-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz bitpork #20639 üzenetére
Mi ez a mizéria? Mi az, hogy nem írsz ide, kivel lett bajod? Szerintem nélküled ez nem az igazi
És sztrájkolunk, amíg vissza nem térsz... addig senki sem fog írni ide
És mindegyikünk elmegy a CCC-be, ami jelen esetben a kornörkárszenter, és biznicelünk velük
Na, viccet félretéve... ha akarod, veszek egy dízelt és mindenhol hirdetem, hogy annál nagyobb találmány nincsen...
Akkor visszatérsz?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
-
Skillet
addikt
az első a hideg oldal. a második a meleg. a két összehasonlított olaj eléggé más, a meleg és a hideg oldal is eltér.
hidegen a nullás olaj pedig tutira hígabb (mint az 5-ös). üzem melegen pedig a 30-as olajnál kisebb lesz az olajnyomás, vékonyabb az olaj. a 40-esnél fordítva.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
olaj 1300ft.
levegő 5000ft
az üzemanyagszűrőt én sokallom, 7-8000ft körül mozog. bár nem kell hetente cserélni, szóval nem akkora probléma.
jövő tavasszal viszont csinos lesz az olajcserém. váltóolaj, difi olaj, ayc olaj baba dolog ez az awd[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz gooool #20858 üzenetére
én mondjuk a zsu-t tudom ajánlani.
olaj: mannol 5w40 extreme 5L
levegőszűrő: filtron 1800ft körül, de a bosch is csak 2400ft, ahogy nézem
olajszűrő: ha tényleg nagyon olcsón kell, akkor filtron 1200ft
üzemanyagszűrő: filtron 1500ft
pollenszűrő: filtron 1600ft
váltóolaj nem tudom milyen kell bele és hány liter, de itt egy példa:
75w80 vagy 75w90 GL5 1 liter mannol 1600ft
fagyálló: mannol 1L rózsaszín 800ft köröl, mennyiség szintén passza vezérlés tényleg egy lényeges dolog lenne, főleg, hogy már 8 évet ment a vas. időkorlátozás is biztosan van rá. nálam szakadt már el vezérműszíj. nem finom.
ahogy látom, közben más is mondta a csere fontosságát. sajnos ez tényleg így van. ha a dugók szétverik a szelepeket, csúnya vége lesz. akkor már azt kívánod majd, inkább korábban áldoztál volna a cserére, bármiből is...
lehet nem sokat számít, de én inkább hanyagolnám a váltóolajat, hűtőfolyadékot, üzemanyagszűrőt és próbálnám előtérbe helyezni azt a vezérlésta 17e km szerintem baromi sok. olajcserét mindenképpen csinálj!!
de, picit para szerintem na ezt egy pözsó szaki fogja neked megmondani. ő tudja majd, melyik szíjat, görgőt, vízpumpát érdemes belerakni, amivel nincsen baj.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz gooool #20863 üzenetére
ahogy nézem, elvileg egy gates vezérműszíj készlet (görgő, pumpa, szíj) kb 25e ft. ami viszont jól hangzik.
érdemes vele foglalkozni.
nálam csak a szíj többe kerül
ja, amit szintén okosabb fog megmondani, hogy esetleg vezérlés oldali szimering garnitúrát kellene-e cserélni. nem tudom, 206-oson, hogy van ez...[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz MunezXBK #20866 üzenetére
patron?? viccelsz velem? valami 35e ft a patron az enyémhez is a szíj volt 28, japóktól kellett rendelni.
a feszítő meg a vezető görgők voltak 10+15e.
pumpa 20e, szimering garnitúra (5db) 7500ft.
erre még jött az ékszíj, olaj, szűrők stb stb. a végé rémlik, 160e volt(#20867) gooool
nem maradt függőben, azzal nyitottam
én a zsu-t írtam. de less körbe, hátha máshol olcsóbban kapod. pl kauffer. én a bárdi/unix kombótól annyira nem vagyok elájulva.
minden esetre én olyan boltot ajánlanék, ahova be tudsz menni, ha gond van. mondjuk valami nem okés és vissza kell vinni. ha postázgatni kell, beleőszülsz.
nem kérdezel hülyéket, de ha szaki csinálja majd, akkor ez a része úgy is rámarad. ha te csinálod, akkor más tészta. szűrő és/vagy olaj cégek oldalán is megtalálhatóak a gyári ajánlások, mennyiségek szerintem[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz gooool #20874 üzenetére
talán csúf dolog, de én ezt egy kicsit jobban rábíznám. pont azért is, amit írsz... hogy majd meglátja, mi lesz, ha megáll a technika. ez ilyen. pénz mindig arra van, amire akarunk, hogy legyen. és bizony, mivel neki az autó hozza a pénzt, nem ártana költeni rá combosabban.
mindegy. azért drukkoljunk, hogy jövő tavasz előtt ne álljon meg. elvileg addigra meglesz rajta csinálva minden, ahogy írtad.
110e km gyári fék... betét is? hát. erre nagyon nem tudok mit mondani. perverz kissé[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz gooool #20887 üzenetére
Jó hírek hétvégére
Szuper. Sokáig elgurul még a gép. Akkor mehetnek az olajak, szűrők.
Nem tudom, mit a gyári ajánlás, de max 10ezrenként cserélném a motorolajat.
Majd a következő vezérlés cserét is nézd meg. Azok már rövidebbek szoktak lenni az elsőnél.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz gooool #20890 üzenetére
Elmebetegek ezzel a 30ezres olajcserékkel.
Évente nem rossz, mondjuk én a 15ezret is soknak találom, de lehet, hogy ez már csak az én hülyeségem.Skacok, újra, hátha valaki tudja a megfejtést. Emiatt nem regisztrálnék be valami déjvú fórumra:
Matiz 800ccm, ha a szíj szakad, borít mindent?
Más: fáradt olajat hol lehet leadni?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Azt én nem tudom. De azt írtad, nem rég lett bepakolva. Akkor még garis kell legyen, vagy valami. Szerelő, aki bemókolta, csak tud erre a furcsaságra mondani valamit, nem?
Vagy valami anyaghiba, vagy a szerelő nézett el valamit... passz. Érthetetlen. 1500km alatt az autón semmi sem szokott elfogyni (max a benya ), a kuplung főleg nem.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Enyém is 0.5bar-on megy. Tiéd?
Nekem ki kell majd szedni az eprom-ot, és úgy lehet csak mókolni.
Volt már róla szó, van is aki megcsinálja... csak aztán elszálltak egyik kanyarban, amikor pont egy vasat programoztak felMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
nekem is "csak" annyi... de nem írható az ecu, emiatt ki kell szedni az ecut, kikapni belőle az eprom-ot és úgy feltolni rá egy mókolt programot.
nyomásból ők 1.1-1.2 bar-t emlegettek. kíváncsi lennék annyival mit tudna a vas.
te fogod még nyektetni amúgy? ha igen, akkor az is kiderülne, hogy most okosítva van-e már.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #20997 üzenetére
mert már megint túrod neki
ha messze megyünk, meg szoktuk tankolni a vasat, ha nem... akkor legtöbbször én sem szoktam 5ezernél többet. miért? mert csak. így szoktam meg. amúgy is megyek a kútra, mosom a szélvédőt, keréknyomást ellenőrzök. meg ugye nem megyek sokat. legtöbbször hetente elég az a 13 liter benzin.
valamelyik este, amikor esett az eső, budafokon az egyik csúcsosabb kanyarban, kettes padlónál sikerült nem kicsit megkacsáztassam a gép valagát egy vectra "üldözött", már ha lehet ilyet mondani
a végén villogott nekem, elköszöntünk egymástól...
nagyon más az awd, ha csúszik, nem igazán szabad lelépni a gázról, meg rinyálni. taposni kell és kormányozni. beteg.levegőszűrő.
KATT
érdemes ilyet venni?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Salex1 #21002 üzenetére
Igen, vagy tetőkárpitba tudod rakni, vagy a C oszlopba (utóbbi szerintem könnyebben kivitelezhető). Nálam az utóbbiban van mindkét oldalon és a hátsó ajtók nyitására kapcsolnak fel (vagy kapcsolóval is kapcsolhatóak). Ezt meg lehet oldani nálad is, hogy ugyanígy működjön. Ha mégis tetőkárpitba raknád, azt is rá lehet kötni a hátsó ajtók nyitására.
Elleszel vele, de okos dolog. Hasznos.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
találtam vagy 1.5 liter motul olajat a pincében. évek óta áll ott a gyári kannájában, lezárva... fel lehet azt még használni?
jaaa, és mennyiért kelt el a(z a bizonyos) marea, vagy mi volt az?
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Skillet #21008 üzenetére
Azt hiszem lesz egy ilyen K&N szűrő. A gyári tisztító/olajozó szett 5e ft körül van hozzá, 8-10 alkalommal lehet használni (10e km-enként kell tisztítani), de nálam az 8-10 évet jelent. Lehet az is megrohad majd, mint a motorolaj
motorolaj amúgy kuka. Odaadom havernak, valami kenésre meg tököm tudja... csak jó lesz
Marea meg gratula. Hihetetlen mennyi féreg ember van. Volt nekem is szerencsém...
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
már 335e ft.
(#21048) MC Pite
2.5 V6 iker turbo.
de szerintem kihagyom. rengeteget olvastam, kérdeztem... akár párezer km-enként is kellhet tisztítani/olajozni. körülmény függő. figyelni kell, ha száraz, akkor megcsinálni. nem akarok vele ennyire bohóckodni.
meg ha mégis szárazon használja az ember, sok dzsuvát átengedhet :S
marad a papír
félévente cserélem az olajat, szűrőket. az nálam 5e km. még egy olcsóbb papír szűrő is kacagva kibír ennyit.
azt akár hagyhatnám is bent egy évet... de nem ezen múlik.
a javulást értem, de az lehet inkább a programnak meg a kipufnak köszönhető, nem? bár biztos a szűrőnek is, de a kockázata is megvan. nem tudom... mindegy. úgy sem versenyre van használva a vas
kipuf az van nekem is, 76mm-es fujitsubo rendszer. KATT
bmc-t eddig nem ismertem, most rálestem, olasz márka. jónak tűnik.
nekem majd egy program kellene. de másik benya pumpa is szerintem.
a terv igazából 6 injektor, benya pumpa, program. nagyon mást egyelőre nem szeretnék. 2 másik turbo is kellene amúgy, mert ezek a kis t03-asok... de még lehetne azért mókolni nyilván ezeket is, nincsen kihegyezve azzal a 0,5 bar nyomással (attól még a levegő mennyiségének a szállítását jobban lekezelné két t04) vagy kompresszor kereket cserélni bennük. na majd meglátjuk. remélhetőleg jövőre végre összeáll.
de ha komolyabbat akarok, akkor jobban bele kell nyúlni (értsd, nem lesz elég a program, a turbokat ki kell cserélni)[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz MC Pite #21059 üzenetére
erőteljesen kérdéses.
a mostani két turbó pinduri. igaz, így turbó-lyuk nem igen van.
intercooler már nem a gyári. olajhűtés még nincsen. széles sávú szonda van. kipuf van. motortérben kemény csövezés van.
KATT most így fest a motortér.
nyomás már volt emelve, olyan kipuf hangot hozott, hogy majdnem elmentem
de jött egy fuel cut, így inkább vissza lett rakva gyárira. a benzin nyomás nem lett hozzáállítva, csak mechanikus nyomás állítás volt, program akkor még nem lett nyektetve. de valószínű programmal tudná még a pumpa, ahogy az injektorok is. nem tudom, mit lehetne így kihozni belőle. + 50 lóra saccolnám, nagyjából 330 ló. nyilván nem kevés, de az igazi cél talán nem ez. mondjuk egy 400 lovat elviselnék. oda pedig a turbok cseréje elengedhetetlen.
volt szó E85-ről is, de letettem róla. nyűg.
bakokat nem cserélnék. iszonyat rezonancia jön a kasztnira. az esetek 99%-ában hétköznapi autónak van használva a gép. párszor elrúgom neki, kijárok találkozókra, de ennyi.
szóval képlékeny a dolog.
ha a turbók megmaradnak, de a kompresszorkerék le lenne cserélve, az hozhat valamit? úgy tudom valamivel nagyobb kerék belefér még ebbe a csöpp házba is.
vagy valami turbo swap? kompresszor házat ráfaragni a mostani kipuf házra?
nem igazán értek hozzá. programozva biztosan lesz a vas amúgy... de talán én azért ettől picit többet akarnék. több van benne. amúgy így, hogy már gyárilag turbós a vas, én azért annyira nagy dolognak nem érzem a kiadás részét. persze félreértés ne essék, nem filléres dolog a tuning, de fél millióból azért már lehetne rajta alkotni, szerintem. nem lenne ablakon kidobott pénz. igaz, 1 millió is eltűnne benne(#20911) Qru
nem vették át az olajat a mol-nál. azt mondta a forma, hogy csak a használt sütőolajat veszik át.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
KATT
Itt azt írják, átveszik, csak nem mindegyik kúton. Akkor én pont rossz helyen voltam (budafoki út). Mindegy. Szerintem nem bohóckodok tovább vele, odaadom havernak, beviszi a pappas-hoz, aztán le van tudva.
Ahogy nézem, a közelemben nincs is olyan mol, ahol átvennék.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
na meg awd-vel se nagyon. meg elsőkerekesnél is, ha nem jön össze, akkor off a bólya akkorát nem üt, de egy autó picit más
én a sedan-t oda nem adom egy kombájnért sem max ha jön a gyermekáldás, lesz még egy autó.
mondjuk egy ilyen: KATT
esetleg 24e km-rel EZT, csak kissé húzós az ára
asszonyak is jó, mert autómata. de nekem is, ha én vezetem és...na, szóval
utóbbi mondjuk pont manuális[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz runner 125 #21118 üzenetére
brutális. baromi sok munkaóra lehet benne. elképesztő.ha már zene. nekem ki van alakítva a hely a kalaptartóban a mélynek.
hol lehetne venni bele valami okosságot?
KATT
KATT
elvileg a csavaroknál az átló 23cm környéke. mekkora férne ide? lehet, hogy valami elcseszett japán méret és még a 20-as sem férne be? kellene neki valami ilyen formájú talp is, vagy nem muszáj? gondolom a két hátsó hangszórót le is lehetne kötni. nagy dolgot nem akarok, erősítőt, ilyesmit. van a fejegységen olyan funkció, hogy tud vezérelni erősítetten mélynyomót. maradna elöl a 2 hangszóró az ajtóban, 2 csipogó a tükörburkolatban és hátul lenne a mély.
?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Hátsó mindkettő le lenne kötve! Miért kellene őket meghagyni? Szerintem bőven elég az első kettő (4) is. Szóval a hátsókat így biztosan nem nyomná el.
A többit értem, de ennyire nem mennék bele. Dobozt sem raknék sehová, akármilyen kicsi is. Gondoltam csak bepattintok oda valamit, hátha tudja... meg kíváncsi lettem volna, ebbe a méretbe mi fér be. Rezonancia... ja. Ez ilyen.
Valaki írta, hogy nem működtetne mélyet fejről. Unokatesóm ládája egyszer próbaképpen bent volt nálam, kipróbáltuk fejről. Nyilván nem produkált olyat, mint nála az erősítővel, de a gyári semminél 100x jobb volt. Azért ő is hümmögött. Ha nem akarja valaki bömböltetni... szerintem elég.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tomcsi23 #21153 üzenetére
Hááát. Haver pözsóját ott vizsgázták. Kitalálták, hogy cserélni kell elöl mindkét oldalon a kereszt lengőkar gömbfejeket. Cseréltette. Levizsgázták.
Később kiszakadt az egyik oldali gömbfej, kerék kifordult. Tréler, felni javítás, bontott csonkállvány, gömbfej csere, váltóolaj... stb. Csak a munkadíjat nem számolták fel.
Nem tudom. Én mondjuk biztosan nem mennék oda, de passz.
Látom másnak van oda jó tapasztalata is. Ennyi. attól még én biztos kihagyom majd, amikor aktuális lesz.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
patika? jaaa. ültetés, állítható magasságú lengéscsillapítók, felni, 76-os kipuf rendszer, alul elöl-hátul cusco merevítők... de amúgy persze, patika állapot
(#21162) tomcsi23
biztos lehet kérni tőlük a tuti vizsga érdekében egy előzetes átvizsgálást. bááár, lehet amiatt azért elkérnek 4-5 ezret[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz runner 125 #21174 üzenetére
Én is köszi mindenki véleményét. Doboz nem lesz, akkor marad így
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Aki a virágot szereti....
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Építő/felújító topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Kerékpárosok, bringások ide!
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen