-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
S60-al mentünk el Svájcig az ultra kényelmes, onnan Olaszországba meg az S40-el mentünk tovább akkor már hátul ültem de nekem nem volt kényelmet pedig elég gibbon alkatom van, ismersz személyesen is.
Sőt az IS250-ben lenyomtam egy Wöthersee-t oda-vissza szintén hátul és arra sincs panaszom. Bezzeg a Jazz-ben 200 km után fészkelődök olyan kényelmetlen.zack: Haha, ismerős! Múltkor a lámpánál kiszállt a mögöttem lévő és szól, hogy száljak már le a fékről mert kiég a retinája.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Többször mentünk a sajátommal nyaralni hidd el 2-300 km után azt se tudnád hogy ülj benne hogy ne kapjon el az idegzsába. Egyszerűen rövid az ülőlap. Amúgy hely van benne. Mi sem véletlenül mentünk azzal nyaralni, mert sokkal több a hely benne mint Bubiban.
S60 szűkös, az S40 is meg az IS250-is de azért el lehet férni bennük. IS-ben pl jó mélyen ülsz és kellően hosszú az üléslap így nem zsibbad el benne a hátsód.
mod:
Amúgy jogos, ez városi rohangászós autó, nem egy TransAm. Szóval csak jót tudok írni róla, kivéve az üléseit. Tegnap is mentem vele, egyszerűen kenterbe veri a váltója Bubiét.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
Nalunk is igy van, az asszonynak van egy Jazz rohangalni. Nemreg anyam is vett egyet mert ugy megtetszett neki
Nekem meg a Golf6 variant van hosszabb utakra, ami vagy C5-re vagy V70-re lesz cserelve.
Majdnem vettem magamnak is egy Jazzt, csak annnyi a baja, hogy hangos autopalya temponal.
Kivancsi lennek, hogy CVT-vel mennyire all fennt a problema. -
Qru
MODERÁTOR
Bögre IS250-ét próbáltam. Vezettem is meg ugye azzal mentünk a GTI treffenre (Mekkora trollok vagyunk, mi?!
ToyotávalLexussal menni... Pedig mehettünk volna Golfal is.). Nagyon kényelmes, kellemes utazó autó. Az IS200-hoz képest (Montoya révén volt szerencsém hozzá) egyértelműen a gran'turismo-sság felé mentek el.mod:
vendingo: Nem hangzik túl jól... Nézz utána az önkormányzatnál.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Amúgy van itt IS250 tulaj, ő biztos tud róla írni részletesen ha kíváncsi vagy rá. De sztem a tárgyban készült tc cikk elég pontos.
mod:
Neem, 90%-át ősök tekerték bele. Tankolás után rögtön 6,4-et mutatott már alattam de az nem reális mert én néha elforgattam 3500-ig is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tomcsi23
veterán
Azzal együtt már majdnem eléri a 102 lovat.
Amúgy a fordított piros H bötű a menő, nem?BBD: tutkó nem, holnap eleve sötétben végzek csak.
Hehe, szerencsére itt csak majdnem takarja ki a lényeget.vilike, nemtom, a hátsó az jó.
Bezzeg kcsg pobu ott virít ingyen.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Qru
MODERÁTOR
Ahol én voltam ott ráhúzott nyomatékkulccsal szépen keresztben ahogy a nagykönyvben meg van írva.
Saint: Mazzagot venném egyéni preferencia miatt de a Kastra is jó. Sokat fejlődött és elég hightech az a ledes fényszóró is pl. Csak majd jön a fejvakarás mikor Macika a Teszkóparkolóban beletolat és meglátod az új ledes fényszóró árát...
Mondjuk az új Insignia tesztben azért kicsit lehangoló volt ezt olvasni:
mod:
EQMontoya: Az új kuvik is olyan és ott hátul még a fejtér is kicsi. De Mazzag 3-at vennék 165 lóval. Plusz egy rendes alvázvédőzésre elvinném és kész. Örök élet +1 nap.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tresh
addikt
+mármint az autók 1.5 dcik-ből csak egy volt ami bírta a többi behasalt. Pl most az egyik komplett nagynyomású felújításon van.. az új 1.6 hdik még bírják...de már ott is volt egy aminél a dpf feladta a harcot. Van egy új tdci 2.2-es transit is kíváncsi leszek mit bír majd.. Igaz már csak a kollégák mesélik mert leléptem a cégtől
-
lenko
aktív tag
Kb. ennyibe lehet hozni 100e km-el kevesebbet futottat is, de azt is csak azért adják el 200e km előtt, hogy ne kelljen vezérlést cserélni, mert ott tuti legombolnak vagy 1500Eur-t az emberről érte. (Itthon ez 650Eur volt)
Annyi, hogy legalább látja mindenki, ennyi km-el sem kuka a motor.
Láttam 300e feletti futásút is kint.Szóval nem félek attól, hogy baja lenne kb. 220-230e km-ig mikor eladom.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Balcsix
senior tag
válasz tresh #221821 üzenetére
Én eddig csak a hobbiautóban próbáltam többfélét (hozzánk a MOL van a legközelebb). A MOL-al nincsen semmi problémám egyik verdával sem. A Shell-t próbáltam párszor, talán kicsivel nagyobb volt a fogyasztás, de semmi extra. Egyszer rákényszerültem a Lukoilra, mert már semmi nem volt nyitva (0-24-es kút). Na attól elég hangos lett a kocsi, és lomhábbnak is éreztem. Ja, néha ha útbaesik, akkor OMV is szokott lenni. Azzal sincsen semmi problémám.
Tehát a saját verda a MOL-t, és az OMV-t szereti a legjobban a meglátásom szerint.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tresh #221821 üzenetére
Amig Jet neven futottak sokszor tankoltam naluk. Vagyis nem naluk. Lukoil-nal mar nem. Avia vagy Aucham megy nalam, most hogy fixaras meg OMV MM95. A kocsi ettol sem taltosodott meg de allitolag jot tesz az injektoroknak az adalek.
Regebben Shell-nel is sokat tankoltam puruttya 95-ot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
cOxeR
Ármester
válasz tresh #222255 üzenetére
Városi cirkálónak is használom, pont erre vettem.
Tényleg fontos, miként éled meg a közlekedést benne, én élvezem, csendes, ha kell meglódul rendesen, városba bármikor erőlködés nélkül tudok sávot váltani, könnyen lehet parkolni, de még is elférsz benne annyira nem kicsi, olcsón tudom tölteni, eddig problémamentes is, egy két töltő probléma kaland nem veszi el a kedvem.Ő van mellette - úgyhogy értelek, nem igazán válnék meg tőle.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen