-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2680 üzenetére
elég ritkán járok a belvárosban, kocsival, de ha járok akkor a Combi Vectrával. gondolhatod, tegnap direkt néztem hogy egy smarttal, pl, gyakorlatilag, pont ott tudtam volna megálni, -orral két autó közé-, ahova mentem, így meg, kb 1kmt kellett gyalogolnom, pedig a legminimálisabb helyre is beállok, de még olyan se volt. Csak ilyen nyúlfarknyi azaz Smartnyi helyek.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Integra #2717 üzenetére
Muszáj lesz belevágni,mese nincs..Alapból is elég lóerő,eltalált design..Ebből nem nehéz durva gépet építeni.
//a ''szokásos'':hűtött brembo tárcsák,minimális ültetés,sportülések,első-hátsó lökös,küszöbök,hátul lexus-lámpa,16'' felni peres gumival(miért ekkora méret?a felni is olcsó,a gumi is),sötétítés ahol lehet,és a hifire még nem is gondoltam.//
Úgy tételesen mit érdemes kicserélni első körben,megvétel után?
Lehet hogy az a Nissan ésszerűbb vétel lenne.Családi autónak. -
_Volkovy_
nagyúr
válasz Integra #2721 üzenetére
Persze nem azonnal megvétel után akarom ezeket belerakni,de idővel tervezem..
Első körben rendberakatom a motort,váltót meg a fékeket,legalább gyári állapotról induljon már a tuning..Igazából a 650-700e felé kéne tendálni vételárban,sztem egy 200k körül lesz a komplett felújítás.És még akkor az esetleges rohadó festéssel nem csináltam semmit.
Nem akarok egyáltalán a zsebembe nyúlni,de muszáj lesz.
Aztán lehet,hogy egyik pillanatról a másikra lehiggadok,és azt mondom legyen egy szolid Honda,vagy Nissan.Ebben az esetben a tuning a hangra korlátozódik.. -
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2726 üzenetére
Lehet hogy igazad van, bár nem biztos.
Képzeld már el emberünket egy Sunnyban. Abban neked teljesen igazad van, hogy racionálisan az a legjobb megoldás, ebben egygetértek. De, racionálisan a 18as felni sem jó megoldás, mégis, nagyon sokan felrakják. vagy racionálisan a szövet ülés jobb mint a bőrülés, viszont ezernyi más okból meg a bőrülés a jobb.
Neki úgyis csak a csajok előtt virítani kéne, nem mindennapi használtra.
Szerintem neki csak funból kéne autó, mint nekem is. Mert diákfejjel nem tudnám a benzint fizetni, hogy mindennap suliba mehessek. tehát úgyis csak délután használnám, meg horgászni menni, meg nagyon néha suliba, de tuttira nem használnám mindennap, mert Bpen nem éri meg. Mint ahogy szerintem te sem használod mindennap a civicet.
mondjuk jó, a Corradot én se biztos hogy megvenném, illetve csak akkor ha lenne legalább fél milkám felújítani, de nem lenne ''racionálisan'' nekem jó mert nem férnék el benne.
Igazából nekem egy Combi S2 vagy RS2(bár ez lehetetlen) lenne a jó megoldás. de nincs rá pénzem ezért csak pofázok.
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2728 üzenetére
Ebben neked maximálisan igazad van, de mire én összekuporgatom a pénzt az RS2re, addíg, az biztos hogy nem 100ezret keresek. Mert ugye itthon nem lehet kapni, németből, behozni meg elég olcsó, mint tudjuk. Annyira szerintem ezeket nem lakják le de ez iagzából mind1. A legracionálisabb megoldás venni, itthon egy 1.9TDI 80ast kint venni egy ugyanolyan RS2t, és pakolgatni a redszámot. De ez egyenlőre szép álom.
Viszont egy 80coupet azért nem mondanék annyira rétegautónak, arról nem is beszélve hogy pl. a tankoláson kívüli fenntartása szerintem olcsóbb mint a egy Hondának. Mert borzalmasan igénytelen pl. a 2.0es vagy a 2.3as motor.
A3am soha nem lessz, ezt botitékolom, az A4eket nézegettem, de abból is valami erősebb kéne, és így visszértünk oda ahonnan kiindultunk.
Meg ezért pl. egy Corradora sem mondanám hogy annyira rétegautó, és ha mondjuk nem a G60as hanem a 2.0 16V t veszed akkor a fenntartása meg az alkatrészellátása sem olyan egetrengető.
De igazából mondom a legjobb megoldás az RS2 + 1.9TDI egy rendszámmal. És magunk közt mondva szerintem olcsóbb is mintha kifizetnéd a 2.2es motorra a regadót.
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz Integra #2728 üzenetére
jaa, és még valami nem hiszem hogy egy 2.0es Corradot több lenne fenntartani, mint egy Calibrát, viszont olcsóbb.
ja, és ne gondold azt hogy a való világnak köze lenne az Audi szeretethez, mert akkor kénytelen lennék azt gondolni hogy te meg csak a Surviver miatt vagy Honda fan. pedig ez szerintem nincs így. -
zoley[HUN]
tag
válasz Integra #2761 üzenetére
tobbet nem megyek 130nal gyorsabban az autopalyan esetleg ha meg babetta minta alapjan pedalokat is szerelnenek bele, akkor velemenyem szerint teljesitmenycsokkenes nelkul tehetnek sokkal kornyezetkimelobbe a jarganyt nem mintha egyebkent a vw lupo 3l-nel sokkal tobb jargany tudna ennel jobb fogyasztast, es mindezt mar 1970ben
[Szerkesztve]''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
plömplöm
őstag
-
plömplöm
őstag
válasz Integra #2773 üzenetére
a papír levegőszűrő lecserélése olajosra nem feltétlenül ''sztrítracsingos kisgyerek'' felhasználót jelent
de asszem rakok be én is ide néhány tarka és/vagy lapos autóról képet, az a menő itt... ehh
mindenesetre a bolt-tippet azért kösziAll systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
-
-
Nite
őstag
válasz Integra #2831 üzenetére
nembaj, ugyis az evo a mindenem, de nekem az eclipse is tetszik
de még ha le is koppintották a 6os bmw-t, szerintem ami a motorháztetö alatt lesz, mitsunál enyhén szólva is komolyabb, de javitsatok ki, ha tévedek
ja, azért még őt is elfogadnám:
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Paid my dues!
-
-
Bazsesz
őstag
válasz Integra #2893 üzenetére
Ez aztán a tuningcivic
mbit:
1,6-os zsugorkaros motot, kis VFTS vezérműtengely, könnyített lendkerék, 4 leömlő, 50-es rendszer VFTS dobbal, 1500-ös műszerfal, NOVA belső kárpitozás, sportkormány, renault 21 ülések, 5-ös NOVA váltó, devander fék, alumínium kartervédő, friss fényezés, a karosszéria teljesen kilakatolva, 4 új gumi alufelnivel, + 80%-os téligumik 1500-ös felnivel+ alkatrészek.
Szal ez több mint valószínű nem hétköznapi használatra kezdték el, hanem valami rallyszerűségnek. ha jól tudom zsugor hajtókarok alkalmazásával megnő a fogyasztás rendesen, főleg ha ehhez módosított vezérműtengely párosul.
Bár nem éri meg, mert ennyi zséért már kapsz valami olyan autót is, ami nem lyukassza ki a pénztárcád. Ezenkívül elég régi, és emiatt asszem évente viheted zöldzsugára, kétévente meg műszakira...
Ezért nem veszek énse ladát...''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Balint133
aktív tag
válasz Integra #2910 üzenetére
''én mellőzném a francia gépeket, ezért nagyon nem is tudok sok mindent hozzá fűzni''
Egyszer volt Renaultunk(és utoljára) kormányműves lett, és körforgalomba szart be a kormány, azóta nincs és remélem nem is lessz renaultunk!!!! Most zsír ujonan vett most 4 éves Citroen Xara van, pöpec!! nagyon!!Két küklopsz négy szem közt!!
-
Tommy78
aktív tag
válasz Integra #2923 üzenetére
Jól van már! Attól még nem kell pattogni. Egyből a BMW jutott az eszembe. Bár gyanús volt mikor írtad, hogy ''made in japan'' az üléseknél, vagy kárpitnál, mindegy. Turbos, vagy sima? Mert azok is nagyon dögösek. Én is egyébként japán párti vagyok inkább, mert nagyon jó, megbízható motorokat csinálnak.
:: :: :: www.tommy78.extra.hu :: :: :: www.szponzor.com :: :: ::
-
strike-force
őstag
válasz Integra #2925 üzenetére
engem egy párszor már kisegített Bővebben: link
néha frissíteni is szokták, elég jó kis oldal.R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
-
Type-R
őstag
válasz Integra #2935 üzenetére
Az A8-as valóban szép, főleg az aminek mélyre van húzva az első hűtőmaszkja, de nekem az a bajom az Audikkal, hogy túlságogsan hasonlitanak egymásra, ellenben a bömbikkel, ahol jelenleg ilyen téren káosz van.
Az új S sztályos nekem azért tetszik mert valahogy nem olyan bálnás hatást kellt, hanem inkább dinamikusnak tűnik, de majd ha megjelenik akkor lehet igazán vélményt mondani róla.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Építő/felújító topik
- iPad topik
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen