-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
strike-force
őstag
a nissan 350z is egy jó nagy tuning-gép, legalábbis csomó helyen olvastam. 3500 V6 nissan motor van benne, ugye 280 LE. namost ehhez tudni kell, hogy leszabályoz 6500-nál és simán 8000ig lehetne pörgetni ezt is. tehát bazinagy tunig potenciál van benne, csak egy kicsit a motorelektronikához kellene hozzányúlni a japóknak....
esetleg még 1 (vagy neadjisten 2) 0.5-0.7 bar-os turbo és hopp 5-600 paci...
például ez ni
Bővebben: link
[Szerkesztve]R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
-
pweisz
senior tag
A Lada is csinál wankelt, bár asszem csak a pálya verseny autókba. Az oroszoknál az anyagminőséggel volt a gond, és a többi gyártónál is , ezt a mazdának valamelyest sikerült megoldani. Egy technikai nyalánkság az RX8, nekem formályan annyira nem jön be, de azért kéne. A Pdtdi-vel hol vertétek le dombnak fölfele?
-
a_tesz
Korrektor
az de nem úgy van. először is majdnem minden autógyár megvette a licenszet Dr.Felix Wankeltől, mert hatalmas potenciált láttak benne,és valahol igazuk is volt.csakhogy,nem számoltak azzal,hogy jó 60 évvel későbbi találmány,mint az Otto- vagy a Diesel-motor,és egyből ugyanolyan teljesítményt vártak volna tőle.ami bizony nagy felelőtlenség,mert az alatt az idő alatt sokat fejlődtek a motorok.ráadásul elég kifinomult techológiát igényelt a szerkezet,gondolok itt elsősorban a tömítések strapabíróságára.amikor aztán a 70es években az NSU bemutatta a Ro80-at, hát mindenkinek leesett az álla,kis túlzással a paraméterei alapján ma is megállná a helyét.meg is választották sebtiben az év autójának,ami már akkor is nagyon előnyös volt marketingszempontból.csakhogy a konstrukció motorikusan megbukott,nem voltak meg akkoriban a technikai feltételek,hogy megbízható wankeles autót gyártsanak.a mazdánál azonban máshogy gondolták.talán,mert japánok,és tudták,hogy ha valami lehetetlen,akkor ők majd megcsinálják be is mutatták a Cosmo Sport nevű verdát hetvenmittudoménhányban,és kezdetét vette az a folyamat,minek a végén itt van az RX-8.ami nem a legjobb,nem is a legszebb,mégis mindenképpen egyedi,és szerintem elismerésre méltó,akárcsak a Toyota Prius, vagy a szívem csücske,a Subaru Impreza.
totalcar szombaton?bazsó jól mondta,lehet akármilyen hifi a kocsiban,azért az STi kipufogója úgyis szebben szól
egyébként az összes japán gép szerintem rendben van,amiben több mint 100 ló van de egyébként,hogy ne menjünk messzire,az Integra mennyinél is adja le a max.lóerőt? 2500? nem kötekedésképpen,de a szívómotoroknak ez a nagy hátránya,hogy ha fajlagosan nagy lóerőt akarnak kihozni belőle,bizony pörgetni kell.dehát rendben van ez,nem kötekedni akarok.egyébként is a Wankel karaktere ilyen.a dízel meg büdös
na ez elég hosszúra sikerült,de remélem lejön a lényeg belőle.
MOD: ja a Lada Wankeles próbálkozása is dícséretre méltó,de olvastam egy régebbi Autó-Piacban,hogy 30 000-enként generál!ja és annyira nem is ladás projekt lehetett,mert a Volgákba is raktak ilyet,a KGBsek legnagyobb örömére.azzal nem lehetett semmi kilónyolcvannal szakítani...
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
most nézem csak,fordulatszámos dolgot jobb lett volna strike-force-nak címezni,elnézést minden érintettől nem veled kell tehát vitáznom,hanem vele.
akkor úgy látom,téged is alaposan megfertőzött a benzingőz,nem is baj,így van ez jól a Hondák meg mindig is jó gépek voltak,kivéve talán a legutóbbi Civic sorozatot,a 3/5ajtósak elég európaira sikerültek,még a 4ajtós néz is ki valahogy,de a két generációval ezelőtti VTi,hát a mostaniak közelében sincsenek bár hallottam egy olyan Hondás nyilatkozatot,mely szerint a következő generációval megpróbálnak visszatérni a gyökerekhez.így legyen!
M5:hát igen,nem lehet rossz,azért van két dolog,ami nem tetszik benne,ami három:
1.)1830kg
2.)most őszintén:hogy néz ki?
3.)ez a szoftverhiba-mizéria...
mindazonáltal nem mondom,hogy nem kéne,de lehet az új Lotus Exige jobban bejönne...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
akkor utólagos engedelmeddel tőled idéztem
egyébként meg érdekes ez az új M5,most olvastam a Sport Autoban róla egy cikket,tök mást írnak,mint a totalcar.persze attól még jó lehetスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
hobizoli
nagyúr
Na es ha fustol egyet, akkor mi van....? Benzines is be tud fustolni nagy gaznal tok siman
Dizel legtobbszor akkor fustol be, amikor mar toltal retkes a legszurobetet es akkor nyomnak neki egy entert, meg a regebbieknel amikor ''ra van allitva'' az u.n.''fustcsavar''-ra
hobizolitöbb drón kell ;P
-
B.Kox
tag
Azér megnézném mit menne ez egy 1000+ pacis skyline ellen. persze nincs sok értelme a két vasat összehasonlítani de azért kiváncsi lennék...
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
neduddki
nagyúr
HI!
En is az omv-t favorizalom:- )))
Amugy 95 hejjet mindig 98, neha neha vmi extrabb, lehet erezni sokkal konnyebben porog, illetve ha osztrakoknal akko roleg a 95 is:- ))) a fene se erti:- )))
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
Csak azert mert a fontos hejejkre titan-bol keszultek bele a cuccok:- ))))
udv
neduddki
p.s.KERJUK mindeni vegye eszre a vigyorolat!!!!!!!!:- )))https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
a_tesz
Korrektor
az biztos, hogy jókat írnak.de ha gagyi hírforrás,akkor mi nem az?magyarul ha esetleg egykét nem túl titkos linket meg tudna adni (a honda gyári infovonalát megtarthatod ) tisztelt doktor Hondabocs ,annak szerintem nem csak én örvendeznék mivel én ezen kívül csak az auto-news.de-t ismerem,de az még a fasorban sincs mostanában...szerintem.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1008 üzenetére
hát ezt sajnálattal hallom.még nem vettem meg az auto bildet, de lehet,nem is fogom (más kárából okos az ember...).meg ahogy olvasgattam a legújabb autó-motort,hát,egyre megy annak is lejjebb a színvonala szerintem.
ja amúgy meg új honda legend?gondolom egy integránál még mindig nem jobb,de azért az se semmi.スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1010 üzenetére
hát ezt szomorúan hallom,de remélem,azért a Subarunál veszik a lapot,elvégre elég nagy úttörők az AWDben...
az már úgy elég komoly kis autó lesz szó se róla, tudnak ezek a japánok.nem is értem, mért nem vesz mindenki japán autót?スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1019 üzenetére
jól van ez így nem kell az imprezának ''házon belüli konkurencia'',eleget szívnak így is a sok csigaszopó töméntelen pénze miatt.a Hondát pedig örömmel látom,hogy egyre jobbak a forma-1ben.és most,hogy buttonnak maradnia kell,van egy újabb vb-esélyes.legalábbis,ha jövőre is hozzák ezt a formát,vagy mégjobbat.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1030 üzenetére
...viszont Turi lett a bajnok!
az se volt semmi amikor aschenbrenner elvesztette az uralmát a kocsi felett és bamm! ahogy a híradóban volt az valami marha jó volt az az amatőr felvétel, tisztán hallatszott utána egy örömujjogás hogy Felvettem! Felvettem!!! (persze ki ne örült volna neki...)スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Integra #1032 üzenetére
WRC-ben meg masodszorra lett Loeb meg a Citroën a vilagbajnok.
Igaz, csak fos Xsara, jovore meg C4 lesz a WRC, de ez van.
Hidroscitrot WRC-be!!!A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1140 üzenetére
lehet, h csak 2. lenne, azért az 1. hely nem olyan bizonytalan...talán bár vezetni még imprezát se volt szerencsém, azért a hangélmény nem egészen ugyanaz, mint S2000-nél. azt aláírom, hogy a Honda is meg tudja borzolni az utolsó szőrszálat a hátadon, de amikor egyszer egy STi Impreza-t egy lámpától láttam kilőni: egyes, padló, szabályzás, kuplung, láng a pufóból, kettes, szabályzás, megint láng, kuplung, láng, hármas... hát mit ne mondjak, ezt az élményt utolérni, nem kis szívómotor kéne...
picit már beálltam, így azért meglehetősen nehéz értelmes mondatokat írni...
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #1162 üzenetére
Amilyen foirdulatszamtartomanyban vezted a szivo motoros autodat -hiszen fordulatszambol vezetsz, mint irod is- ott mar ''mennek'' a turbosok is. 3000rpm felett mar megvan a turbonyomas akkor meg kesz, megy azt jol van, lehet van 1 sec turbolyuk -elsosorban nagyobb ccm-s motoroknal erezheto, ahol a nagyobb turbo vmivel lassabb porog fel, hogyha a hatarfordulatszam alol kezdesz kigyorsitani-, de utana ugy megindul, hogy hu...egyebkent nagyon egyszeru am: akkor kell az elozo fokozatbol valtani, hogy a kovetkezoben ne essen a hatar fordulatszam ala a fordulat, es ugy, hogy kozben ne vesszen el maradek nyomas sem, szoval nem nagypapatempoban oregurasan valtva
Ez eleg hamar megtanulhato. Elozeskor is Te sem akkor valtasz csak vissza amikor kimesz a kamion mogul a masik savba, hanem mar elotte ahogy latod hogy meg 1-2 auto es elfogynak szembol, es a turbosnal is ugyanigy kell csinalni, es ekkor mar a felepult turbonyomasssal egyutt kezdi meg az elozest. Ennyi.
Leallaskor sem sem kell percekig(!) jaratni a motort - szeria gyari rendszernel persze-, meg kulonben is ki jarkal meg akkor is padlogazzal amikor tudja, hogy ~2-300m mulva megall. Amig lassitasz, megallsz a parkolohelyen, kiveszed a fejegyseg leveheto elolapjat, elteszed, telefont kiveszed a tartobol, a kabatod magadhoz veszed, mar meg is van az ~30secnyi kis fordulatszamon es alapjaraton jaras, ami ahhoz kell, hogy visszahuljon, es leallithatod, am ha akarod meg jarathatod 10-20sec-g, hogy nyugodtabb legyel, de szerintem ennyi ido nem a vilagvege.
Hidegen indulva meg a szivo motornak sem nyomod a gazt, amig nem melexik be.
Nem ertem miert kell ezt a turbos dolgot tulmisztifikalni
hobizolitöbb drón kell ;P
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Integra #1181 üzenetére
Igazabol nem a valtoval van baj, eleg jok azok. Marmint maga a valto. Nem tudom hany francia valtot lattal mar szetszerelve, de azert korant sem olyan horror a megvalositas, van benne anyag elegendo. Az igazi problema a valtorudazatnal van mindig, Azt nem tudjak megcsinalni, ez teny. Pl. a zsir uj C4-es valtoja erzesre szarabb, mint az en leamortizalt, szethullott rudazatu valtom, ami a fosszilis Citroen BX-emben van, amiben szar a szelepszarszimmering.
A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1192 üzenetére
lásd totalcar, peugeot 307cc, amikor hármasban van, jobban lehet oldalra mozgatni a váltót, mint a mi swiftünkben üresben, pedig nem egészen naprakész az se technikailag
amikor kipróbáltam az új dacia-t, csak mosolyogtam, meg aki jött velünk a szalonból, az is, mert egyes helyett folyton hármasba találtam. jó ez valamennyire megszokás kérdése is, de amikor megérkezés után a szalon udvarán még dumáltunk a csávóval, próbálgattuk a váltót, és nagyon komoly, hogy nem egy helyen lehet feltenni hármasba, hanem egy tartományban.na ez eléggé nem érthető, elmagyarázom. ferrari-váltókart gondolom már mindenki látott. na ott a kulissza szépen meg van rajzolva, hogy hova lehet tolni. úgy néz ki kb, mint két H betű egymás mellett: HH csak a középső szára csak egy, értelemszerűen. namost olyan mintha a daciaban minden sáv, ahol lehet tolni a váltót, kb 5-6cm széles lehet.
na jól elmagyaráztam az egyszeregyetスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1206 üzenetére
hát igen. aki ezek után azt mondja hogy jók a francia váltók az vagy automatában ül, vagy úgy vált mint az egyszeri mammer hogy több ideig nyomja a kuplungot mint a gázt.vagy eddig még az volt a legjobb kocsi amiben ült...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1210 üzenetére
ja meg ami a subaru outbackban van, az is hagyja pörögni.nahát, mik vannak, hogy ez is japán autó?
mellesleg eddig 1x volt szerencsém aut.kocsihoz, saab 9000 2.0 150LE, de nekem csak jó mókának tűnt, semmi többnek. mondjuk nagybátyámnak, akié a kocsi, tökéletes, mert családos és már nem is mai gyerek, és az autó csak munkaeszköz neki.
selespeedet pedig elvileg átdolgozta az alfa, nemtom mennyire marketingfogás hogy az újságok azt írták, hogy jó lett
szerk: de mi az hogy merci? neked olyanod van, vagy hogy mi merre mértbaj?
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Type-R
őstag
válasz Integra #1192 üzenetére
Bemutatkoznak a PSA és a Toyota közös kisautói:Bővebben: link
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1220 üzenetére
nem tudom, én nem sok jót hallottam a fogyasztásáról,asszem valami hazai autós újságban. meg azért arra is kíváncsi lennék, vajon pl. a Thököly úton, vagy az Andor utcában mennyire rázza ki belőled a sz*rt is olyan rövidke tengelytávval.de gondolom már volt szerencséd személyesen hozzá,ha így gondolod, hogy lesz egy.de azért én is remélem hogy inkább a honda jön össze
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1222 üzenetére
aha. mintha csak a swiftről írtál volna, bár abban nincs dízel, meg egy fél literrel többet fogyaszt és bár a smart küldetése tényleg ez a városi kisautó szerep, hát nem tudom, nekem akkor is gondolom racionalitás ide vagy oda, nem lehetett egy könnyű döntés
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!