogy milyen villanyszerződése van a társasháznak. az jó, ha 100% megújulós, de ha 2 év múlva váltanak másra, akkor pl. mi a helyzet. szóval ezeknek még utána kell járnom
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz F4ther #278554 üzenetére
Saint forumtars foglalkozik ilyenekkel? Majd Qru megmondja egyebkent a nyilvanossag sem rossz fegyver, telex, totalcar szokott ilyen poruljart autos sztorikat lehozni, irnak ok is a kereskedesnek, stb. ezt senki sem szereti, en bejatszanam.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz szőröscica #278705 üzenetére
nincs ingyen ebéd. a mi olasz kanapénk pl. lengyelországból jött
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Vismajor01 #278709 üzenetére
nyilván mindnehol van egy range, amiben van megfizethető, meg van rohadt drága és nyilván mindenki a kényelmeset, jól kinézőt, tartósat szeretné, aztán a nap végén vagy hajlandó megfizetni, vagy nem. mi rohadt sokat keresgéltük a kanapét, és szerintem tökjó ár-érték arányút sikerült választani. ez nem biztos, hogy így van az irodai székekkel. amikor elkezdtem nézelődni, gondoltma 200 euró reális egy normális székért a home officehoz, és most 1200-ért rendelek ez konkrétan drágább, mint a kanapénk.
hogy on is legyek, tényleg egyre jobban hajlok a tesla felé. pár extrával 46-47 ezer eur (biztos lesznek ebből is olcsósított készletes modellek), 60 euróért adott a töltés, csak ki kell építenem, 500 eur a tesla wallbox. szerencsére 100% megújulós szerződése van a háznak, így mind a töltés kiépítésének a költsége, illetve ezen felül 3000 eur visszaigényelhető. így a különbség már csak 3-4 ezer eur, azt gondolom, hogy ez visszajön a szerviz és üzemanyag költségen a 4 év időtartama alatt. egyedül tényleg csak a csomagtartó zavar. valamelyik héten megnézem élőben is ezt a highland-et, az majd segít eldönteni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz focvis #278738 üzenetére
been there, done that én is meggondolom még a villanykörte cseréjét is a következő "nagy" diy projektem az erkélybútorok olajozása meg az ikeás burkolat újrafestése lesz még valamelyik hétvégén. jók ezek a kis munkák. van pár használtan kukázott bútorunk, amit pl jó lenne majd átfesteni. elszórakozok majd azzal is valamikor.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
-
veterán
válasz Tsebacsi #278790 üzenetére
minel kesobb csatalkozik egy orszag a “digitalis forradalomhoz”, annal magasabb szinten csatlakozik be. ezert van, hogy jopar helyen nincs 3g a matraban, vagy az alpokban, de gruziaban a teljes kaukazus lefedett 4g-vel. es ezert szarok ezek a rendszerek itt a magyarorszagihoz kepest pl parkolas, matrica remalom, ahogy irjatok. parkolohaz mondjuk szerintem a mi kerulteunkben tobb van, mint egesz budapesten
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz EQMontoya #278952 üzenetére
viszonylag keveset bámulom a padlót egy autóban, nem tudom te merre nézelődsz vezetés közben nyikorgás sem valid szerintem egyáltalán ,ha nem valami gagyi utángyártottat vesz az ember, hanem normális minőségűt, vagy gyárit.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz ArthurShelby #279154 üzenetére
májusban munka miatt voltam cataniaban, de elegendő élmény volt ahhoz, hogy ne akarjak oda menni nyaralni pedig a tengerpart biztosan szép, kintebb a városokból.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
ma van az egyeves evforduloja, hogy leadtam a golfot nem gondoltam volna, hogy ennyi idot auto nelkul leszek, es meg elek.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Vismajor01 #279398 üzenetére
mondjuk elég érdekes megközelítéssel adod ki az autót, ha figyelembe sem vetted, hogy milyen extra költségeid keletkezhetnek ezáltal, mennyi pénzt akarsz vele keresni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Vismajor01 #279410 üzenetére
"de tekintve h ez csak kiváncsiskodás nem igazán üzlet"
--> ugyanmár. nyugtathatod magadat, meg próbálhatod ezt itt a fórumon beállítani máshogy. de igazából azt gondoltad, hogy ez könnyű pénz és csak számolgatnod kell hónap végén. ne akard már beadni nekünk, hogy kíváncsiságból adogatod oda teljesen idegeneknek az autódat, hogy átszeljék vele fél európát mi az, hogy nem igazán üzlet? jótékonyság?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz Vismajor01 #279414 üzenetére
igazából ha nincs pénzed két autóra, akkor miért nem te bérelsz egy dízel kocsit, amikor szükséges? nekem igazából mindegy, csak olyan fura ez a stratégia, hogy éppen nincs rá lóvé, de mindenképp kell a két!! autó.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz kisza25 #279420 üzenetére
ez meg a masik, erre nem is gondoltam, bar biztosan van erre vmi assistance megoldas. de anyagilag egesz biztos, hogy ez zsakutca. reszletes utana szamolas nelkul is tuti, hogy jobb az utazoauto berlese szcenario addig amig nem jon ossze love egy sajatra, mint forditva.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz macilaci78 #279434 üzenetére
szerintem tök más feltételek vonatkoznak arra az esetre, ha mész valahova a saját kocsiddal és kiegészítő biztosítást kötsz, mint arra, ha te egyébként üzletszerűen, haszonszerzés céljából bérbeadod a kocsidat és a kedves bérlő összetöri. abban sem vagyok biztos, hogy ez biztosítható normálisan.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz bulikavagyok #279923 üzenetére
igen, Tsebacsi ugy csinal, mintha nem tudna, hogy a varosban ott a legmagasabb az egy nm-re eso kurvak szama
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
[link] megjelent az uj tiguan is. akar csak a passat, nekem ez is adja, fasza a hatso tetovonal. elfurikaznek inkabb ezzel, mint a formentorral, de eleg huzos ara lesz azt tippelem. hatha cserebe lenyomja a mostani szeriat.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz radi8tor #280363 üzenetére
a városfejlesztés több évtizede nem az autósok kiszolgálásáról szól, hanem arról, hogyan lehetne belőlük minél kevesebb. nem csak a pestit, a budait is be kellene szántani melyik folyópart jobb szerinted, a budapesti, vagy mondjuk a düsseldorfi? [link]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz radi8tor #280376 üzenetére
ezt oldják meg, csak kicsit kerülő úton, hogy a sok bosszúság miatt az ember ne akarjon már a városban autóval járni. kevés sikerrel. ehhez nyilván az kellene, hogy kellő komforttal le lehessen tenni az autót a városon kívül és bejutni oda ahova szeretne az ember. ha már bent vagy, szerintem bp. tömegközlekedése tök jó. de a városhatárnál ki kellene imádkozni az embert az autóból.
ez még talán nyugati irányból működik is, ha van elég parkolóhely őrmezőn, nem ismerem ezt pontosan. szentendre felől nyilván az ocsmány, lefingott hév nem alternatívája még annak sem, hogy az ember a dugóban üljön a szentendrein vagy a budai rakparton.
ezekre kellene fókuszálni. de a kormányzat támogatása nélkül, de akár azzal együtt is bp. egy elég csóró város, ahol nehezen jut érdemi fejlesztésre a sárga festéken kívül. összehasonlításul az ugyanakkora bécs költségvetése 17 mrd eur a budapesti 1 mrd-hoz képest. eh. és a tömegközlekedés itt rosszabb szerintem a vonatokat leszámítva.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz macilaci78 #280566 üzenetére
mondjuk max szétgurulnak a palackok, ezeknek a nyomástartó edényeknek elég durva méretezési kritériumai vannak, amikbe bőven beleesik az, hogy felborul a kamion amivel szállítják őket. aztán persze vannak kivétele.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
ma direkt figyeltem, mindenhol intettem az autósoknak, ahol átengedtek (kivéve ahol zöld lámpám volt a zebrán), főleg annak a bmw-snek, aki a szürkületben/sötétben taposta neki, de már messziről villogott, hogy át fog engedni. de én már cska ilyen kedves srác vagyok és fel nem foghatom, hogy valaki felhördül azon, hogy másvalaki kedvességre "tanítja" a gyerekét lehet ezért nem éreztem annyira jól magam az otthoni társadalomban
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz radi8tor #280614 üzenetére
hm, nemtom, fékezett a srác, de azért észben tartom legközelebb, köszi. plusz az egy dolog, hogy az osztrákok hogy használják, tippre bécs 30%-ka valami szedettvedett magyar-balkán-török-lengyel népség
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs