-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz MC Pite #207496 üzenetére
Fogyasztás miatt nem éri meg a phev. Akkor van értelme ha sok rövid táv van és mondjuk néha elmész ilyen 100-200 km-t. (amúgy akkor se, mert még mindig nagy a felára) Hosszútávra nincsenek csodák, 1800kg önsúlyt cipel folyamatosan. Ma már bármelyik sima benzines is hozza városon kívül. Persze városban lemerülve még mindig magasan jobb mint bármely hagyományos, de ott HSD mindent visz. A Golf viszont tényleg parádésan tudott fogyasztani, kisebb, könnyebb és áramvonalasabb volt a Passatnál. Az hosszútávon sem evett többet 5 liternél országúton. (nálam)
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #207500 üzenetére
Megvan, 46-53 között szokott lenni a 208al is. Minél lassabb, annál nagyobb a fogyasztás általában, nagyobb volt a
fogalmatlan gyökerek/bambák arányaforgalom.
Qru: Az is első hely, max nem olyan fényesDoki16: Igen, ezt párszor én is számolgattam; csak akkor éri meg (nekem pl) a phev, ha 'bringás' távba kell autóval menni sokat. 5-10km-től már motorvédelem/fogyasztás miatt nem éri meg, max ha városba megy az ember és belefér, helyben jobb lesz a levegő.
Mi énekelgettünk, mutogattunk neki számára érdekesebb dolgokat (főleg fényes és sötét dolgok vonzották pici babaként), kapott indig pár játékot amit babrált, rágcsált, dumcsiztunk vele, nevettettük (a nagyját anyát csinálta persze ).Magnum_: Szerintem itt a topikban kevesen (kb senki) autóznak emiatt. Sőt, még arra is sajnálják a pénzt/SZÉP egyenleget, hogy egy tréningen egyszerre csökkentsék a menetidőt és a fogyasztást, ami bőven megtérülő befektetés. Van aki inkább csak lebontja a spoilert helyette .
Én csak letudom a napi 2×1 órát, és nyilván közzéteszem a szélső értékeket, főleg az alacsonyabbakat .[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Paxker315
addikt
válasz MC Pite #207513 üzenetére
Meg nem tudom, kinél hogy működik, de ~420 körüli benzinárnál még "költségtudatosan" hajt az ember, 450-nél meg már "ugyanmindegy, ez már veszett ügy" alapon nem annyira hatja meg pár plusz deci.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Szada85
aktív tag
válasz MC Pite #207591 üzenetére
Nem egy sétagalopp, már elkezdtünk páran utánajárni Opeles körökböl is.
Ha jól rémlik, elsö lépésként az összes német TÜV Rheinland papírról kell egy, hivatalos fordítóirodával elkészíttetett magyarra fordítás, amit aztán beviszel a magyar TÜV Rheinland irodába, akik ezt "hitelesítik".
Már ez a része parádés, kétszer fizzes egy "már hivatalos papír" ékes nyelvünkön való is hivatalossá tételéhez, amely ráadásul ugyanazon cégtöl lett kiállítva idekint, aki aztán majd otthon is lepecsételi.
Utána már csak egy mühelyt kell találni, és a hátralevö néhány medvecsapdán ügyesen átlavírozni. Bár lehet azóta változott valami a folyamatban, de gyanítom egyszerübb nem lett. -
tboldi
nagyúr
-
veterán
válasz MC Pite #207699 üzenetére
wow, nem is értem, 208 vs octavia és az előbbi szellősebb egy kb két méretkategóriával nagyobb autónál? ez számomra hihetetlen, de ha legközelebb otthon járok szívesen összehasonlítom ezt veled
tboldi: egyszer madjnem lett Munez segítségével, de végül 50 ezer forintnyi (nem) alku miatt nem vettem meg azt a 8gen civicet de vezettem párat, még tóth iminél is voltam, tényleg jó a váltója, de én váltani nem szeretek, fasza váltóval sem plusz nem élmény nekem az autózás, inkább csak szükséges rossz. msot ir ránézek a bp térképre és piros az egész város, a máskor 25 perces utat már 55 percre írja a reptérig :S
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
gergo5991
őstag
válasz MC Pite #207773 üzenetére
miután felhivtam oket láttam 4 rendorautó kivonult a kereszteződésnél és elindultak keresni a kocsit, személyesen a járőröket kapcsolták telefonon. itt sk-ban elég egy fénykép valami szabályszegésről vagy videófelvétel is, be se kell menni a rendőrségre elég facebookon messengeren elküldeni nekik és intézkednek, 1-2x volt már rá példa.
1x volt már rá példa hogy fényképet küldtem messengeren, rá 1 hétre már nyilvános fb postban "dicsérték" az idiótát a rendőrök, lemeszelték azonnal a kép láttán[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #207826 üzenetére
Ja H4 számokban: tompított 3000 helyett 2200 lumen, refi 6000 helyett 3200 lumen, és ezek miatt 1,0-1,1 helyett jelemzően 1,3%-os lejtést adnak meg. Ha már elvilágít annyit, mint egy sima H7, ezek is mehetnek 1,1%-ra jó állapotú lámpával.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
veterán
-
nagyúr
válasz MC Pite #208155 üzenetére
Biza'; én is kerülöm az autópályás tankolást. Az utóbbi 10+ évben csak 1x tankoltam kényszerűségből... azt írta a bc, hogy 15km van már csak vissza... aztán már semmit, csak "---"-t. Ekkor belenyomtam 5l-t.
A Maximuszba 50-60litereket is szoktam tankolni, ott már az 50Ft elég sok...B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
6030D
Ármester
válasz MC Pite #208223 üzenetére
Az előzési élmény az a dízelre vonatkozik? Mert a 150 lovas benzines nem hinném, hogy ilyen. A csomagtér ajtó az 30 fok felett ilyen, mínuszban meg amolyan. Nekem az a tippem, hogy döntést kellett hozni a mérnöknek: vagy így méretezi, és akkor melegben nehéz lehúzni, vagy alul méretezi, és x év után lehet cserélgetni. A motor a megoldás, ismerősnek van benne, kényelmesebb, kulturáltabb (drágább, bonyolultabb).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #208277 üzenetére
Ezzel a metódussal kezdtem el a mérést, már maradok is ennél. Amúgy igen, ha a tágulásit is megtöltöd akkor azért sokkal több benyó belefér. [link]
E9x BMW-nél is pl két szekcióra van osztva a tank, na azt elég nehéz tényleg fullra tölteni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
mycso
veterán
válasz MC Pite #208500 üzenetére
Annó megane2-ben nekem is így volt DRL. Egyik reanult klubos srác gyártott elektronikát, amivel a refi DRL-ként funkcionált, asszem valami 20% körül járatta az izzót DRL-ként. (H1)
(lehet tőle leste el a VAG konszern)közben meglett a videó is: [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen