-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
norbert1998
veterán
válasz radi8tor #273814 üzenetére
Jelenleg én is olyan helyen lakom, ahol a villanyautó töltés nem megoldott, társasház 3. emeletén, és folyton harcolni kell a prkolóért, mert a 40 férőhelyes parkoló túloldalán 3 darab 9 emeletes panel áll
Viszont alapvetően napi 12 km nekem a munkábajárás, amit sokszor nem is autóval abszolválok, csak ha az időjárás igényli, egyébként meg elektromos roller. Ebben a formában 11-12 litert fogyaszt a 2 literes benzines, nagyjából elektromosautós hatótávot ígérve, de még így is elég havonta tankolnom, hogy közben megyek vidékre is néha, ezt meg azért elektromossal is meg tudnám oldani.
Amikor egyetem van, az más tészta, 320 km autópálya tempóval minden pénteken, gyakorlatilag hetente tankoltam, mert csak akkor lenne képes kétszer megtenni ezt a távot a Megane, ha a két alkalom között nem mennék sehova. Persze chillesben is el tudk menni oda, akkor megvan 6,5 literből, de nem jellemző, hogy ennyire időben elinduljak.
-
válasz radi8tor #273817 üzenetére
Megyünk háztűznézőbe.
Igazából fel kellene készülni az infrastruktúra kiépítésére.
Kicsit olyan fura az egész, mert ha nem fog elterjedni (pedig most az e-autót nagoyn nyomják), akkor nem éri meg e-hálózatot fejleszteni, ha viszont nem fejlesztik, de ez lesz majd kapható, akkor meg a terhelés lesz túltolt...B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
veterán
válasz radi8tor #273801 üzenetére
tegnap nem volt időm már folytatni, de norbert1998 jól összeszedte szerintem, egyelőre jóval több probléma van a hidrogénnel, mint amennyi előnyét hasznosítani tudnánk. akár közlekedésben, akár pl villamos energia termelésben a földgáz helyett. ez a töltés meg szerintem egyre közlebb fog kerülni egy mezei tankoláshoz. azt mondom, azt sosem fogja elérni, hogy behajtasz az üres kútra és 5 perc alatt végzel, de ha valós 600-700 km-es hatótávja lesz már valaminek, emellé lesz egy jó infrastruktúra és 15-20 perces töltési idő, akkor már gyakorlatilag ugyanott vagy
szerk: aki meg tudja oldani az otthontöltést, ő már majdhogynem most is
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz radi8tor #273846 üzenetére
de Handrás egy kretén. én is tudok neked videót mutatni, amikor kilométeres sorá állt a benzinkút előtt, vagy egyszerűen nem volt benzin, vagy csak éppen 20 litert tankolhattál. olyat még nem láttam, hogy csak 20 kWh-t tölthettél
láttam tegnap egy linkedin postot, 3 nap európában, 2100 km egy MY-vel. a csóka kiemelte, hogy egyébként főleg ionity töltőket használt, mert az esett útba neki. ez megint egy plusz pont szerintem, hogy tudod a nagy riválisok infrastruktúráját is használni (én ebben nem voltam biztos).
"gyártókat nem érdekli" --> ezért fejleszti ezerrel a töltőhálózatát a tesla és a hyundai is? és teszi egyébként a vw is, csak ők talán más üzemeltetési koncepcióval: [link]
nem akarok villanyautóbuzinak tűnni, csak mert használtam egyet három napig tökre értem a kényelmi érveket, de objektívan nézve egyre kevésbé állják meg ezek a helyüket. a szubjektivitás meg nyilván mindig megmarad, hogy valakinek az x5 jobban tetszik kívül-belül mint a MX.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz radi8tor #273846 üzenetére
Asszem' 8 töltőhely volt, 15-en álltak sorba. Szerinte 1,5 órás sor lehetett az.
Ez a legnagyobb bajom az e-autózással.
Ha majd fejlődik az akku/töltés technológia arra a szintre, hogy tényleg megérje erre váltani (és talán esetlegesen elérhető proli-áron lehetőség lesz hozzájutni), na akkor majd arra gyűjtögetünk.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz radi8tor #273962 üzenetére
Alakul ez. Jövő januárban szerintem a 900 sem kizárt.
focvis: Köszi a beszámolót, tanulságos volt. Lehet, h én is benézek majd oda valamikor.
Tsebacsi: +1.cappa72: Merre laksz? Van egy Dragy gyorsulásmérőm, szívesen kölcsönadom. Állítólag nagyon pontos, bár én még nem próbáltam. Pedig már több mint egy éve vettem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz radi8tor #273984 üzenetére
Nem basszameg, azért megyek be hogy infót mondjon a termékről amit el akar adni. Ne legyintsünk már ilyenekre, aki nem tudja mit árul attól miért akarjak venni bármit is?
Igenis az a jó eladó, aki hűtőszekrényt ad el az eszkimónak is.
Ha akarnék is Teslát venni fix hogy nem ettől az embertől... Kérnék egy olyan értékesítőt, aki tudja is mit árul. Ha nincs akkor köszönöm megyek máshoz, gondolom lehet pl. Bécsben is Teslát venni.
Ne vegyük már fel ezt a leszarom majd a vevő megnézi mit akar bullshitet, nem tudom kiktől indult ki de ritka rossz szokás. A Fordot eladó sráctól most is vennék autót pl. de vannak olyanok akikhez még egyszer nem mennék vissza. Az ilyen miért eladónak megy? Lehetne betanított gyári munkás. De várj, akkor is meg kéne tanulnia valamit...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
válasz radi8tor #274179 üzenetére
Ezek gyanítom minimum PS4S-ek, azok azért bírják, 80 fokig az Euroringen is kényelmesen felmelegítem őket és hibátlanok. PS5-tel/GY Assyval már nem biztos, hogy sokat próbálkoznék.
Ettől függetlenül nagyon hajtva meg lehet etetni a PS4S-t is elég hamar, akár egy pályanap alatt is. -
Szada85
aktív tag
válasz radi8tor #274201 üzenetére
"...nekünk kb mindig."
Azért az elmúlt években párszor szerveztünk az Opeles topiklakókkal pár topiktalit ebben a topikban is meghirdetve, és talán 1szer jöttek 4-en, azon kívül jellemzöen 1-2 tag "ért rá", pedig mindig csütörtökre tettük, hogy a hétvégi terveket ne üsse... -
kisza25
félisten
válasz radi8tor #274235 üzenetére
Nem kell becsukni a szemed, mert az autóba ülve nem látod suvok előnyben, a koptatót kicsit eléri, ha ráállsz és figyelni kell, hogy párhuzamosan legyenek lerakva. Kicsit félelmetes érzés ráállni
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
-
HÁZIGAZDA
válasz radi8tor #274284 üzenetére
Én az szoktam, hogy beindítom, aztán amíg kényelmesen bekötöm magamat meg felkapcsolom a lámpát, sebesség, index, kézifék, stb., az alatt a néhány másodperc alatt
megmelegszikeljuttatja az olajpumpa a nedűt mindenhová aztánpadlóóvatosan megindulok.Itt az a nagy kérdés, hogy eléggé melegít-e az alapjárat? Ha lenne olajhőmérséklet visszajelzőm, akkor megnézném, hogy mondjuk alapjáraton meddig melegszik fel 1-2-3-4 perc alatt és mondjuk 5 másodperc melegítés után elindulva meg ugyanez 5 mp-es felbontásban. Mert ugye az alapjárat biztos lassabban melegít, s lehet értelmetlenül lassabban, ez lehet érv amellett, hogy ne úgy melegítsd, mert egyszerűen felesleges.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
kenwood
veterán
válasz radi8tor #274298 üzenetére
Erre ra kellett keresnem googleben, mert a hataran volt a hihetonek,es a trollkodasnak,es tenyleg van ilyen. Sose hallottam meg rola, pedig az ilyen apro baromsagokat mindig keresem,megjegyzem
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
HÁZIGAZDA
válasz radi8tor #274296 üzenetére
Ezt mondom én is, hanem volt egyértelmű.
Érdekes, hogy a linkelt videó szerint a benzinest hidegen járatni még kontraproduktív is, mert a benzin lecsapódik a hengerfalra és lemossa az olajat, így jobban kopik a motor.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Reggie0
félisten
válasz radi8tor #274296 üzenetére
En ezert szoktam allohelyben 2000 korul porgetni a motort. Kevesebb terhelest kap, mintha hajtana az autot, de gyorsabban is melegszik. Az az 50 forint amibe kerul alkalmankent kicsit sem renget meg, motort javittatni mar a fejfajas miatt is sokkal tobbe kerul, mint 15 ev alatt minden nap napi 1 hideginditassal szamolva azt a 273ezer forint amit elegetett.
[ Szerkesztve ]
-
gxcman
tag
válasz radi8tor #274376 üzenetére
OK 11V-ra lesz merítve.
Jelenleg 1 Amper töltőárammal töltődik, amíg NULLA nem lesz a töltőáram, utána több óra pihi, és majd merítéses teszt.Egy dolog jutott eszembe szivargyújtóba elég fura értékeket mért, vagy csak nekem fura.
Jól tudom állandóan 13.4....14.4, 14.5 Volt körül kellene lenni a töltő feszültségenk járó motornál?
Amit mértem szivargyújtóban kb 12.5V...14.4V indításkor magasabb értek ami ok, de ha nincs terhelés pld világítás,10 percen belül beesik 13V alá is, terhelés újra normális 14.4V körül tölt.
Gondolom csak műszeres bevizsgálással lehet pontotsan kideríteni, hogy akku, vagy generátor gondom van, kivéve ha új akksival helyes értékkel tölti az akkut. -
válasz radi8tor #274546 üzenetére
Ezért ma Cappa szépen elment megetetni Benzinus Maximus-t. 579Ft/l áron. Jövő héten megyek vele még egy-két kört.
#napifogyi 8.05. (70km/h átlagsebességgel)Fiammal meg tele pakoltattam az Astra-t. Fogyi'adat később, ha megjönnek az inputok.
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen