-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #158204 üzenetére
Egyszer már kicserélték nálam is, most jött újabb levél. Beszéltem a márkakerrel, megerősítették, hogy ez egy újabb visszahívás. Első körben mind a kettő patront cserélték, most csak az anyós oldalit érinti a visszahívás.
mod:
EQM: Ez benne van szvsz 15 gurigában... A mi kvázi fapadosunk a flottás kedvességgel is 13m volt...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
veterán
válasz CactuS #158464 üzenetére
Szumma 700 ezret költöttem rá, így minden szarság kigyomlálva, kopók cserélve + némi szépészet. Azt beszélik, ami frissen bejön Hollandiából, arra mindenki elkölti a maga 600 ezrét. A klímát muszáj, a váltót érdemes rendbe tenni, problémás lehet még a generátor (felújítás időben), gyakori a turbószelep problémája. Vezérlés van minőségi utángyártott, generátor-ékszíj szett csak gyári létezik. Szóval hozzá kell számolni a 600-at.
Valódi Summum felszereltség legyen (xenon, igazi bőrkarpit), előfordul hogy bekamuzzák a Momentumra. -
Gaben92
őstag
válasz CactuS #158465 üzenetére
Én nem sajnálnám tőle ha végre eltűnne a sok szar az útról... Esetek 90%-ban eddig ha valami vakított az vagy egy felfelé világító vagy egy atom bemattult búrás halogén volt. A maradék 10 meg a kiegészítő fény amit azért szerelnek fel mert a gyári halogénnel nem látnak... Olyan autóra fel se engedném szereltetni a kiegészítő LED panelt amit lehetett kapni értelmes fényszóróval... Tudom g.ci vagyok...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
veterán
válasz CactuS #158642 üzenetére
[link]
Klímát átmossák, cserélik a töltetet másfélére, nettó 90. Ha fel kell újítani, az plusz 150 vagy 160 nettó.
Váltóban komplett olajcsere (flush), nettó 90.
Turbószelepet cserélik, biturbó, fent nem húz eléggé, hibakódot dob, nettó 35.
Generátor ha zörög, csapágyas, fel kell újítani - talán az is 150.
Vezérlés 180-nál esedékes, ékszíj 90 ezrenként - ebből csak gyári szettet kapni. A kettő cseréjéért fizettem 193 e. Ft-ot.
Szóval 600.(#158647) CactuS : Szívesen!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz CactuS #158662 üzenetére
Az emberek krva elfoglaltak, ilyenre nincs a drága időből...
Ma reggel nem tudom mi volt, de a Thököly-n a körútnál nem ment a lámpa ami már alapból nagy élmény volt mindenkinek, majd a Gidófalvy utca volt lezárva ami pedig az egyetlen átjutási pont a Lehel és a Váci között a körúton.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
veterán
válasz CactuS #158694 üzenetére
Vegyetek üléspróbát egy V60-ban, amiben motoros az ülés, azt sejtem, hogy a nem motorost tágabb határok között lehet állítani, viszont a Summumban szériában motoros a bal1.
Nehéz dög a V60, hiába a Mondeo platform, minden masszív benne, nincs kikönnyítve, talán még igazi Volvonak tervezték, érzésre el fog menni 500 000 km-t különösebb (zsebbenyúlós) probléma nélkül. Megvan július óta, közel 17 k km: eddig 2x vettem észre, hogy regenerált a DPF; az olajból fogyott 1 pálcikányi (1/4 liter) és ugyebár nem telítődik gázolajjal, mert csak hosszútávokat megy a dízel; nem zörög, nem nyikorog semmi. -
Doki16
addikt
válasz CactuS #158844 üzenetére
DSG nem rosszabb a Geartronic-nál. Ha meghall mindkettő drága. Olajat kell bennük cserélni rendszeresen előírás szerint és nincs gond. Mindkettő kocsiban van épp elég bonyolult drága alkatrész.
TSI-t olcsóbb szervizelni mint a D5-öt. Amúgy meg mindkettő kocsi "prémium" fenntartás ügyileg. Ha ez alapján választanék akkor új Vitara lenne 3+7 év garival és mindenről le van a gond
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz CactuS #158844 üzenetére
Zöldrendszám jó kérdés... nem amiatt vettem, de eladásnál cumi lehet, ha bukja egy autó a majdani új szabályozás mellett.
Momentán 4 kategória van:
1. 5E - full elektromos - nem valószínű, hogy bukja.
2. 5Z (?) - alternatív, pl. tiszta hidrogén- szvsz ezt se piszkálják.
3. 5P - plug-in hibrid 30 km-es elektromos hatótávval - necces...
4. 5 N - növelt hatótávú elektromos, azaz plug.in hibrid 50 km-es hatótávval. Na ez a kérdés! Ebbe tartozik pl. a BMW i3 REX, Ampera, Volvo V60 PHEV, stb. -
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #158904 üzenetére
Én egyből ráérzek, mert olyan vagyok aki féket is használ.
Mikor legelőször automatába ültem anno, úgy mentem vele, mintha évek óta azt vezetném. Nem kerestem a kuplungot, nem akartam rálépni és még a bal lábamat se kellett eldugnom. Így vagyok programozva (sajnos itthon a csóró kéziváltósok országában jól rábsztam vele), az automatánál meg az elektromos az ami még jobb.
Muternak kellett egy ideig oktatnom, mert elég sokszor csikorogtak a gumik bekanyarodások előtt.
Mondjuk a CVT-t is kipróbálnám, de mivel nem tud kúszni vagy csak DSG-sen így annyira nem buli. -
Qtya123
őstag
válasz CactuS #158940 üzenetére
Én gondoltam rá, hogy elkezdek motorozni nemsokára. Nagy nyugodtan elképzeltem, hogy egy 250-es túramotorral kezdek, mert nem akarok rögtön erősebbre ülni.
Aztán a napokban ráültem ismerősöm nemrég vásárolt Honda CBF motorjára. Ilyesmi: [link]
Nem tudom, hogy minden 250-es ilyen kicsi-e, vagy csak ez a típus, de gyakorlatilag fizikailag alkalmatlan voltam a normális vezetésére.
Nem vagyok túl magas és még óriásinak sem mondanám magam a 185 cm és 115 kg-al, de a lábaim a nyakamban voltak, úgy néztem ki rajta, mintha egy gyerekmotoron ülnék és 46-os cipővel a váltás sem volt rajta kényelmes. Esküszöm egy Simsonon jobb volt váltani.Szóval, ha minden 250-es ilyen kb, akkor feljebb kell majd nézelődnöm, de jobban örülnék, ha lenne normális méretű 250-es.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CactuS #158965 üzenetére
Pár hónapja írtam valahol, hogy gangoltunk egy Passat GTE-vel a V60 D6-tal autópályán. ~160 és ~210 között mehettünk párat; nagyon hasonló volt a kettő autó, lehet hogy a Passat ment jobban, lehet, hogy egyforma... Állóból 160-ig jobb a V60, ill. Vmaxra; de nincs ordító különbség.
És a Passatban normális a csomagtartó. Az autópályás fogyasztását nem ismerem. A D5 motor mellett szól, hogy az állítólag a világból kimegy.14:00 óráig itt vagyok a 9. kerben; ha ideérsz, tudsz üléspróbát venni.
@Boti:
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #158965 üzenetére
Elég jól halad. Nem sokban marad el a V60-tól. 218 lóerő összesen. Zeperfs szerint ilyen. [link] Az AWD miatt jobbat lép, de fent már eléggé egyformák. Viszont a GTE mellett szól, hogy van benne egy 110 lovas villanymotor és könnyebb súly. Csak tisztán villannyal jobbat megy mint az Aurisom power módban. Azért a 330Nm nem viccel
Passat GTE az csak PHEV. Alapból jól felszerelt akárcsak a GTI vonal. Tehát fapadossal nem fogsz találkozni. Mindegyik már ledes fényszóróval van, kamera, radar alap. ErgoComfort ülés a fullos benne. Brutál kényelmes nagyon szeretem. De az alap ülése is jó, mert már az is Highline szintet képvisel.
Összességében mindkettő kocsi bőven elég erős a hétköznapokra.
Ahogy focvis is írja a csomagtartó hatalmas benne. Nem vesz el sokat az akkumulátor, gyakorlatilag csak a pótkerék részt. Ügyesen megoldották. Ez az 1.4TSI már a 3. generáció. Elég sok gondot javítottak rajta. Sokat elmennek már. Yodamester autója már 220 körül jár és tök szép a hangja. Na meg itt is igaz, hogy hosszútávra vannak használva. Rövidre ott van mindig az elektromos móü.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #158980 üzenetére
Ohh jaj. Akkor tényleg érdekes a dolog. Ezek a kocsik már szerintem sehol nem lesznek 15 év múlva. Biztos nem terveznék ennyi időre velük. Én nagyon max 2 évre tervezek vele, a Passat kb 3-4 évig lesz meg. Nem érdemes tovább megtartani őket, mert elavulnak de gyorsan. Apukádnak akkor egy RAV4 az ajánlott vagy Auris kombi. Vagy a legjobb egy Corolla TS hibrid. Azokkal be mernék vállalni 15 évet. De a GTE és a D6 is egy nagyon bonyolult kocsi. Statisztikailag kizárt, hogy ne menjenk tönkre valami. És biztosra lehet venni, hogy ennyi idő alatt a DSG legalább egyszer tönkremegy. A V60-ban meg a elektronikai dolgok nem fogják szerintem kibírni. Ott a motortól nem félnék, jó hírben áll a D5.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #159064 üzenetére
Az egyéni elbírálás más, én a határtól vagyok messze. Illetve nem voltam, csak mindig lenulláztam. 2014 körül kaptam meg az elsőt, aztán 2017-ben cserélhettem volna, de pont akkor cseréltem fiókot, most pedig 4 hónap és elérném újra a 3 évet, megint cserélhetnék, már harmadjára, ha ugyanaz a fiókom lenne. Persze mivel azóta 4x cseréltem fiókot még mindig csak 1 év 4 hónapnál tartok, mert mindig nulláról indul a számolás.
Erre mondtam, hogy ha nagyon bociszemekkel nézek akkor esetleg egyéniben el lehetne bírálni mivel maga az idő letelt csak nem egy fiókon belül, de ahhoz az is kéne, hogy tiszta lapom legyen amit felmutathatok cserébe. Mivel tiszta lapom az aztán egyáltalán nincs, így nem is erőlködöm.
Ráadásul én magam sem tudom ez a fiók meddig lesz meg, lehet egy év, de lehet tíz. -
molnarpeter
nagyúr
válasz CactuS #159152 üzenetére
Kukac miben rossz?
Szilva szezon alatt nagyságrendileg 5 defekt volt általában és ez csak a betakarítás, év közben is ott voltak a tüskék, szóval szokott lenni tartalék belső, stb érdekes lenne egyszer slime jellegű cuccal kiszámolni, mennyire lenne olcsóbb vagy drágább, azért 20-40" körül kell belőle mennyiség.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz CactuS #159221 üzenetére
azert a problemakrol nem sokat beszelt. szoval milyen problemai lehetnek annak a csodadizelnek?!
jah es csak nekem ugrik fel a sturc mtb tesztje, tc fooldalon? milyen szerencse, hogy masodallasban ez a srac nem barbie babakat gyujt...
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
válasz CactuS #159341 üzenetére
Én vidéken lakok (5e lakosú kisváros) és nem hiszem, hogy suzuki vitara, suzuki Swift, skoda rapid, i3 meg hasonlókat vennének minden féle metál fénnyel cégesnek, de kia proceed (haver), kona elektric , új corola (fodrászom) is van itt új a faluban, tipo-ból is tudok 3-4-et, nissan pickupok, amúgy nagyon nagy a szakadék, mert vannak az új autók, aztán a 2007-2008, vagy az előtti járganyok, rengeteg 4-es golfot látni R és P rendszámmal.
Kb mindenkit tudok mivel foglalkozik (Blelle- Bboglár nagy falú) , nem céges autók.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VoLTE/VoWiFi
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Eredeti játékok OFF topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Diablo II: Classic és Resurrected
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs