-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
energy4ever
addikt
válasz tboy93 #23955 üzenetére
Nem vettem meg! Lesincs foglalozva. Hetfon-kedden lesz kiprobalva!
Amit lattam, alapjarat jo, ennyi.
300.000ezres rakoltes van belekalkulalva.
Inkabb olcsobbat veszek, es en koltok ra. Igy tudom, hogy mi uj benne tenyleg, stb.
Kinezetere nem lesz koltve egy forint se. Jo, szepek az optikai tuning autok, stb. De amilyen emberek vannak, lakotelepnel nem mernek lenthagyni egy fullos autot ejszakara, foleg amennyi rongalas van, stb.
Ez egy szep auto (szerintem), de megse kihivo. -
w333
félisten
válasz tboy93 #24026 üzenetére
hogy ez gyakorlatilag egy szijcseret jelentett, a gorgot, vizpumpat nem csereltek a markaszervizben
Az már túl drága lett volna ... úgy volt vele úgyis eladja és kész
Szerk.
Csak ugye kérdés hogy ez a 132k akkor reális volt e ? vagy már visszatekert
De ha az egész szerviztörténete megvan, akkor nincs baj !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #24033 üzenetére
Egyebkent pont az 1.3 regi swift nem olyan elnyuhetetlen, mint amilyen a hire.
1.0 mar sokkal inkabb az, vagy az ujabb m1xa motorok.
A g13-nal azert ilyen korban mar jonnek a szoknya torestol kezdve az injektor halalon at sorban a dolgok, amik az auto arahoz merten csinos osszegekbe tudnak kerulni. -
EQMontoya
veterán
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #24127 üzenetére
az egyik 29% a másik 35%
annyit érzek, hogy kicsivel jobban tolja a seggét, de nem vészes, így is sokkal stabilabb, mint egy mezei autó.
illetve amit mondtam az is közrejátszik, hogy atomra fújt kerekekkel mérettem, amit nem kellett volna, mert ez önmagában is negatív irányba befolyásolja a mérést.
és ahogy észrevettem, a "nagy hideg" nyírta ki, szerintem elfáradt az olaj, és ennyi, mert nem folyik egyik se, sehol. -
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #24938 üzenetére
inkább a szerelőnél szívok kicsit, minthogy a mindennapokat töltsem egy kényelmetlen, gyenge, ropi autóban, ja.
gzboti: golf 26-27, bmw 31-32 éves korában volt nálam, de mindkettő csak rövid ideig (pár hónap), de akkor viszonylag napi szintű használatban, mert fülig ért a szám mindkettőben.
-
#94529552
törölt tag
válasz tboy93 #25356 üzenetére
Igen, ez változó, azért is mondtam, hogy fél liter indulásnak, és ha nem elég, a közeli helyről lehet venni hozzá, mert amúgy a nyakunkon marad, és ott jár le a garázsban a felhasználhatósági ideje. A szervizben ugye mindig marad ki bőven, mert többet számláznak ki, az meg ritka, hogy odaadják a bontott dobozban a maradékot.
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #25745 üzenetére
Ez kopp ugyanaz, mint a GT86, nem?
Tsebacsi
Szvsz itt pont az a lényeg, h napi használatra is alkalmas, fenntartható sportautóról beszélünk.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #25797 üzenetére
Azért az "állandóan ki akarja rakni a seggét" nem igaz. Ha tolod neki, akkor hajlamos rá, elég kontrollálhatóan (tisztességes futómű, sperr miatt nem kitörni fog, csak elkezd normálisan csúszni)
Viszont azért 215-ös gumikat tekersz 200 szívó lóval, ott azért nyomni kell rendesen, hogy elkezdjen csúszni. Szóval 3000-res fordulaton nem fogja eltolni a fenekét száraz úton, nem kell aggódni.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #25804 üzenetére
Szerintem pályára is élvezetesebb, mint szinte bármi, amit ma vehetsz újonnan. Nézd meg Karotta videóját.
Kb 15:10-től[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
w333
félisten
válasz tboy93 #25824 üzenetére
Laguna (tudom Volvo motor) de ezek miért ilyen olcsók ?
Peug 406 olcsó, de a benzineseket nem ismerem.
Octavia : ilyen áron lelakott csilliárd km -sek vannak.
G Astra : ideális lenne, csak ki kéne egy jó 1.6i vagy 1.8i / 2.0i fogni.
B Vectra : 2.0i de ezek már szinte mind rohadnak !
Civic 4 ajtós és 5 ajtós ... 1.4iS szerintem kevés.
Passat B5 : ennyiért lehetetlen normálisat kapni.
Leon : 1.6i ideális lenne, túl drága kicsit túlmegy a keretemen.
Corolla : 1.6i megbízható de 5 ajtósban eszméletlen csúnya.
Golf 4 : széthajtott lelakott szemétdombok ilyen áron.
A legrosszabb ilyen árkategóriában autót keresni, pedig majd kéne valami
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz tboy93 #25833 üzenetére
+1 ugyan így látom én is ... 600-800k kell egy normális autóra
200-300k -ért veszel amit veszel de tudod mire számíthatsz !
400-500k -ért az mint az előző csak 5-6 évvel fiatalabbak (de ugyan úgy sz*r) !
Mondjuk ezek a Lagunák még tetszenek is és van bennük elég sok extra, de nem tudom mennyire megbízhatóak és fenntartási költség ?
Octavia olcsóbb a fenntartása de a Passat komfortosabb és szebb !
G Astrával a Dunát is meglehetne állítani annyi van belőle, olcsó a fenntartása jól fogyaszt benzint + némi olajat is, de tetszik kívül belül !
Pug 406 autóm volt, nagyon jó ha kifog az ember egy hibátlan darabot Link !
Leon jó lenne de 700k -tól indul az 1.6i és valószínű hogy nem is hibátlan !
Alfa 147 nem jön be, a 156 pedig nem egy hibátlan autó !
2005+ Swift nagyon jó de sok km. és szerintem nagyon drága + ugye kicsi !
Nem olyan sürgős ez még, csak elkezdtem nézegetni mire számíthatok
Szerk.
Illetve még az Accord is nagyon tetszik, csak városba szvsz túl nagy !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Morris
veterán
válasz tboy93 #26034 üzenetére
Én is azt hallom állandóan hogy belülre rakják. De nekem ez nem kell, mert a hátsó szélvédőmet megkarcolták anno belülről valamivel, és ha belülre menne a fólia akkor nagyon kiütne.. Az meg elég gány, hogy a hátsót kívülről, a többit meg belülről fóliáztatom le.
Plusz zöld az üveg és napfényben elég ótvarul nézne ki. Én sötét szürke színű üveget akarok.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz tboy93 #26157 üzenetére
Szerintem az a default, hogy a vevő fizeti és csináltatja, ugyanis ha belegondolsz az eladónak nem kell az eredetvizsga semmire, én csak bemegyek az okmányirodába, bejelentem hogy eladtam, odaadom az adásvételit és kész. Ennyi erővel a vétel utáni átírást ne fizessem ki neki? Persze, lehet alku tárgya ahogy szinte minden más is
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #26368 üzenetére
Azert a sustinat mindenhogy promozzak, de tenyleg nem birja az extrem terhelest.
Bitpork: en ertem, amit mond...
A sustina 5w30 higabb, mint pl. az elobb emlitett lm 5w30.
Ezt adatlapbol szepen ki lehet olvasni.
A sustina 5w30 az egyik leghigabb 5w30-as olaj, ergo hidegen jobban szivattyuzhato, tehat jobban ken.
Viszont a hths viszkozitasa nincs az elvonalban, ami extrem terhelesnel jol jon, ha meg van kenes, es nem szakad meg az olajfilm, es vagy eg meg az olaj.[ Szerkesztve ]
-
-
zack
nagyúr
válasz tboy93 #26373 üzenetére
Nem csak ott. Hidegindításnál fontos a jó kenés, de ott nincs fordulatszám. Szívatóval max 1500 ami aztán rövid időn belül beáll 800 környékére. Indulás után aki forgatja, az önthet bele bármit. Ha 1500-2000 fordulaton el van váltva, nem lehet gond.
Nagy igénybevételnél 4000-5000+ fordulatnál, illetve nagy melegben a vékonyabb olajok nem jók. Illetve amíg friss, addig nincs gond, de extrém gyorsan elhasználódik.(#26376) Morris
Ne variálj a viszkozitáson, azt tedd bele, amit a gyár előír. A jó olaj drága, de a motor meghálálja.
Persze ez autó függő is. Egy 1.2-es Fabia nem igényel olyan teljesítményszintű olajat, mint egy 150-300 lovas pörgős autó.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz tboy93 #26380 üzenetére
Bitang olaj. GSXR1000-be 6 évig használtam. 55e km-rel úgy adtam el, hogy gyári hangja volt a blokknak.
Ellenben 4L 25e környéke. Az utsó 2 évben a Fuchs váltotta, mert kedvezményesen jutottam hozzá (Race Synth 10W50). Még kedvezményesen is 4e/L környéke volt.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #26380 üzenetére
VFR-be én is azt tolom, mindenhol azt javasolják, kifogástalan, leírtak szerint még a váltó is máshogy dolgozik vele.
zack
Literes motorok alatt is van élet, a VTEC-kel simán tartom a tempót az 1000-es 1200-es sport - sportúra motorokkal is, extrém esetben max. igényel egy visszaváltást.
De ez megint felhasználás kérdése. Mi nem szoktunk ringezni, inkább haladós túra, arra pedig bőven elég már egy sor 4 vagy V2 600-650 is.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs