-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz CactuS #141501 üzenetére
Hehe még milyen kicsi!
Akkor van miből választani, az mindig jó. Én sajnálom, hogy a régi melóhelyen a végén már nem volt se a dízel Focus se a nagy Ford Transit, a mostanin meg egész más, én irodistaként nem kapok
De a Twingonak nagy piros pont hogy mind bele tudtok ülni! Legközelebb gyere talira!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #141583 üzenetére
Ez de jó felvetés. Tudnám, hogy miért spórolják azt ki a gyártók. Annyira hiányzik, hogy az Auris sem ad semmi infót. De még a batár nagy dízel Antarába se tudtak rakni egy vízhőfokjelzőt. Úgy szerettem a Passatban a digitális olajhőmérséklet érteket látni Még az Audira is "ráprogramoztam", hogy az is mutassa. Toyotánál meg külön kell OBD-ből olvasnom, hogy lássak tök alapvető értékeket. Literre pontosan tudja, hogy mennyi van a tankban, de a mutató előttem csak egy béna pálcika. De még ezer hülyeség van benne amit nem tudok megérteni. Olyan jó lenne egy Pro mód a gyártók részéről, hogy ha akit érdekel nézhesse.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #141585 üzenetére
Ezt ajánlják a csoportokban, hogy tuti menni fog. [link]
Én a létező legolcsobb OBD használom immár 5 éve. De nekem is kelleni fog egy másik mert ez még nagyon nagy és párszor lerúgtam. Ezt néztem, hogy szerintem megveszem. [link](#141586) stickermajom: Mindent tud az autó csak nem jelzi ki. Amint rákötöm a kocsira a telefonom, nagyon sok infó áll a rendelkezésemre. [kép] Csak töredéke elég lenne ennek a központi kijelzőn.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz CactuS #141999 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a szép szavakat, már megérte megvenni
Cactus: Kollégák ugyanezt mondták "Ha taxizas közben baj lenne csak lekapod és belevágod az illetőbe" Minek nekem ellenség
SzlobiG: Fókával egy árban egy kicsit jobban felszerelt Astra volt a kalapban. Bánom is meg nem is hogy nem azt vettem.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz CactuS #142006 üzenetére
Poénkodtak... Ezért írtam hogy minek nekem ellenség.
A következő jó kérdés mi lesz, de ha az Istenek is úgy akarják akkor valami hátsókerekes vagy quattro német csoda.
Pl. az új dízel Audi S4 kombi is jöhet
Bitmalac: Ha én azt tudnám...
SzlobiG: Hát nekem minőségben az Astra-val sem volt bajom.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #142136 üzenetére
Ettől kaptam AF-t tegnap a körúton, egy sáv megszűnik, a megszűnőből mindenki pofátlankodik be a nem megszűnő meg emiatt állt (pedig itt jogos lenne a cipzárazás de nem ment).
Végül egy Leaf-et én is beengedtem, igaz csak azért, hogy ne kelljen tovább nyelnem az előttem menő 1000 éves CDTi koromját.#nincsbennetarcsi
-
Coyot
őstag
válasz CactuS #142155 üzenetére
Csak az nem fér a fejembe, hogy miért kellene ezen a lépésen bármit is agresszívan csinálni? El szoktam szépen gurulni az araszoló sor mellett kb 40-50el aztán indexelés mellett szépen beengednek. Ez a normális, ha pedig elém akar valaki besorolni akkor beengedem, nem bonyolult és fájdalmat sem okoz.
Má' nem
-
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #142419 üzenetére
Eddig amúgy nagyon jók a CC-s tapasztalataim, 4 évszakos ellenére sokkal jobban tapad, mint a korábbi Hankook Kinergy Eco. Tudom, eleve az eco gumi sem a legjobb ebből a szempontból, de a Jazz gyári méreteiben nincs túl nagy választék sportos nyáriból.
Téliként viszont nem nagyon tudom, milyen, mert pont akkor, amikor havazott, kórházban voltam.(#142427) Fehér Farkas: 185/55R15 - azért lehetne még ezt is csökkenteni (mondjuk 195/45R16-ra), de ez gyári mérete az autónak, nem szeretnék egy esetleges baleset után a biztosítóval hadakozni emiatt.
Arról nem is beszélve, hogy a CC nem kapható nagyobb váltóméretben.
Habár messzebbről nézve nem tűnik túl nagynak az oldalfal...(#142432) Speeedfire: A Trabit talán beérném.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz CactuS #142493 üzenetére
"Az feltűnt, hogy harcolt rendesen a környezetével a használója"
Ez milyen polkorrekt megfogalmazás, tetszik.
"ennyi km-rel, ezzel az autóval még nagyon sokáig együtt lehet élni."
Sokszor megfordult a fejemben, hogy a K-t el kéne adni, és ezt megtartanám. Kb. pont a meghirdetett árat bukta az elmúlt egy évben.
Köszi a JSZP tippet, feldobtam a PDF-et. Eszembe sem jutott, hogy valaki esetleg nem használja.
-
Magnum_
nagyúr
válasz CactuS #142501 üzenetére
Szerintem nem a borkarpitra gondolt. Az a4-emben sem volt bor, megis fasza minoseget kepviselt. Az amperamban borkarpit volt, jo minosegu volt egyebkent a belter, de a muszaerfal anyagai megsem olyanok voltak.
Az astra meg astra volt, de a twintopban jofele ulesek voltak (mondjuk a bmw ulesei is jok)
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #142501 üzenetére
A bőrt én sem szeretem (max a félbőrt), hanem egyszerűen a műanyagok, a rugózás, a kormány, a váltó, a hifi... Teljesen másról szól a két autó nem is versenyeztetném őket, hogy melyik miben jobb, felesleges is... Csak egyszerűen jó az a BMW na.
mod:
stickermajom: Nem tudom ez mennyire befolyásolja az eladhatóságát de sztem azért kezd ez a dízelüldözés lecsengeni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #142509 üzenetére
Nem csak a műanyagok, azt amúgy sem tapizom. Jó a kormány mérete (bár a villanyszervó miatt nem olyan jó a visszajelzése). Szerencsére a start-stop ki lett iktatva már belőle (attól agyf@szt kapok). A sportosabb rugózás nekem jobban bejön, az enyém eléggé nagypapás. Az ülés jó oldaltartású, a felfújható deréktámasz meg az állítható combtámasz nagyon baba. Jól szól a hifi, a navija is gyors. A váltási érzet, meg maga a váltó is jó (mondjuk az 1-es elég rövid a 6 gang miatt). Igazából azon kívül, hogy mechanikailag nem olyan megbízható mint az enyém minden a BMW mellett szól.
mod:
Saint_: Jah behozzák az onnan kiszuperált Euro4-5-ös dízel autókat aztán visszatekerik és a hülye vásárló meg rárepül mint gyöngytyúk...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #142511 üzenetére
Amikor először mentem vele az első lámpánál lelőtte magát a motor... Én meg ott fogtam a fejem, hogy nem hiszem el, hogy pont alattam döglik meg ez a sz@r... Aztán kinyomtam a kuplungot és beindult.
Végülis nem rossz, olyan korrekt iparos munka, de a jótól messze van. Mondjuk olyan Suzuki Swift szint. A Jazz-ünk váltója kb 2x jobb. Nem rég cseréltem benne váltóolajat (a gyárit cserélem Motul Gear300-re) attól sokat javult a kapcsolhatósága, főleg hidegen (bár leginkább azért mert gyárilag 80W90 van benne ez meg 75W90-es). Váltót ez is rázza picit, a 650-es alapjáraton azért a 4 hengeres boxer nem jár olyan finoman de inkább ez mint egy DMF (a modernebbekben már van pl).
A hifi az konkrétan fos, komolyan nagymuter Sokolja jobban szól. A BT-os gyári fejegység az feláras volt, ebben nincs.
Az ülés viszont nem rossz, olyan fotelszerű, 0 az oldaltartás de cserébe epedás, kényelmes. Nyomtam le vele Bp-Bázel túrát és a végén sem volt semmi bajom az üléssel.
A kormány kicsit vékony volt nekem de így bőrözés után pont jó a vastagsága.#nincsbennetarcsi
-
-
veterán
válasz CactuS #142513 üzenetére
"Én a Renaultnál nagyon f*stam a váltótól, hogy mennyire lesz franciás, de a twingoban elég jó lett. "
Tegyük hozzá, nem azért lett jó aváltó, mert Twingo; hanem mert RS, azaz a Renault Sportnál tervezték az RS specifikus részeket és ott rakták össze a vasat.
(1x volt francia autóm, egy 2006-os R. Clio 2011-ben; a feleségemnek vettem, sose* használta, én mentem vele szumma 1500 km-t 11 hónap alatt. *Összesen vezette 50 km-t úgy hogy mellette ültem; ezalatt az 50 km alatt egyszer csak megszorult váltó -> kuka; bontott váltó kellett bele.)
-
Reggie0
félisten
válasz CactuS #142558 üzenetére
Amennyi szeneromuvet beinditottak a sotetzoldek, nem is csoda, hogy ott ez jott ki. Ha bekenhagytak volna az atomeromuveket, akkor par evvel kevesebb lenne.
(#142559) stickermajom: En az M0-tol az M6-ra kanyarodva ott ket nagy kanyar van, arra gondoltam.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz CactuS #142624 üzenetére
Sonax narancs (nem a piros!) sampon szerintem nem rossz, de a Wolf’s Nano Bathe-t is szoktam használni.
Gyors wax tekintetében SONAX Xtreme Brillantshine-t mondanám jónak és könnyen beszerezhetőnek is (értelemszerűen nem olyan tartós, mint egy keménywax).
(#142626) Tsebacsi: Autoglymes tisztítóval és ápolóval mentem neki, de sokaknak bejött az Ikeás bőrtisztító készlet is (pl. ülésre). Szerintem utóbbi sem lehet rossz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz CactuS #142624 üzenetére
A trükk ott van, hogy a wax csak akkor marad rajta az autón 2 mosásnál tovább, ha tükörsima felületre kerül, azaz kap egy jó polírt az autó. Akármit tehetsz Te rá, ha karcos a vas, minden le fog jönni 2 hét alatt. Ha viszont megkapja a polírt, akkor egy teljesen átlagos minőségü cucc is fent tud maradni kis odafigyeléssel 3-6 hónapig.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #142645 üzenetére
Savoya az jó, ott szeretek tankolni én is. A fótit kerülöm azóta, most pl a Dunakeszin lévőnél tankoltam de tankoltam már a Csömörnél lévőn és az is ok volt.
mod:
Nem rossz a 95-ös benzinjük, az is rendre 96-97 oktános de nem tudom a gépkönyv mit ír neked. Az enyémbe jó a 95-ös is pl.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz CactuS #142656 üzenetére
Tisztításhoz Frosch ablakpucoló, szilikonos lehúzó, mikroszálas kendővel való áttörlés metodikát javasolnék. Én vízlepergetéshez Ultra Glacot használok. Ebayről kicsit olcsóbban, Polírtechtől kicsit gyorsabban beszerezhető (utóbbi webshopból többször is rendeltem már, elég sok mindenük van (ami nincs kint a webshopban, azt is sokszor be tudják szerezni) és gyorsan meg is szokott érkezni).
Régebben használtam RainX-et, de annak nehezebb volt a felvitele. Ha mégis amellett döntenél, akkor javaslom először a 2in1 változatot kipróbálni, az egész könnyen működött.
Itt egyébként írtam egy rövid listát, hogy mire mit használ(tam)/ok.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #142704 üzenetére
Porfészekben élve muszáj az autó mindenkinek, de mivel itt nem foglalja el senki parkolóhelyét igazából nincs is vele gond. Itt az udvarban nem zavar senkit, környezetet nem szennyez. De legalább adót ugyanúgy fizetek rá, lényegében ti jártok jól vele.
Egyébként egyáltalán nem biztos, hogy ez örökre így marad, most erősen tervben volt munkahelyváltás ami 15-20ezer Km évi vezetést jelentett volna, de miután utánaszámoltam üzemanyag és autó amortizációs költségekre, nem igazán éri meg. Jobban fizető helyek kellenének...
Pláne ha beleszámolom, hogy én ennyit egy kéziváltós kismotoros visító nyomatékszegény benzinessel nem tennék meg. Az első félretett pénzemből ha jobbat nem is, de egy Golf4 kombit 131 lovas PD-vel meg 5 gangos automatával már venném is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen