-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz Integrale #179037 üzenetére
Persze, úgy lehet alapja, bár mivel ezek ilyen mini SUV-k, amit kimondottan városba tud az ember elképzelni, oda megint csak nem a legszerencsésebb ez a kialakítás.
Bérautóként azért jó kis fejtörő volt, ösztönösen kotorásztam a rendszám fölött keresve a nyitót, a Ford jelet basztatva, hátha úgy nyílik. -
-
veterán
válasz Integrale #179668 üzenetére
Én azt hallottam akkoriban (vélhetően hozzáértőtől), hogy a legnagyobb baj a lelkiismeretes karbantartás hiánya volt; a betonelemek közötti dilatációs résbe befolyt a csapadék, mert nem öntötték ki rendszeresen bitumennel.
szerk.: a legrázósabb rész a Balaton irányában volt kb. Szfvártól lefelé.
És igen, a külső sáv jobban ütött.(#179669) 6030D : Nem gerjedek a Wareszra, de ez egész jó példány. Huligánok...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Integrale #179711 üzenetére
Az Alfa 75 ma már kultikus (az a pár darab ami megmaradt), előtte pária volt, 156 már kuka, a vas árában megy, 159 is ezt az utat járja.
Ez miért lenne nagyon más? Újonnan nem kellett a népeknek. OK, szép, a többi is az volt a maga idejében. RWD? Bimmer.Ha 10-ert kapsz újat, miért vennél 8-ért hasznaltat? [link]
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz Integrale #180034 üzenetére
Na ja az Ausztriai NAV-nál igazi vendégmunkásnak érezheted magad,meg a munkaügyi hivatalban is, máshol nagyon nem éreztem a dolgot. Na meg ha valami gond van elsőre a vendégmunkás van felkérdezve
Mondjuk én kint sem maradtam csendben, ami a szívemen az a számon. Sose nyaliztam sehol, ezért alapból hátrányból indultam a legtöbb helyen, de csinálod a dolgodat, azt szeretik mindenholEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz Integrale #180051 üzenetére
Ha nem tölti, akkor sima hybrid-ként működik, de a nagyobb aksi miatt azoknál hatékonyabban.
Ha 120 felett nem is vesz részt a hajtásban, az autó simán vitorlázik álló motorral kilométereken keresztül. Mert nincs szükség a légkondihoz és egyéb segédberendezésekhez a járó motorra. Ez dugóban állásra is igaz.
A hegymenetet nem is említve, amikor az út végén kiderül, hogy annyit fogyaszt az autó, mintha sík terepen ment volna.
Az elektromos motor az indításban besegít, ami iszonyat sok üzemanyagot takarít meg, mert jellemzően az a leggazdaságtalanabb üzemmód a hagyományos autóknál.
Így a plusz tömeg ellenére is lazán (minimum) 20%-kal kevesebbet fogyaszt, ha nem is töltik.
30%-kal kisebb fogyasztás a reális.
Ez mind külön töltögetés nélkül sikerül.Nem várjuk már el egy hybrid tulajdonosától, hogy full elektromos autóként használja.
Ha azt akart volna, akkor elektromos autó vett volna.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
kisza25
félisten
válasz Integrale #180588 üzenetére
De onnan, hogy lejelented azzal átiratni nem fogja
Más: A hondát megnézhettük karosszériásal és arra jutottunk hogy nem érdemes megcsináltatni
Na most ti mit kezdenék egy 1999es Honda civickkel aminek tökéletes a motorja, tökéletes a váltója, új gumik vannak rajta szép a belseje, jó a klíma, de a kaszni a rohad, mint állat.
Be adnátok bontóba, vagy eladnátok így ahogy van, csak az a baj, hogy tutira testvérek jelentkeznének érte használni,
már nem igazán biztonságos, műszakin nem fog átmenni tippeket várnék[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#24845312
törölt tag
válasz Integrale #180868 üzenetére
Azokra értettem én is. Katalizátor, lambdaszonda igen, mert kötelező volt. De pl. EGR, vagy szekunder levegő szivattyú tudtommal még nem volt annyira általános dolog, hogy minden autóban legyen. Legalábbis a környezetemben amikkel találkoztam autók, azokban nem volt.
-
#24845312
törölt tag
válasz Integrale #180870 üzenetére
Na így már, hogy: "ahol indokolt", így már mindjárt más, amit mondasz. Erről beszéltem én is, hogy maga a technika valóban elérhető volt, csak éppen mégsem volt minden autóban.
Én ezt a mondatod, hogy: "Ezek a dolgok a 90-es evekben piacra dobott autokban mar altalanosak voltak" úgy értelmeztem, mintha azt akarnád mondani, hogy minden 90-es években megjelent autóban ezek már benne voltak. Ezért reagáltam rá, hogy:
"Mármint általánosan elérhetőek voltak a gyártók számára, de minden 90-es évekbeli autóban azért nem voltak."
Tényleg nem kötekedés, de szerintem lényeges különbség.(EGR-re nem írtam én sem, hogy kötelező, csak a katalizátorra és a lambdaszondára. Illetve nyilván nem a fejlettség miatt hoztam szóba egy Euro 2-es motort, hiszen a B Vectrában létező motorok közül az Euro 2 volt a legrosszabb besorolás, mivel voltak hozzá Euro 3-as és Euro 4-es motorok is.)
-
#89309696
törölt tag
válasz Integrale #180978 üzenetére
Pont ezt akartam írni, a rövid hajtókar pörgőssé teszi, nem távolodik el a főtengelytől annyira a dugó, nem ránt rajta akkorát, a kisebb terhelés magasabb fordulatot enged meg, a hozzáhangolt kiegészítőkkel együtt. A robogómnak olyan rövid, hogy a dugó szoknya majdnem eléri a főtengelynek a kiegyensúlyozó részét, cserébe gyárilag 9000 a tiltás. Persze szelepek sincsenek benne.
Két azonos motorkódú motor között ekkora különbség az mondjuk érdekes. Lehet, hogy az automata miatt más ECU-ja van, de ekkora különbséget nem kéne produkálnia.
Mondjuk nekem az is fura, hogy egy sima szívó 2 liter 136 lóval harmadikban gumit nyekkent. Lehet az belül már nem 2 literes. -
ngaba
aktív tag
válasz Integrale #181286 üzenetére
Á, a Brava után apám is csak legyintett rá. "Miért nem gyártják inkább a Bravat tovább?"
Szerintem meg Golf akart lenni, de a legjobb Golf az mégiscsak a Golf. Egy olasz autó ne legyen kicsi(nek tűnő) és jellegtelen.
szerk.: És sajnos a megbízhatóságuk is olyan lett, amilyen.
A Bravoval viszont visszakanyarodtak a helyes útra szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz Integrale #181289 üzenetére
Nem úgy értettem, hogy külsőre hasonlít valamelyik tényleges Golfra. Hanem olyan golfosan csapott hátú + semmilyen az egész autó (elnézést a Stilotól és a golfoktól is). Egyébként ha VW emblémával jött volna ki, akkor vették volna, mint a cukrot. (A Bravoért meg A VW elkért volna 1,5-szer annyit is. És azt is vették volna.) Ilyen ez a marketing / hírnév.
-
Szoszo94
őstag
válasz Integrale #181364 üzenetére
Az új IS épp ezért nem is lesz már forgalmazva az EU-ban
Pedig kívülről az összes gen közül az tetszik a legjobban, még ha belülről maradt is a 3.gen. Vószínűleg a többi felsorolt típus sem fogja sokáig húzni itt az EU-ban, köszi SUV-őrület...tblodi: jujj
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- OTP Bank topic
- Autós topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...