-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #177184 üzenetére
Kb. húsz liter lehet benne, fele-fele arányban, vasárnap tankoltam. Mentem is vele kb. 30 km-t.
Kerekeket felfújod kicsit a normál nyomás fölé. Kézit nem húzod be, sebességbe nem hagyod, kiékeled.
Na ezeket pont nem csináltam A gumik gyári nyomáson vannak (2,2), de ott egye meg a fene ha deformálódik, idén vagy jövőre már úgyis új garnitúrát akartam venni (ezek 2016-osak). A rögzítőfék nem nagyon szokott befagyni, vagy beragadni, de úgysincs sok ereje.
Én se raknám bakra, pár hónapot kibír egy helyben is, a futómű legtöbb kopó-fogyó alkatrésze már cserélve lett. Egyedül a hátsó rugó gyári.(#177185) focvis: ismerős/családtagnál raktam le, kulcsot is kapott hogy ha esetleg útban van az autó, akkor tudják mozgatni. Nem hiszem, hogy 10+ km-es köröket menne vele, de időnként beindíthatja. Ha nem lesz befelé karantén, akkor úgyis jövünk majd haza.
Most egyelőre kivárok, mert a németeknél horror ár a biztosítás rá, tehát forgalomba nem fogom helyezni. Viszont jelen állapotban ugyanannyit adnak érte, mint a többi rozsdás Merciért, hiába ennek a legtöbb kopó-fogyó alkatrésze új, minőségi utángyártottra cserélt. Szóval vagy kívülről kipofozni, hogy eladható legyen; vagy 3 év múlva lesz OT korú, bár az nagyobb falat. Tippem egy harmadik lehetőség, valami próba rendszámmal időnkénti autózást tenni vele, anélkül hogy egy valag pénzt költenék az OT vizsgára felkészítésre. -
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #177410 üzenetére
egy utcával arrébb ellopták az első tulajos, végig magyar autó rendszámát. tiszta csikágó!
nyilván ez a ritkább, de előfordulhat ilyen is.fenntartani biztos nem szeretnéd ezt az outbékát és nem a fogyasztás a fő gond, úgyis keveset mész
amúgy kutyázni egy octavia kombi 2.0 szívó automata, a hosszú rugóval tudja ezt a feléből és minden sarkon van hozzá minden. -
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #177410 üzenetére
Volt ebből 2.0i is ha jól rémlik, na az az igazán vérszegény. Ez könnyen hengerfejes lesz, szereti enni az olajat alapból is és könnyen túlmelegedik az utolsó (4-es) henger, szóval kényes a hűtésre is.
Az automata atomálló benne, ha volt cserélve benne az olaj és amúgy a felújítása sem drága.
ESP széria volt ezekben, azt csak nem írta bele a hirdetésbe. Viszont EDS tutifix nincs benne.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #177429 üzenetére
Állandó van ezekben is. Pont ezért eszik sokat mert nem old le a hátsó hajtás és akkor is tekeri ha nem kell. Annyi a difi köztük, hogy a manuális váltósban egy viszkókuplungos difi van középen (elöl/hátul sima nyitott, a sport verzióban meg elöl nyitott/hátul sperr), az automatánál meg hidraulika adagolja hátra a nyomatékot.
Szóval az automatába egy kicsit "butább" rendszer van de nem érzed a reagálási lassúságát, mert ugye eleve 50-50 a nyomatékosztása, ezt tudja 80/20-20/80 arányig módosítani.Persze ebben is puhul a márka, a mai új Subik már 60/40 aránnyal mennek amit 50-50-ig tud módosítani. És ennyi. #régenmindenjobbvolt
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
simonjoe
senior tag
válasz #89309696 #177532 üzenetére
Én nem tudom hol? A régi swift lett volna a cél, de amit megnéztünk mind egy cafat sz@...r volt, vagy frissen alvázvédve. A Suzuki fórumon le is beszéltek róla. Azzal az indokkal, h nem biztonságos, főleg már a fellelhető állapotuk szerint sem. Ezt támasztja alá a tapasztalatom is. Így emeltük az árat és hamarosan ettől a gyártótól, de egy korszerűbb példányt (Splash) hozunk haza. Bár Q...vára nem tetszik, de a fenntartási költségei nevetségesek. (olajcsere szett 10k, és kb. ennyi minden hozzá, gyári fejegység, multikormány, karosszéria elemek stb. ) Én a Honda Jazz-re szavaztam volna, és ebben az ársávban 1,5 mill-ig lett is volna, de egy ismerősöm megijesztett, h eszi az olajat nála. Majd ezt egy szerelő is megerősítette, így "dobtuk". Versenyben volt még az újabb Twingo, de azok meg a nejemnek nem tetszettek, övé az érzelmi döntés, Ő fogja használni. A többi típusról amiről írtál nem tudok semmit, így azokat nem is néztük.
Joe
-
stickermajom
addikt
válasz #89309696 #177588 üzenetére
"Mocskos undorító rohadt szemét dögök."
Pontosan. Itt is van egy rohadék amelyiknek az a hobbija, hogy a pár hónapos agyongondozott gyep kellős közepére szarik. Látszik a felvételeken, hogy megvárja amíg elmegyünk itthonról és már jön is. És persze nincs itt semmi látnivaló, hisz ő egy macska, jajdecuki hogy szomszédol. Megnézném mit szólnának, ha a kutyám átjárna mások kertjébe elvégezni a dolgát, ha épp olyan kedve van. Vagy ha a szomszéd staffja mászna be valahova..
És egyszerűen nincs olyan módszer amivel távol lehetne tartani. Volt már kávézacc, szalmiákszesz, ultrahangos riasztó, de nem, a rohadék csak átjön. Az élvefogó csapdából meg kipiszkálja a kaját és már itt sincs. -
simonjoe
senior tag
válasz #89309696 #177583 üzenetére
Majdnem, nyugatra a fővárostól cc. 30km-re. Négyet néztünk, hármat itt a fővárosban, egyet Debrecenben. De ha tudsz jót szólj!! 1,3-as, 16 szelepes és legyen benne klíma, ezek voltak a kitételek. Egy sem volt jó, mind rohadt, a debreceninek a karosszériája még jó volt de abban meg állt az olaj a motortérben. Hosszas tanakodás után maradtunk a Splash-nél. Mondjuk itt is van vakítás rendesen. Nem akarok olyan külföldit venni amit a kereskedő még át sem íratott, továbbá gyanítom, h esetleg tekergethetik az órákat benne. Néztünk olyan 90k-t futott 2009-est aminek tükörre volt kopja a kormánya, ki volt ülve az ülése. Nem 1xű, már rájöttem, tegnap Szombathelyen voltunk megnézni 1et, de a nejemnek nagy az elvárása, nem volt jó neki, nem tudom kigyökölni a Zagyából, h 10+ éves autók nem csontnélküliek.
A macskával való viszonyod megértem. Én is kutyás vagyok, ha a Yorki ebbe a kategóriába tartozik, de nagy macsek vadász. A szomszéd valami "márkás" macskájának a szervizét fizetnem kellett pár évvel ezelőtt mert Szotyi harci kutyám kitépett egy darabot a nyakából.
(#177584) Qru : sajnálom, h kiesett a kosárból, én nagyon szerettem volna, az az igazság, h a Zasszonynak nem nagyon tetszett, ezért nem is feszegettem. Lassan belefárad Ő is a haszontalan mászkálással és 1x csak beadja a derekát, legközelebb már csak a hó végén tudunk menni mustrára (Splash) úgy érzem, h azt elhozzuk.
(#177595) rbalint88: Nekem az tetszik benne, mint írtam, h aprópénz az alkatrészára. 10eHUF egy olajcsere szett kontra Passat CC 40. Nagyon nem mindegy! Remélem nem fogunk mellé. Ja, és amit néztünk idáig, azok nem voltak rozsdásak, igaz 2009-estől keressük.Joe
-
momo2828
tag
válasz #89309696 #177588 üzenetére
Igen, volt már itt is minden amit írtál...
Nekem is van egy macskám, szomszédnak kettő, az utcában még vagy 4. Bár én szeretem nagyon a macskákat is, de az ilyenek már nálam is túlmennek a határon. Lüke macskának baja nem lett, nem is haragszom rá, csak elég rosszkor jött a dolog. A motorháztetőn verekedés az is már necces volt pár hónapja, polír szerencsére azt eltűntette.Mindesetre szomszéddal jóban vagyunk, megbeszéltük ma a dolgot.
Én meg tanultam a dologból, macskás környéken autót csak garázsban.. -
ivana
Ármester
válasz #89309696 #177583 üzenetére
Ki a halál vesz 400-500-ért régi swiftet? Lehet szépíteni a dolgokat, de a régi swift azon kívül, hogy a motorja bírja (bár ez elég sok akkori motorra igaz) egy kalap szar. Ennyiért már G astra is játszik és az ellentétben az F-el nem szokott porrá rohadni. A swifthez képest az egy űrhajó
-
ivana
Ármester
válasz #89309696 #177610 üzenetére
Ezer más autó van ebben az ár kategóriában, és kb. minden sokkal értelmesebb a swiftnél. A kedvencem a swift döglődő féltengelyei, a legtöbb kocsin kb. hozzá sem kell nyúlni a féltengelyhez amíg be nem zúzzák. Plusz kb. a régi swiftek 90%-ának nem, hogy köszöbe, alja sincs. ABS is ritkán van, pedig az azért igen hasznos. Bármilyen ilyen korú kompakt simán bírja a tartós 140-et halálfélelem nélkül, ami azért a swiftben nincs meg.
(#177615) Fehér Farkas Szerintem 86 ezer lesz az, csak bekerült egy plusz nulla. De amúgy meg komolyan ennyiért vettem a deltát, ok ebben valszeg olcsóbb pl. a vezérlés csere, de amúgy gyenge, nincs futómű, nincs klíma, tekerős ablakok, az ülésekről nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
-
válasz #89309696 #177650 üzenetére
Nálunk cégnél 1,4-ek voltak, B, C Corsa is. A B Corsa is tudta az óra szerinti 140-et B.Szentgyörgy - Bp viszonylatban az M7-en, 7 körüli fogyival. Lehetett vele 160-nal is menni, de az nagyon a vége volt, nem is szerette, hangos is volt, meg sokat is fogyasztott. Fogalmam sincs, hány ló, de utolsó szériás volt. Utána jöttek aztán az 1,4 szívó Ibizák, meg a jtd Corsák (C, D). Azért erősebbek voltak, de nem sokkal. Szóval meg nem mondom hány ló egy ilyen Corsa, de nem csak 60 lovas verziói voltak, az biztos (nem találok pontos infót neten, de valahol 90 ps-t említenek, az reálisnak tűnik).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MasterMark
titán
válasz #89309696 #177753 üzenetére
Fogalmam sincs, nagyon messziről tippelek.
Subaru-ban kapcsoló van rá, és megy mind a 4 helyzetjelző.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
BigBlackDog
veterán
válasz #89309696 #177753 üzenetére
Világít, amíg le nem merül az akkumulátor. Gyújtás levesz, kulcs kihúz, irányjelző bajuszkapcsolóját átbillented arra az oldalra, amelyiken szeretnéd a világítást. Kiszállsz, bezárod és a kocsi fele világítani fog.
(#177756) szabonagyur: Meglepődve tapasztaltam, hogy a C-HR már tud coming home-ot. Mondjuk nem tökéletes, elől a LEDes fényágyút kapcsolja fel, hátul meg semmit.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #177860 üzenetére
+1 A Skodától én is leginkább sugárban hányok. A Passatot sem szerettem de azt legalább nem utáltam. Korrektül tudta azt amit tudott és ennyi. Egy szenvtelen tipik n@czi wágen volt se több se kevesebb. Ezt erősen sikerült alulmúlni a Skodának úgy, hogy 10+ év autóipari előnye van.
#nincsbennetarcsi
-
Biqci
aktív tag
válasz #89309696 #177912 üzenetére
Ebben igazad van. Néha gond tud lenni a bőség zavara. De ha "Géza a gumis" is mondja, hogy ez jó gumi, az megkönnyíti a választást
szabonagyur, ivana: ilyen körülmények között megértem. Így tényleg egyszerűbb a rendelésnél.
Itt nálunk más a helyzet. Mivel nincs kifejezetten gumis szaki, csak olyan nagy lánc mint a Vergölst, az autószerelő műhelyek foglalkoznak kivétel nélkül a gumiszereléssel is. Így raktáron sincs abroncs, csak esetleg néhány mutatóba, ha szükséges, ők is rendelik. Persze ráteszik a saját hasznukat. Így egyszerűbb webshopban megrendelni és valahol felszereltetni..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
veterán
válasz #89309696 #177937 üzenetére
Csúszik, fogom. 🏎🤗 Racse.
Azokat nem értem - semmi személyes, Hellgreg - akik nem mentek el gumishoz májusban a vírus miatt... És akkor most mi lesz? Tessék otthon maradni jövő májusig! Nem kell új téli gumi idénre.
(#177933) Cactus: Fél szemmel megnéztem, oké, potyogtak ki darabok belőle, láttunk már ilyent; tűrhető még egy szezonra. Hó nincs.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hyundai HYD-7018B benzines láncfűrész
- Bosch SPI25CS03E, A+ 9 terítékes beépíthető mosogatógép 170.000Ft-ról csak 61900Ft
- Mercedes minőségi gyári alufelni gyönyörű állapotban gyári nyomásszenzorral eladó.
- Új Nitro Concepts S300 székek több színben/futár is
- Új bontatlan 4 db Polyrattan állítható háttámlás szék eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest