-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz #89309696 #178236 üzenetére
Jobbulást. Szerintem hamar rendbe fog jönni.
Nagyon meg tudnak őrülni, mikor kergetőznek. Nekünk múlt nyáron a Husky izomból nekifutott homlokkal a kapunak, amin szögvas a keret és négyzetrácsosan betonacél van közé hegesztve. Akkorát fejelt, hogy meghajlott ott a betonacél.
Nem lett baja, csodálom, hogy nem rogyott össze. Csak meg volt ijedve, meg azt hitte, hogy apám vágott oda neki, mert pont ő állt a kapu túloldalán. Pár percig félt apámtól csóri, pedig fater sosem emelt rá kezet.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #178253 üzenetére
Nekem csak 0,1-et kellett belefújni most de múltkor túl fújtam kicsit szóval az is benne van. V mintás gumim van, az szeret fűrészfogasan kopni amit meg lehet előzni ha kicsit túlfújod.
Na de legyen fogyi adat itt is: a hétvégi etap 7,25 lett tankolva (Shell purttya E10). Szerencsére még záróra előtt elértem az olcsó kutat így sikerült 346,9-ért vennem az E10-et.
#nincsbennetarcsi
-
-
-
AMD Power
titán
válasz #89309696 #178691 üzenetére
Én az elején rettegtem a vezetéstől. Mi lesz ha elütök valakit bla bla.... nehezen raktam le a jogsit is mert nagyon fostam a vezetestől. A jogai lerakás után lett egy új csajom és 2.5 év alatt 30e km mentem a kis Clioval , 80% itt BP-n. Meg is tanultam gyorsan vezetni. Ma meg 1x imádok! Alig várom,hogy hosszabb utakra menjünk!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #178713 üzenetére
Nekem is úgy kezdődött, hogy vezettem már, főleg traktort, uccu neki. Tettünk egy kört parkolóban, stop tábla a főút előtt. Na ott meg kellett állni, én meg nyomtam a féket... Na most erről az kell tudni, hogy a rutinom 90%-a egy Feng Shou 184-4 kistraktoron alakult ki, azon meg aztán kellett taposni a pedált, főleg egy tonna szilvával a pótkocsin mögöttem - ezzel a tapasztalattal pedig egy szigorút satuztam szegény 3-as Golffal
-
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #178709 üzenetére
Én csak 22 vagy 23 órát vezettem, de már úgy mentem oda, hogy amateur szinten tudtam vezetni, apum megtanított a közeli temető parkolójában (ott szinte nincs forgalom, nem zavartunk senkit). Természetesen a 30-at ki kellett fizetnem.
Viszont 2x megbuktattak: az első teljesen jogos volt, nem voltam agyilag topon, figyelmetlenségből érintettem kanyarodáskor egy záróvonalat, a másodikat viszont a mai napig nem értem. Gyakorlatilag egyszerre értünk egy tök üres körforgalomhoz egy másik autóssal tőlem balra. Mivel nem volt abszolút senki a körforgalomban, meg gyalogos sem volt előtte a zebránál, nem álltam meg teljesen (ugye macisajtnál nem kötelező állóra fékezni), és gondoltam, egyszerre behajthatunk a másik autóssal, nem kell elsőbbséget adni senkinek. Erre az oktatóm nyomott egy satut.
Sérelmeztem a dolgot, mert szerintem nem szegtem meg a KRESZ-t, de nem akartam összeveszni az oktatóval, mert muszáj volt vele levizsgáznom. Harmadjára meglett egyetlen egy hibaponttal, hogy nem megfelelő sebességfokozatokat használok, vagy valami ilyesmi... Azt várták volna el, hogy ~1500-nál váltsak sebességet, de én már akkor is tudtam, hogy az alacsony fordulaton való erőltetés nem tesz jót.Illetve elsősegélyen húztak meg vagy 5x, akkor még az smkp-t csináltam. A vizsgabiztos nagyon pofára ment, a 17-18 éves kiscsajoknak simán megadta, akik szart sem tudtak, tőlem meg elvárta volna a könyv szó szerinti visszamondását, csakhogy én meg nem vagyok olyan magolós típus, a lényeget a saját szavaimmal szoktam megfogalmazni. Aztán elmentem Győrbe vizsgázni, ott a megyei főmentős vizsgáztatott, és miközben csináltuk a stabilt a társaimmal, már írta alá a kártyákat. Még egyet-kettőt kérdezett, hogy erre és arra a sérülésre milyen kötést teszünk, aztán viszontlátásra.
Kb. egy évvel később menesztették is az óvári vizsgabiztost, többen összeálltak és bepanaszolták a Vöröskeresztnél.szerk.: Bezzeg a motoros kategóriák (M, A2, A) mind meglettek elsőre, sőt, az utolsó kettő rutin és forgalmi vizsgáit hibapont nélkül teljesítettem.
KRESZ vizsgán sem buktam meg soha, átlag 4-5 pontot vesztettem csak mindig.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #89309696 #178754 üzenetére
GSi 16V, C20XE motor, 2000 ccm, 150 ló, 86x86 furat x löket, anno komoly elismeréseket kapott a motor.
20 évvel ezelőtt volt már 1x, részben nosztalgia, részben ma is élmény (a motorja). Egy mai bunkerautóból átülve ijesztő az összkép; vékony tetőoszlopok, zajok, nulla fék. -
Biqci
aktív tag
válasz #89309696 #178709 üzenetére
Szerencsére nincs korrupció, legalábbis ilyen szinten. Fel sem merül, hogy kis csúszóval segíts a dolgokon
Ahogy hálapénz sincs, ez alapvetően tiltott is. A feleségem munkaszerződésében is benne van
Az autótartás tényleg többe fáj mint otthon. Az Euro5-ös dízel Accordomra csak az éves adó 340Euro/év plusz a kötelező biztosítás. De arányait tekintve szerintem itt olcsóbb egy autó fenntartása..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz #89309696 #178770 üzenetére
Én egy zöld 120-as Skodán tanultam nyáron egy 40-es csajnál. Most örülnék egy ilyen 40-esnek Soha nem húzhattam le az ablakot, mert érzékeny volt a füle. Csak a vizsgán engedte meg...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
brumi1024
veterán
válasz #89309696 #178829 üzenetére
Katalizátorról jut eszembe autószervizes (mentségére szóljon néhány sör után): "nem létezik olyan, hogy benzines részecskeszűrő, vagyis azt katalizátornak hívják".
Két kérdés merült fel bennem: Ő hol aludt az előző pár évben, és mi lesz ha bevisznek hozzá egy ilyennel rendelkező autót? Kivágja, mert ez nem dízel, nem kell az oda?
[ Szerkesztve ]
-
hacki87
senior tag
válasz #89309696 #178852 üzenetére
Nekem is ilyen -0.5 -1 között vagyok. Azt mondta a háziorvos , hogyha elolvasom a táblát szemüveg nélkül akkor nem írja be ha nem tudom elolvasni akkor beírja. Elolvastam szemüveg nélkül. A szemész azt mondta, hogy van akit ennél nagyobb dioptria sem zavar mert ezt szokta meg es van akit zavar ha nem éles a látása.
van, hogy napközbe rajtam sincs. Inkább este igénylem.[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
válasz #89309696 #178861 üzenetére
Amiatt kérdeztem, mert eddig több helyen laktam, több helyen voltam már orvosnál ilyen ügyben, de kb semmit se néztek, sőt, volt ahol egy az egyben be se hívtak a rendelőbe, hanem csak kiadták a papírokat, és kész. (Munkahelyi alkalmasságik szintén hasonlóan szoktak zajlani.)
-
-
#24845312
törölt tag
válasz #89309696 #178876 üzenetére
Szerintem nincs az a rendőr, aki foglalkozna ezzel. Pl. tőlem soha nem kértek szemüveget (bár napszemüveg mindig van rajtam, ha az is annak számít), de egyébként is nem is látok jól szemüveggel, csak kontaktlencsével, azt meg úgysem látja a rendőr, hogy hordom-e vagy sem. (Egyébként hordom, kényszerből.)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #179180 üzenetére
Az a baj, hogy ha szarként adja el akkor erősen sanszos, hogy a majdani vevő is visszahozza neki. Tehát rendbe kéne tenni a dolgot.
Mi már lenyomtuk ezt anno az 1.8 TSI Superb-el, csak meg kellett várni az 1 liter / 1000 km-es olajfogyás átlépését (ezt 0-ról indulva 100k km-nél sikerült elérni vele). Motort cseréltek benne gariban.#nincsbennetarcsi
-
parandroid
nagyúr
válasz #89309696 #179186 üzenetére
Figyu, az a rendőr (baleseti helyszínelő) minden munkanap 3 ilyet lát. Gondolod be tudnál adni neki valami mesét, hogy megcsípett a méhecske, vagy ilyesmi? A második-harmadik keresztkérdésnél képben lenne, már ha nem lenne amúgy ránézésre is egyértemű, hogy mi történt. Cserébe ők is kevésbé lesznek segítőkészek, ha látják, hogy valaki át akarja baszni őket.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ngaba
aktív tag
válasz #89309696 #179188 üzenetére
Csak helytelenítetted, és előjött belőlem az erkölcscsősz. Bocs.
Nekem szimpatikus, ha valaki vállalja a felelősséget a hibáiért (e topicban is azt tette). Jobban járt volna, ha hazudik. Még jobban járt volna, ha műszaki hibára hivatkozva pénzt próbál kizsarolni az autóbérlő cégtől (bár biztos le van papírozva jogilag, hogy ne lehessen). Satöbbi, hol a határ?
De én egy egyszerű ember vagyok, olyan világban szeretek élni, ahol az ember azért mond valamit, mert az úgy van, nem azért, mert az az érdeke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #179245 üzenetére
Nem szőröznek vele sztem főleg nem egy kisbusznál.
Igazából nem is a kiszedés a gond hanem, az esetleges visszarakás. Ha nem gyári meghúzási értékkel van meghúzva és/vagy nem megfelelő csavarral akkor egy nem jól rögzített ülés baleset során komoly sérülést okozna.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
6030D
Ármester
válasz #89309696 #179245 üzenetére
Szerintem akkor fognak bárhol megszívatni, ha ki vannak szedve az ülések, a helyükön rakomány van, viszont nincs elválasztva a sofőrtől. Mi rengeteget jártunk úgy egy 6 fős Transittal, hogy a hátsó üléssor ki volt szedve, és plafonig volt rakva a raktér, ilyenkor a hátfalat be kellett tenni a hátsó üléssor mögé. Volt igazoltatás is, nem volt belőle gond.
Ha a Hiace-t megcsinálod úgy, hogy egy kiszerelhető rács legyen az első sor mögött, amit beraksz akkor, ha ott vannak a kutyák, vagy bármilyen rakomány, akkor szerintem nem lehet gond.A 90-es években meg a fenti történet még úgy működött, hogy a Moszkvicsban/Trabantban csak a sofőrülés volt, és körülötte mindenhol a cuccok, de ez ugye régen volt, akkor minden más volt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #179349 üzenetére
Nálam az injektorok csöndben vannak, viszont a szelepek és himbáik csattognak némileg, olyan, mintha egy picit nagy a lenne hézag, de az határértéken belül van, egyszerűen csak zajos konstrukció.
Illetve a Jazzekre jellemző “dugattyúkolompolás” is megvan. 100-150k km-es korukra kissé megkopik a dugattyúpalást, és amíg nem melegszik be teljesen, nem tágulnak ki eléggé a dugattyúk, addig gyorsításkor kerepel.Szerencsére akad hangszigetelés a motorháztetőn és a tűzfalon, a szelepekből semmit nem érzékelek a bal 1-ben ülve, de a kerepelés is csak enyhén hallható, a rádió közepes hangerőn elnyomja.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #179751 üzenetére
Ahova én járok ott nincs is csak olajcsere hanem kisrevizió van. Megnézik a futóművet, fékeket meg mindent amit kell a gyártói előírásnak megfelelően. Sőt ahol szükséges rövidítenek rajta (pl váltóolajcsere 120k km helyett 60k km-enként). Persze ez ritkaságszámba megy, az átlag
szerelőpék még azt se csinálja meg amit kérsz vagy ha igen sokszor azt is rosszul.#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Macska topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Sorozatok
- További aktív témák...