-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Skillet
addikt
Az összes fúrkálós... azt én semmiképp sem akartam. Gyűlölöm, szerintem baromi ronda. Nálunk emiatt lett végül elektromágneses tolatóradar. Kamerát én nem akartam, elég a pittyegés. Csak hátulra szereltünk, tolató lámpára kötöttük, ha az kapcsol, kapcsol a radar is. Ezt a szedánt én sosem érzem, hol a vége... Szeretem, meg vagyok vele elégedve.
(#28557) Qru
+1
Meg kell hirdetni.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
w333
félisten
Múltkor már beszéltünk róla hogy nagyon romlott a Textar betét minősége ... valaki írta is hogy lehet még a régi szállítmányból kapott így neki sem visít !
Meg is találtam Link és Link !
Nagyon óvatosan fékeztem én is, ezzel biztosan nem volt baj !
Különben mikor cserélted a betéteket, biztosan még a régi szériából kaphattál !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Skillet
addikt
Ezt, hogy utólag nem érsz semmit egy 10 napos "matrica" vásárlásával...
Mocsok egy dolog. Pedig anno minket is kihúzott a sz@rból...
Már parkolásnál sincs türelmi idő...
Jön a dugódíj is? Nem hiszem el... mi lesz itt még?
Hülye kérdés... minden, amíg csak hagyjuk.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qtya123
őstag
Igen, sok esetben tényleg a rutintalanság a balesetforrás. Én hegyvidéken éltem mindig és két éve költöztünk az Alföldre. Hihetetlen, hogy milyen különbség van azon sofőrök között, akik azért kanyart és dombokat is látnak, meg az alföldiek között. A nyíl egyenes utakon 70 km/h-nál többel alig mennek, a városokban a belső sávban lényegesen többen felejtik magukat 35-40-el mint máshol.
Ami a legdurvább, hogy mégis sokkal-sokkal több a baleset errefelé, mint a Mecsekben. Gyakorlatilag napi szinten összetörik egymást frontálisan és kb kéthetente a nyíl egyenes úton elmész tetőn! lévő autó mellett. Azon szoktunk gondolkodni, hogy ezt most hogy.... Nemrég rájöttünk: Megy előttem a Fiesta, előtte Hiache. Természetesen a tempó 80 km/h. A fiesta elkezdi előzni a másikat, de olyan lassan, mintha kamion előzne kamiont. Kb 85-re gyorsított fel. Szemből jött a busz, már lemaradtam, ha kiüti a fiestát ne nekem csapódjon. Épphogy befért és végig nem gyorsított! A telet inkább meg sem említem...8 éven át jártam Pécsről-Komlóra naponta, a feleségem szintén. Fele ennyi balesetet nem láttunk és a hegyen a legtöbben gyorsabban mentek, mint itt a pusztában. Nyilván arrafelé is voltak bolondok, de közel sem ennyi. A másik, hogyha látták, hogy gyorsabb vagy náluk, akkor jeleztek, hogy előzheted őket, illetve lehúzódtak. Itt ilyen hírből sincs.... rettenetesen idegesítő és mész mögötte 40-el.
Tegnap voltunk Egerben, felüdülés volt. A forgalom tempója sokkal gyorsabb, valamint megjártam az Eger-Lillafüred távot. Úgy kenték neki a családi egyterűek is, benne a komplett családdal, hogy csak néztem. Ja és ha valakit beértem, azonnal tette ki az indexet, mikor lehetősége nyílt rá és lassított, hogy előzhessek még a kanyar előtt.Ja és mivel errefelé ennyi a baleset, be is jelentették, hogy mégtöbbet trafiznak majd....
-
hroberto
veterán
Azért nem kellene általánosítani! Ennyi erővel lehetne a kamionosokat, taxisokat, mentősöket, motorosokat, stb. szidni. Mindenhol vannak hülyék. És emiatt gyakran általánosítanak. Gyakorlatilag mindenkinek volt már afférja aki közlekedik. De azért valljuk be a személyautósok közt van a legtöbb barom...
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Nos, ahogy felsoroltad a KRESZ a lépcsőfokokat a sorrend kb. tükrözi is, hogy ki mennyire kultúrált, és partner a normális közlekedésben. A gyalogos azt hiszi, hogy mindenhol elsőbbsége van, a biciklist magasról sz©rik a lámpákra és egyéb szabályokra, a motorosok nagy részét is jól hátsón kellene rúgni (hozzáteszem, hogy biciklizem és motorozom is, de gyakran az eszem megáll, hogy mit művelnek).
A körültekintést persze mindenki elvárja a kamionosoktól, buszosoktól, csak azt már senki nem veszi figyelembe, hogy egy ilyen nagyságú és tömegű járművel jóval nehezebb közlekedni, sokkal több energiát igényel a megállás, elindulás.
Ezenkívül ezek az emberek dolgoznak, lehet, hogy már 8-10 órája is épp. Tehát ne várjuk el, hogy mindig úgy tegyenek ahogy épp azt elvárjuk. Fokozottan érvényes ez a buszosokra, akik pl. egész nap egy forgalmas városban szívnak, ezért nem csoda ha a műszak vége felé már fogytán a türelmük. Ők is csak emberek. Félre ne érts, nem azt mondom, hogy ezek az emberek a szentek, de semmivel sem rosszabbak mint az átlag közlekedők, sőt...Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Súlyos tévedésben vagy. Valószínűleg személyautónál nagyobb járművet sem vezettél még. Ja, és nem csak Pesten közlekednek buszok...
A buszosoknak nem kell a legmagasabb PÁV. PÁV II szükséges a buszvezetéshez. A PÁV l a megkülönböztetett jelzést vezető sofőrök számára előírás.
De azt még feltételezni is hajmeresztő, hogy 7-8 óra vezetés után valaki olyan kipihent legyen mint a vezetés kezdetekor. Nem gépekről beszélünk hanem emberekről!
A buszmegállóból való induláshoz annyit fűznék hozzá, hogy az tiszta sor, hogy nincs elsőbbsége a busznak, viszont a KRESZ azt írja elő, hogy segíteni vagy köteles a buszt a megállóból való elinduláskor."Lakott területen belül a járművek vezetői kötelesek az elindulási szándékot jelző, menetrend szerint közlekedő autóbusznak, trolibusznak, az iskolabusznak és a gyermekeket szállító autóbusznak a megállóhelyről való elindulását (a jobb szélső forgalmi sávba való besorolását) - ha ez hirtelen fékezés nélkül megtehető - lassítással, szükség esetén megállással is lehetővé tenni. Az autóbusz, az iskolabusz, a gyermekeket szállító autóbusz, valamint a trolibusz vezetője azonban ilyen esetben is csak akkor indulhat el, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről."
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
EQMontoya
veterán
2.5 v6? Galant? Vagy esetleg Xedos9?
Egyébként ilyen ez. De ezen nem kell csodálkozni. Az E46 újkorában elég drága autó volt. Nem várható el, hogy Lada költségei legyenek.
Az IS200-at sem olcsó fenntartani. Pedig alkatrész szinte semmi nem kell, mert még a futóműben sem megy szét kb. egy szilent se. Ellenben fogyaszt, anyagköltségben 100k egy vezérléscsere, 30k egy nyárigumi, amiből évente egyet szétbasznak a magyar utak, stb...Same rules apply!
-
nagyúr
-
gooool
őstag
Mondjuk a drága már hagyott ott a város közepén (itt írtam is róla), meg eléggé összetett az elektronika is, de igen, valahogy szerethető, mert baromi kényelmes, jó a formája és ha odalépek neki, akkor a svéd 2 literes húz és morog szakadatlan.
Én speciel majd 22 leszek hamarosan, de eddig akármim volt azt önerőből értem el, imádtam, megadtam neki mindent (legtöbb tárgyam jobb állapotban, többért kelt el, mint ahogy hozzám került, előbbi eddig az autóra is igaz).
Igaz, ezt az autót nagymamám pénzén vettem, mivel amióta dolgozom annyit nem sikerült összeraknom, de fizetem neki vissza minden hónapban és a vételár, meg átírás költségein túl a biztosítást, kötelező cseréket, stb-t már én finanszíroztam és fogom is.Üdv, Balázs
-
trassher
addikt
-
Declare
őstag
"A fiatalabb korosztály (tisztelet a kivételnek) már másképpen gondolkodik"
Szvsz ez nem igaz. Teljesen mindegy milyen korosztaly es honnan indul. Ha valaki azt kapja otthonrol, ugy nevelik, akkor megbecsüli amilye van es okosan gazdalkodik a dolgaival. Aki nem az nem. Szvsz nem volt ez mashogy regen sem, meg ma sem.
Az meg, hogy ki mit kap a szüleitöl megint csak nem tartozik ide. Ha valaki hülye es 0 rol indul az a 0 is marad, vagy banki hitel függö lesz. Aki meg okos/olyan neveltetest kapott/azt latta otthon, az meg jo esellyel elöre fog tudni lepni. Mind1, hogy 0 rol lep elöre, vagy mar egy szülök altal biztositott ugrodeszkarol. Nyilvan a masodik esetben könyebb es nagyobbat lehet dobbantani, amivel megint csak nincs semmi baj sööt. Soha nem ertem ezt a "szülök a segge ala raktak" dolgot. Normalis esetben ez igy müködik szvsz. Ha nekem lesznek gyerekeim en is arra fogok törekedni (söt ez mar most bennem van, mint cel, annak ellenere, hogy a gyerekvallalastol messze vagyok), hogy igen is tudjam tanitatni becsülettel, tudjam segiteni az elindulasban majd es tudjak a "segge a ala rakni" sok mindent, hogy minnel elörebb juthasson. Szvsz erröl szol egy csalad, hogy tovabb add, amid van -
trassher
addikt
-
-
Declare
őstag
Nem is kell egyetertenünk, nincs ezzel baj. Szvsz, ha valaki "jo munkat vegez" a gyermeknevelessel, akkor ugyan ugy fog tudni ertekelni egy M3 BMW t is, meg egy budai luxus lakast is, annak ellenere, hogy nem 0 ft al az ut szeleröl indult (persze ez nem ugy müködik, hogy lesz@rom a gyerekeimet, majd a 18-ik szülinapjara a kezebenyomom a kulcsokat ...az mas kerdes, hogy erröl a tipusrol hallani a tv ben, meg a hiradoban es ez a tipus fog leelözni nyaron a leallosavban a bedugult M7 -esen....a masik tipusrol viszont nem hallani es nem veszed eszre....de ez nam azt jelenti, hogy nincs )
A Te gondolatmeneteden elindulva, elöször ki kellene raknod a gyerekeidet az erdöbe, egy fügefa levellel a kezeben, hogy tanulja meg, milyen is foggal körömmel vadaszni es ölni, tüzetrakni....mert mi az hogy beballag a tecsoba es megveszi a csirkemellfilet, otthon meg a villanyrezson megsüti?
-
Integrale
veterán
Ezeket nem tudom, hogy honnan szedted, de nagyrészt valami ősi magyar berögzött baromság. Semmivel sem megbízhatatlanabb mint bármi más adott kategóriában, olyat pedig mindenről lehet mondani, hogy úgy hallottam ettől meg attól, hogy ennyit meg annyit költött rá.
Heti 3000-et kap az utóbbi hónapokban a benzines Alfa itthon, 250-e nél megírom a listát, hogy mibe került az elmúlt 140e km alatt.
El kellene már felejteni ezeket a népi mendemondákat. "Az Alfa sosem volt megbízható." Vannak kényes motorok, és modellek, miből nincs?
Minden drága hozzá? Talán hétvégén írta kornelka, hogy mi mennyibe kerül, pláne összevetve egy "kortárs" Accorddal.
159-nek kicsit nézz utána mielőtt pénztemetőnek titulálod.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
szőröscica
addikt
-
Integrale
veterán
Arra nem gondoltál, hogy szervizbe hordta? Gyári intervallum ennyi, (mint egyébként a gyártmányok 90 százalékánál), szóval ebből nem az következik, hogy máson is spórolt.
Mágus2: Ezt most nekem?
A délelőtti témára, úgy tudtam, hogy ajtónyitásra izzít a legtöbb VW konszernes dízel, hülyeség, vagy van benne igazság?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Mágus2
Közösségépítő
A pénteki darabokat kellene kerülni, de vannak gyárak, ahol úgy gyártanak, mintha minden nap péntek lenne.
Bosch: made in mexiko és társai...
Igazából nem is az alfát akarom védeni, hanem azt szeretném elérni, hogy ne nézzenek le egy márkát sem csak azért, mert jóskapista befürdött vele.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Qtya123
őstag
Ezt a tekintélyt parancsol a xenon már oly sokszor olvastam. Ez miért van? Én egy tekintélyparancsoló autónál sosem a xenonra gondolok, hanem a formára. Az, hogy valami megy mögötted és xenon van benne, sosem a tekintély jut róla eszembe, gyakorlatilag észre sem veszem, főleg manapság, mikor lassan minden 10. autóban kínai utólagos xenon van.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen