-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz MC Pite #191357 üzenetére
Tempomattal sokkal sokkal lelkesebb. Néha azzal megyek mert úgy lép. Ha tempomat mellett gázzal gyorsítok akkor semmi, ha ő gyorsít magától akkor sokkal jobban megindul. Pofátlan a differencia.
Hát én akinek csináltak annak nem volt csak 70, de neki első kerekes volt a vitara. Ha ennél sokkal több akkor nem érdekel.Igen cserélni kéne, csak keret nincs most rá. Amúgy maga az autó jó lenne, csak menne egy kissé jobban.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #191396 üzenetére
Ilyenkor siratom az egyszerűeket, sokkal praktikusabb, mint egy divat SUV, jókat álmodnak ők is mostanában. Én simán bevállalnám, csak saját használatra fosnék az elektromos hibáktól - sajnos mai napig jellemző rájuk -, meg hát azok a csodás prince motorok....
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #191424 üzenetére
Hát nem tudom, nekünk még haszongépjárműben is van/volt olyan, ami már 8000 km után szervizbe járt, mert hol ez, hol az villant fel véletlenszerűen. Személyautó vonalon meg utoljára a c4 picasso volt az, ami kiidegelte a használót az elektromos hibáival. Mondjuk az is igaz, hogy legutoljára egy Ford Ranger 3.2-t adott vissza a tulaj, hogy nem bízik benne. Életveszélyes volt, véletlenszerűen produkálta azt, hogy megállt az autó. Értem ezalatt, hogy olyan szinten nem volt áram az autóban, hogy még a vészvillogó sem működött. Jó pár hónapba telt, mire megcsinálták ténylegesen, utána meg nem akarták visszavásárolni, végül az mentette meg a Fordot a pertől, hogy találtak rá árában vevőt, nekünk meg mindegy volt, csak ne lássuk.
Konklúzió: értékesítő kollégám szerint minden új autó egyformán szar, ezért olyat kell venni amit akarunk/szeretünk/tetszik, hogy legalább annyi boldogsága legyen az embernek.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #191432 üzenetére
Nalunk a fiorino-k jöttek adblue tartály hibával - egy kutya a nemo/beeper trió - volt, amelyikben 100 km sem volt és szervizt kért miatta, illetve jumpereknél is repedt már el.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Bdanyy
addikt
válasz MC Pite #191541 üzenetére
5-re van állítva, ha kézzel rákattintok akkor megy a két eszköz (illetve az órám is fixen a telefonon lóg)
Igen, nem kicsi Plusz egy kábel, de az auxban valahogy jobban bízom.
Egyébként sokszor én sem kapcsolok be semmit, de a dízel azért hosszabb úton zavaró tud lenni.http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #191713 üzenetére
Nekünk a rekord a Passattal volt (2.0 TDI). Igaz fél liter GO volt már csak a tankban mikor tankoltam, mondjuk be is vtam kakkantva hogy vajon elérek-e még a kútra.
1.136,7 km 69,42: 6,11
A Vmax 120-as M6-on meg az vt a kemény, hogy dombon felfelé visszalassultam és megelőztek a kamionok. Amúgy az EGR pusztult meg a kocsiban azért váltott vészüzemre.
Jah súly spórolás, de Mercinél, Renault-nál is vannak erősen alulméretezett tankok. Mercinél mondjuk legalább felárasan kérhető nagyobb tank. Nekem nincs gondom mert a Legacy 65-ös tankját kapat az Impreza is szóval a 6-700km sima ügy vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz MC Pite #191357 üzenetére
Túl vagyok rajta. Szinte biztosan nem lett több ló és Nm vagy alig mérhető, de élhetőbb lett az autó főleg lent, illetve volt egy lyuk épp a városi tempó fordulatában, az megszűnt, az auto üzemmód nagyon gyér gázreakcióját is javították. A fogyit nem tudom még, de így 50km után azt mondom vagy durván javult vagy továbbra is mellé mér a számítógép, mert ütni vágni kell a 8-hoz, amit korábban lazán el lehetett érni.
Minden üzemmódban megváltozott az autó. Ennyit megért, de ilyen 100 körül nem adtam volna érte. Kiszerel, gépre köt bontás nélkül vezérlőm volt.[ Szerkesztve ]
-
válasz MC Pite #191822 üzenetére
És Qru! Magic Tuning! Igen én is ebben látom a változást, lent is szebben viselkedik, ahogy alapból is kéne, de nem lesz belőle porsche. A lyuk eltűnése tetszik talán a legjobban.
Fogyit majd nézek, pár tankolás után mit mutat. Egyenlőre most rövid távokra megyünk mert így alakult aztán minden van csak nem emberi fogyi. Hegyre fel, onnan le.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MC Pite #191839 üzenetére
Prius:
5 ajtós
nem nyomorgós beltér
fél méterrel hosszabb mint a PEUGEOT 208
300kg-mal nehezebb mint a PEUGEOT 208
közel 400 literes csomagtartó
1,5 literes motor
Gyári felszereltséggel, végig klímázva, 5-30-as olajjal, 110 lóerős autóval, egy szög egyszerű motorral, amin még egy EGR szelep sincs, azért jó fogyasztás a priustól, 13-17 éves korában, szintén ennyi idős gyári akkuval.
Mindezt úgy, hogy közben nem terheled a motort erős nyomatékkal. Azt meg mind tudjuk, hogy a nyomaték öli a motort.
A gyakorlott vezetők hozzák 2,9 liter alatti fogyasztás.
Csak azért írtam az előző hsz-t, mert kíváncsiak voltak egy technikára. Nem akartam belemenni fogyasztás faszméregetésbe, vagy alacsony fogyasztással dicsekedni."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #191839 üzenetére
Ja, rollerrel még kevesebbet is. 208 egy picit kisebb autó, mint egy Prius. Gyorsan rákeresve SM-en mondjuk egy Yaris HSDhez képest majd 2 literrel fölötte van a nagyon nagy átlag. De azonos körülmények között használva simán van szerintem 1,5-2 liter egy 208 és egy P2 között. Prius városi/elővárosi harcos, azoknál kevesebbet csak a villanyosok esznek. Nyilván városon kívül, forgalom mentesen, 60-as tempóval jókat ki lehet hozni ezekből is, így születnek a gyári fogyasztási adatok is.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Paxker315
addikt
válasz MC Pite #192638 üzenetére
Koszi szépen majd kiadja. Nem mondom, azért az a négy ajtó és csomagtér rengeteget számít komfort terén, csak, ha már sikeres volt, nyugodtan lehet továbbgondolni.
Más: nyári gumikból választottam, Nokian Wetproof lészen, a rendkívül jó gördülési zaj miatt.
Pajti anyukájának ~2011-es Fiestájára azt hiszem, R14, 175/65-ös abroncs kellene, mostani téli és nyári szettje kuka, meg hát évi ~4-5ezer km 99%-ban városban pont ideálterep négyévszakosnak.
Amit ajánlottam, a GoodYear Vector 4 seasons, Vredestein Quatrac (ár:érték arány) ill. Nexen N Blue 4 seasons (ár:érték) .A Quatrac lehet a befutó? Afelé tendálok, bár a döntéshez közöm sincs Tényleg luxusnak látom évente 2x cserélgetni a gumit egy "kb nem használt" autón.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
pècsimunkás
addikt
válasz MC Pite #192784 üzenetére
Szépek, klasszikus autó formájuk van, ráadásul csendesebbek mint a kombi változatuk.
Nekem volt Megane1 ph2 Classic, rengeteg minden befért a csomagtartóba. Hűtőt, vagy mosógépet nem lehetett bele pakolni, de minden mást igen .
Ráadásul a Meganom csomagtartó ajtaja teleszkópos volt, nem lógott bele semmilyen zsanér a csomagtartóba.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
válasz MC Pite #192784 üzenetére
mert nekem az a forma adja ki, főleg a tipónál, látszik, hogy a sedan volt előbb
Ezen kívül csendesebb, merevebb, jobb a légellenállása és nem csapja tele a hátsó szélvédőt amikor mész. Persze van sok hátránya isEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #192789 üzenetére
Ma már odafigyelnek, hogy a hb-nek se legyen nagyon rossz az alaktényezője.
Subibál az 5 ajtós: 0,34 a sedan 0,33 (az STI meg 0,36). Ehhez képest az azonos korú Passat (B6) 0,29.Jah GD Jazzé 0,36 (ennyiben ki is merül a hasnolóság az STI-vel ). A GE az már 0,33.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #192789 üzenetére
Érdekes, többen írjátok a jobb légellenállást...
Az MX5 nem jo pelda, egyreszt teljesen masra valo, mint mondjuk egy random kompakt, nagy esellyel a tulaj is teljesen mashogy hasznalja. Ennek ellenere nem fogyaszt jelentosen tobbet, mint a hasonlo Mazda 3. -
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #192784 üzenetére
Klasszikus forma, sportos, jól néz ki, még hülyegyerek szpojlert rárakva is jól néz ki, általában jobb a légellenállása, zajkomfortja, vezethetősége, talán merevebb is, bár ezek nagyon függnek a kategóriától is, inkább típuson belül igazabbak.
Nekem is a szedánok tetszenek, de kutya mellé elképzelhetetlen ilyen autót tartani, meg normál bevásárláson kívül is már sokkal kényelmesebb mást választani. -
nagyúr
válasz MC Pite #192784 üzenetére
Elegáns.
Egyebet nem tudok mondani.
Még mindig maradiságomból kiindulva vagyok így vele, se hát ez megint szujj'ektív.
Első szedánunk a Lada 1200-as volt (szülői)
Utána sok év szünet, de végül már saját családdal F Astra sedan (még mindig ez van)
Közben apóséknál Toledo 1, aztán 2.
Nagyon tetszik még az Impreza sedan változata.
Nekem pl. a kombik sosem jöttek be.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #192835 üzenetére
Tavasszal valami olyasmit mondtak erre, hogy kötelező felszerelés és hordaniuk kell, a rendőrnél is ott a pisztoly. Szerintem amúgy üres a tár, mert ha jól tudom fegyveres intézkedésre nem kaptak jogot.
Egyébként én egyetlen egyet se láttam amióta járvány van, de ez nem meglepő ismerve mennyit mozgok én. -
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #192835 üzenetére
Nem mindegy, hogy valamiből lett az a szedán, vagy eleve annak lett tervezve. Ezeknél a kompaktoknál leggyakrabban a hatchback az alap és abból csinálnak szedánt (költséghatékonyan,
komolyabb újratervezés nélkül), nem eleve annak indultak, pl Giulia, A4, 3, C osztály, IS, stb. -
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #193157 üzenetére
Amióta megszüntették a falvakban a postákat, ez már mit tudom én 12 éve talán, azóta jön az utcába meg a melóhelyre is a postakocsi, nekem tök kényelmes, hogy odajön és feladom a csekket, nincs sorban állás, tiszta luxus.
Számlám sincs vagy 8 éve, mert sosincs annyi pénzem amit érdemes rajta tárolni, ha meg van is valamire mindig elmegy. Most is elköltöttem a kocsira félretett pénzt mind egy szálig, szóval nem kell aggódni, hogy rozsdás Mondeot fogok venni.[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz MC Pite #193164 üzenetére
Nálunk az Auchanba van pl csekk autómata, de szerinted az, aki nem tudja, vagy meri online elutalni a pénzt, az tudná/akarna kezelni egy csekk autómatát? Há benyeli az összes pézt há nóómális vagy? Kártyáról is lelopnak mindent a mocskosok.
#193161
Gyorsan rákeresve, 1 misiig 1200+ darab automata váltós kocsi van fent hahun. Csak hát ez is ördögtől való mert drága meg állandóan tönkremegy, meg meg meg tudod? Életében nem volt neki de magmagyarázza hogy meg[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz MC Pite #193216 üzenetére
Twingora gondoltam na Elírtam. 2 hete minden nap 12 órázok, már azt se tudom fiú vagyok-e vagy lány. A szarkazmust meg ha nem érted ebben az ajánlásban, az a te bajod Havernak volt egy ilyen, ő is ez a létra méret, jól nézett ki benne Ha nagyon akarta tetőn kilógó fejjel is tudta vezetni.
Az meg, hogy mit ajánlok saját tapasztalat alapján mondom, mert álltalában volt olyanom meg tudom róla, hogy nem egy betegágy. Te meg a csoda franciákat ajánlod állandóan, erről meg nekem van meg a véleményem[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Richard!
addikt
válasz MC Pite #193429 üzenetére
A válasz:
"Sajnos szívó motoroknál nem lehet túl sok eredményt elérni. Minimális
nyomatékot lehet emelni alacsony fordulaton, de teljesítményt nem sokat,
így nem biztos, hogy megéri a befektetés. Mérés nélkül biztosan fog
ajánlatot kapni nagyobb teljesítményre is, de a legtöbb esetben ez csak
pszichológiai tuning."
Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #193583 üzenetére
Mert leginkább pénzkidobás. Ki kell vinni autópályára és jól meghatjani, ahhoz meg elég a sima E10 is. Az bioalkohol leold mindent, sőt inkább az a gond vele, hogy túl sokat is egyszerre.
Nekem pl kevesebbet kér a kocsi adallék nélküli E10-ből mint az adalék nélküli 100-asból (Auchan 98).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen routert?
- Politika
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- EA Sports WRC '23
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen