-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
Srácok nem tudom, Ti hogy bírjátok az auto eladást de sejtettem, hogy megint nem lesz könnyű.
Focust mikor eladtam jöttek a ctype hegyek, mert olcsó műszakis auto volt, na az se volt egyszerű.
Egyik azért nem vette meg mert nem volt hozza emelő.
Nem értem ennyi “idiótát”, hogy fúj össze a szél erre a piacra?!
Most megint kezdik hozni a formájukat:
”Jónapot, mennyire alkuképes?”
“Ma megnézném mert alsóretkesen lakom nagyon messze és épp itt van dolgom” - persze nem jött
“Ez menetközben is tud tetőt csukni nyitni 50-60-al, mert nekem az kell”
Meg megyünk egy kört, hát ez nem megy annyira, mint az ~50le-vel kevesebb régi változat. Persze a váltót nem teszi sportba csak be nyomja a sport gombot, nem is fog menni.
Lassan értem azokat akik beadják inkább valahova…[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz EQMontoya #276045 üzenetére
Egy nagyobb hatótávú elektromos, ami nagyobb mint az I3, ha lehet jobban is megy (itt kezd szűkülni a piac) fogyaszthat is többet az nem gond, ha eleg nagy az akku benne. Míg nem megy el a Z addig nem nézegetek igazából, nem is mindenáron akarom eladni, mert ugyan néha kevés az I3 hatótáv, de az esetek 90%-ában untig elég. Sok valós lehetőség amúgy nincs, Tesla Y lenne jó, de az over budget, Modell 3LR esetleg performance kor/km függvénye, vagy VW ID4, Ioniq 5 de ezek kevésbé hatótáv bajnokok a méretük miatt is és inkább keret felett vannak.
Mondjuk az is kérdés mi lesz ha csak 1 auto marad… ettől azért tartok. (feleségem ugyan vezetni nem vezet… de a biztonság, hogy “van másik” bármi is van azt nehéz elengedni fejben, mégha kritikusan ügyelek az állapotra meg a meghibásodás megelőzésre)[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz EQMontoya #276047 üzenetére
Az a későbbi eladás miatt érdekes, de még hadilábon állok a felszereltségeket illetően. Amúgy mindent meg lehet szokni, olyan nincs, hogy feleslegesen erős. Vonóhorog a megoldás, azt húznám be mellé mindenképpen. - többnyire üres a csomagtartó, néha meg semmi se elég… legalább mondjuk nem pakolok be minden “szart” és nem lakom le annyira a kocsit.
Viszont haveri körben én vagyok a szállító az I3-al… sedanba igazán nagy cucc nem fér, ez okoz fejvakarást.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Dare2Live #276049 üzenetére
Szerintem az áfa került auto a legtöbb… nem véletlenül van ennyi dobós cég, meg sok sk, de rendszám… őszintén nem tudom, hogy van a csavar, de én nem igazán aludnék nyugodtan. (persze én csak katas vagyok)
Illetve van azért egy vállalkozói réteg aki simán kifizeti, meg aki sokat dolgozik és spórol és fontos neki, hogy mivel jár. Nézd csak meg a panelok alatt is milyen autók vannak… a csillaggarázs alatt, házra nem költ, de az auto az kötelező.Érdekes, tegnap a Teslas Fb csoportba volt valaki aki azt kérdezte, hogy tudja ennyi ember kifizetni a 15-20M -t egy Teslára…
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #276069 üzenetére
Igen ez az ingatlan dolog ez totál jogos, az megint más, hogy szerintem jól gondolkodó ember nem autóba teszi az ingatlan nyereségét, én nem abba tenném (szerencsére nem örököltem ingatlant). Mondjuk hitelt se vennék fel autóra, inkább akkor járok azzal amit megengedhetek.
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #276138 üzenetére
Inkább autóra mint tévére, vagy a babavárót esküvőre/nyaralásra és mondhatnék megannyi remekbeszabott ötletet, amiket látok… dehát a mai világ a látszatról szól, meg a hirtelen mindent is el akarunk érni, meg akarunk kapni, aztán értékelni, meg örülni is elfelejtenek az emberek.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz radi8tor #276142 üzenetére
Bármi is lehetséges... jött egy új változat pár hete teljes csendben a long range rwd (csak awd volt belőle eddig), azt elkapkodták mint a cukrot. Mondjuk ha ideér az újabb árcsökkentés hullám, lesz pár 10M alatti Modell 3 a hahun hirtelen.
Nekem továbbra is kérdés, mi az a futás amivel be lehet vállalni őket... mert lehet nem balgaság, venni 100-150e km futásút se, ha az kellően olcsó. Ilyen áringadozás esetén pláne. 1,5-2 hónapja Y-t nem láttam nagyon 20M alatt, most meg 18,9-ért van/volt fent performance... -
cOxeR
Ármester
Nem is értem ezt a vérszegény mx dolgot... Z4-et kell venni srácok. Khmm...
-
cOxeR
Ármester
válasz Harcipocok84 #276242 üzenetére
Pénteken déltől szombat estig, vasárnap meg Balaton felől bp felé ugyanez, csak reggeltől estig, így lehet vele kalkulálni. Illetve vannak időpillanatok, mikor épp nincs dugó, de ehhez jóslás kell.
-
cOxeR
Ármester
Sokszor úgy vagyok vele, hogy ez a sok idióta szigorítás amik mennek jelenleg, nagyon nem az balesetek megelőzése miatt van, de ha az olyan gyökér emberek, mint aki ma jött velem szembe, beleesnek ezekbe a szigorításokba, akkor azt gondolom, hogy még sokkal többet is érdemes lenne ráhúzni.
3 sávos út, nullásra fel/le hajtó áll, mindkét oldalon hétköznap délelőtt + lámpás kereszteződés, emberünk megkerülve a járdaszigetet, át a szembesávba és az álló autósor mellett a két szembe haladó sávból a legszélsőben szépen jött velem szembe, a kikanyarodni akaró autók előtt. (kanyarodós sávban szembe álló autóktól még jobbra az én szemszögemből)
Nyugiba voltam, totál üres volt az én oldalam, messziről láttam is mekkora gyökér érkezik... de mondom azért csak rávillantok miközben elkezdtem lassítani, hogy ez túl van minden határon és erre még neki lendült fel a keze a középső ujjával felfelé, hogy miért merek jelezni, hogy nem kellene...
Nem vagyok egy minden szabályt betartó, de azt gondolom, hogy van az a manőver, ami zéró toleranciát igényelne... és nincs rá semmilyen mentség ilyet tenni, ez tipikusan az azt gondolom.
Mentem már városban sűrgősségi orvosi okok miatt nem a megengedettel és 23 éves jogsival egy kezemen kétszer is meg tudom számolni mennyi piroson mentem át, ez is köztük van... viszont én éjjel, kellő körültekintések közepette tettem, nulla forgalomban. Viszont az ilyen barom, mindenféle ok nélkül, csak úgy a fontosságtudata miatt belemenni ilyenbe azt gondolom megérne bármilyen büntetést, pusztán a szándékosság miatt.
[kép] piros dugóban álló autók, zöld én jobbról balra, sárga a gyökérgombóc balról jobbra
Miért kell ezt, Ti tudjátok? Próbálnám megérteni, de nem sikerül.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Elmentem melózni délután, mondom megyek a Z4-el ki szellőztetem a fejem - ebbe a fene nagy faluba olyan káosz van viszont… körbe kellett mennem a város körúl Pilisbe északról (Budakeszi/Solymár) legalább nyitott tetővel mentem, hazafelére gondoltam már nyugi lesz, de ideért ez a brutál eső/özönvíz és továbbra is dugó volt.
1,5 óra meló 2,5 óra kocsikázás, zseni volt.
[kép] - nem mérés videó, csak egy kép -
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #276388 üzenetére
Fenébe. - lényeg a lényeg senkinek nincs baja, ez úgyis mindennél fontosabb.
-
cOxeR
Ármester
válasz gergo5991 #276402 üzenetére
Talán mert a tereléseknél, 80-90-es korlátozások szoktak lenni, ezért nem nyomta neki a sok "fillérszekszualizáló". Én se szoktam... az megint más kérdés, miért tart minden fittyfent útjavítás/karbantartás ezer+1 évig... mint pl a 6-os út, már nem is tudom mióta fel van túrva...
-
cOxeR
Ármester
válasz Chereiose #276425 üzenetére
Az logikusan gondolkozó embernek olyan érzése van azért tart eddig, hogy több pénzt tudjanak lepapírozni… egyszerűen felfoghatatlan, kb mint itt a M0 híddal is amit műveltek (elbontották a tartószerkezet egy részét, hogy megerősítsék majd meglepődtek, hogy laza homokos a talaj )
-
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #276490 üzenetére
Én azt imádom, hogy egész évbe ekézik a kormányt, tiltakoznak a tüzijáték ellen, aztán meg kimennek és kiírják, hogy ha már a mi pénzünkből van csak megnézzük. Pont ezért megy ez a giga pénzherdálás.
Én 16 éve lakok Bp-en és körzetében, de talán ha kétszer voltam kint... nem is bírom azt a fejetlen tömeget ami van ilyenkor. -
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #276495 üzenetére
X6M, vagy majdnem ugyanaz csak más sorrendben MX5.
-
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #277020 üzenetére
Aztán majd mindjárt jön tudjukki és megvédi az összes péjenvét, mert az prémium.
Ezt a menekülést sose értettem… hogy gondolja bárki is, hogy meglép a mai világban?[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Alusky #277023 üzenetére
Motorral léptünk meg 1x évesen (akivel voltam nem volt meg jogsija, én meg csak mentem utána miért ne alapon 2 db simson), de akkor más világ volt, erdőbe vezető földút, le se jöttek a betonról, 2000-es évek eleje.
Viszont ha lopott az auto akkor sincs sok esély… megkockáztatom 90+% hogy elkapnak… közben meg ugye hatványozottan benne van a baleset.Holnap nem megyek az osszeroffenésre, pedig szerettem volna… több Balaton kevesebb Adria program csúszott be.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Nem vagyok egy amerikai auto rajongó, de azért ennek van hangulata, kívül is, no meg bent mennyire jó lehet.
[link][ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Mótvá? Taxi vs Bolt [link]
Én annyira de annyira unom ezt… és azt meg főleg, hogy állandóan engednek nekik, komolyan lassan a Taxis nagyon ellenség, mint a tudjukkik. -
cOxeR
Ármester
válasz cappa72 #277269 üzenetére
Én meg pont azt akartam írni, hogy felüdülés a sok, teszt mellett ez a srác, nincs még benne az az elqrvult önteltség, teljesen hasznos, és teljesen normális oldalról tudja megvizsgálni az autókat. Én is elsőre nem bírtam, de egyre inkább nézek meg tőle egy tesztet, mint mástól.
EQMontoya
Model3 a jobb választás, de csak ha van horog... én a pakolás miatt Y-ra mennék, de nem éri meg a felárat. Az esetek többségében meg úgy is üres az autó. Hátul meg felnőttek alig ülnek, megint egy irreleváns dolog, hogy mekkora a fejtér, 1,8m bőven sok. (nekem legalább is )
Elvinnék a Z4-et én erre lehet rámennék: [link] bár ez tuti nem berlini gyártás[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #277329 üzenetére
I4 15-16M-ért? 20M alatt egyet se láttam.
Amúgy I3-nak is van annyi betegsége… nem kezdenem el sorolni, persze ettől még élhető.
Egy FL LR van pariban kb I4-el, de van köztük 6-7M, ami nagyon sok pénz. -
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #277396 üzenetére
Na de ha egy I4, lemegy 5M-val, akkor a Tesla is olcsóbb lesz arányaiban ennyivel. Félre ne érts vennék I4-et, de nem ennyivel többért, mert közlekedés oldalról nézve nem tud többet.
Árfolyamot ne is mondd, holnap váltok is szerintem anyóssal, szerintem jön az év vége vissza fog menni 400 fölé hamarosan, jobb lesz nem Ft-ot tartani.
Tudnék I3-ról mesélni… de szeretem a hibáival együtt, csak ideje lenne egy nagyobb hatótávú, hátul tágasabb és élhetőbb utasterű auto. -
cOxeR
Ármester
Lehet rátok számítani. Z4-re nem tolonganak, úgyhogy addig nincs miről beszélni. Olcsóbban meg nem adom, annak úgy is felfelé megy az ára csak.
-
-
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #277614 üzenetére
Az a baj, hogy terelik, de közbe bele a másik zakóba... ezért is nézegetem, hova tovább, mert egyre drágább az útközben tölteni és ha nem muszály, akkor itthoni közlekedésre lehető legkevesebbet töltenék útközben... múlt héten Balaton, mentem 300km-t, ebből kellett betennem hazafelé, bő 100km-re való kakaót + egy kis tarcsi, és régen 2000 Ft-okat fizettem, most meg 5300-at, ez egy 8 literes benzines fogyasztás... és 110-el tudok menni, nem 130-140-el. Persze a többi 200-at megtettem napelemről - amit most szépen agyonvágnak a havi szaldóval meg a bruttóval... hiába a lázadás.
A vége úgy is az lesz, hogy jóval drágább lesz az elektromos közlekedés, mint a benzines, még ha 8-900 Ft lesz a benzin akkor is...[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz brumi1024 #277621 üzenetére
Én a villany mellett vagyok továbbra is, mert sokkal élhetőbb szerintem, csak meg kell venni azt a hatótávú autót, ami az éves futás 80-90%-át tudja gazdaságosan fedezni.
Persze most ha havonta 4x megyek Balatonra és ennek csak 1/3-ad hatótávja kerül 8l benzines fogyasztásba akkor is messze messze gazdaságosabb mint bármi más benzines. Győrbe járok ott tudok tölteni családi háznál, 3 helyen is, igaz lassan mobil schuko töltővel, de akkor is gazdaságosabb. (no persze nem mintha ki kellene fizetnem a töltést a családnál…)
Viszont időt akkor spórolnék, ha egy töltéssel 250-300km-t 140-el tudó elektromosba ülnék, igazából évente így alig lenne olyan alkalom mikor útközben kell töltenem.
2,1Mwh-m van pl jelen hónapban… szóval ha havi szaldó lesz - márpedig az lesz - is megleszek az év 9-10 hónapjában “nullából”. -
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #277625 üzenetére
Én nem vagyok Cascos nekem egyik autón sincs.
Mondjuk nálam sincs semmi szenzor elől, egyikbe se… bár az I3 javítása hogy is mondjam nem igazán gazdaságos… értek függően kötnek cascot, mondjuk 6-8M-ig és alatta nem, felette igen.
Sose volt cascom mondjuk ezt melle kell tenni, se igazán nagy értékű autóm.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #277676 üzenetére
Nem látom már, S-ekhez volt korábban és igen sajnos lassabban tölt, többet is fogyaszt.
Lenyeg a lényeg elvitték, mennyi idő alatt? Kezdek aggódni, hogy drágán tettem fel a Z4-et.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen