-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
bandus #284148 üzenetére
Végül a gépit használtuk, de nem sikerült ügyfélkapun bejelenteni az eladást, mert hibaüzenetet dobott a rendszer
Felhívtuk az ügyfélszolgálatot, aki átirányított egy másik oldalra, ahol az illetékes okmányirodát kiválaszva el tudtuk küldeni csatolmányként az adásvételit, illetve kellett egy kis szösszenetet is írni arról, hogy mit is akarunk. Kíváncsi vagyok, hogy jön-e rövid időn belül visszajelzés, mert ha nem, akkor mehet be a párom személyesen.
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
bandus #284849 üzenetére
Ateca meglepett, Formentor vs Ateca közötti különbségre én is kíváncsi lennék. (Mondjuk, ha minden igaz, nem sokára változik ez az adathiányos állapot).
Álló helyzetben azért az Ateca nagyobbnak érződik, számok alapján pedig alig van különbség. Mondjuk az biztos, hogy jobban pakolható, ha tetőig kell rakni valamit.
-
válasz
bandus #285068 üzenetére
amugy kicsit beszoptam ezt a gumirendelest. .at oldalrol rendeltem, aztan lattam, hogy igazabol nemet kozpontu a ceg, de olaszoktol kuldik a gumit… jo lassan.. hagytam volna inkabb a szervizt, hogy feltegye a conti 4 evszakosokat..
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
szőröscica
addikt
válasz
bandus #285073 üzenetére
Jó lesz az CC2, ne idegeskedj.
brumi1024: el se bírom olvasni, ilyen tagolatlan szart. Legalább egy tördelő megnézte volna. Ritka alja a színvonal a TC-nél, bár nem meglepő, ha egy telepi nepper lehet a "lapigazgató", akkor a szerzőket se fogják megválogatni. Sok szerző stílusa kritikán aluli, régen blogokon nem jelent volna meg számos tartalom, amit itt címlapra raknak manapság.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
bandus #285127 üzenetére
De valamiért csak a gyorshajtásos pénzbeszedés megy, közben 10 autósból 8 telefonál, vagy sms/vagy valamit írkál telefonon, vagy a fejéhez tartott telefonnal, vagy mint a vajaskenyeret úgy fogják...
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MC Pite
veterán
válasz
bandus #285223 üzenetére
Miiivan, vettél autót? Nincs is április 1
Mi lett végül?
Egy spritmonitor dobogós hellyel komolyan veszünk majdSzerk: ha már a galériában keresgéltem, variációk egy témára (sziasztok mai béna kombik és suvok!
)
#bringaszállítás: [link][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz
bandus #285226 üzenetére
Nem annyira vágom ezt; ez egy csapottabb, kevésbé sprőd Tiguan?
Ahogy vittek leszámolni, most ültem először a G7-ben, még 15ös kerékkel is kemény volt, az Octáviák kultúráltabbak sokkal.
Igyekszem jobban követni, de nálad kb 800 hsz volt a témában szerintem.
Azt hittem mennyi mindenre lesz időm(pl topikot követni, bringázni), de nem így lett.kisza25: De hanyadik vagy azokat kivéve?
Qru: Végülis az is kb dobogós eredmény
Tothgera30: Idáig nem.volt vonóhorog, mert néha drágábbak a gépek mint az autó, nem szivesen rakom ki. 1-2 fővel a közelbe ha megyek, csak behajítom így ahogy van. Ha meg messzire megyünk, egy kereket meg nyerget kikapni semmi, előszedninés felrakni a tartót több idő. Meg hely kéne a tárolásához - bár már spottoltam higy a helyi bringaboltban bérelhető, ha valamiért kellene.
Idáig inkább a boxot raktam fel egyterűre, mint bringákat (sokkal gyorsabb felrakni, kevésbé vonzza az enyveskezűeket, nem ázik a bringa, kevésbé magas az autó, sokkal stabilabb is).
Most nincs tetőcsominrudam még a Pikacsuhoz, gondoltam inkább bérelek vonóhorgos tartót szükség esetén. Meganehoz 1x se használtam, ehhez meg 60K+ egy tetőcsomi (használtan is).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
kisza25
félisten
válasz
bandus #285390 üzenetére
Azért van, csak egyre komplikáltabbak, és a direkt befecskendezés miatt ott a koksz, amit x időnként el kell távolítani.
A hyundai 2.0 cvvt, 1,6mpi, 1,6 crdi,
fiat 1,4 t 2020- ig még szívócső befecskendezés (ezért is néztem annyira a fiat/alfát) az 1,6 m jet is jó motor,
Vw még 1,4 mpi-t gyártotta, a seatom 2013- as, azt hiszem 2017- ig volt még ez a motor. A golf 2.0 t motorjáról sem hallottam rosszat. Meg a dieselekről sem.
Minnél modernebb a motor, annál magasabb a karbantartás igénye és drágább a karbantartása
Új autóban az MG ZS az 1,5 szívóval nekem azért is szimpatikusEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
-
MC Pite
veterán
válasz
bandus #285390 üzenetére
"a topikot olvasva az az ember erzese, hogy nem is letezik jo motor 15 evnel fiatalabb autokban :)"
Ez részben igaz, mert kisebbek a ráhagyások.
Plusz elég sok korábbi motor (2000től) szintén középszar volt, de még természetesnek vették sokan ha ezt azt javítani kell rajta. Meg a vezérlésmódosító kerék, kettőstömegű mind azbellensége a hülye magyarnak, véletlen sem a komfortunkat szolgálja...Tsebacsi szerint is kb minden turbós/downsizingolt motor szar.
Megjegyezném hogy az elektromos átálláskor is bukdácsoltak a gyártók. A kisturbósoknál se az első szériák a legjobbak, de fiat, renault, vw, psa azért korrekt mocikat is lerakott az asztalra.Csodák nincsenek, ahhoz hogy erősebb legyen és kevesebbet fogyasszon egy motor, jobban ki van hegyezve, jobban oda kell figyelni, különösen a motorolajra. Erre már 25 éve oda kellene figyelni a szerelőknek, tulajoknak de Mo-n még a mai napig basznak rá, nem értenek hozzá/átkúrnak vele.
Ez nem a gyártók hibája, nekik a túlzott optimizmus/flottaigényeknek való megfelelési kényszer a saruk.Az én egyterűmet nézve aminilyen dinamikát tudott, az 2 literrel többet evett. Cserébe kétezerrel drágább olaj kell hozzá, amit ugyanolyan sűrűn kell cserélni, beleértve a vezérműszíjat is.
Nekem megfelelő deal.Minden motornak van gyengébb pontja. Kérdés mennyi ilyen van, mennyire kell erre figyelni, és mennyiért javítható. Átlag juzernek fogalma sincs ezekről, és butább szerelőkkel karöltve ölik meg az autókat - bármilyet, tipikus elszenvedők pl a japánok, amit ugye csak tankolni kell.
Vannak olyan kisturbósok amiket nem szeretek (pl suzuki 1.0). Vannak korrekt, de nem túl finom turbósok (1.4 tsi/suzuki). Meg vannak egész kellemesek (picike turbóval jellemzően, tce és puretechből vezettem ilyeneket).
Van aki a fokozatosan felépülő, van aki a hirtelen megérkező erőt szereti, ki ki veheti ami tetszik.Amíg rightsizing van és már ráncfelvarott egy motor, addig szerintem jól járunk ezekkel.
Mikor mondeo kap ezres motort, azért az nem tűnik jónak, de a németek világ életükbe imádtak alulmotorizálni, arra bezzeg nem károgott az internet népe, vw konszernnél/openél miért kell a 3. motort megvenni a sorban, hogy értelmezhető dinamikát tudjon az autó (ami másutt az alap volt). Számoktól függetlenül, mert egyes japó/koreai motorok papíron erősek, gyakorlatilag sehol nem igazán húzó motorok voltak.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
macilaci78
nagyúr
válasz
bandus #285496 üzenetére
Elférek benne, bár szűkebb a bal1 valamivel.
A könyöklő számomra teljesen felesleges, alacsonyan van könyökölni, az alatta lévő üregben nincs semmi.
A kézifékkar rövidebb, ez nem baj, de közelebb van a combomhoz.
A mai napig is képes vagyok a világításkapcsolót VAG-helyen keresni, illetve az ablaktörlővel barátkozni kell. A Pasatban a hátsót nem használtam, mivel nem ment a hátsó spricni. Ezen a bajuszkapcsoló végének tekergetésével a hátsó ablaktörlőt vezérled és egy gyűrűvel beljebb állítod az első lassú fokozatait, amit viszont gyakran használok. Ráadsul a hátsó ablak fölé nyúló szárny miatt hamar koszos a hátsó ablak. A mérnökök viszont húztak egy merészet és a csak egy oldalon lévő hátsó kilincs fölé tették a hátsó spricnit.
Emellett a hétvégi esős időben vettem észre, hogy a hátsó ajtón a gumikéderen kívüli lemez nem hogy nedves, de saras vizes. Bővebb ruhát szvsz könnyen összekoszolhatja.
A bódé kissé több fantáziával gazdálkodik, mint a Lada Samara, máshogy, máshol koszos, nem áll neki olyan jól.
Tetszik a motor karaktere, hogy van 6. sebességfokozat, ami 130-nál kb 2250 rpm-et tud. Nem tetszik viszont, hogy 100-nál már vissza kell kapcsolni pályán, illetve ha csak kissé dombos az országút, a 90-et sem tudja tartani 6.-ban. 3.-ban 45-nél van meg az 1500 rpm, városban gáz. 4.-ben a 65 a kívánt, 5.-ben inkább 80, mint 75. Ezt máshova raktam volna Budapesten.
A BC-t máshogy csináltam volna meg. Zavar, hogy a hűtővíz a középvonalig sosem melegszik fel (90°C), de a szervizben is megnyugtattak, hogy ennek az üzemi hőfoka inkább 85°C. Ez a digitális kijelző, ami kockákat jelenít meg, gagyi. A pillanatnyi fogyasztás is értelmezhetetlen számomra, felesleges. Van benne 2 db szakaszmérés, minek? Üzemórát is számol, de minek? Ezeket jó lenne testreszabni, mint az okosóra kijelzőjét, hogy milyen menükre van egyáltalán igényem. De még a skandináv módra sincs megoldás.
Megvan a megoldás a teljes értékű pótkerékre, csak le kell szabatnom hozzá a rétegelt lemezt. Majd sort kerítek rá a hónapban.
Az oldalsó tükrök nagyok, de centizgetésnél külön oda kell rá figyelni. A belső tükör kicsi.
Alacsony elöl, hátul, de még a két tengely között is. Elöl-hátul padka, középen a krokodilemelő nem fér el rendesen.
A csomagtérvilágítás inkább csak jelképes, már megvan a 2×30 cm ledszalag, kb 800 lumen lesz, csak szét kell szednem a csomagteret.
Az ülésfűtésért puszi! Én megvagyok nélküle, de az utasoknak tetszett.
A páramentesítő funkció király.
A tükörfűtés csak a hátsó ablakfűtéssel együtt megy, külön jobb lenne.
Nincs alatta olajfolt. Fura.
A csomagtér alapterülete kb annyival rövidebb, amennyivel szélesebb, viszont a kalaptartó kb 3 centivel alacsonyabb, épp nem fér be állítva a Lidl-ös hűtőtáska. De legalább hátul is van szivargyújtó.
A padló alatti széles, mély üreg kiváltotta a Passat csomagterében lévő kis táskát.
A hátsó üléseket leborítva valóban sík jön ki, de ebben a felszereltségben nincs benne a tetőkárpitban a háló rögzítési pontja és az előre döntött ülőlap se ér olyan magasra.
Panaszkodnak a tönkremenő napszemüvegtartóra, nem használjuk, nem lesz vele baj.
A szélvéd tényleg karcos, a következő kavicsfelverődésnél cserélem, vagy legkésőbb ha a 4S gumik elkopnak. Egyetlen egyszer sem fordult elő olyan, hogy sérült volna a szélvédő épp akkor, amikor kocsiban ültem, akár utasként. Volt már, hogy koppant, se sosem sérült.Még egy tetőcsomagtartót kell rá nézzek, hosszú távon használnám. FB csoportban amik szembe jönnek, azok tetőre és nem tetősínre mennek.
A tompítottat gyengének tartom (halogén, takarékos Osram), a távolsági jó fényt ad, de mintha magasabbra hordana a szükségesnél.
A ködlámpák kapcsolását meg kell tanulni.Elmondható, hogy közlekedési eszközként megítélve jó autó.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Szoszo94
őstag
-
szabonagyur
félisten
válasz
bandus #285750 üzenetére
Az a baj a jó magyar ember átállna a másik oldalba, ahol ingyenes.
A mi oldalunk társasházas, bőven parkolóval, kb 1-1,5 jut minden lakásra, de nincs kihasználva, sok garázs is van.
Szemből a panelből átjárnak parkolni hozzánk, mivel kényelmes, széles parkoló és mindig van szabad hely benne, bezzeg a panelnél hely 0, de mióta kirakták az emberek a sátor garázst még annyi sem (tudok párat ami full üres). Na ha azok fizetősök lennének, mindenki nálunk parkolna, hiába ki van rakva, hogy nem nekik fenntartott parkoló, nehogy fizetni kelljen érte.
1 hete már kamion parkolt az új tömb előtt keresztben, mivel nem tudott megállni a panel előtt ahol szokott, nonsense teljesen.
-
válasz
bandus #285771 üzenetére
Gondold meg ezt, egy ilyen autóra szerintem "kötelező" egy szép nagy felni! Főleg Ausztriában, ahol még az utak minősége miatt sem kell aggódnod. Nagyon sokat dob egy ilyen autón, kizárt, h megbánd. Nem is kell most megvenned, elég lesz jövő tavasszal nyári keréknek - és akkor az állandó nyári-téli gumiztatást is megúszhatod.
Nincs SQ3modell, csak RSQ3. Most csekkoltam: 21-es a legnagyobb gyári felni rá. De, ahogy nézem férne alá egyel nagyobb is, szóval 20 alatt ne nagyon gondolkozz.Amúgy is minimum 18-as van alatta, szóval a 19-esnek nem sok értelme lenne.
Qru: Még nem volt hozzá szerencsém, de azért gondolom, h egy összkerekes Subaru sem lehet rossz . Sőt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
bandus #285779 üzenetére
Nagyon szép az autó így is!!
Amúgy javítanom kell magamat: 17-es a legkisebb gyári felni rá. Ezek 18-asok már jól néznek ki. Télinek pont jó lesz!
3-4ezer eurót felejtsd el, én 2700-ért vettem a 22-eseket, 90%-os Conti gumikkal a német Ebay-en. Azok újonnan bőven több mint 7000-be kerültek volna - ha jól emlékszem. És ne is úgy tekints arra a pénzre mint amit lehúztál a WC-n, azok a kerekek egy év múlva majdnem ugyanannyit fognak érni! Eladhatod külön is, vagy adhatod az autóval, de nem ajándékba! Elég nagy értéknövelő tényező plusz 4 kerék.[ Szerkesztve ]
-
válasz
bandus #285782 üzenetére
Ja, az más.
Ausztriában nem kötelező a téligumi?
tboy93: Ne legyél már ilyen pesszimista, ennek kb mennyi az esélye?! Nálam kb nulla. De tudod mit, ez sem lenne gond! A német használt piacon semmi sem lehetetlen: kevesebb mint egy perc alatt meg is találtam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Projektor topic
- Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
- Gyúrósok ide!
- EAFC 24
- Robot fűnyírók
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA