-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz
Integrale #181368 üzenetére
Ugy tunik, az EU-ban teljes gyozelmet arattak a SUV-ok.
De olyannyira, hogy egy ertelmes PiH sincs igazabol normalis bodeban.
A Rav4-ben levo hajtaslanc eleg jonak tunik, de veletlenul se kerul be olyan autoba, amit esetleg meg is vennek, mert ugy tunik, hogy nincs ra igeny.X6-ra bezzeg van.
Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
válasz
Integrale #181364 üzenetére
Mondjuk most meg pont lehet hasonlitani, mert ha a G20-as modellt nezzuk, akkor se kabrio, se GT, se coupe, se GC nincs, mert: utobbi ketto a 4-es alatt futnak, kabriot (meg?) nem csinaltak belole, GT pedig nem is lesz szerencsere. Ha 2019 elejet nezzuk itt juniusig, akkor korrekt kepet kaphatunk, mert 2019 junius 12-en jelent meg a kombi valtozat. Ezek alapjan pedig januarban es februarban tobbet adtak el a harmas szedanbol, mint Giuliabol egesz evben.
Nagyon jo auto amugy a Giulia, de sajnos a kategoriajaban nem igazan versenykepes. A G20-at a tesztek alapjan nem szamottevoen rosszabb vezetni, minden masban pedig felette van, amit egy premium kompakt szedannal keresni szokott egy atlag vasarlo (kenyelem, belter minoseg, technika/extrazhatosag, feature-ok kiforrottsaga).
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Integrale #182019 üzenetére
Motoros képzés hasonló. Az oktató összes tanácsa amit a fékről mondott, hogy felejtsük el a hátsó féket, mert az elsőt pontosabban tudjuk adagolni
Mindezt amúgy úgy, hogy korlátlanra mentem és előtte életemben nem ültem motoron. Hozzátenném, hogy a váltó használatát sem magyarázta el, mert "nekem már úgy is van B kat.-om, tudok váltani". Persze, autón tudtam, de mondjuk azt nem ártott volna elmondani, hogy jönnek sorban motoron a fokozatok (1-0-2-3-4-5-6)
Ezt is, az index használatát is, meg még sok mást a csoporttársaimtól tanultam meg.
-
kisza25
félisten
válasz
Integrale #183013 üzenetére
De van, én 40. szülinapomra kaptam egy 1980- as tokaji aszú eszenciát (akkor születtem), na annál finomabbat még nem ittam
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz
Integrale #183428 üzenetére
Igazad lehet, hogy ez csak facelift, valami 3-4 éves a mostani széria, nem?
Fent vannak a téli papucsok, a nyáriakat meg reggel elviszem a mosóba lecsapni, meg kis kefét is kapnak, had karcolódjon
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
válasz
Integrale #183428 üzenetére
Ez már a 11 lesz, a 10. gen FL már egy ideje piacon van. Ugyanúgy néz ki, mint a FL előtti, csak a lökhárítók kamubeömlőin lett egy-egy színre fújt díszcsík. Hátul ugyanígy.
(#183431) Tsebacsi: 2016 óta van 10. gen, 2019-ben volt facelift, ha minden igaz.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
Integrale #183461 üzenetére
Nem lenne újdonság a Hondától, hogy keveset változtatnak, mégis új generációnak hívják, emlékezzünk vissza a 8. és 9. generációs Civicekre.
Zizmand: A Lidl (vagy bármilyen bolt) parkolójával az a baj, hogy 7-ig nagy a tömeg, 8 előtt meg haza is kellene érni.
Az általam linkelt helyen már elkezdhetném 3-4 órakor is.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz
Integrale #183572 üzenetére
Mértem én mindent!
Nem vagyok egy nagy futómű guru, megmértem először a gumi és a kerékjárati ív közti távolságot, valamint a gumi és a lengőkar közti távolságot (utóbbi ezekszerint irreleváns), mindenesetre a gumi és lengőkar távolsága esetén is eltérés van a 2 oldal között nyugalmi helyzetben. Ez mitől lehet, ha elvileg ez fix?
A mese másik részéhez az hozzátartozik, hogy az autón elől bal és jobb oldalt azonos méretű, ugyanakkor eltérő márkájú gumi található, ez is okozhat némi eltérést?
Az egyik legszembetűnőbb különbség vonalzó nélkül is feltűnt, ha csinálok egy “szót” (általános iskola ének óra, szolmizációs szó), akkor a jobb oldalon a kezem éppen becuppan a gumi teteje és a kerékjárati ív közé, míg a bal oldalon kb 3/4 úton megszorul a kezem.
Köszi mindenkinek a tippeket, estére csinálok egy terheletlen szint állítást teljesen üres autóval, sport és offroad, valamint komfort állásban, illetve megnézem azt is, hogy csak sofőr oldalon beülve hogyan változik kívülről a magasság. Jelentkezem az eredménnyel. -
slett27
addikt
válasz
Integrale #183859 üzenetére
Ráadásul, tudomásom szerint ezt a Multiair rendszert (pillagószelep nélküli motor elvileg ?) a FIAT fejlesztette. Akkor kb egy dízel költségeit kapom így benzinesben.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
MC Pite
veterán
válasz
Integrale #184059 üzenetére
Jaja, már egy 8 éve olvasok ilyen motorral szerelt autókról tesztet, és amikor a negyvenedikben más mondanak mint a korábbi 39ben (és a saját tapasztalat is ott van mintegy mellékesen) akkor jön az, hogy a cikk olvasásakor megszorozd a Macsguafaktorral innentől amit ír.
Én csípem ezt a motort, elbírna a kisebb ejtés végett egy hatos váltót, de ezzel is együtt lehet élni, megy ha kell, olyankor fasza hangja van, amúgy meg nincs és nem eszik sokat.
Kérem kapcsolja ki.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz
Integrale #184697 üzenetére
Ennyire nem néztem. Alapból (első ülésen) teljesen jó az auto állás, csak amikor asszony van a hátsó ülésen a gyerekkel, akkor van néha "légszomj", és ezt a középső fújás oldja meg (gondolom a könyöklőből is többet fúj olyankor). Ha nem felejtem el, végigpróbálgatom a többit is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
MC Pite
veterán
válasz
Integrale #184817 üzenetére
Kisautótól derék az is, főleg akkor, ha még befér a 3. ember is.
Amikor picit túlvállaltam magam, akkor a 3 monti (még 26osok) meg az 5 ember meg az 5 ember 1 heti cucca is be, illetve elfértA szokásos kérdésre, hogy miért nem fentre mentek a bringák; az 1500Km-es távon túl azért is, mert kétszer annyit értek mint az autó, és több okból kifolyólag sem szívesen rakom úgy fel; mellesleg sokkal stabilabb az autó a boxszal a tetőn, mint a bringákkal.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
- E-roller topik
- Automata kávégépek
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Olcsó USB WiFi AC adapter
- Synology NAS
- Reklámblokkolók topikja
- Milyen házat vegyek?
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!