-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
válasz BomiBoogie #8455 üzenetére
PSAklub topic. Ezen kívül indexes topicok közt érdemes nézelődni. Bár amikor én citroenes voltam akkor annyira nem pörgött egyik oldal sem
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz BomiBoogie #8457 üzenetére
Rendben. Másikba íram. Pont belém futottál a témában
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
TaaT
veterán
válasz BomiBoogie #8493 üzenetére
Igazából nincs kőbe vésve hogy egy adott széles felnire milyen széles gumi való.
Az első a váltóméret. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
F_Zolee
veterán
válasz BomiBoogie #8493 üzenetére
Itt írja is hozzá a felniméretet.[link]
(#8496) BomiBoogie: már, hogy hogy hol? Beállítod milyet akarsz.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz BomiBoogie #8496 üzenetére
Egy bizonyos szintig a szélesebb a jobb.
De pl négyesgolfra a 225/40r18 helyett inkább 215/40r18-at raktam.
Give them hell Ukraine!
-
Reaper
őstag
válasz BomiBoogie #8493 üzenetére
Nekem a régi Swiften ilyen a télim a gyári felnin. Sokkal jobb, mint a gyári méretel.
-
plömplöm
őstag
válasz BomiBoogie #8493 üzenetére
5coll szélesre jó mindkét méret. van ebben egyébként valami, nekem volt egy egészen rövid ideig 185/65r15 gumi 7coll széles tárcsán, de nem volt jó, néha szitált, miközben három centrírozón is jó volt, ugyanazon a tárcsákon a 205/60r15 hibátlan.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
szőröscica
addikt
válasz BomiBoogie #8949 üzenetére
Nem.
-
Declare
őstag
válasz BomiBoogie #8949 üzenetére
Hat minel magasabbat? 91 -nel igen de szvsz nem. Jobb benyatol valamivel jobban fog menni, akar egy picit kevesebbet is fogyaszthat, de mast ne varj szerintem. En neha (mondjuk dizelbe ugyan) ilyen üzemanyag rendszer tisztito liqui molly löttyöt szoktam beleburitani, de elsösorban a reszecskeszürö, fuvokak tisztitasa/tisztan tartasa miatt (talan hasznal valamit alapon).
-
TaaT
veterán
válasz BomiBoogie #8949 üzenetére
Kezdjük ott hogy mit ír a gyártó?
Én most bombáztam szét az üa szűrőmet, 4éve cseréltem, az kb 15000km. [link] [link] Szinte csak 98-as Lukoil-t kapott.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
-
szőröscica
addikt
válasz BomiBoogie #9001 üzenetére
Nem akarlak megbántani, de teljesen felesleges abba az autóba prémiumot tankolni. Vegyél inkább belőle egy sört vagy egy szál virágot a barátnődnek.
-
VegyesTamás
senior tag
válasz BomiBoogie #9003 üzenetére
ha spórolsz teljesen jó az auchan, lukoil, agip...most viszont végre megvan a mol-netrisk green kártyám és a közeli mol-ra fogok járni, így -9 ft al még olcsóbb lesz mint az auchan..
alapvetően jobban óvod, ha rendesen karban van tartva, kötelezők mindig precízen, és nem botondot teszel bele, olajat hanem minimum egy középkategóriát. Szűrőkből Mann (szvsz többet ér egy jó Mann szűrő kombó, egy közepes olajjal, mint egy drága olaj a legolcsóbb szűrőkkel. Hidegjáratban figyelsz rá, vizet mindig szinten tartod desztvízzel nem csapvízzel. Ilyen apróságok
Ha nem kannázol, legyen akár benya vagy dizli, akkor majdnem, hogy mindegy milyen ü.a-t tankolsz, a prémiumtól nem lesz kedvezőbb a fogyasztás (már pár teszt bizonyította) az extrém magas oktánszámhoz (100+) ahhoz meg kicsit állítani kell a gyújtáson, de az inkább hegyezett motorokhoz van.
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Rivaul
addikt
válasz BomiBoogie #9070 üzenetére
BomiBoogie jó hogy itt vagy. Már akartam írni. Ha tudsz agolul akkor ajánlok figyelmedbe valamit
saxperience, itt mindent megtalálsz amit valaha csak kitaláltak a kocsiddal kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
tomiii.
aktív tag
válasz BomiBoogie #9070 üzenetére
ezek a motorok bontás nélkül is elbírják vígan a 160-200LE-höz szükséges nyomást(gyárilag 101LE) hát igen, 40 éve még volt anyag az autókban
-
VegyesTamás
senior tag
válasz BomiBoogie #9193 üzenetére
3800nál nem adja le a nyomaték maxot már?
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Rivaul
addikt
válasz BomiBoogie #9193 üzenetére
130 utazót 40 fokba órákon át bírja 4 személlyel is. 1-2 személy 150 25-30fok körül szintén. Az a motor agyonüthetetlen hidd el. Én próbáltam...
Megjártam vele rommá pakolva így a zalaegerszeg-oda vissza utat és számtalanszor balatont. Évi 35ekm-et tettem bele... A másik is ugyan ennyit megy és még mindig mind a kettő hozza az elvárt teljesítményt.
1x ment fel a vize mikor balcsi végéről jöttünk 5 személlyel 2 heti cuccal és siettem melózni, ez asszem 2-3 éve volt és 37-40fok átlag hőm... Akkor 160 átlag mellett a város közeli emelkedőn kivillant a víz.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Declare
őstag
válasz BomiBoogie #9207 üzenetére
100 körül van az ahonnan elegge elkezd nöni a fogyi. Plane ugye a kis köbcentinel. Autopalyan 7 liter az siman realis szerintem is
(#9201) [rvilike] Na, pont itt tartok en is Hogy a fenebe tudok vajon tovabblepni? Valakinek ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz BomiBoogie #9209 üzenetére
Neha egy kis kormolas viszont nem art neki Ha jol karban van tartva tartos 4000 fölötti fordulatnal sem lehet baja egy benzinesnek....csak hat ott a fogyi azert mar gazos
-
Rivaul
addikt
válasz BomiBoogie #9209 üzenetére
Híresen keveset fogyasztanak. Főleg a az 1.5d de az más tészta. Én 5.5-öt mértem minden egyes alkalommal 110-130 közti ingázással pályán.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
TaaT
veterán
válasz BomiBoogie #9207 üzenetére
Hát igen, a sebesség növelésével exponenciálisan nő a fogyasztás. [link]
Give them hell Ukraine!
-
Rivaul
addikt
válasz BomiBoogie #9214 üzenetére
Nekem is 1.1-volt. Csak én szerettem pörgeti mert kifejezetten lehetett. Ha 2-2.2-nél elváltasz az neki az ideális és akkor eszik a legjobban.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BomiBoogie #9218 üzenetére
Légszűrőt is olajcserénél cseréljük.
-
TaaT
veterán
válasz BomiBoogie #9223 üzenetére
6év és kb 20e km [link]
Kifújva még jónak tűnik de azért már ezt is érdemes cserélni. 1400ft volt az új. [link]
"De akkor alapvetően ilyenkor érdemes az egész autót átnézetni"
A fogorvosok is ezt mondják, a legjobb megelőzés a rendszeres átvizsgálás.
Give them hell Ukraine!
-
Rivaul
addikt
válasz BomiBoogie #9223 üzenetére
Én évente egyszer elviszem őket átnézetni. Műszaki előtt is, hogy ne kelljen meglepődnöm...
MunezBXNem cserélek minden olajnál pollent sem. Nem hiszem hogy minden típusnál kötelező lenne a levegő és pollen csere is. Kialakítás függő hogy hol ajánlatos. A saxok nem ilyenek az fix.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
VegyesTamás
senior tag
válasz BomiBoogie #9223 üzenetére
Szerintem ezen nincs mit változatni, a jól bevált 15k km vagy 1 év az olajcsere (15W-40 olaj) +levegő, olajszűrő, (pollen ha van ) minden második olajcserénél ü.a szűrő, (nagyjából a legtöbb gyárnak ez az előírása) és mi ilyenkor át is nézzük a kocsikat futóművileg stb...
ha nem rég vetted fékekre vezérlésre érdemes költeni, amúgy az 1.1 -nek 90k km a vezérlés csereintervallum.Rivaul: azért a szemmel jónak látszó dolgok...na nem csak a "kövek" meg hatalmas por miatt vannak a szűrőcserék ezt te is jól tudod MANN szűrő egy nagyon jó döntés, többet ér egy jó szűrő és egy közepes olaj mint egy olcsó szűrő meg egy drága olaj.
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BomiBoogie #9351 üzenetére
Persze, csak megint a fogyasztás/köbcenti/megy-nem megy Bermuda háromszögben kezdtünk elveszni.
-
tresh
addikt
válasz BomiBoogie #9353 üzenetére
Pályán enni fog a kis cm3-is gép. Ha nem heti rendszerességgel pályázol akkor szerintem az ott adódó többlet fogyasztás nem fog földhöz verni..ha igen akkor min 1.4 de inkább 1.6 os gépet kell nézni
-
zoo8800
veterán
válasz BomiBoogie #9457 üzenetére
Szerintem kérdezz meg egy tulajt Index fórumon biztos találsz. KIZÁRTNAK tartom, hogy egy relatíve normál állapotú Saxo/106 1.5D 100-110 körül 6 litert zabáljon. Hacsak nem vontat egy lakókocsit. 6 litert a közel másfél tonnás, 120 lovas benzines T-Jetem eszik
Értem én, hogy gyenge az a motor, de a 100-110 nem egy hűűűde tempó, és a bódé se nagy/nehéz.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
tresh
addikt
válasz BomiBoogie #9457 üzenetére
Tedd hozzá hogy az a valaki én vagyok Aki francia autózik elég rég óta Kis cm3 +pálya= zaba mindegy az ott hogy deisel vagy benya főleg hogy a buta 1.1. benyáról és a még butább 1.5 Dénesről beszélünk
(#9458) zoo8800. Ős szívó dieselről (TUD motorkód) beszélünk ami ki tudja milyen állapotba van, plusz 110nél már az is forog igen szépet. Nem pályára szánt motor kb ugyan azt fogja tudni mint az 1.1. Jó beljebb lesz fél literrel kb elhanyagolható kategória. Súlyban kb ugyan ott van...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
VegyesTamás
senior tag
válasz BomiBoogie #9464 üzenetére
1.3 csacsi rövidtávon sportosan 8-9 l/100 hétvégén tökölre le, vissza, végig pálya, 100-120-130 (160 ) 8.23 at evett...olyat néztem...tuti rohadt nagy hátszél volt, vagy nemtom én így egy tippre 9-10 vagy afölé tettem volna a fogyit sok padlógázas session miatt
MunezXBK: O Kurwa...
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
F_Zolee
veterán
válasz BomiBoogie #9467 üzenetére
Szamara.
Amúgy én 6L körül vagyok 1000-es agilával 100-110 környékén. M0 és M3 bevezetőt megjárva.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BomiBoogie #9467 üzenetére
Váltó áttételezést befolyásolja, általában úgy lövik be hogy a szokásos sebesség maxok közelében legyen a motor nyomatékcsúcson vagy kicsit felette.
Pályán minden benyós sokat eszik, ha gyenge akkor azért ha erős akkor meg azért. TDI való oda.
Leírhatnám a saját példám de inkább nem is akarok szembesülni vele. A boldog tudatlanságot választom.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tresh
addikt
válasz BomiBoogie #9470 üzenetére
Attól függ milyen TDI ről beszélünk és azt mihez hasonlítjuk
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BomiBoogie #9470 üzenetére
Azért elmorzsoltam egy-két könnycseppet mikor láttam hogy az azonos teljesítményű TDi fele annyit eszik pályán mint az én vasam.
#nincsbennetarcsi
-
Rivaul
addikt
válasz BomiBoogie #9474 üzenetére
Írtam már. Teszteld le mennyit eszik. 6l-nél nem fog többet enni 110-nél!
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
SzlobiG
félisten
válasz BomiBoogie #9474 üzenetére
Manapság már nem igen éri meg a dízel, de persze nagyban függ ki mire használja pl hetente külföldre járni nem vennék benzinest.
-
TaaT
veterán
válasz BomiBoogie #9783 üzenetére
Elég tág határok között mozoghat főleg hogy a gumit is belevesszük a képletbe, és persze nincs semmi konkrét méret.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz BomiBoogie #9785 üzenetére
Egy átlag 14"-os alu felni 6 és 9kg/db között mozog, 3db 165/65r14 gumi (2db 4évszakos és 1db téli) súlyát néztem, egyformán 6kg/db.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
-
nagyúr
válasz BomiBoogie #9874 üzenetére
Nekem a honda gyári gátlóra 3 hónapot mondtak és megjegyezték, hogy lehet kicsit késni is fog
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BomiBoogie #9874 üzenetére
Ingolstadtból rendelt kartergázszűrő 24 órán belül a kezemben volt, Bárdiban.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BomiBoogie #9877 üzenetére
Gyári.
-
tresh
addikt
válasz BomiBoogie #9874 üzenetére
Kovacsauto szerintem ha nincs raktáron akkor is max2-3nap es a kezedbe adatja a postassal
-
Qru
MODERÁTOR
-
Rivaul
addikt
válasz BomiBoogie #10000 üzenetére
Jah a zajcsillapítása nem valami jó az tény. Bár hallanád a rovert... Nem tudom hogy tudtak ilyen kialakítást adni egy ilyen jó autónak de ki..ott hangos már 120 körül is. 1-2 előzés 170-nél meg tényleg repcsis...
Qru
Ne hidd. Kifejezetten jó a kialakításuk. Én 150-nél is abszolút megbízhatónak éreztem a stabilitását. Nem inog, lifeg, dobálózik Pedig többször voltam vele bp-zegerszeg vonalon is és nem sajnáltam a gázt.
Ellenben van a családban egy matiz, nah baszki. Mint malacka a szembe szélbe 110-nél 20 centis kilengései vannak az autónak Olyan mint egy zuhanykabin... Messziről nem lehet eldönteni hogy most jön vagy megyEladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
F_Zolee
veterán
válasz BomiBoogie #10207 üzenetére
Nekem hasonló gondom volt és kiderült, hogy másik autómárkát kellett beletenni(Opel helyett Suzuki).
Gondolom azért, mert törött lehetett és nem "gyári" cuccokat tettek vissza. -
nagyúr
válasz BomiBoogie #10212 üzenetére
Lol, erről az jut eszembe, hogy papám levágta a lábfejét körfűrésszel, visszavarrták neki, de két számmal nagyobb cipőt kell hordania azóta
-
F_Zolee
veterán
válasz BomiBoogie #10212 üzenetére
Mivel a karosszéria "módosult" így már nem az igazi a gyári előírás.
De ha a szerelő azt mondja van ilyen az se jobb.[ Szerkesztve ]